Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu.
    Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.
    Geriau pilnai atidaryta autostrada be atidarymo negu iškilmingas atidarymas ir likę nebaigti darbai. Tačiau yra kaip yra.
    Smagu, kad Lietuvos kelininkai ir kelių finansuotojai prabudo bent kadencijos pabaigoje.

    Norėjau patikslinti, ar eismas yra abiem pusėmis 2*2 juostomis.
    Jau prieš mėnesį važiavimas Skardupių - Puskelnių ruože (72,50 - 56,83 km) buvo gana komfortiškas, nors eismui buvo atidaryta tik viena pusė.

    Comment


      Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
      Click image for larger version

Name:	kelias-i-lenkija-6709058814cc0.jpg
Views:	927
Size:	814,3 kB
ID:	2158193
      O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.

      Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_

      Comment


        Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
        Ne iki galo viskas pagalvota pvz: įvažiavimas-išvažiavimas iš Orlen degalinės. Įvažiavimą dar kaip nors ir pateisinčiau, bet išvažiavimas, tai absoliutus pravalas, kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai, nes pvz kokia fūra išsukinės iš degalinės ir nepamatys atvykstančios auto, nebent ten įkaltas 50km/h ženklas prieš degalinę, bet abejoju ar tai legalu nuo 130km/h į iškart 50km/h. Čia akreipiu dėmesį, kad projektuota kaip suprantu pagal aukščiausius, saugiausius ir naujausius standartus, todėl šitos vietos lyginti neišeina su panašiom vietom kitur.
        Click image for larger version

Name:	kelias-i-lenkija-6709058814cc0.jpg
Views:	927
Size:	814,3 kB
ID:	2158193
        O daugiau, tai kaip ir ok mano akim žiūrint iš foto pateiktų internete.

        Foto paimta iš: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2322364#_
        Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.

        Comment


          Parašė luknas Rodyti pranešimą

          Čia jūs suklydote ir rašote netiesą. Nes ten prie degalinės ne pagrindinė trasa, o išsukimas į Marijampolę ir ten tikrai greitis ne 130.
          Skaitom iš naujo ką parašiau: "kai išvažiuojantiems iš autostrados ant leistino 130km/h greičio turėsi sustabdyti labai smarkiai"

          Tai parašyk tiesą ir kaip turi būti

          Po išvažiavimo greitį nuo 130km/h iki kiek ten turi nusimesti,kad saugiai pravažiuot? Niekas ant 130km/h ten nevažiuos nes autostrada baigėsi.
          Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.

          Comment


            Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
            Aš noriu pasakyti, kad ta juosta tarsi yra letėjimo juosta, bet išvažiuojantiems iš deglinės jokios greitėjimo juostos nėra.
            O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              O kam greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Eh?
              kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas

              Comment


                Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

                kad pvz fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų. Tiesiog mašinos išvažiuojančios iš degalinės sklandžiai įsilietų į tą juostą greitėdamos ir viskas
                Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
                  Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:

                  https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D

                  Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.

                  N'tajį kart nekartosiu to pačio.

                  Comment


                    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

                    Va taip galėjo kažką panašaus padaryti:

                    https://www.google.com/maps/@53.9985...oASAFQAw%3D%3D

                    Tikslas, kad fūra neužkištų atvažiuojančiai mašinai ir nebūtų tiesioginių susikirtimų.

                    N'tajį kart nekartosiu to pačio.
                    Iš degalinės visos išvažiuojančius mašinos privalo praleisti lėtėjimo juosta važiuojančias iki žiedo. Nebent ten pagal Jūsų pageidavimą bus padarytas lygiareikšmis susikirtimas.

                    Comment


                      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                      Važiavau prieš valandą visu nauju ruožu. Atidarymas tik PRinis, 70 ženklai dar visur stovi, ir magistralės pabaigos ženklas ties Puskelniais. Ir jungiamieji keliai dar ne visi pabaigti asfaltuoti.

                      Aišku vilniečiai pažiūrėt nenuvažiuos, straipsniukas gavosi, ko daugiau reikia.
                      Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.

