Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visame tame pasigendu degalinių siūlymų. Statant viaduką su mini-greitkeliuku į kiekvieną degalinę magistralės statybos kaina dar labiau išsipūs. Perkelti degalines arčiau greitkelio valstybės lėšomis?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Visame tame pasigendu degalinių siūlymų. Statant viaduką su mini-greitkeliuku į kiekvieną degalinę magistralės statybos kaina dar labiau išsipūs. Perkelti degalines arčiau greitkelio valstybės lėšomis?
      Degalinės pačios persikels, kur joms patogiau, šalia būsimų viadukų ir pan., čia mažiausia problema. Ką valstybei reikia daryti, tik pasirūpinti, kad akcizas nebūtų didesnis nei Lenkijoje, tada ir degalinės statysis, ir darbo vietų bus, ir mokesčiai plauks į biudžetą.
      Flickr

      Comment


        Čia tik Lietuvoje tokie marazmai gali vykti, panaši situacija buvo su šiauriniu Kauno aplinkeliu ir vietinių verslininkų verksmais, kad nebus tiesioginio nuvažiavimo į jų sklypą, dabar su ViaBaltica taspats. Važiuos į lenkiją piltis? Ten juk ir tuoj nebus seno kelio, o bus naujas su naujom degalinėmis ir panašiai. Visos lenkijoje statomos naujos autostrados neprisiriša prie esamų degalinių ir nedaro nuvažiavimų kas kilometras į kiekvienos kiemą. Statomi nauji greitkeliai, stotomos ir naujos degalinės pritaikytos tai infrastruktūrai ir tiems srautams. Visoje Vakarų Europoje normalioje autostradoje degalinės ar poilsio aikštelės yra mažiausiai kas 15-50 km.
        Kitas argumentas, kad visos furos važiuos senu keliu ir nesinaudos autostrada ir netiesa, keliu neudojasi ne tik Lietuvos vežėjai, bet ir visos Europos, tad kam reik nusuks į degalines senu keliu, o kam nereik važiuos saugiai naujuoju.
        Ir čia yra tik mūsų "mižnių" verslininkų kurie nenori keistis, nenori investuoti, nes jiems neliks pinigų ant naujesnės, prabangesnės mašinos...

        Comment



          Masiulis apie „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos planą: visiems bus vienodos sąlygos, interesai nenukentės




          Comment


            Parašė PoDV
            Dėl ko čia vyksta šis skandalas? Kad kelias neveda į matušką Rusiją (Kaliningradskoe Oblast), o tik į kažkokią Polšą? Yra juk olimpijka Maskva-Berlynas, kam dar viena autostrada?..
            Skandalas, kad degalinės nenori prarasti klientų ir bando išpešti kažkoakia forma dotacijų iš valstybės.
            Kaliningradas čia nesuprantu kuo susijęs, niekas nesako, kad nereikia apskritai tiesti via balticos

            Iš principo kažkoks absurdas, ką dabar visam pasaulyje visi verslai turi kažko reikalauti tais atvejais kai kur nors šalai tiesiamas naujas kelias ir nuo seno nuimamas srautas?

            Dėl akcizo, būtinai reikia turėti degalines ir surinkti akcizą prieš sieną. Tačiau neturiu nė menkiausios abejonės, kad atsiradus keliui ten atsiras ir nauja ar naujos degalnės, tad dėl akcizo jokių problemų.
            Paskutinis taisė Gator; 2019.05.09, 19:23.

