Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
    Čia reikėtų estakados

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą

      Čia reikėtų estakados
      Gal apims kai vykdys Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstrukciją.

      Nežinau kaip jūs, bet manau tinkamiausias būtų sankryžos tipas toks pat kaip Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryža, turint omenyje, kad kitokiems sprendimams yra per mažai vietos.
      Vieno lygio sankryža su keliu į Prienus ir Kauno HE. Galbūt turbo žiedas arba šviesoforas. Pagrindinis srautas vis tiek bus Via Baltikoje ir nestabdomas.
      Kelias į Prienus ir taip turės vieno lygio sankryžas. Kelias į Garliavą jau dabar turi šviesoforą.

      Vienintelis klausimas yra Kauno pietrytinis aplinkkelis, kuris galbūt bus 2x2 ir tarnaus Vilnius-Varšuva krypčiai. Ar bepigu turėti vieną šviesoforą kaip Gariūnuose tarp Minsko ir Kauno, ar pietrytinio srautą kišti skirtingam aukšte nei sankryža.

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
        Ko norėti, jeigu net ženklu atitinkančių reglamentą nesugebama sukabinti.
        https://maps.app.goo.gl/dUVHZCW6eAXAUKgV9
        Pagal kelio ženklus, čia turėtų būti trys juostos tiesiai į visuotinį traukos centrą - Garliavą ir ketvirta juosta nusukimui nereikšminga kryptimi - Via Baltica keliu. Tačiau deja, bet juostų skaičius niekaip su ženklais nekoreliuoja.

        Comment


          Aš iki šiol nesuprantu šios sankryžos logikos. Čia gal sovietmečiu taip sumąstė? Nes kelias link Lenkijos buvo "į niekur".
          Berods SSRS neturėjo nei vieno pasienio perėjimo LSSR teritorijoje.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Aš iki šiol nesuprantu šios sankryžos logikos. Čia gal sovietmečiu taip sumąstė? Nes kelias link Lenkijos buvo "į niekur".
            Berods SSRS neturėjo nei vieno pasienio perėjimo LSSR teritorijoje.
            Sis viadukas kaip ir papildomos dvi juostos nuo Akademijos buvo pastatytas apie 2003 metus

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Ko norėti, jeigu net ženklu atitinkančių reglamentą nesugebama sukabinti.
              https://maps.app.goo.gl/dUVHZCW6eAXAUKgV9
              Pagal kelio ženklus, čia turėtų būti trys juostos tiesiai į visuotinį traukos centrą - Garliavą ir ketvirta juosta nusukimui nereikšminga kryptimi - Via Baltica keliu. Tačiau deja, bet juostų skaičius niekaip su ženklais nekoreliuoja.
              ten dar įdomiai padaryta kad prieš tai yra nusukimas į Alytų, bet pirma juosta leidžiama ir tiesiai toliau važiuoti iki nusukimo į Viabaltika. Pastoviai konfliktinės situacijos, nes pas dažną vairuotoją suveikia logika "į Alytų nesuku, tai važiuosiu antra juosta", o paskui turi įsigrūsti į pirmą juostą kad užkilti į Viabaltika.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                ten dar įdomiai padaryta kad prieš tai yra nusukimas į Alytų, bet pirma juosta leidžiama ir tiesiai toliau važiuoti iki nusukimo į Viabaltika. Pastoviai konfliktinės situacijos, nes pas dažną vairuotoją suveikia logika "į Alytų nesuku, tai važiuosiu antra juosta", o paskui turi įsigrūsti į pirmą juostą kad užkilti į Viabaltika.
                Tai jei važiuoji pirmą kartą taip ir supranti ženklinimą, kad ten pasuksi tik į Alytų ir Prienus, kad bus pravažiavimas tiesiai nėra ženklo, Viabaltika eina antra ir trečia juosta ir tada jau turi mestis į dešinę ir sukti ant viaduko.

                Comment


                  Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                  Tiesa, gal absoliutinti ir nereikėtų - niekur nėra 100proc idealu. Bet tas pargrįžimas iš PL į LT, grioviai, gasdinantys ženklai (vietoje civilizuoto "Welcome to Lithuania"), inžinerinių problemų ar kitų trūkumų sprendimas radarais - puiki kombinacija, reprezentuojanti šalį.
                  Tas baisus ženklas įvažiavus į Lietuvą yra labiausiai cringe dalykas kurį yra kada nors padarius LAKD. Duobės ir provėžos - jos tiesiog atsitinka, bet tokius dalykus kaip tas ženklas kažkas turi sugalvot ir pastatyt. Ir net kelis kartus spaudoj apie tai rašius tas ženklas vis dar egzistuoja.

                  Comment


                    Kas per ženklas?

