Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A5 ir Kalvarijos g. sankryžos statybvietėje jau antra savaitė tyla. Stovi numestas front loaderis ir nė gyvos dvasios...
    Mano blogas

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
      A5 ir Kalvarijos g. sankryžos statybvietėje jau antra savaitė tyla. Stovi numestas front loaderis ir nė gyvos dvasios...
      Čia juk Kauno šūkis - svarbu pradėt! Pabaigsim kada nors

      Comment


        Parašė iPhone Rodyti pranešimą

        Čia juk Kauno šūkis - svarbu pradėt! Pabaigsim kada nors
        Su šiuo projektu skirtumas tas, kad užsakovas - privatus verslas. Rangovas kita vertus - Kelių priežiūra...
        Mano blogas

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
          A5 ir Kalvarijos g. sankryžos statybvietėje jau antra savaitė tyla. Stovi numestas front loaderis ir nė gyvos dvasios...
          Pastebėjau tą patį, net darbo dieną nieko nėra. Kažkokia nesąmonė.
          Kaunas yra Kaunas

          Comment


            Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

            Pastebėjau tą patį, net darbo dieną nieko nėra. Kažkokia nesąmonė.
            Teisybės dėlei, vakar jau pajudėjo. Mačiau vieną sunkvežimį ir ekskavatorių.
            Mano blogas

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
              Bendrinis komentaras, gal forumui vertėtų irgi turėti vizualaus mapo rodyklę būtent kelių infrastruktūroms projektams, panašiai kaip lenkai pasidarę: https://www.ssc.siskom.waw.pl/
              Galima būtų ir Kaunas-Lenkijos siena atkarpas suskaidyt, tiesiog būtų vizuali rodyklė. Deja viskas, kas su paišymu ir paveikslėlių redagavimu susiję, man gaunas kreivai šleivai, tai pats tokiam darbui nesisiūlau, nebent jei reikėtų padėt administruoti.
              Pabandžiau padaryti žemėlapį panašiu stiliumi, kažkas pavyko, tai ir toliau pildysiu po truputi. Planuoju sužymėti visus A reikšmės (magistralinius) kelius ir dar KK130.
              Šiuo metu žemėlapyje dar nėra legendos, tai trumpai:
              • Žalia – veikiantis (užbaigtas) kelias.
              • Raudona – vyksta darbai (rekonstrukcija).
              • Oranžinė – paskelbtas darbų konkursas.
              • Mėlyna – projektuojama (rengiamas techninis (darbo) projektas).
              • Rožinė – priešprojektinė stadija (galimybių studija, inžinerinės infrastruktūros vystymo planas, specialusis planas ir pnš.).
              • Baltas centras – su skiriamąja juosta (2x2, 2+1, 2x2+) užmiesčio kelias (I, Ia, IIa kat.).
              • Geltonas centras – automagistralė/greitkelis (AM kat.).
              • Rutuliukai – dviejų lygių sankryžos, kur galimas patekimas į pagrindinį kelią, judėjimas nuo pagrindinio kelio tik per nuovažas.
              • Pusinis rutuliukas – vieno lygio sankryžos be kairiųjų posūkių, nuovažos vienoje arba abiejose pusėse, tačiau nėra galimybės pervažiuoti į kitą pusę arba pervažiavimas nutolęs nuo nuovažų.
              • Šešiakampis – paprastos, šviesoforinės ir žiedinės trišalės ar keturšalės sankryžos.
              Click image for larger version  Name:	2024-06-13_17-30-09.png Views:	0 Size:	351,4 kB ID:	2136226
              Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.09.11, 10:50. Priežastis: Nuoroda
              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

              Comment


                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                Pabandžiau padaryti žemėlapį panašiu stiliumi, kažkas pavyko, tai ir toliau pildysiu po truputi. Planuoju sužymėti visus A reikšmės (magistralinius) kelius ir dar KK130.
                Šiuo metu žemėlapyje dar nėra legendos, tai trumpai:
                • Žalia – veikiantis (užbaigtas) kelias.
                • Raudona – vyksta darbai (rekonstrukcija).
                • Oranžinė – paskelbtas darbų konkursas.
                • Mėlyna – projektuojama (rengiamas techninis (darbo) projektas).
                • Rožinė – priešprojektinė stadija (galimybių studija, inžinerinės infrastruktūros vystymo planas, specialusis planas ir pnš.).
                • Baltas centras – su skiriamąja juosta (2x2, 2+1, 2x2+) užmiesčio kelias (I, Ia, IIa kat.).
                • Geltonas centras – automagistralė/greitkelis (AM kat.).
                • Rutuliukai – sankryžos, kur galimas patekimas į pagrindinį kelią, todėl kertamo kelio jungimasis su jungiamaisiais keliais nepažymėtas, taip pat nepažymėta ir kur yra tik vienas išvažiavimas į jung. kelią, be galimybės grižti atgal.
                Click image for larger version Name:	2024-06-13_17-30-09.png Views:	0 Size:	351,4 kB ID:	2136226
                Va čia tai cool! Pagarba už pastangas

