Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, neaišku, kaip tokia nelaimė galėjo atsitikti autostradiniame ruože.
    Kiek radau informacijos, tai tas sunkvežimis į kurį įvažiavo tralas, jau buvo įvažiavęs į kitą sunkvežimį todėl ten stovėjo.

    Paskutiniu metu stebint spūstis Via Baltikoj panašu kad daug sunkvežimių vairuotojų darosi pauzes kamščių metu ir magistralę naudoja kaip stovėjimo aikštelę. Viena iš priežasčių cirkui ant kelio.

    Avarija ties Mokolų kaimu 100% dėl neaiškaus kelio žymejimo statybų metu. Teko važiuoti ten savaitgalį tai sunku susigaudyt - pribraižyta linijų ant linijų, baltos, oranžinės, punktyrai, ištisinės viena ant kitos, pjaunasi su ženklais ir pan. Vertinant eismo organizavimą visų autostrados statybų metu, tai dar sąlyginai mažai avarijų įvyksta.

    Comment


      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

      Kiek radau informacijos, tai tas sunkvežimis į kurį įvažiavo tralas, jau buvo įvažiavęs į kitą sunkvežimį todėl ten stovėjo.

      Paskutiniu metu stebint spūstis Via Baltikoj panašu kad daug sunkvežimių vairuotojų darosi pauzes kamščių metu ir magistralę naudoja kaip stovėjimo aikštelę. Viena iš priežasčių cirkui ant kelio.

      Avarija ties Mokolų kaimu 100% dėl neaiškaus kelio žymejimo statybų metu. Teko važiuoti ten savaitgalį tai sunku susigaudyt - pribraižyta linijų ant linijų, baltos, oranžinės, punktyrai, ištisinės viena ant kitos, pjaunasi su ženklais ir pan. Vertinant eismo organizavimą visų autostrados statybų metu, tai dar sąlyginai mažai avarijų įvyksta.
      Važiavau prieš kokią savaitę, tai net keletas iš tu vertikalių kelio ženklų/žymelių virto ar dėl vėjo, ar kažkas pataikė i juos, ir furoms besimaišant tarp ratų vienas iš jų tiesiai i mano mašina nučiuožė ir pridarė žalos. Dabar statybų metu ten labai nesaugu.

      Comment


        Parašė Arunasx
        Gerbiami ekspertai, negi niekas nežino bent daugmaž?
        Skuodis kartodavo apie "iki 2025 metų". Praeitą kartą kai aptarinėjiom, paaiškėjo, kad "iki 2025 metų" galima suprasti, kaip "iki 2025 metų gruodžio 31-os". https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...darbu-pirkimas

        Numatyta, kad visas apie 40 km ilgio kelias iki 2025 m. bus rekonstruotas į 4 eismo juostų automagistralę ir pritaikytas tiek civilinėms, tiek karinio mobilumo reikmėms.

        2023 m. lapkritį ministras bylojo sekančiai:
        „Vykdome pažadą sutvarkyti mūsų strateginę kelių jungtį su Vakarais nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio. Dar šiemet iš viso bus nutiestas 12,5 km naujos automagistralės ruožas, kitų metų vasaros pabaigoje baigsime 16 km sudėtingiausio ruožo ties Marijampole darbus, o dar kitais metais planuojame pabaigti paskutiniuosius 12 km. Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
        Man šiek tiek keista, kad apie pirkimo paskelbimą lapkritį buvo straipsnių ir ministerijos pranešimų spaudai, o apie sutarties pasirašymą nieklo niekur nesigirdi.
        Paskutinis taisė alga; 2024.07.03, 01:08.

        Comment


          Parašė Arunasx
          Gerbiami ekspertai, negi niekas nežino bent daugmaž?
          kurie Ruožai, iki Lenkijos sienos? na tai I ruožas bus užbaigtas šiemet. IV ruožas bus užbaigtas 2025 m. pabaigoje. II-III ruožai atlikti.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            "Via Baltica" eilinį kartą pateisino savo "mirties kelio" statusą.
            bus visada tokių kurie dėl avarijų kaltina infrastruktūra, bet čia akivaizdu, kad dėl vairuotojų kaltės šios dvi tragedijos. pavojingi lenkimai, saugaus atstumo nesilaikymas, saugaus greičio nesilaikymas ir t.t. (su krovininiais auto važineja tarsi su sportinėm mašinom).

