Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/transportas-logist...rekonstrukcija
Yra ir naujos inforamcijos, kurios neteko matyti: "Ministerija praneša, kad šiomis dienomis jau pasirašyta kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rangos darbų sutartis."
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Kolkas panašu, kad žurnalistai keistai suformulavo sakinį, nes CVPP vis dar nėra skelbimo apie sutarties skyrimą (nebent paskelbiama "pavėluotai").
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąKitą savaite kvepia naujienomis:
Suwalki24.pl 2022.12.08
Via Baltica na odcinku Suwałki - Budzisko już w przedświątecznym tygodniu, na Litwie wbiją łopaty
Via Baltica ruožas Suvalkai - Budzisko bus atidarytas jau prieš Kalėdas, Lietuvos pusėje bus pradėti darbai
https://www.suwalki24.pl/article/1,v...e-wbija-lopaty
Ten kalbama apie "Via Baltica" abiejose sienso pusėse ir gana išsamiai pristatytas 40 km ruožo Lietuvoje rekonstravimas nuo Marijampolės Lenkijos sienos.
Comment
-
Konkretesnės naujienos ir dėl antrosios "Via Baltica" atkarpos.
Tik šiek tiek primalta su datomis - atkarpos baigimo datomis nurodyta 2023.10.31, 2023.12.19 ir 2024.02.16 d.
BNS 2022.12.14
„Via Baltica“ ruožą už 66,7 mln. eurų rekonstruos „Kauno tiltai“
„Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos už 66,7 mln. eurų (su PVM) rekonstruos AB „Kauno tiltai“.
Sutartis su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusia įmone pasirašyta gruodžio 2-ąją, įmonė laimėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą magistralės nuo 79,0 iki 85,0 km rangovo konkursą, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale. (...)
Laimėtoja dviejų eismo juostų kelią iki 2023 metų spalio pabaigos rekonstruos į keturių juostų magistralę, kuri atitiktų tarptautinius standartus. Cvpp.lt nurodoma, kad sutartis galioja iki 2024 metų vasario 16-osios, tačiau [Kelių] direkcija BNS patikslino, kad visi darbai turi būti baigti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo (vėliausiai – gruodžio 19 dieną) – tai yra iki 2023 metų spalio pabaigos.
„Via Baltica“ ruožą nuo 72,5 iki 79,0 km rekonstruos UAB „Fegda“, su ja spalį LAKD pasirašė 55,8 mln. eurų vertės sutartį.
Anot LAKD, baigus projektavimą,
- dar šiemet ketinama paskelbti ruožo nuo 56,8 iki 72,5 km konkursą,
- o ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85,0 iki 97,0 km konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje arba 2023 metų pradžioje.
Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos planuojama rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=92024981Paskutinis taisė Romas; 2022.12.14, 21:43.
- 2 patinka
Comment
-
Kelių direkcijos FB
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija
2 val. ·
Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos sutartis dėl magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) dar vieno ruožo nuo 79,00 iki 85,00 km rekonstravimo. Planuojama, kad šiame ruože statybos darbai bus pradėti dar šiais metais, o baigti kitų metų rudenį.
Ruože planuojama rekonstruoti kelią į keturias eismo juostas, skirtinguose lygiuose su magistraliniu keliu įrengti apjungiamuosius ir jungiamuosius kelius, 5 žiedines sankryžas, taip pat bus rekonstruota esama sankryžą į dviejų lygių su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 200 Kalvarija–Gražiškiai–Vištytis. Planuojama rekonstruoti esamą tiltą per Šešupę (83,30 km) ir pastatyti šalia tris naujus tiltus, įrengti triukšmo užtvaras, kurių bendras ilgis daugiau nei 8 km. Rekonstruojant kelią, bus įrengtas apšvietimas ir sutvarkytas paviršinio vandens nuvedimas, rekonstruoti esami ryšių, elektros, melioracijos tinklai, įrengta intelektinių transporto sistemų įranga bei kitos eismo organizavimo priemonės.
Šiuo metu jau pradėti „Via Baltica“ ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbai. Pabaigus projektavimą, šiais metais ketinama pradėti darbų viešojo pirkimo procedūras ir ruožui nuo 56,83 km iki 72,50 km, o ketvirtojo šios magistralės ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų konkursą planuojama 2023 m. pirmoje pusėje.
Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn.
