Dvi furos bumpt - Baltijos Tigrų arterija out.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
kadangi skvernas ir karabasas skelbė apie ministerijų kėlimą į Kauną, tai natūralu, kad buvo suinteresuotumas maksimaliai padidinti greitį tarp miestų. O Via Balticos gerinimas netgi trukdo Agrokoncerno traktoriams rėplioti, nes apriboja jiems patekimą, nusukimą į kairę ir t.t. Nafig reikia iš viso?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Pagaliau adekvatus ministras šiuo klausimu https://www.vz.lt/transportas-logist...cijos-terminus
M. Skuodis sieks paskubinti „Via Balticos“ rekonstrukcijos terminus
Šiuo metu 300 mln. Eur kainuojančios magistralės pertvarkymas į keturių juostų kelią numatomas dvejais metais vėliau, nei Lenkijoje.
Tarptautinė automagistralė „Via Baltica“ Lietuvoje turėtų būti baigta 2025 metų pabaigoje, tačiau su sąlyga, jeigu darbai nestrigs, sako susisiekimo ministras.
Vis dėlto Marius Skuodis sako, kad 2025 metų data jo netenkina, todėl jis žada ieškoti būdų, kaip darbus pagreitinti.
„Viską planuotume pabaigti geriausiu atveju, jeigu turime finansus, su viešaisiais pirkimais niekas nevėluoja, tai 2025 m. pabaigoje. Ir tai yra tikrai nuviliantys duomenys“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.
Pasak jo, iki 2024 metų pabaigos, kai baigsis šios Vyriausybės kadencija, numatoma nutiesti maždaug pusę atkarpos nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės, tuo metu Lenkija planuoja savo dalį nutiesti 2022-2023 metais.
„Žiūrim, ar įmanoma, kažką pagreitinti. Dirbame su žemės paėmimo procedūromis, techninio projekto parengiamieji darbai vyksta“, – pridūrė M. Skuodis.
- 12 patinka
Comment
-
NŽT baigia „Via Balticai“ reikalingų sklypų paėmimo procedūras
Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) baigia žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, reikalingas magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai rekonstrukcijai.
Šiuo metu „Via Balticos“ ruožas nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos yra vienas intensyviausių kelių Lietuvoje, kuriame vidutinis metinis paros eismo intensyvumas siekia iki 10.000 automobilių per parą, o pusę to srauto sudaro krovininis transportas. Rekonstravus ruožą turėtų nelikti priešpriešinio eismo susidūrimų, bus įrengtos skirtingų lygių sankryžos, sankirtos, jungiamieji keliai.
Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
- 6 patinka
Comment
-
Šiek tiek naujienų iš fronto
Suvalkijos ūkininkai skundžiasi kompensacija už „Via Balticai“ paimtą žemę
Suvalkijos ūkininkai, dėl „Via Balticos“ rekonstrukcijos netenkantys žemių, skundžiasi mokama kompensacija. Pasak jų, vietoj paimamų sklypų įsigyti žemės nelabai pavyks – sunku rasti laisvos žemės. Kelių direkcija tikina su nepatenkintais žemdirbiais nesiderėsianti, jie savo teises turės ginti teisme. Tiesa, šiemet jiems laikinai žemę dirbti dar leidžiama.
Comment
-
Visuomenė kviečiama susipažinti su Via Baltica ruožo rekonstravimo projektais
Visuomenė kviečiama susipažinti ir teikti pasiūlymus parengtiems Via Baltica ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo projektams. Gyventojai bus supažindinami ir galės teikti siūlymus dėl kiekvieno iš keturių ruožų rekonstravimo projekto atskirai.
Projektų pristatymus organizuoja Marijampolės ir Kalvarijos savivaldybės.
Viešas susirinkimas dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 72 km iki 79 km rekonstravimo projekto vyks nuotoliniu būdu Marijampolės savivaldybėje gegužės 13 d. 17 val., o Kalvarijos savivaldybėje gegužės 14 d. 17 val. Minėto ruožo projektiniai pasiūlymai yra paskelbti savivaldybių interneto svetainėse.
Dėl dviejų magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožų – nuo 56 km iki 72 km ir nuo 79 km iki 85 km – viešųjų susirinkimų laiką savivaldybės paskelbs artimiausiu metu. Viešas susirinkimas dėl minėto kelio ruožo nuo 85 iki 97 km bus paskelbtas vėliau.
Visi suinteresuoti kviečiami aktyviai dalyvauti projektų svarstymuose ir pasidalinti savo nuomone.
