Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Aš nesilažinsiu, bet jei ir netaps, tai vėluos ne dešimtmečiais, o metais. Duočiau 95%, kad jei kokia kataklizma nenutiks, iki 2035 magistralė bus.
    Iš pradžių sakot, kad magistralė per visą lietuvą bus iki 2030, bet po to atsiranda "mažytis vėlavimas" ir pasidaro 2035. Ar nebūsit LAKD darbuotojas, nes ten matematika panaši, nutiesus 25% kelio, pasakos, kad nutiesta jau pusė.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Man tai keistas požiūris, kad LAKD (kaip valstybės patikėtinis) turi bėgioti paskui verslo įmones, ar savivaldybes, žiūrėti kas kur ką pasistatė ir iš biudžeto (pasikartosiu: mūsų visų sumokėtų mokesčių pinigų) pulti rekonstruoti objektus, kai niekas net nebuvo derinta.
      O kam tada yra mokamas infrastruktūros mokestis? Konkrečiu atveju konkrečioje vietoje šiai įvažai įrengti buvo siūloma kompensuoti iš įmonės mokamo infrastruktūros mokesčio, bet nebuvo leista to padaryti.

      LAKD neveiklumas, neūkiškumas ir nekompetencija yra tokia didelė, kad nestebina ir ši situacija. Kaip visada visi kalti aplinkui tik ne jie.

      Comment


        Parašė iPhone Rodyti pranešimą

        O kam tada yra mokamas infrastruktūros mokestis? Konkrečiu atveju konkrečioje vietoje šiai įvažai įrengti buvo siūloma kompensuoti iš įmonės mokamo infrastruktūros mokesčio, bet nebuvo leista to padaryti.

        LAKD neveiklumas, neūkiškumas ir nekompetencija yra tokia didelė, kad nestebina ir ši situacija. Kaip visada visi kalti aplinkui tik ne jie.
        o infrastruktūros mokestis mokamas ne savivaldybei? Kelias ir nuovaža yra LAKD sklype. Tai čia nebent įmonė su savivaldybe būtų sutarusi, bet kadangi įvaža ne savivaldybės teritorijoje - tai nelabai patrauklu atiduot eurus už ją.

        Comment


          Parašė iPhone Rodyti pranešimą
          O kam tada yra mokamas infrastruktūros mokestis? Konkrečiu atveju konkrečioje vietoje šiai įvažai įrengti buvo siūloma kompensuoti iš įmonės mokamo infrastruktūros mokesčio, bet nebuvo leista to padaryti.
          Tai vat man irgi čia klausimas kyla, tik kiek kitoks - "už ką mokamas tas mokestis"?
          Nes įmonės sumokėjo tokį mokestį savivaldybei (statėsi gi ne LAKD sklype, o savivaldybės teritorijoje), o savivaldybė dėl nuovažos rekonstrukcijos sako: mes čia ne prieko, nieko nefinansuosime. Tai ką už tą mokestį gavo įmonė, jei iš esmės jiems reikalinga ta nuovaža. O tada visos strėlės į LAKD - jie nedirba ir t.t.

          Comment


            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

            Iš pradžių sakot, kad magistralė per visą lietuvą bus iki 2030, bet po to atsiranda "mažytis vėlavimas" ir pasidaro 2035. Ar nebūsit LAKD darbuotojas, nes ten matematika panaši, nutiesus 25% kelio, pasakos, kad nutiesta jau pusė.
            Aišku, nebūsiu LAKD darbuotojas, net nedirbu viešajame sektoriuje. Tikėtis, kad visi dideli sudėtingi projektai bus baigti laiku yra tiesiog naivu. Štai analogija: tarkime, važiuojam iš Vilniaus į Zakopanę. Google Maps sako, kad nesant eismo tai 10 valandų kelio. Jei labai spausi, gali laimėti keliolika minučių. Tačiau, jei strigsi kamštyje, ar stosi pavalgyt pakeliui, gali prarasti ištisas valandas. Jei ir spausi ir nesiseks, rezultatas bus toks pats, kaip tiesiog nesisekant. Kuo daugiau projekte dalių, tuo didesnė tikimybė, kad vienoje ar kelete jų nutiks kažkoks "kamštis", ir visas grafikas nusislinks. Bet faktas yra tas, kad šalis yra įsipareigojus padaryt magistralę iki 2030 metų.

            Comment


              Arba kitaip: projektui suplanuota 12 mėnesių. Vieną pusę padarai dukart greičiau, nei planuota, t.y. per 3 vietoj 6 mėnesių, o kitą pusę dukart lėčiau, nei planuota, t.y. 12 vietoj 6. Ką gauname sumoje? Išeisim ant nulio? Ne.

