Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
    Atkarpa nuo Kalvarijos iki valstybės sienos "Projektuojama". Ką galiu pasakyti - bbd, apgailėtina... Ta atkarpa, kuri turėtų būti prioritetas, nes eina per gyvenvietes, projektuojama paskutinė, kai atkarpos, einančios laukais jau statomos. Čia normalu? Ar tik man atrodo, kad kažkas ne ta vieta galvoja?
    Spėčiau, kad galėjo strigti projektavimas ties pasienio ruožu, o kadangi viskas įeina į bendrą projektą, tai ir užtruko.
    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

    Comment


      Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
      Atkarpa nuo Kalvarijos iki valstybės sienos "Projektuojama". Ką galiu pasakyti - bbd, apgailėtina... Ta atkarpa, kuri turėtų būti prioritetas, nes eina per gyvenvietes, projektuojama paskutinė, kai atkarpos, einančios laukais jau statomos. Čia normalu?
      Argi tai nėra savaime suprantama? Kur paprasta pirkti sklypus ir projektuoti, ten ir stato pirmiausia. Kur daug gyventojų, interesų, konfliktų, ten ir užtrunka ilgiau. Gerai, kad bent ką stato, o ne laukia, kol atkarpa, kuri turėtų būti prioritetas, prinoks.

      Comment


        Pasienio atkarpa aplenkia visas gyvenvietes, tai klausimas ar daugiau ten interesų gyventojų ir konfliktų - prisimenu tik vieną - kiekviena kolonėlė norėjo turėti nuosavą nuvažiavimą nuo viaBaltikos... įdomu, kaip tas buvo ar bus išspręsta

        Comment


          Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
          Pasienio atkarpa aplenkia visas gyvenvietes, tai klausimas ar daugiau ten interesų gyventojų ir konfliktų - prisimenu tik vieną - kiekviena kolonėlė norėjo turėti nuosavą nuvažiavimą nuo viaBaltikos... įdomu, kaip tas buvo ar bus išspręsta
          NETGI Olandijoje kiekviena kolonėlė tuti nuvažiavimą nuo greitkelio! O dievai! https://goo.gl/maps/UEGWov1vK8Q8TsNj7
          -

          Comment


            Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
            prisimenu tik vieną - kiekviena kolonėlė norėjo turėti nuosavą nuvažiavimą nuo viaBaltikos... įdomu, kaip tas buvo ar bus išspręsta
            Pagal paviešintus projektus nė viena kolonėlė neturi tiesioginio nuvažiavimo. Pora vietų lyg padarytas išvažiavimas į jungiamajį kelią netoli kolonėlės, bet be grižimo į autostradą. Labai gaila, kad nepaėme iš tų pačių lenkų pavyzdžio.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Atkarpoje nuo Marijampolės (Dženčialaukos) iki Kalvarijos (Smalninkų) autostrada eis šalia esančio kelio. Ten yra yra keletas degalinių. Įdomu, ar bus numatyti įvažiavimai į jas bent per jungiamosios kelius.
              Naujai tiesiamoje atkarpoje tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos dabartinės degalinės (išskyrus 1-2) liks nuošalyje. Ten esančios degalinės seniai atsipirko. Prie pat sienos naujų aikštelių su privažiavimais visiems norintiems turbūt neužteks.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                NETGI Olandijoje kiekviena kolonėlė tuti nuvažiavimą nuo greitkelio! O dievai! https://goo.gl/maps/UEGWov1vK8Q8TsNj7
                tai čia nori pataryti ne greitkelį, o autostrada su žaliais ženklais, ne mėlynais.

                Comment


                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                  Pagal paviešintus projektus nė viena kolonėlė neturi tiesioginio nuvažiavimo. Pora vietų lyg padarytas išvažiavimas į jungiamajį kelią netoli kolonėlės, bet be grižimo į autostradą. Labai gaila, kad nepaėme iš tų pačių lenkų pavyzdžio.
                  parodyk nors vieną vietą Lenkijos autostradoje, kad degalinės būtų mažesniu nei 5 km atstumu su tiesioginiais nusukimais iš/į autostradą?

