Teko grįžti per Buzdisko punktą. Tarkim, lenkai nesenai prijungė naujai nutiestą 8 kelią prie savo PKP, dar susitvarkys. Bet kodėl pas mus tamsu, juostų žymėjimas nusitrynęs ir pilna duobių? Dieną pravažiuoti dar įmanoma (jei neužsnigta), bet naktį ... Čia taip priverčia laikytis greičio ribojimo ženklų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTeko grįžti per Buzdisko punktą. Tarkim, lenkai nesenai prijungė naujai nutiestą 8 kelią prie savo PKP, dar susitvarkys. Bet kodėl pas mus tamsu, juostų žymėjimas nusitrynęs ir pilna duobių? Dieną pravažiuoti dar įmanoma (jei neužsnigta), bet naktį ... Čia taip priverčia laikytis greičio ribojimo ženklų?
Lenkai aišku tiesiog jau viską rekonstravę santykinai neseniai.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDabar nejuokinga situacija. Tik įdomu ar jau priklauso punktas LAKD ar dar pasieniečiams.
.
Bet vairuotojams svarbiau, ne kokia žinyba atsako už kelių tvarkymą, o kad įvažiavęs į duobę nepamestų ratų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGalima buvo suprojektuoti du didelius žiedus.
Tiek, kad užima daug vietos. Iš karto didėja greitis.
Dabartinis dizainas padeda sumažinti greitį.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąČia ne miestas, kad greitį reikėtų mažinti.
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąČia ne miestas, kad greitį reikėtų mažinti.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNebent A7 po rekonstrukcijos taps žemesnio prioriteto keliu, kokiu "07" ar pan.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPagal tokią logiką, žiedų užmiestyje turi nebūti? Žiedai yra būdas išspręsti susikertančių srautų problemą. Sprendimo esmė – kad visi pristabdomi ir nebesidaužo stačiais kampais 90 km/h greičiu.
Jei A-keliuose gali būti šviesoforai, tai gali būti ir žiedai, nieko čia prieštaraujančio magistralinio kelio sąvokai nematau.
A27 ir A28 jungtis pas italus: https://www.google.com/maps/@45.8800....3455978,16.6z
E70 ir A25 jungtis pas italus: https://www.google.com/maps/@45.8986806,13.287597,16.1z
A12 ir A13 jungtis pas austrus: https://www.google.com/maps/@47.2439...4020764,15.23z
1 ir 3 greitkelių jungtis pas šveicarus: https://www.google.com/maps/@47.4107625,8.431906,15.52z
9 / E62 ir E27 jungtis pas šveicarus: https://www.google.com/maps/@46.1136277,7.102779,15.73z
Šviesoforai greitkeliuose turi būti tik ten, kur privaloma riboti eismą: tuneliai, viadukai ir pan. Šviesoforas viduryje laukų ar prie turgaus yra absurdas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąA27 ir A28 jungtis pas italus: https://www.google.com/maps/@45.8800....3455978,16.6z
E70 ir A25 jungtis pas italus: https://www.google.com/maps/@45.8986806,13.287597,16.1z
A12 ir A13 jungtis pas austrus: https://www.google.com/maps/@47.2439...4020764,15.23z
1 ir 3 greitkelių jungtis pas šveicarus: https://www.google.com/maps/@47.4107625,8.431906,15.52z
9 / E62 ir E27 jungtis pas šveicarus: https://www.google.com/maps/@46.1136277,7.102779,15.73z
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąA27 ir A28 jungtis pas italus: https://www.google.com/maps/@45.8800....3455978,16.6z
E70 ir A25 jungtis pas italus: https://www.google.com/maps/@45.8986806,13.287597,16.1z
A12 ir A13 jungtis pas austrus: https://www.google.com/maps/@47.2439...4020764,15.23z
1 ir 3 greitkelių jungtis pas šveicarus: https://www.google.com/maps/@47.4107625,8.431906,15.52z
9 / E62 ir E27 jungtis pas šveicarus: https://www.google.com/maps/@46.1136277,7.102779,15.73z
Šviesoforai greitkeliuose turi būti tik ten, kur privaloma riboti eismą: tuneliai, viadukai ir pan. Šviesoforas viduryje laukų ar prie turgaus yra absurdas.
