Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Geriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.
    Tai ir su 70km/h visi važiuojantys 130 padeda teises.

    Comment


      Vakar nuvažiavau virš 1000 km į vieną pusę.
      Buvo du ką tik atidaryti ruožai.

      Lietuva.
      Techniškas sudėtingiausias 16 km ruožas atidarytas užvakar.
      Didvyriški Lietuvos kelininkai įveikė didžiulę vandens kliūtį Šešupės upę (kurios važiuojant visiškai nesimato)


      Todėl Lietuvoje yra greičio ribojimas 70 km/val


      Laukiame, kada Via Lietuva prisimins, kad visai neseniai ji buvo labiau panaši ne į Kelių direkciją (LAKD), o į Lietuvos radarų direkciją

      LAKD 2024.08.11
      „Jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos diegsime ir toliau“
      Per šiuos ir ateinančius metus Lietuvos keliuose planuojama įrengti šešis momentinio ir 54 vidutinio greičio matuoklius, penktadienį pranešė Automobilių kelių direkcija. (...) Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose įrengti 72 momentinio greičio matuokliai ir 131 vidutinio greičio matavimo sistema
      Išleidus kelio tiesimui krūvą Lietuvos ir Europos mokesčių mokėtojų pinigų (16 km ruožas kainavo 223 mln EUR) "besaugant vairuotojų gyvybes" šalia 70 km/val ribojimo ženklų reikėtų prisitatyti taip mėgstamų radarų

      Lenkija.
      Visiškai nesudėtingas Lomžos aplinkkelis su nedidele estakada per užliejamą Narevo upės slėnį buvo atidarytas rugsėjo 30 d. (viena juosta)

      https://www.youtube.com/watch?v=0n2pH5J1y24

      Ten vienoje juostoje leidžiama važiuoti 80 km/val greičiu


      Jei teisingai nugirdau per radiją, Lenkijoje - kuri yra 6 kartus didesnė pagal teritoriją ir kurioje gyvena 10 kartų daugiau žmonių - iš viso yra tik 570 radarų
      Toje šalyje nėra Radarų direkcijos, tačiau yra krašto kelius ir autostradas sėkmingai tiesianti GDDKiA.

      Comment


        Kuo trukdo radarai, jei laikaisi taisyklių?

        Comment


          Idealu būtų jei pasiaiškintų Via Lietuva kas čia per 70 km/h ribojimas, nes panašu, kad jo nereikia arba tik išimtiniais atvejais.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Idealu būtų jei pasiaiškintų Via Lietuva kas čia per 70 km/h ribojimas, nes panašu, kad jo nereikia arba tik išimtiniais atvejais.
            Gal tai tik skaičių sutapimas, bet gali būti, kad kažkas Radarų direkcijoje supainiojo žvyrkeliui ir automagistralei skirtus kelių ženklus.
            .
            Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 05:06.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą


              ...Prasilėkiau šiandien ir Lomžos aplinkkeliu.
              Važiuodami to aplinkkeliu estakada per užliejamas Narevo upės pievas juokėmės iš LAKD PiaRščikų sugalvoti "labiausiai techniškai sudėtingo etapo", Suvalkijos lygumose įveikiant neįtikėtino lietuvių kelinkams sudėtingumo Šešupės upę.
              Beje, Lomžos aplinkkelyje × 1 juostų kelyje su žymiai didesniu aytomobilių srautu visur yra 80 km/h greitis.
              Prasilėk dar kartą Lomžos aplinkeliu, tik šį kartą žiūrėk ne į užliejamas upės pievas, bet ir ženklus ir tada pro juokus dar kartą parašyk ar tikrai visur 80 ar mažiausiai trijose vietose greitis yra sumažintas iki 50km/h?
              Tame pačiame kelyje ties Elku remontuojamuose ruožuose koks greitis 1+1 atkarpose?

              Nesakau, kad pas mus gerai, bet čia tinka perfrazuota patarlė: juokiasi katilas, kad puodas juodas.

              Comment


                Lenkai, skirtingai nuo Lietuvos radarų direkcijos, greičio ribojimus padarė ten, kur išties jie turi būti - prieš išvažiuojant į kitą juostą.
                O visame Lomžos aplinkkelio ilgyje leistinas greitis yra 80 km/h.
                Absurdas tame, kad pas mus 70 km/h yra ne kokioje vienoje vietoje ar pavojingoje atkarpoje dėl laikinų darbų, o visame 16 km ilgyje.

                Negi pats įsidarbinai Radarų direkcijoje ar po šią naktį Laisvės partijos prapiltų rinkimų pradėjai nematyti akivaizdžių dalykų?
                Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 20:34.

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  Nesakau, kad pas mus gerai, bet čia tinka perfrazuota patarlė: juokiasi katilas, kad puodas juodas.
                  Pripažįsti, kad nėra gerai, bet vis tiek kyla begalinis noras nors kažkaip pritempt ir pateisinti. Čia gal koks Stokholmo sindromas ar kaip?