            Comment


              O tuo tarpu, tuoj bus 2 mėnesiai, kai A5 ir Kalvarijos g. sankryžoje ties Kaunu, jokie darbai nevyksta. Nors ne, beveik kas rytą matau Kelių priežiūros mašinytę, ir vieną žmogelį, kuris pastato išvartytus stulpelius.
              Mano blogas

              Comment


                Parašė Premier Rodyti pranešimą

                bus visada tokių kurie dėl avarijų kaltina infrastruktūra, bet čia akivaizdu, kad dėl vairuotojų kaltės šios dvi tragedijos. pavojingi lenkimai, saugaus atstumo nesilaikymas, saugaus greičio nesilaikymas ir t.t. (su krovininiais auto važineja tarsi su sportinėm mašinom).
                Tuos pačius vairuotojus, su tais pačiais automobiliais perkėlus į gerą infrastruktūrą avaringumas krenta kartais.
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  Į „Via Baltica“ magistralę ties Tirkiliškiais įsiliejanti Kalvarijos gatvė nauju asfaltu padengta jau kelerius metus, tačiau eismo dalyvių saugumo problema sunkiai išsprendžiama. Neseniai pavojingoje atkarpoje prasidėję greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimo darbai sustojo neapibrėžtam terminui.
                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/07/...alaukti-video/
                  Mano blogas

                  Comment


                    Ten absurdas yra. O kas tam rajone gyvena ir jei reikia pvz link klp važiuot, tai tik kelias pro Garliavą arba Šilainius/Jonavos g. arba Noreikiškes
                    Paskutinis taisė ojojoj; 2024.07.17, 16:37.

                    Comment


                      Gal dėl to buvo užvilkintas paskutinio etapo projektavimas ir tuo pačiu, statybos?

                      https://www.vz.lt/transportas-logist...eur-es-paramos

                      Tarptautinės automobilių magistralės „Via Baltica“ 12 km atkarpos rekonstrukcijai Europos Komisija (EK) skyrė 48 mln. Eur paramos.

                      Atnaujinus ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos dviejų juostų magistralė nuo Kauno iki Varšuvos bus visiškai užbaigta 2025 metų rudenį, ketvirtadienį pranešė Susisiekimo ministerija.

                      „Tai (Europos Sąjungos finansavimas – BNS) padės mums suteikti reikšmingą impulsą tolesnei susisiekimo ir karinio mobilumo jungčių regione plėtrai bei integracijai su Vakarais. Šiandieniniame geopolitiniame kontekste tai kertinė sąlyga ne tik viso regiono ekonominiam augimui, bet ir nacionaliniam saugumui“, – pranešime sakė Marius Skuodis, susisiekimo ministras.

                      Pasak ministerijos, 12 km ruožas yra paskutinė rekonstruojama kelio atkarpa, darbai jau prasidėjo.

                      Jos teigimu, jau užbaigta 12,5 km ilgio „Via Balticos“ ruožų rekonstrukcija, o iki šių metų pabaigos bus baigtas rekonstruoti dar 16 km ruožas ties Marijampole.

                      Į „Via Baltica“ atnaujinimą su ES parama iš viso bus investuota apie 0,5 mlrd. Eur. Nauja parama skirta iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės.

                      EK atstovybė Lietuvoje trečiadienį pranešė, kad į transporto infrastruktūrą Lietuvoje ES investuos 526,6 mln. Eur. Daugiausia – apie 458 mln. Eur – bus skirta europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ teisimui nuo Kauno iki Latvijos sienos.
                      Paskutinis taisė Laure23; 2024.07.18, 12:58.

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Užmačiau internetuose Tai bendram kontekste neatrodom mes taip blogai.
                        Neatrodome blogai tik todėl, kad sutampa sienos kirtimo vieta, jei būtų nusprendę S61 atvesti į naują sienos kirtimo tašką - vaizdas būtų 1:1 kaip S3 Čekijos pasieny

                        Comment


                          Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                          Neatrodome blogai tik todėl, kad sutampa sienos kirtimo vieta, jei būtų nusprendę S61 atvesti į naują sienos kirtimo tašką - vaizdas būtų 1:1 kaip S3 Čekijos pasieny
                          Dabar statomas kelias iš esmės naujas, tai sujungimas galėjo būti ir kitoje vietoje.

                          Comment


                            Vakar mačiau per žinias, kad Prezidentas lankėsi Kalvarijoje ir per interviu už nugaros televizoriuje matėsi magistralės darbų video. Gal kas turit linką į tą video? Labai trūksta info apie darbų eigą visoje atkarpoje.

                            Comment


                              Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                              Vakar mačiau per žinias, kad Prezidentas lankėsi Kalvarijoje ir per interviu už nugaros televizoriuje matėsi magistralės darbų video. Gal kas turit linką į tą video? Labai trūksta info apie darbų eigą visoje atkarpoje.
                              Facebooke yra šiek tiek info: https://www.facebook.com/VIALIETUVA....25960269637972

                              Comment


                                Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

                                Ten absurdas yra. O kas tam rajone gyvena ir jei reikia pvz link klp važiuot, tai tik kelias pro Garliavą arba Šilainius/Jonavos g. arba Noreikiškes
                                tikrai absurdas, reik kiekvienam ten gyvenančiam po įvažiavimą į magistralę

                                Yra Armoniškių g. įvažiavimas/išvažiavimas.