Štai Suomijoj E75 ir E63 susikirtimas yra žiedas: https://www.google.com/maps/@62.2301...8994525,15.85zPaskutinis taisė alga; 2023.01.03, 01:31.
Comment
-
Žiedas užmiestyje tikrai geriau negu šviesoforas.
Šviesoforui reikia iq jį tinkamai valdyti. Vairuotojai gali nereaguoti į raudonas.
Žiedas, gana pigi ir saugi, daug proto nereikalaujanti priemonė. Daugmaž esi priverstas lėtinti, kas yra gerai.
Jei srautas per didelis paprastam žiedui, visada dar yra variantas turbo žiedui.
Nebent kai jau srautai viršija 30k per parą, kai nesusitvarko turbožiedas, tada išimtiniu atveju gali būt šviesoforas, bet užmiestyje kai dažniausiai yra daug vietos, tada jau viską daryt "free flow" (nepertraukiamas eismas), t.y. statyti dobilo mazgą su jungiamaisias keliais, o jei pravažiuojasvarbus tranzitas tai netgi pusiau turbininė dobilo sankryža. Galbūt tokia kilpa išaugus srautams galėtų būti nuo A7 Karaliaučiaus į A5 Kauno kryptimi, jei atsiras tokia sankryža.
Šviesoforas suprantu miestuose, B ir C kategorijos gatvėse, kur didelis srautas, jį reikia tinkamai valdyti, važiuoja viešasis transportas.
A7, teisingai pastebėta, kuriam laikui liks paprastas 1+1 kelias. Kai bus pratęstas S22 (buv. Bundestrasse 1) ar jo analogas iki Eitkūnų, tada turbūt atsiras ir A7 greitkelis.Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.03, 01:41.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Apie ką tu čia? Šioje vietoje puiku, kad pastatė vidutinio greičio radarą (sumažino vidutinį srauto greitį), tik manau, kad pradžia jo pasirinko negeroje vietoje, reikėjo statyti tik pravažiavus Mastaičių viaduką. Dėl ekranų, tai aš matęs juose ir greičio apribojimų, ir slidus kelias, ir berods atstumo laikymosi ženklus.
O kad nėra įvažų ir nuovažų tai čia manau didžiulis nesusikalbėjimas su rajono savivaldybe, kelių direkcija ir verslu, kodėl jeigu stato verslo objektus su tiesioginėmis įvažomis į didelio intensyvumo kelius reikalauja jas įrengti. Taip ir čia, rajonas leisdamas kurtis toje vietoje verslams (Hesburgeris, Magnaplastas, Laragis, RS-linija ir kt.) galėjo pareikalauti, kad pagerintų infrastuktūra ir padaryti nuovažas arba uždėtų ženklus, kad ten draudžiamas fūrų eismas į Kalvarijos gatvę, greit sukrustų įmonės ir imtųsi veiksmų. Kodėl tarkim miestui pavyksta susitarti su verslu? Arba kaip su Šiauriniu aplinkkeliu, Eigulių nuovaža ir miestas įrengė, nes kelių direkcija dar ilgai to būtų nedariusi motyvuojant pinigų stoka, taip pat imasi ir viaduko statybos į kitą pusę.
O prie ko čia verslas? Tai tada ir Kauno miesto gyventojai turi susimesti nuovažoms? Kol Kalvarijų g. buvo vieškelis, ir ja niekas (apart vietinių gyventojų) nevažiavo, tol ta sankryža nerūpėjo. Dabar gi ten pasidarė vienas iš labai judrių išvažiavimų iš/į miestą... Bet ji taip niekam ir nerūpi toliau... Nors ne, šyrit buvo atvažiavę kelininkai, ir turbūt 154 kartą smulkintu asfaltu užpylė tą duobę ant įvažiavimo į A5...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Apie tą, kad prioritetas radarams ir beprasmiams ženklams (pravažiuoju ta atkarpa 2x per dieną - nesu matęs jokio kito ženklo apart slidus kelias - netgi oro temperatūrai ęsant +7C ir sausai kelio dangai), o rimtai pavojingai sankryžai lėšų neatsiranda jau antri ar treti metai...