            Comment


              Yra potencialiai labai naudinga sukelti triukšmą už 1000 kartų mažesnę sumą nei kainuoja naujos degalinės statyba kitoje vietoje. Valstybės mastu tai nebūtina pasiduoti kiekvienos grupuotės šantažui. Atsiras kitose vietose ir laimingi visi važinės pamiršę po 0,5 metų apie triukšmelį.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Dėl akcizo, būtinai reikia turėti degalines ir surinkti akcizą prieš sieną. Tačiau neturiu nė menkiausios abejonės, kad atsiradus keliui ten atsiras ir nauja ar naujos degalnės, tad dėl akcizo jokių problemų.
                Juolab, kad degalinės nėra superakapitaliniai statiniai, surenkamos konstrukcijos, įrenginiai ir talpos, galima perkelti kitur.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Dėl akcizo, būtinai reikia turėti degalines ir surinkti akcizą prieš sieną. Tačiau neturiu nė menkiausios abejonės, kad atsiradus keliui ten atsiras ir nauja ar naujos degalnės, tad dėl akcizo jokių problemų.
                  Akcizą surinksi su sąlyga, kad kuras bus pigesnis nei kaimyninėje šalyje. Kitas dalykas, kad praktika rodo jog prie magistralių esančiose degalinėse kuras yra brangesnis, nei išsukus prie gyvenviečių. Taigi net nuošaliau esančios degalinės, palaikydamos atitinkamą konkurencingą kainą, galėtų sulaukti nemažai klientų. Juo labiau išsukti tereiktų porą km.

                  Comment


                    Parašė PoDV

                    Turiu konspiracinę teoriją apie tai, kad nori suvis užstrigdinti autostrados statybą ir išlaikyti kuo silpnesnį Suvalkų koridorių, o tos degalinės naudojamos kaip įrankis. Nauja autostrada (o kur dar ir naujasis greitasis geležinkelis) jį sustiprintų Daugiau norėčiau nesiplėsti, nes manau, kad viską pasakiau...
                    Kap sako detektyvai filmuose - paprasčiausias scenarijus dažniausiai būna teisingas.

                    Bet gal ir ne, šita konspiracijos teorija tikrai daugiau šansų, kad teisinga nei paprasčiausias, kad verslai pyksta/liūdi dėl sumaž-ėsiančių pajamų


                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                      Visoje Vakarų Europoje normalioje autostradoje degalinės ar poilsio aikštelės yra mažiausiai kas 15-50 km.
                      Patikslinciau: kas 25-40km. O tarpuose dar daug paprastu aiksteliu poilsiui. įdomu, ar projektuojant jau numatytos vietos ir bus skelbiami konkursai, ar viską paliks savieigai, ir CircleK pasistatys uz 100 metrų nuo Neste? Pas PL tai matyti įrengtos nuovažos į laukus, kur po kiek laiko bus degalinė ar poilsinė. Skandalas tai tikrai kvepia sąmokslu, bet neversčiau visko rusams, savų viarslininkų irgi užtenka, pinigai čia sukasi nemaži...
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Tokie straipsniai atsiranda del to kad verslininkai su milziniskais virspelniais, kaip degalines, mato kad jiems pavyksta manipuliuoti valdzia. Jei zinotu, kad nieko neiseis, neleistu savo pinigu vejais visuomenes nuomones formavimui. Ju tikslas yra pakeisti greitkelio trasa, kad ji eitu prie senosios ir taip jie sutaupytu pinigu neperstatant degaliniu.

                        Kas gausis? Gausis kad trasa veluos dar 5 metus, bus tempiama ir galiausiai isvis neaisku ar bus. Pralaimes visi - ir salis, ir degalines, kurios galetu persikelt ir turetu didesni klientu srauta, jei nauja pralaidesne trasa butu pastatyta. Bet esant tokiam spaudimui bijau kad bus kaip visada.

                        Comment


                          "S. Skvernelis ketvirtadienį sakė, kad verslas, kuris gyvena iš paslaugų suteikimo, negali būti atkirstas nuo šio, pasak premjero, svarbaus kelio."

                          Šito degrado vyriausybė jau padarė Lietuvai tiek žalos, kiek jokiam Paksui nesisapnavo.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Tokie straipsniai atsiranda del to kad verslininkai su milziniskais virspelniais, kaip degalines, mato kad jiems pavyksta manipuliuoti valdzia. Jei zinotu, kad nieko neiseis, neleistu savo pinigu vejais visuomenes nuomones formavimui. Ju tikslas yra pakeisti greitkelio trasa, kad ji eitu prie senosios ir taip jie sutaupytu pinigu neperstatant degaliniu.