#viabaltica #marijampolė #lenkija #magistralėAš neliūdnas - aš blaivus
- 5 patinka
Comment
-
https://kaunieciams.lt/m-skuodis-len...X4_3O7YjkapBlI
Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį vyksta į Lenkijos–Lietuvos pasienį, kur su šios šalies transporto ministru Andrzejumi Adamczyku aptars tarptautinės magistralės „Via Baltica“ rekonstrukciją ir kitų strateginių infrastruktūros projektų įgyvendinimą, taip pat karinio mobilumo jungčių su Europa gerinimo klausimus.
Ministras Lenkijoje taip pat dalyvaus „Via Balticos“ atkarpos ruožo Suvalkai–Budziskas atidarymo renginyje.
Lietuva ir Lenkija intensyviai bendradarbiauja vystydama karinio mobilumo projektus. Ministrai susitikimo metu planuoja aptarti visų strateginių kelių modernizavimo planus, naudojant karinio mobilumo fondo lėšas.
Comment
-
Štai ir paskelbė pirkimą ruožo nuo 56,83 iki 72,50 km rekonstravimui, kaip ir žadėjo, kad dar šiais metais.
II dalis: ObjektasII.2.4) Pirkimo aprašymasĮgyvendinant rekonstravimo projektą bus rekonstruojami esami ir įrengiami nauji viadukai (skirtingų lygių sankryžos, tuneliniai pravažiavimai, sankirtos) bei rekonstruojami esami ir įrengiami nauji tiltai per Šešupę. Taip pat bus rekonstruojama kelio danga, įrengiami jungiamieji keliai, žiedinės sankryžos, statomos triukšmo slopinimo sienutės.Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.12, 21:47.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąŽemėlapis (OSM pagrindas) su brėžiniais ruožo nuo 56,83 iki 85,00 km. Vis dar pildomas!
Labai gražiai atrodo kelio A5 brėžiniai užkelti ant OSM žemėlapio
https://tilejson.io/g/465fe3ede3135b...bfe26af82/view
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąŽemėlapis (OSM pagrindas) su brėžiniais ruožo nuo 56,83 iki 85,00 km
Vis dar pildomas!
https://tilejson.io/g/465fe3ede3135b...bfe26af82/viewPaskutinis taisė Romas; 2022.12.31, 10:01.
- 1 patinka
Comment
-
Dar prieš sukeliant į žemėlapį, iš čia pateiktos nuorodos iš karto parsisiunčiau brėžinius, nes norėjau pamatyt A5/A7 ženklinimą ir Liudvinavo sankryžos ženklinimą.
.zip užima virš gigabaito, akluoju būdu teko rinktis pirmą pasitaikiusį, bet pavyko rasti tai ko man reikėjo.
Pastebėjimai:
Vis tik degalinių protestai dėl jungiamųjų kelių kažkiek suveikė ir keletoje vietų numatytos nuovažos (išvažiavimai) ne per skirtingų lygių sankryžas, neišlaikomas 5 km atstumas tarp sankryžų. Viena yra Kreivukė ties Kalvarija (netgi ženklas į Kreivukę, kol kas vienintelis užmatytas be išankstinio ženklinimo), kita yra už A5/A7 sankryžos link Kalvarijos (Kauno kryptimi), dar viena į degalinę tarp Puskelnių ir Marijampolės išvažiavimų.
Realiai tokie sprendiniai vis tik downgrade'ina kelio kategoriją iki greitkelio, t.y. panašūs į prancūzų voie ekspres standartą, arba vis tik patiko John mintis, kad "viską Lietuvoje dėt po greitkelio ženklu".
Dar maniau, kad Marijampolė-PL siena bus pilnų standartų supergreitkelis, bet realybėje vis tik ne iki galo. Tai nėra blogai, nes visus metus būtų galima užtikrinti 120 km/h greitį ir nesiskirtų nuo S61 ekspresovkos greičio ir komforto.
Patiko:
Krypčių ženklinimas bent jau brėžiniuose yra kone europinio lygio. Realiai mimikuoja lenkų ekspresovkų ir vokiško autobano ženklinimo aspektus. 500 m išankstinė rodyklė, ir ties lėtėjimo juostos pradžia virš kiekvienos juostos kryptys. Ties svarbiomis sankryžomis, ten kur išeina, dar pakartojama 1000 m iki sankryžos.
Dar labiau patiko, kad mūsų kryptys net mano požiūriu labiau liuks nei lenkų. Didelis ženklas 500 m prieš sankryžą net ties nesvarbiomis sankryžomis, o ties lėtėjimo juostos pradžia mažesnės reikšmės sankryžose kryptis tik į dešinę, tai mimikuoja vokišką praktiką. Manau tai puiki tvarka, nes vairuotojui svarbu kryptį pamatyt iš anksto, o ne kažkur ją gaudyt kai jau prasideda išsišakojimas.