2019 m. pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus minėto Via Baltica ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos žemės paėmimo procedūros ir projektavimo darbai. Planuojama žemės paėmimo procedūras ir viso – apie 40 km – ruožo projektavimą baigti 2022 m. Rangos darbų pradžia numatyta 2022 m., o pabaiga – 2024 m. gruodžio mėn. Šio projekto įgyvendinimui gali prireikti apie 300 mln. eurų.
https://lakd.lrv.lt/lt/news/view_item/id.434
- 4 patinka
Comment
-
„2021 metais bus tęsiamas kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km projektavimas, planuojama pabaigti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras. Taip pat rengiami minėto kelio ruožo rekonstravimo techniniai projektai, atliekamas ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimas. Planuojama žemės paėmimo procedūras ir likusio ruožo projektavimą baigti iki 2022 metų ir tais pačiais metais pradėti rangos darbus. Šiemet ketinama pradėti rengti priešprojektinius sprendinius kitai „Via Baltica“ daliai, t. y. nuo Kauno iki Latvijos sienos (valstybinės reikšmės magistralinių kelių A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ir A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožai)“, – dar pridūrė jis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKas liečia A8 ir A10.
Pirma reikia pabaigti įgyvendinti A5 iki Lenkijos sienos.
Manau, kelias turėtų būti 2x2 dėl didelės sunkiasvorio transporto dalies.
Jei tas paskutinis sakinys apie A8 ir A10 (confusingly), tai galioja tas pats: "Numatyta, kad iki 2030 m. visas Via Baltica kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus."
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Turint galvoj, kad lenkų pusėj bus greitkelis, ir nuo Mariampolės iki Kauno pilna automagistralė..
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Klysti iki Kauno nėra pilnos automagistralės, tik iki Kauno raj. (Mauručių) iki Kauno (Akademija) dar 16 km, o iki kitos autostrados atkarpos, tai yra Giraitės statomo apsisukimo 27 km. Pabaigus apsisukimą bus 24 km. O tikros automagistralės turime tik 33km nuo Puskelnių iki Mauručių, kur galima saugiai ir legaliai važiuoti 130km/h. ir dar 9 km už Giraitės. Tai viso turime 42 km iš ~270km ruožo.
Vienintelis klaustukas lieka ar ką nors daryti su Via Baltica ruožu ties Kaunu. Ruožą tarp IX forto ir Akademijos reiktų sutvarkyti taip kaip Kauno Islandijos pl. (A1 kelią ties Kaunu), o ruožą tarp Akademijos ir Garliavos taip kaip dabar Giraitės ruožą.
---
Aš pats laikausi nuomonės, kad čia Lenkijos spausti iš Lietuvos kelių nereikia, kas liečia platinimus, užtenka, kad nors vienoje vietoje vyktų platinimo darbai ir taip po truputį judėtume į priekį. Aišku, dangas ir ženklinimo kokybę būtų galima labiau palaikyti, pvz. neženklinant bet kaip ar kad vienas ženklas užstotų kitą ir pan.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Mauručiai-Garliava planuoja pietinėje pusėje sutvarkyti, kad būtų išplėstas automagistralės ruožas. Kažkas dabar panašaus daroma ties Giraite, matyt ateis ruožo ties Juragiais eilė.
Vienintelis klaustukas lieka ar ką nors daryti su Via Baltica ruožu ties Kaunu. Ruožą tarp IX forto ir Akademijos reiktų sutvarkyti taip kaip Kauno Islandijos pl. (A1 kelią ties Kaunu), o ruožą tarp Akademijos ir Garliavos taip kaip dabar Giraitės ruožą.
---
Aš pats laikausi nuomonės, kad čia Lenkijos spausti iš Lietuvos kelių nereikia, kas liečia platinimus, užtenka, kad nors vienoje vietoje vyktų platinimo darbai ir taip po truputį judėtume į priekį. Aišku, dangas ir ženklinimo kokybę būtų galima labiau palaikyti, pvz. neženklinant bet kaip ar kad vienas ženklas užstotų kitą ir pan.
Mano prioritetai būtų, kad tvarkyti ne nuo Mauručių iki XIX forto, nes čia jau yra 2+2 kelias, o pirmenybė teiktų keliui 1+1, perdarant bent jau į 2+1, naikinant vieno lygio sankryžas ir priešpriešinį eismą atskiriant atitvarais. ir Jau tada grįžti prie ruožo ties Juragiais, ties Akademija ir t.t.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kad kažkada sutvarkys tai tikiu....
