Kiek pamenu pasienio dalis eis nauja trasa ir eismas trugdys statyboms minimaliai. Viltis...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąKiek pamenu pasienio dalis eis nauja trasa ir eismas trugdys statyboms minimaliai. Viltis...
Kažkur 3,2 km atkarpa nuo sienos eis esama trasa, tai ten eismą kažkiek paveiks.
---
Dėl terminų.
Nepamenu ar kada didesnis projektas pavykdavo pagal terminą. Vis kažkas jį nukelia, ar tai žemių nesugeba išpirkt, ar kokia krizė, ar nespėja projektuot, etc.
Ok bent jau, kad jei nestrigs darbai, autostrada priartės prie sienos, o link sienos žemės jau ir taip išpirktos.
Dabar kai turime susitvarkusią Lenkiją, kuria vis dažnesnis lietuvis pravažiuoja, tai kelių klausimai tampa vis jautresni. Nebelabai išgirsi apie kažkokius išskirtinio gerumo Lietuvos kelius kaip prieš 15 metų. Aš turiu viduje viltį, kad civilizacinių šuolių kelių priežiūroje turėsime, nes toks bus plačios visuomenės (tiek viršaus, tiek apačios) lūkestis. Kažkada Kauno gatvės buvo labai netvarkingos, duobėtos, t.y. pagrindinės svarbios gatvės, bet pravažiuoti jomis yra visiems sluoksniams svarbu, tai laikui bėgant susitvarkė.
Tik reikalai valst. sektoriuje yra inertiški. Gali pridėt kadenciją ar dvi.Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.19, 15:46.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKažkada Kauno gatvės buvo labai netvarkingos, duobėtos, t.y. pagrindinės svarbios gatvės, bet pravažiuoti jomis yra visiems sluoksniams svarbu, tai laikui bėgant susitvarkė.
Tik reikalai valst. sektoriuje yra inertiški. Gali pridėt kadenciją ar dvi.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKiek supratau, problema ne tiek valdžios inercija kiek kelių priežiūros trūkumo "skola"
Ji paskui kažką miglotai aiškino apie žemės išpirkimus, nors nepasakė, ką padarė, kad tos procedūros būtų sklandžios.
Šiaip nesigirdėjo kad stringantis IV etapas buvo įstrigęs dėl žemės išpirkimo labiau nei kiti etapai, gal ten kitos priežastys.
Paklausta, kodėl magistralės statyba Lietuvoje vyksta lėčiau nei Lenkijoje, premjerė aiškino, jog žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesai yra ilgi, be to, šalyje buvo kitų prioritetų -
„Galima buvo gal ir anksčiau padaryti, bet tai visada yra prioritetų klausimas. 2020 metais, per kovidą keliams tikrai buvo numatyta nemažai pinigų papildomai.
Tada ir kainos buvo žemesnės ir galbūt buvo galima kažką padaryti, bet kai žemė buvo nesutvarkyta, tai būna daug procedūrų, yra privati žemė, reikia išpirkti žemę, tada pradėti projektavimo darbus“, – aiškino I. Šimonytė.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...niam-mobilumui
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJeigu minima, kad A8 bus to pačio statuso kaip A5, tai įsivaizduoju turėtų būti labai panašus projektas kaip A5 tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
Visas kelias turėtų eiti esama trasa. Vienintelė vieta, kur kelias neis esama trasa turbūt ties Ramygala. Ten numatytas aplinkkelis, kuris turėtų aplenkti miestelį iš Rytų ir priminti Lenkijos S8 kelio Ostrow Maz. aplinkkelį.
Labai būtų liuks, jei ir toliau bus formuojamos deimanto formos sankryžos. Aišku greičiausiai gali atsirast lokalūs išsukimai į jungiamuosiuose keliuose esančias degalines.
+labai įdomu ar kažkas bus vystoma A1 atkarpoj tarp Kauno ir Sitkūnų, kuri yra Via Baltica dalis. Nuo Giraitės link Sitkūnų eina jungiamieji keliai, kurie nutrūksta nepasiekę Sausinės.
Gal juos pratęs iki Sitkūnų, panaikins mažos reikšmės išsukimus į Sitkūnus ir Sausinę, kurie išsidėstę kas kelis km ir kur nėra jokių degalinių.