                      Šiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…

                      Comment


                        Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
                        Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Nu jo, grynas blogis. Nebebus avarijų kaktomuša į blyną dėl kantrybės trūkumo vilktis paskui fūrą ar traktorių, kelio nelygumų, užmigimų ir t.t.
                          Papildomai sugaištų N valandų, subaladotos pakabos,...
                          Nesupratai minties. Čia kaip muzikos klausyt iš vinilo. Kartais užsidėt vinilą gerai ir prablaško kasdienybę. Bet aišku kasdienai Spotify patogiau.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Už 250 metrų nuo išvažiavimo iš degalinės žiedas. Tai dar kart, kokiu tikslu ten greitėjimo juosta į lėtėjimo juostą? Kur galima būtų pamatyti jau egzistuojančią greitėjimo juostą tokioje konfigūracijoje?
                            Juostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.

                            Lietuvoj pilna tokių mazgų, kur juosta būna lėtėjimo išsukanties, ir greitėjimo įsiliejantiems į greitkelį. Ir tai yra didžiausia pieva, kokia gali būti - ji tiesiog neveikia.
                            Mano blogas

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                              Juostų paskirtis suvienodinti eismo srauto greičius. Jei kažkas, išvažiuodamas iš autostrados ten dar rieda kad ir 100kmh, o kažkas iš degalinės išlenda važiuodamas ant 20kmh, tai yra 80kmh skirtumas. Ir nesvarbu, ar ten lėtėjimo juosta, ar greitėjimo, ar nuovaža iš autostrados.
                              Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
                              Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Jei kažkas rieda 100 kmh likus 250 metrų iki žiedo kelyje, kur 100kmh važiuoti tikrai neleidžiama, tas kažkas neturėtų vairuoti.
                                Jei ten būtų didesnis atstumas iki žiedo, tuomet greitėjimo juostą dar būtų galima pateisinti. Tačiau dabar ji ten būtų visiškai perteklinė.
                                Tai aišku. Koks greitis ten turi būti leidžiamas, kas tas išvažiavimas iš kolonėlės būtų saugus? 30?
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Kaip tik norėjau tą patį parašyt. Naktį teko pravažiuot. Mačiau, kad bus atidarymas tai ramiai su kruizo kontrole ir kava rankoj važiuoju 130… ir pyst autostrados pabaiga. Nu galvoju gal vieną ženklą pamiršo nuimt. Po to žiūriu 70km/h visas miškas. Pakazūcha visiška.
                                  Išbandžiau šiandien ir aš. Tas 70 km/h ribojimas dviejų juostų kelyje 16 kilometrų ruože pagal absurdą užima antrą vietą po ribojimo iki 70 km/h ruože KK102 už Miškonių link Nemenčinės Pirma vieta anai atkarpai kirta, nes ji visiškai baigta.

                                  Ryte nebuvo daug mašinų. Pabandžiau važiuoti leistinu greičiu, bet tokių buvo nedaug - visi ignoravo idiotišką ribojimą.
                                  Po pomapastiško atidarymo paliktas 70 km/h labai primena rusišką "įstatymų griežtumą kompensuoja visiškas jų nevykdymas"

                                  Prasilėkiau šiandien ir Lomžos aplinkkeliu.
                                  Važiuodami to aplinkkeliu estakada per užliejamas Narevo upės pievas juokėmės iš LAKD PiaRščikų sugalvoti "labiausiai techniškai sudėtingo etapo", Suvalkijos lygumose įveikiant neįtikėtino lietuvių kelinkams sudėtingumo Šešupės upę.
                                  Beje, Lomžos aplinkkelyje × 1 juostų kelyje su žymiai didesniu aytomobilių srautu visur yra 80 km/h greitis.

                                  Comment


                                    "Via Lietuva" pavadinimą pakeitė, o iš baimės apsisisioję "70" ženklų statytojai tebeliko

                                    Comment


                                      Šiaip tame vakar atidarytame "techniškai dudėtingiausiame" 16 kilometrų ruože iš pirmo žvilgsnio nieko netrūksta, tik šalia gausybės 70 km/val. ribojimo ženklų dar nespėjo pastayti didelio atnaujinto geltono žėnklo, kiek buvo surinkta baudų.

                                      Comment


                                        Geriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Geriau greitį numušti iki 50 km/h tai baudų galima būtų galima surinkti liamą.
                                          Na vakar buvo gražu žiūrėti, kaip realiai visos lengvosios 130km/h, fūros ant ribotuvo ribos... mina šį ruožą. Visas tranzitinis srautas vieni "automarozai". Ribojimų priežastis vėl kažkur anapus mistiškai sklando... juk turbūt čia pavojingiau nei dvipusiame Lomžos aplinkelyje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X