O prie ko čia verslas? Tai tada ir Kauno miesto gyventojai turi susimesti nuovažoms? Kol Kalvarijų g. buvo vieškelis, ir ja niekas (apart vietinių gyventojų) nevažiavo, tol ta sankryža nerūpėjo. Dabar gi ten pasidarė vienas iš labai judrių išvažiavimų iš/į miestą... Bet ji taip niekam ir nerūpi toliau... Nors ne, šyrit buvo atvažiavę kelininkai, ir turbūt 154 kartą smulkintu asfaltu užpylė tą duobę ant įvažiavimo į A5...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Sorry mano klaida, ten miestas ne rajonas turėjo išreikalauti iš verslo, ir taip, ir miestiečiai metasi tokioms įvažoms, kaip pavyzdį jau paminėjau Eigulių nuovažas šiauriniame apvažiavime.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Apie ką tu čia? Šioje vietoje puiku, kad pastatė vidutinio greičio radarą (sumažino vidutinį srauto greitį), tik manau, kad pradžia jo pasirinko negeroje vietoje, reikėjo statyti tik pravažiavus Mastaičių viaduką. Dėl ekranų, tai aš matęs juose ir greičio apribojimų, ir slidus kelias, ir berods atstumo laikymosi ženklus.
O kad nėra įvažų ir nuovažų tai čia manau didžiulis nesusikalbėjimas su rajono savivaldybe, kelių direkcija ir verslu, kodėl jeigu stato verslo objektus su tiesioginėmis įvažomis į didelio intensyvumo kelius reikalauja jas įrengti. Taip ir čia, rajonas leisdamas kurtis toje vietoje verslams (Hesburgeris, Magnaplastas, Laragis, RS-linija ir kt.) galėjo pareikalauti, kad pagerintų infrastuktūra ir padaryti nuovažas arba uždėtų ženklus, kad ten draudžiamas fūrų eismas į Kalvarijos gatvę, greit sukrustų įmonės ir imtųsi veiksmų. Kodėl tarkim miestui pavyksta susitarti su verslu? Arba kaip su Šiauriniu aplinkkeliu, Eigulių nuovaža ir miestas įrengė, nes kelių direkcija dar ilgai to būtų nedariusi motyvuojant pinigų stoka, taip pat imasi ir viaduko statybos į kitą pusę.
Gal klystu ir kažkokie darbai bus?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
A5 Kauno aplinkkelyje trumpos greitėjimo/lėtėjimo juostos daugelyje vietų yra, stebina kodėl vis nieko nevyksta su Kalvarijų g. Net kelią išasfaltavo Kauno miesto savivaldybė, verslai statosi, degalinės.
Gal klystu ir kažkokie darbai bus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kažkur buvo žinutė, kad 2024 m. gali jau ir būti. Ten šalia tos sankryžos stato dar ir Orlen kolonėlę, tai gal išstenės ir lėtėjimo/greitėjimo juostas..
"Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė, kad sprendžiant A5 kelio ir Kalvarijų gatvės sankryžos įrengimo klausimą, 2022 m. gegužės 20 d. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su investuotoju."
Tai čia gal degalinė ir yra investuotojas? Gal visdėlto pavyksta susitarti su verslu?
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...lauks-pokyciu/
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
"Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė, kad sprendžiant A5 kelio ir Kalvarijų gatvės sankryžos įrengimo klausimą, 2022 m. gegužės 20 d. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su investuotoju."
Tai čia gal degalinė ir yra investuotojas? Gal visdėlto pavyksta susitarti su verslu?
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...lauks-pokyciu/
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Jie patys sau nejuokingi kažin? Greitėjimo/lėtėjimo juostų įrengimui reikia ieškoti investuotojų? Kalvarijų g. rekonstruota 2019m (pabaigė ko gero 2020m), ir 2 metus ieško investuotojo, kuris velnias žino kada išasfaltuos 200m vienos juostos asfalto juostą?
- 1 patinka
Comment
Comment