Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Matyt ženklas pastatytas atsižvelgiant, kad ši atkarpa kažkada bus autostrada, o tie ženklai su lentele "400m" yra tik laikinas.
Comment
-
Straipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta
Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat
...
Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.
Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.
Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.
„Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
..
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats
- 3 patinka
Comment
-
A5 Via Baltica ties Lenkijos siena
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Foto 2022.07
Kalvarijos buv. muitinė
Paskutiniai metrai Lietuvoje
Tęsinys -temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąStraipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta
Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat
...
Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.
Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.
Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.
„Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
..
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats
Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.
Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGali būti, kad (...) projektas gali būti atidėtas.
Jau darosi nejuokinga, kokia išgverusi yra Susiekimo ministerija ir Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija). Galima kaltinti prastus įstatymus, kurie neleidžia paimti žemės, blogą orą ar dar šimtą priežasčių. Tačiau reikia sugebėti šitaip sumauti visą procesą ir nutęsti statybas iki brangymečio.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.
Jau darosi nejuokinga, kokia išgverusi yra Susiekimo ministerija ir Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija). Galima kaltinti prastus įstatymus, kurie neleidžia paimti žemės, blogą orą ar dar šimtą priežasčių. Tačiau reikia sugebėti šitaip sumauti visą procesą ir nutęsti statybas iki brangymečio.
Dabartinį projektą buvo planuota pradėti statyti 2021 m. Jau du metai praėjo. Dabar turėtų vykti rangos konkursai, bet nieko nesigirdi.
Per visą tą laiką Lenkijos pusėje automagistralė nuo Suvalkų (o ir tolesnės atkarpos) jau artėja prie pabaigos.
Bet Lenkijai tai tėra 3-iosios svarbos kelias, o mums - gyvybiškai reikalingas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.
Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?
Aš skepticizmą dėl galimo projekto stabdymo atmesčiau - papildomos lėšos iš karinio mobilumo paketo, tad, atrodo, finansavimo dalis neturėtų stabdyti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesos dėlei, dalį Via Balticos 1x1 nutiesė apie 2000 m.
Dabartinį projektą buvo planuota pradėti statyti 2021 m. Jau du metai praėjo. Dabar turėtų vykti rangos konkursai, bet nieko nesigirdi.
Per visą tą laiką Lenkijos pusėje automagistralė nuo Suvalkų (o ir tolesnės atkarpos) jau artėja prie pabaigos.
Bet Lenkijai tai tėra 3-iosios svarbos kelias, o mums - gyvybiškai reikalingas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Vien iš saugumo pusės ten yra tragedija, praeitą savaitę buvo susidūrę trys automobiliai, šiuo metų laiku važinėja kombainai ir traktoriai už kurių susidaro kilometrinės eilės ir pan. Tiesiog apgailėtina.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Tikriausiai vyksta klasika - vieni laimi, kiti skundžia. Tarp dokumentų matosi https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6&AllowPrint=1 2022 07 25 įdėtas pranešimas, kad atmetus pretenziją toliau vykdoma pirkimo procedūra. Dar neaišku ar tas kas įdėjo pretenziją neis į teismą ir pan.
Aš skepticizmą dėl galimo projekto stabdymo atmesčiau - papildomos lėšos iš karinio mobilumo paketo, tad, atrodo, finansavimo dalis neturėtų stabdyti.
Tai kažkiek mėnesių nusikelia darbų pradžia tiesiog?
- 1 patinka
Comment
-
Eismo ribojimai bus vykdomi kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 3,89 iki 4,81 km Kauno kryptimi, susiaurinant kairės kelio pusės važiuojamąją dalį iki vienos eismo juostos.
Anot direkcijos, šių priemonių nuo rugpjūčio 29 d. pirmadienio, 9 val. iki rugsėjo 16 dienos, 18 val. bus imtasi dėl vykdomų estakados virš Raudondvario plento deformacinių siūlių remonto darbų.
https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...eismas-1092812
Comment
-
Judesys toliau:
Kelio link Lenkijos sienos ruožo rekonstrukcijai paskelbtas konkursas
Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 6 km ruožo rekonstrukcijos darbų konkursą.
Darbus magistralinio kelio ruože nuo 79 iki 85 km planuojama pradėti 2023 m. pirmąjį ketvirtį. Čia bus statoma nauja skirtingų lygių sankryža bei tiltas per Šešupę, rekonstruojama kelio danga, įrengiami jungiamieji keliai, triukšmo slopinimo sienutės.
...
Netrukus turėtų būti pasirašyta sutartis ir pradėta rekonstrukcija 72,5–79 km atkarpoje.
....
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz7d48KJ3NO
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąMan atrodo, kad kažką netaip jie čia pripezėjo. 79-85km yra kažkur per vidurį tarp Marijampolės ir sienos, netoli Kalvarijos. Šešupė tai teka prie Marijampolės. Skirtingų lygių sankryža ir Tiltas turėtų būt ruože nuo 56,83 km iki 72,5 km.
Kaip suprantu kalba apie Kalvarijos ruožą ir A5/200 sankryžos rekonstrukciją.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
A5 kerta Šešupę du kartus. Tarp būsimų Marijampolė-šiaurė (Kauno g.) ir Marijampolė-vakarai (A7) sankryžų bei tarp Kalvarija-vakarai (200) ir Kalvarija-pietūs (201) sankryžų.
Kaip suprantu kalba apie Kalvarijos ruožą ir A5/200 sankryžos rekonstrukciją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
O 100 km Vilnius–Kaunas nesiskaito? Prieš kokius 20 metų buvo tik paprastas kelias su skiriamąją juosta, greičio apribojimu 100/80 ir nuovažom į laukus ir sodybas. O A9 Kairių aplinkkelis? Pagal greitkelio ilgį gyventojui vis dar lenkiam lenkus pusantro karto, 157 mm prieš 123 mm, ir iš sovietmečio paveldėjom tik 110 mm iš jų. Palyginimui kitų šalių: https://www.nationmaster.com/country...gth-per-capita
Dar užmiršto forumiečiai A2 pabaigimą ties Panevėžiu.
Lenkus gal ir lenkiam, bet kokybės požiūriu atsiliekame. Ir visai ne dėl to, kad pas mus jos tiestos seniai, o priežiūros ir palaikymo. Tai kas, kad Vilnius - Kaunas pakeltas statusas. O asfalto dangos kokybė tokia, tsakant, prastesnė, nei buvo iki rekonstrukcijos... Reiškiasi, asfaltui pakeisti kai kuriusoe ruožuose pinigų neužteko, po rekonstrukcijos liko apgadintų vietų sunkiąja technika, išskustų laikinųjų ženklinimų ir pan. Jau nekalbant apie kai kur per tuos kelis metus suprastėjusią dangą, kuri tebuvo tik palopyta. Ir dar taip palopyta, kad ne ką geriau... Kažkaip Lenkijoje sugebama lopyti taip, kad lopas ar naujai asfaltuoto ilgesnio ruožo dalies sujungimas su senesne, pravažiuojant nelabai jaučiasi, priešingai nei mūsuose...Paskutinis taisė Al1; 2022.08.26, 18:56.
Comment
Comment