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Kas per ženklas?
                      Click image for larger version

Name:	IMG_7837.jpeg
Views:	1136
Size:	149,3 kB
ID:	2070504

                      Comment


                        Pirmą kartą matau, bet čia yra siaubas!
                        Paskutinis taisė digital; 2023.08.23, 15:00. Priežastis: ištrinta cituota foto

                        Comment


                          Kaip čia taip prasimesta? Taigi trūksta išskirtos eilutės: "Už greičio viršijimą"
                          Paskutinis taisė digital; 2023.08.23, 15:00. Priežastis: ištrinta cituota foto

                          Comment


                            Aš vakar grįžau iš PL, na analogiškai nuvažiavau 2k km. Buvo ruožų, kuriuos puikiai pamenu iš 2006 metų, bet dauguma tinklo PL labai rimtai persimetė ir tai, kad netrugdomai dažnai gali 120km/h judėti nepertraukiamai, tai labai rimtai kelia nuostabą, kaip mes čia LT nesusikūrėm kelių tinklo su greitkeliais ir automagistralėmis. Jaučiasi mūsų apsileidimas ir tas baltas pavydas dabar tikrai kyla, kad nu velniava, bet jie turi visai neblogus kelius per ištisą PL. Įvažiavus į Lazdijų buvusios PKP teritoriją, dar supranti, kad elementariai nesugebam demontuoti 40 metų stovinčius ir nenaudojamus infrastruktūros elementų. Tada viskas susideda ir tikrai panašūs jausmai apima. tai visi norim, kad būtų geriau.
                            Atėjo, pamatė, pastatė...

                            Comment


                              Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                              nesugebam demontuoti 40 metų stovinčius ir nenaudojamus infrastruktūros elementų. Tada viskas susideda ir tikrai panašūs jausmai apima. tai visi norim, kad būtų geriau.
                              Plz, tai infrastruktūrai 30 metų, iki 1992 gruodžio ten nebuvo pasienio perėjos, o nenaudojama ji tik nuo tada, kai Lietuva prisijungė prie Schengeno susitarimo 2007 metais.

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-08-24 00-34-08.png
Views:	1162
Size:	990,6 kB
ID:	2070709
                              Paskutinis taisė alga; 2023.08.23, 23:58.

                              Comment


                                Nežinau, reikia būt mažai susipažinus su Lietuvos ir Lenkijos keliais, kad atrodytų, kad Lenkijoj visiškai ledas, o pas mus visiška gėda. Taip, Lenkija teikia daugiau prioriteto tarptautinio tranzito trasoms, jos jau koks dešimtmetis kaip visai kokybiškos, važiuodamas tranzitu pagrindiniais keliais hardcoro neužtiksi. Lietuvoj gi keliai prie pasienio su Lenkija gan pavargę, tiek Lazdijai–Alytus, tiek Kalvarija–Mariampolė (dabar ten statybos!). Bet jei paimsi dviratį ir pavažinėsi aplink kokius Trakus ar Platelius, o taip pat aplink Zakopanę ar Pšemyšlį, pamatysi, kad Lietuvos keliai neatrodo taip jau blogai palyginus.

                                Comment


                                  Atrodo, praleidom šitą Susisiekimo ministerijos publikuotą "eye candy" drono video iš A5 statybos. Vaizdai jau poros mėnesių senumo, tai galima įsivaizduoti daugiau progreso.

                                  https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Atrodo, praleidom šitą Susisiekimo ministerijos publikuotą "eye candy" drono video iš A5 statybos. Vaizdai jau poros mėnesių senumo, tai galima įsivaizduoti daugiau progreso.

                                    https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
                                    Nepraleidom, užteko vieną lapą atgal grįžti
                                    74 forumo puslapis, Liepos 14d

                                    Comment


                                      Lazdijuose tikrai prie ruso buvo pasienio perėja, tikrai jei ne anksčiau, tai nuo 1989 buvo galima važiuoti į PL ir toliau. Prašau neklaidinti jaunuolių. Kad ne visada buvo, tai tikrai, bet buvo prie ruso.

                                      Comment


                                        Ministerijos lūkesčių raštas - pagrindinės LAKD veiklos gairės
                                        2022 m. rugpjūčio 29 d. Susisiekimo ministroįsakymas Nr. 3-417
                                        Valstybei svarbūs projektai. Įmonė turi užtikrinti, kad įgyvendinant automobilių kelių jungties projektą „Via Baltica“ iki 2024 m. būtų rekonstruotas 40,23 km ruožas Marijampolė–Lietuvos ir Lenkijos siena,

                                        https://lakd.lt/valstybes-siekiamu-t...ukesciu-rastai
                                        Iki 2024 m. pabaigos liko tik 494 deinos arba 16 su trupučiu mėnesių (įskaitant 3 mėnesių žiemos pertrauką).
                                        Įdomu kaip tas tikslas bus pasiektas, jei nepradėtas IV ruožo nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos projektavimas ir konkursavimas.
                                        Ir kas bus tai LAKD, jei lūkesčiai baigti projektą iki 2024 metų nebus pasiekti...
                                        Paskutinis taisė Romas; 2023.08.25, 15:46.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Ministerijos lūkesčių raštas - pagrindinės LAKD veiklos gairės
                                          2022 m. rugpjūčio 29 d. Susisiekimo ministroįsakymas Nr. 3-417


                                          Iki 2024 m. pabaigos liko tik 494 deinos arba 16 su trupučiu mėnesių (įskaitant 3 mėnesių žiemos pertrauką).
                                          Įdomu kaip tas tikslas bus pasiektas, jei nepradėtas IV ruožo nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos projektavimas ir konkursavimas.
                                          Ir kas bus tai LAKD, jei lūkesčiai baigti projektą iki 2024 metų nebus pasiekti...
                                          nieko nebus, nes tai tik lūkesčių raštas bendrovei.
                                          šiaip tai buvo politinis sprendimas įgyvendinimo terminą nuo 2025 m. atkelti iki 2024 metus. visi žino kad kelias iki 2024 pabaigos nebus baigtas.
                                          beje, IV etapo projektavimas baiginėjamas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X