                  Šalia ribojimo ženklo nekaba "kelio darbai". Tai kaip ir ribojimas su tuo nesisieja. Ir po to stebimasi, kodėl niekas nesilaiko ribojimų.
                  Nenustebčiau, kad greit ir trikojį numes, su argumentu "nesaugiausia, avaringa vieta"

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Tai ir su 70km/h visi važiuojantys 130 padeda teises.
                    Čia gal toks planas? Palaikai mėnesį, atimi iš visų viršijusių greitį teises. Eismo srautas sumažėja, į kelius kišti pinigų nebereikia...
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Čia gal toks planas? Palaikai mėnesį, atimi iš visų viršijusių greitį teises. Eismo srautas sumažėja, į kelius kišti pinigų nebereikia...
                      nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni

                      Comment


                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                        nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni
                        Kas, kas? dėl bmwinių magistraliniam kely greičius sumažino?

                        Kažkaip Vilniaus radarai nepagavo anądien dviejų BMW, patys išsibarstė... Nedavažiavo iki magistralinio ruožo

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                          Šalia ribojimo ženklo nekaba "kelio darbai". Tai kaip ir ribojimas su tuo nesisieja. Ir po to stebimasi, kodėl niekas nesilaiko ribojimų.
                          Nenustebčiau, kad greit ir trikojį numes, su argumentu "nesaugiausia, avaringa vieta"
                          Šiaip ženklas kelio darbai kabo ruožo pradžioje. Berods su lentele, kad darbų zona 14,... km.
                          Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka. Kadangi statybos darbai objekte kaip visumoje nebaigti ir visas objektas nepriduotas, tai garantuotai leidime rangovui riboti eismą(išduotame darbų pradžioje ir tikriausiai galiojančiame dar iki planuotos darbų pabaigos) yra nurodyta, kad veikiančiame kelyje vykdyti darbus numatant 70 km/h ribojimą. Tai rangovas ir yra įrengęs atitinkamus kelio ženklus.

                          Kitas dalykas, kad pas mus kaip visada su ženklinimu yra chaosas. Važiuojant iš Lenkijos pusės visi automagistralės ženklai uždengti, jau veikiančiame automagistralės ruože yra ženklai automagistralės pabaiga. Kai tuo tarpu važiuojant nuo Kauno pusės, automagistralė nesibaigia, kai kuriuose įvažiavimuose automagistralės ženklai neuždengti.

                          Comment


                            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                            nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni
                            130 autostradoje - savižudžiai?

                            Šiaip palyginus pas mus eismas visai lėtas ir ramus. Kam atrodo, kad pas mus blogai siūlau pravažiuot Varšuva - Lodzė piko metu. Kitur irgi panašu, kad žmonės pasimetę ar jie Lenkijoje, ar Vokietijoje.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Idealu būtų jei pasiaiškintų Via Lietuva kas čia per 70 km/h ribojimas, nes panašu, kad jo nereikia arba tik išimtiniais atvejais.
                              Ribojimas ten yra nes kelias dar nėra baigtas, daro įvairius darbus kelininkai pasistatę techniką. Paleidus 130 tikriausiai nebūtų saugu. Tiesiog reikėjo PR prieš rinkimus.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                130 autostradoje - savižudžiai?
                                Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
                                  Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.

                                  Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.

                                    Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
                                    Bent jau SQernelis nebegalės atidaryti jau atidarytos atkarpos

                                    Comment


                                      Asfaltas ir jungiamuosiuose išlietas, per spalį turėtų pilnai užbaigti, bet kai kažkas minėjo, rangovo terminas yra gruodžio 2 d - neturėtų tiek tempti, o teoriškai galėtų. O rinkiminę pakazūchą šioje pozicijoje būtų darius absoliučiai bet kuri partija - tiesiog tai name of the game (ypač kai baigtumas projekto kokie 97 proc.). Dėl to 70km/h taip, juokinga, bet kaip sleader aukščiau minėjo, kol pro mūsų biurokratiją praeina pridavimo dokumentai, ant popieriaus tas objektas jau seniausiai yra naudojamas (kas realiai jau ir dabar yra).
                                      Taipogi, manau spaudimas 'atidaryti' šitą ruožą taip pat padidėjo po Lenkijos laikraštyje išspausdintos kritikos dėl lėto Via Baltica rekonstrukcijos progreso Baltijos šalyse, įskaitant Lietuvą.
                                      Paskutinis taisė Laure23; 2024.10.14, 16:03.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.

                                        Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
                                        Pritariu, atidarymas dieną prieš rinkimus ir dar kol darbas nebaigtas yra *facepalm*.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
                                          Ir kuo ji ne autostrada? Atitvarai, sienelės, asfalto sluoksniai visi, linijos subraižytos, ženklai sukabinti... esmė turbūt lieka biurokratijoje, parašų skiltyse. Darbai tebevyksta jungiamuosiuose keliuose.. bet marinuojam viską kaip bendrą objektą? Tebūnie, ne 130, tai gal 100, gal pagaliau 90? Vis būtų saugiau dėl mažesnių skirtumų nei dabar 98 proc. važiuoja 130, o likusieji - dvigubai lėčiau.
                                          Net dabar puikiai matosi , kaip srautas prisilėtina, ir jau už kilometro nieko nesupratę ima minti padalą, nes visiems toks jausmas, kad kažkas tiesiog pamiršo ženklus nusukt. Kas dažnai pas mus praktikuojama

                                          Comment

                                          Working...
                                          X