                                Aš Kalvarijos g. įvažiavime būčiau pastatęs 304 ženklą "Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas" tai vietiniai verslai jau seniai būtų susimetę ant tų greitėjimo/lėtėjimo juostų.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  tikrai absurdas, reik kiekvienam ten gyvenančiam po įvažiavimą į magistralę

                                  Yra Armoniškių g. įvažiavimas/išvažiavimas.

                                  Aš Kalvarijos g. įvažiavime būčiau pastatęs 304 ženklą "Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas" tai vietiniai verslai jau seniai būtų susimetę ant tų greitėjimo/lėtėjimo juostų.
                                  Dar geriau pastatyti šlagbaumą, ir iš kiekvieno pravažiuojančio rinkti mokestį. Taip greičiau būtų galima surinkti pinigų remontui. Ir išvis, galima ir plačiau tokią praktiką taikyti, nes visi, kas vairuoja - yra automarozai kurie turi visur ir visada kentėti.

                                  Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    Dar geriau pastatyti šlagbaumą, ir iš kiekvieno pravažiuojančio rinkti mokestį. Taip greičiau būtų galima surinkti pinigų remontui. Ir išvis, galima ir plačiau tokią praktiką taikyti, nes visi, kas vairuoja - yra automarozai kurie turi visur ir visada kentėti.

                                    Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.
                                    Smagu, kad vėl save prisiskyrei tikriausiai fūrą jau vairuoji.

                                    tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.

                                    Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.

                                    Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      Smagu, kad vėl save prisiskyrei tikriausiai fūrą jau vairuoji.

                                      tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.

                                      Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.

                                      Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.
                                      Atsakysiu pačio stiliumi: kur aš rašiau apie fūras?

                                      Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.

                                      Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.

                                      Atėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.

                                      Reikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.

                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Atsakysiu pačio stiliumi: kur aš rašiau apie fūras?
                                        Aš pasiūliau kaip išeitį uždrausti sunkvežimių eismą, kad verslas būtų suinteresuotas investuoti ir susitvarkyti arba nuovažas, arba kelią iki Armoniškių g. (tokia praktika taikoma gan dažnai Lietuvoje). Tau nepatiko, tad leidau sau interpretuoti jog jau vairuoji sunkvežimį.

                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.
                                        Na vėl keistas tavo pasiūlymas. Net komentuoti nesinori.

                                        Aš sakau, kad ViaLietuva daugiau dėmesio skiria automobilistams nei pėstiesiems ar dviratininkams norėdamas paneigti tavo manymu vis skriaudžiamus automobilių vairuotojus.

                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.
                                        Tai taip gi sakiau įrengiam kiekvienai sodybai po nuovažą iš magistralinio kelio. Toje 5 kilometrų atkarpoje nuo Cirkle K degalinės iki Armoniškių g. yra 11 nuovažų bet nuovažas kol kas turi tik 5,5 tai dar yra kur pasitemti. Kai būtų galima mažinti nuovažas jas apjungiant.

                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                        Atėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.
                                        Kai kelių gaidelį pavadini kelių gaideliu, tai jis įsižeidžia, o va pačiam kelio darbininkus nieko tokio vadinti "gavrikais"

                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                        Reikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.
                                        +200m greitėjimo juostos

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          Aš pasiūliau kaip išeitį uždrausti sunkvežimių eismą, kad verslas būtų suinteresuotas investuoti ir susitvarkyti arba nuovažas, arba kelią iki Armoniškių g. (tokia praktika taikoma gan dažnai Lietuvoje). Tau nepatiko, tad leidau sau interpretuoti jog jau vairuoji sunkvežimį.
                                          Uždrauskim sunkvežimiams važiuoti A1 - tada verslas susiims ir sutvarkys visą greitkelį.

                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          Kai kelių gaidelį pavadini kelių gaideliu, tai jis įsižeidžia, o va pačiam kelio darbininkus nieko tokio vadinti "gavrikais"


                                          +200m greitėjimo juostos
                                          Kaip ir sakiau - siūlau mesti darbą LAKD ir rimtai pasvarstyti apie Seimą. Su tokiais gebėjimas nukreipti temą sau palankia linkme, toli eisi.

                                          Pavardinti daugiau LAKD perliukų?

                                          1. Radzinausko tilto šlavimas sukeliant milžiniškus kamščius, nenaudojant jokios mechanizacijos;
                                          2. A5 ir Kalvarijos g. sankryža - nesugebėjimas iš pirmo karto įvertinti grunto būklę;
                                          3. Sargėnų estakados remontas;
                                          4. A5 televizoriai kas kilometrą, kurie jokios funkcijos neatlieka, apart linki saugių kelionių, važiuojant išlūžusia kelio danga... Skamba kaip pasityčiojimas iš vairuotojų. Beje, šiomis dienomis, ties Akademija nukasinėja žoles iš skiriamosios juostos (t.y. kliūtis važiuojamojoje dalyje). Spėjam iš vieno karto, ar televizoriai įspėja apie tokius darbus??? Ne, jie linki gero kelio.

                                          Tęsti?

                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X