                            Kas gausis? Gausis kad trasa veluos dar 5 metus, bus tempiama ir galiausiai isvis neaisku ar bus. Pralaimes visi - ir salis, ir degalines, kurios galetu persikelt ir turetu didesni klientu srauta, jei nauja pralaidesne trasa butu pastatyta. Bet esant tokiam spaudimui bijau kad bus kaip visada.
                            Bent jau nutiestų tą autostradą iki Kalvarijos, kur kelias sutampa. Blogiausiu atveju liks 12,5 km atkarpa.

                            Comment


                              Viršpelnių neteksiančius viarslinykus dar ir užfundys

                              Ginčai dėl „Via Baltica“: siūloma kompensuoti degalų prekeiviams
                              Degalų prekeiviams pareiškus, kad rekonstravus kelio „Via Baltica“ atkarpą nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija, jų verslas gali žlugti dėl sudėtingo įvažiavimo į degalines, kai kurie parlamentarai Vyriausybei siūlo kompensuoti nuostolius, jei verslas jų patirtų.

                              Degalinių atstovai sako, kad atkarpos rekonstrukcija nepaliekant tiesioginių įvažiavimų nuo autostrados į degalines tik pablogins verslo sąlygas, bet nepadarys eismo saugesnio...
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Kol bus populizmas apie mistinius viršpelnius (neegzistuojanti sąvoka) ar kažkodėl priešprieša kuriama su verslu, kas beje ir atsakingas už darbo vietų kūrimą, tol liks tik prie žagrės likt.

                                Nėra viskas juoda-balta. Kiekvienas kovoja už save. Aišku, kad kompensuoti taip paprastai nereikia. Projektai derinti kurį laiką, visi žinojo, ir čia ne Huawei'aus išdūrimo mąsto pokytis. Bet atbula ranka numoti irgi ne, galbūt žingsniai padėt realokuotis, kas nori, padedant su įforminimais ir pan. Reikia žiūrėt kompleksiškai

                                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                Viršpelnių neteksiančius viarslinykus dar ir užfundys

                                Ginčai dėl „Via Baltica“: siūloma kompensuoti degalų prekeiviams

                                Comment


                                  Tik jau nedarykit iš manęs kaimiečio su požiūriu verslininkas = vagis. Sakinys turi ir ironijos.

                                  Teisingiausias sprendimas šiuo atveju esamų degalinių operatoriams pasiūlyti sklypus prie būsimo greitkelio su nuolaida, nes kiekvienai kolonėlei mokant kompensacijas dar ir greitkeliui pinigų pritrūks, teks nusipigint
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                                    Šiandien prasideda darbai Suwalki-Budzisko ruože
                                    Paskata susirūpinti dėl Via Balticos Lietuvoje

                                    Guodžia, kad į pietvakarius nuo Suvalkų lyg dar nesigirdi apie darbų pradžią. Bet aišku, smagu bus, kad jau po 3-5 m. bus galima autostradomis į (core) Europą iš Lietuvos važiuoti.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Bent jau nutiestų tą autostradą iki Kalvarijos, kur kelias sutampa. Blogiausiu atveju liks 12,5 km atkarpa.
                                      tai verkia ir dėl prie Marijampolės esančių degalinių, nes ir į jas bus galima patekti tik per jungiamuosius kelius.

                                      Comment


                                        Auksinio kelio tiesėjų žygis pristabdytas – valdžia pagaliau pripažino klydusi
                                        Valdžia pagaliau pripažino – rengiant kelio „Via Baltica“ paskutinės atkarpos Lietuvoje rekonstravimo projektą į verslą buvo numota ranka. Neįvertinta, koks bus projekto poveikis ūkinei veiklai. Šį darbą projekto rengėjai turės atlikti per vasarą...
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          nu tai viskas, precedentas, kad verslas paverks ir visi vaziuosim papildomus kilometrus del to kad kazkokios degalines svarbiau nei salies ekonomine logika.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X