                Comment


                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                  [*]Rutuliukai – sankryžos, kur galimas patekimas į pagrindinį kelią, todėl kertamo kelio jungimasis su jungiamaisiais keliais nepažymėtas, taip pat nepažymėta ir kur yra tik vienas išvažiavimas į jung. kelią, be galimybės grižti atgal.[/LIST]
                  Labai ačiū už žemėlapį .
                  Kaip žymimos tokios nuovažos / sankryžos, kur yra įsukimas į jungiamąjį kelią?
                  Autostrados III ruožo pabaigoje ties Skardupiais / Valavičiais yra nuovaža į naują EMSI degalinę - ten iš žiedinės sankryžos galima jungiamaisiais keliais patekti į kelią Nr. 2620 Gulbiniškiai – Valavičiai

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Teisybės dėlei, vakar jau pajudėjo. Mačiau vieną sunkvežimį ir ekskavatorių.
                    Čia kaip toj patarlėj: jei užėjo noras dirbti, palauk 5 min. - praeis Šiandien vėl tylu ramu...
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                      Pabandžiau padaryti žemėlapį panašiu stiliumi, kažkas pavyko, tai ir toliau pildysiu po truputi. Planuoju sužymėti visus A reikšmės (magistralinius) kelius ir dar KK130.
                      Šiuo metu žemėlapyje dar nėra legendos, tai trumpai:
                      • Žalia – veikiantis (užbaigtas) kelias.
                      • Raudona – vyksta darbai (rekonstrukcija).
                      • Oranžinė – paskelbtas darbų konkursas.
                      • Mėlyna – projektuojama (rengiamas techninis (darbo) projektas).
                      • Rožinė – priešprojektinė stadija (galimybių studija, inžinerinės infrastruktūros vystymo planas, specialusis planas ir pnš.).
                      • Baltas centras – su skiriamąja juosta (2x2, 2+1, 2x2+) užmiesčio kelias (I, Ia, IIa kat.).
                      • Geltonas centras – automagistralė/greitkelis (AM kat.).
                      • Rutuliukai – sankryžos, kur galimas patekimas į pagrindinį kelią, todėl kertamo kelio jungimasis su jungiamaisiais keliais nepažymėtas, taip pat nepažymėta ir kur yra tik vienas išvažiavimas į jung. kelią, be galimybės grižti atgal.
                      Click image for larger version Name:	2024-06-13_17-30-09.png Views:	0 Size:	351,4 kB ID:	2136226
                      Mega darbas! Aš tik galvoju gal reiktų įprasto 2x2 kelio nežymėti žalia spalva? Žalią palikti automagistralėms, mėlyną greitkeliams (atliepiant šių kategorijų kelių ženklus).

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Labai ačiū už žemėlapį .
                        Kaip žymimos tokios nuovažos / sankryžos, kur yra įsukimas į jungiamąjį kelią?
                        Autostrados III ruožo pabaigoje ties Skardupiais / Valavičiais yra nuovaža į naują EMSI degalinę - ten iš žiedinės sankryžos galima jungiamaisiais keliais patekti į kelią Nr. 2620 Gulbiniškiai – Valavičiai
                        Pridėsiu dalinės sankryžos ženklą tokiems atvejams, taip pat ir ženklą paprastoms sankryžoms su kairiniais posūkiais (arba apsisukimais, kurių apstu A2 kelyje).


                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                        Mega darbas! Aš tik galvoju gal reiktų įprasto 2x2 kelio nežymėti žalia spalva? Žalią palikti automagistralėms, mėlyną greitkeliams (atliepiant šių kategorijų kelių ženklus).
                        Kaip tik taikiau pagal lenkų stilių, jog akcentuoti kelių rekonstrukcijos stadiją, o AM kategorijai papildoma geltona linija (nes greitkelio tipo ilgesnis ruožas tik A9 kairių aplinkkelis, todėl nelabai verta išskirti). Be to tada būtų dar didesnė spalvų maišalynė.

                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                        Comment


                          Palaikau idėją daryti spalvas kaip pas lenkus.

                          Norėjau siūlyti parinkti kitą spalvą raudoniems ruožams, nes raudona simbolizuoja maksimalų kažkokio reiškinio apribojimą, o mėlyna - mažiau kliūčių lyginant su raudona. Pirma mintis buvo raudoną sukeisti su mėlyna, nes projektavimo stadija akivaizdu, kad tolimesnė proceso dalis iki darbų užbaigimo lyginant su jau vykdomais fiziniais darbais. Bet pamatęs, kad taikoma prie lenkų - atsisakau mintis ir palaikau taikymą. Ir dėkui už darbą.