Realiai liktų vienintelė nemodernizuota Via Baltica atkarpa, jei nieko nedarytų/neplanuotų, o daryti yra ką.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Autostrados Lietuvoje turėtų būti tokiu standartu kaip dabar stato nuo Marijampolės iki PL sienos, taip turėjo būti pastatyta nuo Mauručių iki Marijampolės, taip turėjo būti rekonstruota A1 Vilnius-Kaunas. Bet deja nesilaikė standartų ir taupė ant jungiamųjų kelių, ar vietinių gyventojų ir verslų verksmų.
Labai taupus, su staigiais posūkiais ir net nelabai saugus variantas.
Gerai, kad nebuvo įgyvendintas iki 2012 m., nes dar būtume gavę trumpas gal 150 m ilgio greitėjimo ir lėtėjimo juostas taip kaip A9 Radviliškis-Šiauliai.
Dėl žemės paėmimo komplikuotumo jau matyt nieko nebekeitė, nes būtų reikėję daugiau žemių paimt deimantams ir platesniems jungiamiesiems keliams.
Dar pridursiu, kad Marijampolė-PL siena brėžiniai irgi buvo. Planuota įgyvendinti labai panašiais standartais kaip Kaunas-Marijampolė atkarpą.
Tiesioginės įvažos į degalines, staigūs posūkiai sankryžose, buvo suplanuota Marijampolės-Šunskų sankryža vietoje Liudvinavo sankryžos. Reiktų giliai knistis A5 temoje jei ieškosit senųjų brėžinių
Šiaip Marijampolė-PL siena projektas nuteikia viltingai, kad ir paskesni Via Baltica plėtros darbai bus vykdomi patobulintais standartais.
Galima tik įsivaizduoti kaip būtų atrodučius A8 atkarpa pagal Kaunas-Marijampolė atkarpos standartus.Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.22, 00:06.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė-Kaunas projektinių brėžinių teko matyti čia forume iš 200x metų. Panašu, kad niekas nebuvo pakeista.
Labai taupus, su staigiais posūkiais ir net nelabai saugus variantas.
Gerai, kad nebuvo įgyvendintas iki 2012 m., nes dar būtume gavę trumpas gal 150 m ilgio greitėjimo ir lėtėjimo juostas taip kaip A9 Radviliškis-Šiauliai.
Dėl žemės paėmimo komplikuotumo jau matyt nieko nebekeitė, nes būtų reikėję daugiau žemių paimt deimantams ir platesniems jungiamiesiems keliams.
Dar pridursiu, kad Marijampolė-PL siena brėžiniai irgi buvo. Planuota įgyvendinti labai panašiais standartais kaip Kaunas-Marijampolė atkarpą.
Tiesioginės įvažos į degalines, staigūs posūkiai sankryžose, buvo suplanuota Marijampolės-Šunskų sankryža vietoje Liudvinavo sankryžos. Reiktų giliai knistis A5 temoje jei ieškosit senųjų brėžinių
Šiaip Marijampolė-PL siena projektas nuteikia viltingai, kad ir paskesni Via Baltica plėtros darbai bus vykdomi patobulintais standartais.
Galima tik įsivaizduoti kaip būtų atrodučius A8 atkarpa pagal Kaunas-Marijampolė atkarpos standartus.
Kaip pavyzdžiui ir šiame projekte nesuprantu kam padarė du nuvažiavimus į Kalvarija prieš Šešupę ir už, kai šalia yra jungiamasis kelias su tiltu per upę?
Comment
-
Susisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimąsuper, bus patogiau nuvykt i Lenkija maisto nusipirkt
PS.
Haha, norėjau parašyti ,,priklausys nuo alkio'' ir praleidau ,,i'' : )). Tegu būna atminimui.
Žodžiu - greitis priklausys nuo alkio ; ).
- 3 patinka
Comment
-
Paskelbtas pirkimas rekonstruoti ruožą nuo Garliavos iki Mauručių (jungiamųjų kelių įrengimas ir, tikėtina, automagistralės statuso suteikimas)
II dalis: ObjektasII.1.1) PavadinimasMAGISTRALINIO KELIO A5 KAUNAS-MARIJAMPOLĖ-SUVALKAI RUOŽO NUO 16,465 KM IKI 23,32 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerijos puslapyje, mėnesio senumo drono video iš automagistralės statybų:
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
Comment
-
EDIT: pastebėjau kad tame pačiame žemėlapyje jau pažymėti nauji keliai tiesiai žemėlapyje, tik dar kai kur persidengia su dabartiniais viadukais.