Mano prioritetai būtų, kad tvarkyti ne nuo Mauručių iki XIX forto, nes čia jau yra 2+2 kelias, o pirmenybė teiktų keliui 1+1, perdarant bent jau į 2+1, naikinant vieno lygio sankryžas ir priešpriešinį eismą atskiriant atitvarais. ir Jau tada grįžti prie ruožo ties Juragiais, ties Akademija ir t.t.
- 1 patinka
Comment
-
Kol lenkai stato atidaro vis naujus "Via Balticą" etapus, lietuviai ją vis dar tiesia pristatydami naujas prezentacijas su nukeliamais teminais
VZ.lt 2021.08.13
M. Skuodis Marijampolėje pristatys „Via Baltica“ ruožo iki Lenkijos rekonstrukciją
„Mūsų tikslas – iki 2024 metų užbaigti šio kelio ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos, kad jis atitiktų automagistralei keliamus reikalavimus, būtų saugus tarptautiniam, tranzitiniam bei vietiniam eismui, mažėtų eismo įvykių skaičius“, – pranešime sakė M. Skuodis.
40 km ruožui būtinos žemės paėmimo procedūras planuojama baigti 2022 metais, tuomet bus pradėti statybos darbai, o juos baigtiu numatoma 2025-ųjų pabaigoje.
https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz73OjOHi00
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą2021 metais bus tęsiamas kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km projektavimas, planuojama pabaigti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras. Taip pat rengiami minėto kelio ruožo rekonstravimo techniniai projektai, atliekamas ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLenkai nuo Suvalkų iki pasienio užbaigs kitąmet.
Nesuprantu. Tai 2024 ar 2025 metais?
Kol kas LR SM tesimato tik skėsčiojimas rankomis ir pasakos apie "žaliąjį kursą". Bet tai jau kitos temos objektas.
- 1 patinka
Comment
-
Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m
Yra ir kitų įdomesnių vietų.
- 6 patinka
Comment
-
Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,
Palyginkime, kaip pasiekeiė prioritetinio Via Baltiva projekto A5 iki Lenkijos sienos terminai:
- Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
- Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.
LAKD strategija-2019
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m
LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m
Ankstesnėje LAKD strategijoje greitkelį A5 iki Lenkijos sienos buvo numatyta baigti iki 2025 metų, dabar - iki 2024 m.
Vis šiokia tokia pažanga.
Palyginimui - lenkai kelią "Via Baltica" trasą iki Lietuvos sienos nuties iki 2022 m, rugsėjo, nors pradžios laikas mažai skyrėsi.
Lenkijoje bus greitkelis S61 nuo mūsų sienos iki Lomžos. Dar liks pora atkarpų nuo Lomžos iki Balstogės kelio S8, o 2023 metais ne greitkelis liks tik dalis Lomžos aplinkkelio..
Lenkijos projektų būklė 2021.11.10 d.: http://www.miestai.net/forumas/filed...0&d=1636881760, aktuali versija:http://ssc.siskom.waw.pl/Paskutinis taisė Romas; 2021.12.06, 22:10.
Comment
-
Vis tiek nebus S61 pilnai baigtas ties Lomža ir Ostrow Mazowiecka, tai vien tas faktas kad A5 tęs darbus jau nebus gėda prieš lenkus
Labai norėčiau, kad pagrindiniai Lietuvos sausumos autotransporto vartai į Europą būtų kuo greičiau rekonstruoti. Kalbu apie Kalvarijos pasienio postą.
- 1 patinka
Comment
-
Na atrodo bent 16-os km ruožui pinigai iš CEF'o užsitikrinti.
Karinio mobilumo jungtims su Europa gerinti Lietuvai skirta per 73 mln. eurų ES paramos
Lietuva karinio judumo projektams finansuoti sulauks daugiau kaip 73 mln. eurų. Šios investicijos iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (angl. „Connecting Europe Facility“, CEF) bus skirtos magistralinio kelio „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės Lenkijos sienos link vienam iš etapų ir geležinkelio krovos aikštelei Palemone įrengti.
(...)
Per pirmąjį iš keturių rekonstruojamo kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai etapų planuojama išplatinti esamą kelią iki 4 eismo juostų ir šalia kelio A5 nutiesti jungiamuosius kelius. Šiame maždaug 16 km ruože bus įrengti nauji tuneliniai pervažiavimai, saugesnės eismui skirtingo lygio sankryžos, žiedinės sankryžos, sunkiojo transporto stovėjimo aikštelė, nutiesti tiltai per Šešupės upę. Taip pat numatoma įdiegti aplinkosaugos priemones, pastatyti triukšmo slopinimo užtvarą.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...uru-es-paramos
- 3 patinka
Comment
Comment