                          Comment


                            IV ruožo ranga prasidėjo birželio pradžioje. Gal kas nors galėtų nuvykti į IV etapo ruožą sūduvos lygumose? Būtų įdomu pamatyti vaizdus iš ten: kokios darbų apimtys ir kokios apimties vyksta žemės darbai.

                            Comment


                              Vakar pravažiavau visą atkarpą Kaunas - valstybės siena. IV etapo užmojai grandioziniai, labai daug technikos, ilgi kelio etapai apimti. Ypač akivaizdžiai matomi darbai prieš pat sieną, kur esamas kelias rekonstruojamas į 2+2. Griaunami pakelės pastatai, iškirsti medžiai ir krūmai, išardytas kelias buvusiam muitinės poste, "palaukimo" aikštelė išfrezuota, kelias susiaurintas iki dviejų siaurų juostų. Važiuojant senuoju keliu šalia matomi naujojo statybos darbai - iškasamas durpžemis, pilamas smėlis, naujos sankasos ir iškasos. Daug džiaugsmo akims ir protui, na pagaliau...
                              Nuotraukų nedariau, ne mano sritis. Bet galiu pasakyti, kad fotografuoti tikrai yra ką.
                              Keista, bet "popierinis" kelio tiesimo etapas bus 3-4 kartus ilgesnis nei fizinis.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
                                Anot: https://www.krs.lt/savivaldybe/struk...e%C5%A1inimas/
                                turėjo įvykti numatytas
                                Motyvuotas pastabas ir pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų sprendinių galima teikti projekto rengėjui paštu UAB „TEC Infrastructure“ adresu Žalgirio g. 92-301, LT–09303 Vilnius arba el. paštu - infrastructure@infratec.lt iki 2024-06-26.
                                Viešasis susirinkimas įvyks 2024-06-26 16.00 val. statytojui pageidaujant - nuotoliniu būdu.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Beje, jei nesunku gal kas parašys, kad nereikėtų ieškoti, kada turėtų būti užbaigti visi kiti ruožai apart to aukščiau minėto 16-23 km ?
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
                                    Vakar pravažiavau visą atkarpą Kaunas - valstybės siena. IV etapo užmojai grandioziniai, labai daug technikos, ilgi kelio etapai apimti. Ypač akivaizdžiai matomi darbai prieš pat sieną, kur esamas kelias rekonstruojamas į 2+2. Griaunami pakelės pastatai, iškirsti medžiai ir krūmai, išardytas kelias buvusiam muitinės poste, "palaukimo" aikštelė išfrezuota, kelias susiaurintas iki dviejų siaurų juostų. Važiuojant senuoju keliu šalia matomi naujojo statybos darbai - iškasamas durpžemis, pilamas smėlis, naujos sankasos ir iškasos. Daug džiaugsmo akims ir protui, na pagaliau...
                                    Nuotraukų nedariau, ne mano sritis. Bet galiu pasakyti, kad fotografuoti tikrai yra ką.
                                    Keista, bet "popierinis" kelio tiesimo etapas bus 3-4 kartus ilgesnis nei fizinis.
                                    Galiu tik paantrinti kolegai, kad yra dėl ko išsižioti pamačius vaizdus - važiavau pirmyn penktadienį, atgal sekmadienį, darbai jau nevyko, bet technikos kiekis įspūdingas pakelėse. Foto neturėjau sąlygų daryti nerizikuodamas, tai gal sulauksim foto iš tų, kas tai galės padaryti

                                    Comment


                                      Vakar Via Balticoje įvyko dvi avarijos pareikalvusios žmonių aukų.
                                      Viena avarija buvo rekonstruojamame ruože ties Marijampole, Mokolų kaime, kur baltarusis ar ukrainietis išvažiavo į priešpriešinę juostą
                                      Kita avarija įvyko jau rekonstruotame į autostradą ruože, Deivoniškiuose (visai šalia laukinių gyvūnų tilto).


                                      https://www.delfi.lt/news/daily/crim...riju-120033306

                                      Kita avarija įvyko apie 12 val. Kalvarijos savivaldybėje, kelio „Via Baltca“ 76-ame kilometre, ties Deivoniškių kaimu.
                                      Policijos duomenimis, Deivoniškių kaime susiformavus eismo spūstims, eilėje stojo sunkiasvorės transporto priemonės. Kaip sakė Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė, link spūsties važiavęs automobilvežis, pirminiais duomenimis, nepastebėjo sustojusių transporto priemonių ir rėžėsi į vieną iš jų.

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-mire-keleivis
                                      Nėra rašoma, kaip autostradoje galėjo susidaryti "fūrų" spūstis, kai iki susiaurėjimo 85 km buvo dar apie 9 km autostrados.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2024.08.26, 14:59.

                                      Comment


                                        "Via Baltica" eilinį kartą pateisino savo "mirties kelio" statusą.

                                        Comment


                                          Deja, neaišku, kaip tokia nelaimė galėjo atsitikti autostradiniame ruože.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X