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Atkarpoje nuo Marijampolės (Dženčialaukos) iki Kalvarijos (Smalninkų) autostrada eis šalia esančio kelio. Ten yra yra keletas degalinių. Įdomu, ar bus numatyti įvažiavimai į jas bent per jungiamosios kelius.
                    Naujai tiesiamoje atkarpoje tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos dabartinės degalinės (išskyrus 1-2) liks nuošalyje. Ten esančios degalinės seniai atsipirko. Prie pat sienos naujų aikštelių su privažiavimais visiems norintiems turbūt neužteks.
                    Brėžiniuose puikiai matosi, kad nebus tiesioginių nuvažiavimų, tik per jungiamuosius kelius, tik vieno nesuprantu kam ties Kalvarija padarė du nusukimus į Kalvariją rytinėje pusėje prieš Šešupę ir už Šešupės, kai galėjo tai išspręsti ir su vienu, kaip padarė vakarinėje pusėje.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      parodyk nors vieną vietą Lenkijos autostradoje, kad degalinės būtų mažesniu nei 5 km atstumu su tiesioginiais nusukimais iš/į autostradą?
                      Daleidžiu kad mokama A1 yra pakankamai autostradiška.

                      https://goo.gl/maps/MPYDbS2pKJ2Xdy4S6
                      -

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        tai čia nori pataryti ne greitkelį, o autostrada su žaliais ženklais, ne mėlynais.
                        o tai pas mus prie žalių ženklų nėra kolonėlių? Kaunas - Klaipėda ant kiekvieno kampo.
                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Daleidžiu kad mokama A1 yra pakankamai autostradiška.

                          https://goo.gl/maps/MPYDbS2pKJ2Xdy4S6
                          apie ką tu kalbi? Problema Lietuvoje tai ir yra tavo minima autostrada Kaunas-Klaipėda, negali būti autostradoje nusukimų išsukimų kas keli šimtai metrų ar kas keli kilometrai. Lenkijoje naujose autostradose, Vokietijoje ir kitose šalyse kur laikosi autostradų statymo standartų nėra degalinių ar kito Š taip dažnai kaip Lietuvoje. Ir Lietuvoje naujoje atkarpoje nuo Mauručių iki Marijampolės yra numatyta vieta degalinei, poilsio aikštelėje su tiesioginiais nuvažiavimais. Bėda kad esamas degalines prijungė tiesiogiai be jungiamųjų kelių. Ir tik atkarpą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos nori pirmą kartą Lietuvoje pastatyti pagal autostrados standartus.

                          Tai jei nesupranti, pasakysiu trumpiau, niekas nedraudžia daryti tiesioginių įvažiavimų nuo autostrados, tik negalima statyti taip dažnai, nes į tą tankį skaičiuojasi ne tik degalinės bet ir sankryžos su kitais keliais.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            NETGI Olandijoje kiekviena kolonėlė tuti nuvažiavimą nuo greitkelio! O dievai! https://goo.gl/maps/UEGWov1vK8Q8TsNj7
                            Neabejoju, ne kartą teko jais naudotis tik problemos esmė tame, kad nuvažiavimai negali būti tankiau nei 5km. O LT pasieny kolonėlės žymiai tankiau. Tokią problemą lenkai išsprendė S8 ties Studzianki įrengdami papildomą kelią šalia S8: https://goo.gl/maps/o62kmadr5qqjPcE27

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              apie ką tu kalbi? Problema Lietuvoje tai ir yra tavo minima autostrada Kaunas-Klaipėda, negali būti autostradoje nusukimų išsukimų kas keli šimtai metrų ar kas keli kilometrai. Lenkijoje naujose autostradose, Vokietijoje ir kitose šalyse kur laikosi autostradų statymo standartų nėra degalinių ar kito Š taip dažnai kaip Lietuvoje. Ir Lietuvoje naujoje atkarpoje nuo Mauručių iki Marijampolės yra numatyta vieta degalinei, poilsio aikštelėje su tiesioginiais nuvažiavimais. Bėda kad esamas degalines prijungė tiesiogiai be jungiamųjų kelių. Ir tik atkarpą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos nori pirmą kartą Lietuvoje pastatyti pagal autostrados standartus.

                              Tai jei nesupranti, pasakysiu trumpiau, niekas nedraudžia daryti tiesioginių įvažiavimų nuo autostrados, tik negalima statyti taip dažnai, nes į tą tankį skaičiuojasi ne tik degalinės bet ir sankryžos su kitais keliais.
                              Tai kad jei neparašei nuo ko matuoji tuos 5 km. Aš atmatavau nuo autostrados vidurio į šonus ir radau ten daug kolonėlių su nuvažiavimais.
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                NETGI Olandijoje kiekviena kolonėlė tuti nuvažiavimą nuo greitkelio! O dievai! https://goo.gl/maps/UEGWov1vK8Q8TsNj7
                                Tai kuriai vienai degalinei siūlot ten padaryt nuvažiavimą? Automagistralėse išsukimai dažniau, nei kas 3 km negalimi.