Lenkų kaip tik atvirkščiai, mažesni ar net iš vis mažiukai ženklai 500-3000 m prieš sankryžą ir didelis, mano požiūriu, net kažkiek griozdiškas ženklas ties lėtėjimo juostos pradžia.
Nepatiko:
A5/A7 sankryžoje nėra Marijampolės krypties, tik Vilkaviškio/Karaliaučiaus. Marijampolės kryptis tik Marijampolė-šiaurė sankryžoje.
Nėra exit numerių, nėra Autohof tipo ženklinimo A5/A7 sankryžai, kurioje numatyta Autohof tipo aikštelė. Dar klausimas kaip lietuviškai normaliai įvardinti autohof?
Žali ženklai, kad bus važiuojama autostrada naudojami tik jau prieš pat išsukimą į autostradą, tolesnėse sankryžose kryptis Kaunas, Varšuva nurodoma mėlynam fone, kas lyg soponuotų, kad pvz. Varšuva bus pasiekiama paprastu keliu. Bandoma ne autostrados ženklą perkelti arčiau žiedų, o tiesiog numatyt žalią ženklinimą, kur vairuotojas žinotų, kad čia nusuks tik į autostradą, bet toks ženklinimas turi savų trūkumų. Geriau numatyt kaip Vokietijoje, kad formuojame greitkelių maršrutų tinklą ir greitkelių tinklo keliuose esančios kryptys ir yra tokios kur autostradų/greitkelių logotipai būtų naudojami dar ženklinant nuo miestų centrų.
Pamąstymai ateičiai:
Galbūt pavyks matant gerus S61 pavyzdžius ir keičiant ženklinimo standartus, ateityje naudoti žymas 300-200-100 m prieš sankryžą, o ne rengti eismo krypčių sankryžoje rodykles, kurios labiau tinka šviesoforinėms sankryžoms. Išimtį laisvai galima taikyti, jei reikia nurodyti ribojimus juostoje, kai reikia ribojimą nurodyt išsukimui/lėtėjimo juostai, pvz. sunkvežimių eismas draudžiamas išsukime, arba labai liuks idėja būtų nurodyt rekomenduojamą greitį, kuris nurodytų greitį kai reikia išsukti (lenkai tam naudoja išsankstinius krypčių ženklus, tik nurodo ne rekomenduojamą greitį, o greičio ribojimą). Eismo ribojimus pvz. sunkvežimiams antroje eismo juostoje laisvai galima naudoti greitėjimo juostoms paženklinti skirtiems nurodomiesiems ženklams.
Taip pat norint išvengti bereikalingo ženklinimo, ko vengia ir LAKD, galima atsisakyt vietinės krypčių rodyklės kur nurodomi kilometrai prie gyvenviečių. Tokį ženklinimą laisvai galima toliau rengti išsukimuose esančiuose sankryžose, išnaudoti atstumų rodykles. Realiai visoje Europoje tokia yra tvarka, kad nereikia visur tų kilometrų nurodinėt posūkiui į dešinę (ar kairę).
Dėl pačio kelio dizaino, sankryžų projektavimų, tai beveik nėra ko prisikabint, realiai linkiu, kad Ukraina tokį perimtų ir už tai herojam slava (didvyriams šlovė).Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.31, 01:20.
- 3 patinka
Comment
-
Jau įkelta ir į vakarus nuo Marijampolės esanti A5 ir A7 sankryža
Šiuo metu ji yra dobilo lapo fromas
https://tilejson.io/g/465fe3ede3135b...bfe26af82/view
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJau įkelta ir į vakarus nuo Marijampolės esanti A5 ir A7 sankryža
Šiuo metu ji yra dobilo lapo fromas
https://tilejson.io/g/465fe3ede3135b...bfe26af82/view
Norint važiuoti iš Marijampolės link Vilkaviškio reikės pervažiuoti du aštuoniukės formos žiedus? LMAO.
Atvažiuojant nuo Kalvarijos sukant link Marijampolės reikės daryti 180 laipsnių apsisukimą.
Blogiau suprojektuot nei šitą kosmosą reikėtų stipriai pasistengt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Nu šita sankryža tai briedas kaip turi būt...
Norint važiuoti iš Marijampolės link Vilkaviškio reikės pervažiuoti du aštuoniukės formos žiedus? LMAO.
Atvažiuojant nuo Kalvarijos sukant link Marijampolės reikės daryti 180 laipsnių apsisukimą.
Blogiau suprojektuot nei šitą kosmosą reikėtų stipriai pasistengt.
- 6 patinka
Comment
Comment