EDIT2: atrodo nuoroda jau veikia. Ačiū.Paskutinis taisė alvarito; 2023.07.26, 15:07.
Comment
-
Subjektyvu, bet koks graudus vaizdas apėmė savaitgalį iš PL įvažiuojant į LT per Kalvariją: pačiame pasienyje duobės, griuvėsiai, rūdys, netvarka, kemsynai kažkokie, netvarka.. Grynai kaip geležinę uždangą kerti iš Vakarų į Rytus
Geresnė žinia: viduriniuose dviejuose etapuose darbai labai sparčiai juda. Ties Marijampole tik vietomis paruošiamieji.
Gal kas girdėjo, kaip ten einasi su paskutinės pasienio atkarpos vėluojančiu projektavimu?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąSubjektyvu, bet koks graudus vaizdas apėmė savaitgalį iš PL įvažiuojant į LT per Kalvariją: pačiame pasienyje duobės, griuvėsiai, rūdys, netvarka, kemsynai kažkokie, netvarka.. Grynai kaip geležinę uždangą kerti iš Vakarų į Rytus
Geresnė žinia: viduriniuose dviejuose etapuose darbai labai sparčiai juda. Ties Marijampole tik vietomis paruošiamieji.
Gal kas girdėjo, kaip ten einasi su paskutinės pasienio atkarpos vėluojančiu projektavimu?
Nesiūlau ten Ašchabado įvažiuojant, bet tiesiog sveikas protas galėtų šiam pasauly labiau nugalėt.
Tikrai įdomu sužinot dėl A5 likusios atkarpos, galima tik tikėtis, kad ne už kalnų, gal mažiausiai pora metų vėluos spėju.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąMane asmeniškai irgi stebina, kad vien dėl įvaizdžio nepasitvarko kai kurių sienos perėjimo punktų ir kelių vedančių į Lenkiją.
LAKD pramušė dar vieną bukumo dugną ir pateisino kur ne Kelių direkcijos, o kas teisingesnį "Lietuvos radarų direkcijos" pavadinimą.
Prieš trejus metus išasfaltavus Kauno Kalvarijos gatvę labai padidėjo automobilių eismą į A5 Vakarinį aplinkelį.
Tačiau sankryžoje nėra greitėjimo ir letėjimo juostų. Be to, toje sankryžoje yra ir degalinė, kur sukantys be lėtėjimo juostos gali sukelti avariines situacija.
LRT Panorama 2023.08.03
Kauno gyventojų teigimu, būtina įrengti greitėjimo ir lėtėjimo juostas magistralėje „Via Baltica“
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...je-via-baltica
LAKD ėmėsi "neatidėliotinų priemonių" - intensyviame kelyje vietoje papildomų juostų įrengimų pastatė dar veiną radarą.
Šias "eismo saugimo priemones pristatė buvęs LAKD direktorius ir dabartinis patarėjas S.Lipkevičius.
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...je-via-baltica
Balsas už kadro informavo, kad po trejų metų neveikimo papildomos eismo juostos sankryžoje atsiras gal jau šių metų pabaigoje.
- 3 patinka
Comment
-
Lakd 2023.08.03
lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, jog nuo šių metų rugpjūčio 4 d. 07:30 val. Iki rugpjūčio 9 d. 18:00 val. bus stabdomas eismas valstybinės reikšmės magistralinio kelio a5 kaunas–marijampolė–suvalkai 0,00 km estakada marijampolės kryptimi.
Eismas bus leidžiamas apylanka per sargėnų sankryžą pagal schemą.
Laikini eismo ribojimai susiję su projekto metu vykdomais estakados betonavimo darbais. Virš magistralinio kelio a1 vilnius–kaunas–klaipėda esančios estakados kapitalinio tvarkymo darbus pilnai planuojama užbaigti kitąmet.
Sargėnų transporto mazgo estakados kapitalinio remonto projekte numatytas kelio statinio perdangų sijų, kolonų, šalitilčio plokščių remontas, deformacinių pjūvių, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, (...).
Sargėnų sankryžos estakada pastatyta 1993 m., paskutinis remontas buvo atliktas 2005 m.
Estakada tvarkoma pagal praėjusių metų gruodžio mėnesį įsigaliojusią sutartį. Sutarties vertė siekia 2,115 mln. Eurų su pvm.
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...poles-kryptimi
Comment
Comment