              Comment


                Foto 2024.01
                Greitkelio A5 Mauručiai - Dženčialauka (Puskelniai) pabaiga prieš Marijampolę


                Posūkis į Marijampolės aplinkkelį


                Marijampolės aplinkkelio pradžia

                Tęsinys bus kitą dieną

                Comment


                  Rekonstuojama III etapo (artimiausio nuo Kauno pusės) atkarpa
                  Darbai nesutoja ir žiemą
                  Foto 2024.01






                  Panašu į kelio RK2607 Marijampolė - Šunskai viaduką




                  Sankryža su keliu A7 Marijampolė-Kybartai. Buvęs viadukas išardytas.
                  Kelio krypčių ženklinimas apgailėtinas. Net dieną neaišku kokią eilę reikai užsiimti
                  Sunku įsivaiz\duoti kaip ten eismas vyksta tamsoje




                  Eismas vyksta rombo fromos "ratu"


                  Nusikimas į ansktesnę kelio A5 trasą

                  Comment


                    Foto 2024.01
                    Tarp mazgo Marijampolė Vakarai (su keliu A7) ir pastatytos lietuviškos autostrados atkarpų


                    Iš karto už "Emsi degalinės


                    Viadukas su keliu RK 2609 Marijampolė - Keturvalakiai


                    Dar vienas viadukas - trubūt su keliu RK5122 Vilakviškis -Liudvinavas




                    Persirikaivimas į kitą juostą


                    Remontuojamo ruožo pabaiga ties Skardupiais (72,5 km).
                    Tolumoje matosi įspėjimas apie autostradą

                    Comment


                      Pirmas iš keturių baigtas autostrados ruožas tarp Skardupių ir Trakiškių (72,5 - 79,0 km)
                      Šios atkarpos rangovas UAB "Fegda"
                      Kai ši 6,5 km atkarpa 2023.10.27 d.,buvo atidaromas, tai LAKD PiaRščikai paskelbė, kad Lietuvoje išaušo "istorinis momentas"
                      Smagu ir man savo šlapiomis padangomis prisliesti prie istorinės vietos, kur tą "istorinę dieną" buvo kerpama juostelė.

                      Foto 2024.01


                      Magistralės ženklas yra apie 400-500 m už pervažiavimo į dviejų juostų kelią


                      Pirmasis ir kol kas vienintelis Lietuvoje žaliasis tiltas gyvūnų migracijai
                      Šio vienetinio šalyje objekto įrengimas atsiėjo 5,4 mln EUR be PVM (...) Didžiausią žvėrių kainos dalį sudarė 2,4 mln EUR atsiėję rėminės konstrukcijos betonavimo darbai
                      https://www.15min.lt/naujiena/aktual...gus-56-2147388


                      Kažkoks magistralės pabaigos ženklas turbūt žymi rekonstrukcijos etapų ribą ties Trakiškiais.
                      Toliau kelio danga niekuo nesiskyre.
                      Bet ženklai buvo žali ir visi važiavo 100-110 km/val. greičiu.


                      Antras iš keturių etapų autostrados ruožas (pagal terminus) tarp Trakiškių ir Kreivukės ties Kalvarija (79,0 - 85,0 km)
                      Šios atkarpos rangovas AB "Kauno tiltai"
                      Kai šis ruožas 2023.12.20 d.buvo atidaromas LAKD PiaRščikai išrado "pusiaukelę", kai buvo pabaigta tik trečdalis kelio (12,5 iš 40 km)

                      Pirmas Kalvarijos mazgas su keliu KK200 į Vištytį (kiek toliau yra kitas Kalvarijos mazgas su keliu KK131 į Alytų




                      84 km. Dabar iš tiesų greitkelio pabaiga




                      Autostrada iki Lenkijos sienos eis naujas trasa į vakarus nuo dabartinio kelio


                      Įvažiuojame į seną kelią
                      Paskutinis taisė Romas; 2024.02.02, 07:30. Priežastis: 110 km/h

                      Comment


                        Gal kam nors bus naudinga orientuotis, kiek užtrunka nuvažiuoti nuo Kauno - Marijampolės autostrados pabaigos iki Lietuvos / Lenkijos sienos važiuojant kolonoje, o autostradoje neviršijant greičio.
                        Tuo metu buvo lietus ir silpna šlapdriba.

                        Važiavimo atstumas ir trukmė etapais:
                        1) Mazgas Marijampolė Šiaurė (A5 / KK231) - mazgas Marijampolė Vakarai (A5 /A7 su keliu į Vilkaviškį): 6 km, 8:00 minutės
                        2) Mazgas Marijampolė Vakarai A5 /A7 iki rekonstruojamo kelio pabaigos (72,5 km): 9 km, 9:00 minutės
                        3) Du autostrados ruožai (72,5 - 84,5 km): 12 km 7:00 minutės
                        4) Sena kelio A5 trasa nuo autostrados pabaigos (Kalvarijos sankryžos su KK231) iki Lenkijos sienos: 12 km 10:00 minučių
                        Iš viso 39 km 34:00 minutės, vidutinis greitis apie 69 km /val..
                        Vasarą ar geru oru autostradoje galima paspausti ir vietoj 7 minučių nuvažiuoti per 4-5 minutes. Bet remontuojamame kelyje ar važiuojant "fūrų" kolonoje nepavyks labai nuskubėti.