                                Comment


                                  Jeigu atitikt tarptautinį paplitusį standartą, tai mūsų autostrados atitiktų prancūzų voie ekpress arba greitkelio su mašinytės logo statusą. Netgi A5 (įskaitant ir planuojamą/statomą atkarpą) netraukia link mažai apgyvendinta vietove einančio vokiško autobano statuso, tankis nusukimų gana aukštas, įskaitant ir visokius service area nusukimus.
                                  Nusukimai dažni, kartais ne per skirtingų lygių sankryžas.
                                  Greitis visus metus, ne tik vasarą, galėtų būti 120 km/h. Kompensuotų 130/110 režimą.

                                  Vienintelė viltis su tikru autostrados ženklu, kad jei platins Vilnius-Kaunas, iš tikrųjų pertvarkys kelią taip, kad nusukimai kas 5 km, kai kur kas 10 km, per vidurį įrengiant service area didelę aikštelę, kur galėtų visi versliukai išsikelti, gali už išsikėlimą primokėti, kad neprotestuotų. Tai yra, kelias ir primins Lodzės-Čenstachovos kelio lygį. Betono danga nebūtina. Tokiam kely galima būtų ir 140 visus metus laikyt (e. ženklai nebent numatytų žemesnį greitį pvz. sningant).

                                  Tokios vizijos ir linkėčiau kol kas.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.23, 20:15.

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Tai kad jei neparašei nuo ko matuoji tuos 5 km. Aš atmatavau nuo autostrados vidurio į šonus ir radau ten daug kolonėlių su nuvažiavimais.
                                    ble kaip sunku su teksto, ar konteksto suvokimu. Nuo autostrados vidurio 5km į šonus matavai? tai tokios vietos gal ir visam pasaulį nerastum. kad degalinių nebūtų leidžiama statyti arčiau nei 5km nuo autostrados.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      ble kaip sunku su teksto, ar konteksto suvokimu. Nuo autostrados vidurio 5km į šonus matavai? tai tokios vietos gal ir visam pasaulį nerastum. kad degalinių nebūtų leidžiama statyti arčiau nei 5km nuo autostrados.
                                      Kaip parašyta, taip supratu.
                                      "mažiau nei 5 km atstumu" yra "5 km spinduliu".
                                      "tankiau nei 5km autostradoje" būtų aišku.
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Jeigu atitikt tarptautinį paplitusį standartą, tai mūsų autostrados atitiktų prancūzų voie ekpress arba greitkelio su mašinytės logo statusą. Netgi A5 (įskaitant ir planuojamą/statomą atkarpą) netraukia link mažai apgyvendinta vietove einančio vokiško autobano statuso, tankis nusukimų gana aukštas, įskaitant ir visokius service area nusukimus.
                                        Nusukimai dažni, kartais ne per skirtingų lygių sankryžas.
                                        Greitis visus metus, ne tik vasarą, galėtų būti 120 km/h. Kompensuotų 130/110 režimą.

                                        Vienintelė viltis su tikru autostrados ženklu, kad jei platins Vilnius-Kaunas, iš tikrųjų pertvarkys kelią taip, kad nusukimai kas 5 km, kai kur kas 10 km, per vidurį įrengiant service area didelę aikštelę, kur galėtų visi versliukai išsikelti, gali už išsikėlimą primokėti, kad neprotestuotų. Tai yra, kelias ir primins Lodzės-Čenstachovos kelio lygį. Betono danga nebūtina. Tokiam kely galima būtų ir 140 visus metus laikyt (e. ženklai nebent numatytų žemesnį greitį pvz. sningant).

                                        Tokios vizijos ir linkėčiau kol kas.
                                        Lietuvoje autostradų standartas su tinkamom letėjimo ir geitėjimo juostom bei jų dažnumu yra, tik nieks jų nesilaiko, vis pataikaujama verslui, bei vietiniams gyventojams ir taupomi pinigai.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Greitis visus metus, ne tik vasarą, galėtų būti 120 km/h. Kompensuotų 130/110 režimą.
                                          Tokios vizijos ir linkėčiau kol kas.
                                          Greitis tai pagal kiekvieno sugebėjimus ir sąžinę. Yra kibirų 80kmh važiuojančių, bus ir 140kmh laikančių. "Saugus greitis" kiekvienam savo. Svarbu sąlygos sudarytos - to ir tikiuosi iš naujų šiuolaikinių kelių

                                          Comment

                                          Working...
                                          X