                        Darbo valandomis eismą gali apsunkinti iš statybvietės išvažiuojančios mašinos. Tokiu prastu oru jų buvo nedaug ir ta technika nelabai trukdė.
                        Paskutinis taisė Romas; 2024.02.05, 22:53.

                        Comment


                          Prieš sieną laukia siurprizas
                          Privažiavęs sieną apsidžiaugi pamatęs lenkišką greitkelį.
                          Kairėje matosi pasienio stulpas Nr. 140, sienos linija eina įstrižai link to lenkų ženklo su ereliu
                          ​​
                          Bet tai dar ne viskas.

                          Prieš išvažiuojant iš Lietuvos reikia vairuoti atidžiai, kad kelionė nepasibaigtų pačiame pasienyje

                          Comment


                            Reikėtų ministrui Skuodžiui ir į LKAD nusiusti nuotrauką su geltonais ovalais ir siena linija.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Reikėtų ministrui Skuodžiui ir į LKAD nusiusti nuotrauką su geltonais ovalais ir siena linija.
                              Siųskit

                              Comment


                                Straipsnio pavadinimas ne visai obejektyvus - ten ne šiukšlynas, o purvynas; šiukšlių per purvą nelabai matosi.
                                O jei rimtai ,yra šiokia tokia kaina už darbą lietingu sezonus.
                                Tik kad su ten ženklinimu nekas, ypač tamsiu metu - krypčių nuorodų reikėtų daugiau prismaigstyti ir bent kartais jas pavalyti.

                                15min.lt 2024.02.05
                                Vairuotojai pasipiktinę: rekonstruojama „Via Baltica“ atrodo kaip šiukšlynas
                                „Ir asfalto danga, ir kelio ženklai – apdrėbti purvo sluoksniu. Kai kurie ženklinimo elementai atrodo lyg po audros. Važiuojant tokiu keliu apima svetima gėda“, – tai tik dalis vairuotojo laiško, kunkuliuojančio emocijomis. Žinoma, ministerijos publikuojamose „Via Baltica“ nuotraukose – vaizdai kaip iš atviruko: graži įmonės „Fegda“ kelių tiesimo technika, tvarkingai supiltos žvyro krūvos.



                                (...)

                                "Gavę Jūsų informaciją susiekėme su rangovu, kuris nuvalė purvu apneštus kelio ženklus (...), - komentavo LAKD atstovė ir atsiuntė rangovo nuotraukų.
                                Jose - valomi kelio ženklai.

                                https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2187008#_

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                  Prieš išvažiuojant iš Lietuvos reikia vairuoti atidžiai, kad kelionė nepasibaigtų pačiame pasienyje
                                  Juokingiausia, kad komunikuojama apie ruožą Marijampolė - siena, nors ties siena yra absoliučiai nieko nedaroma ir nerandu nei vieno dokumento, pagal kurį būtų galima tikėtis, kad kelias bus sujungtas su lenkų autostrada jau šiemet.

                                  Taip ir atrodom, kaip iš ex LTSR įvažiavę į ES.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Taigi kalba eina "iki 2025", kas reiškia, kaip aukščiau išsiaiškinom, "iki 2025-12-31".

                                    Comment


                                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                      2023.11.17
                                      Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85,00 iki 97,06 km rekonstravimas
                                      Kolkas prieinamas nestandartinis skelbimas, tačiau galima jau pamatyti ir atsisiųsti projektą.
                                      Kažkada kitą savaitę sukelsiu brėžinius į žemėlapį.
                                      Praėjo kelios savaitės....
                                      Kažkas kitas gal ras laiko įkelti bėžinius - jų čia dar nebuvo.

                                      Quotation deadline (EET): 2024-02-27
                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...e/738599?B=PPO
                                      Įdomu, ar pasiseks konkurso nugalėtoją paskelbti iš pirmo karto ir be jokių skundų teismuose.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2024.02.25, 21:27.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Praėjo kelios savaitės....
                                        Kažkas kitas gal ras įkelti bėžinius - jų čia dar nebuvo.
                                        Brėžinius į žemėlapį esu sukėlęs seniai, tačiau nebuvau paskelbęs atskiro įrašo.

                                        Sienos perėjimo punktas:

                                        (Visas paveikslų albumas paspaudus nuotrauką)
                                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                        Comment


                                          O kur bus suprojektuoti Automagistralės pradžios ir pabaigos ir kelio nr. A5 ties siena ženklai, ir kaip bus sutarta su lenkais kur bus jų greitkelio S61 pradžia?Reiktų pasiūlyti, kad prie sienos būtų įspėjimas, kad Lenkijoje automagistralės ženklai mėlyni, o Lietuvoje žali

                                          Comment

                                          Working...
                                          X