Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Šioks toks atnaujinimas šioje temoje. Keliavome kryptimi Marijampolė - Kaunas.
1. Viadukas tik išvažiavus iš Marijampolės. Nors darbai juda, bet kažkiek šis objektas atrodo pristojęs (Lyginant progresą kitose atkarpose):
2.Pravažiavus viaduką kairėje pusėje sienelė praktiškai baigta, kairėje žemės darbai artėja Marijampolės link:
3. Kiek prametėm su fotografavimu užfiksuoti viaduką per geležinkelį, tačiau šioje nuotraukoje matoma tunelinio pravažiavimo už geležinkelio viaduko būklė. Matosi, kad ir skalda jau pilama ir voluojama. Vizualiai atrodo, kad poros savaičių eigoje turėtų visą transportą paleisti naujuoju viaduku ir tuo pačiu pradėti rekonstruoti senąjį.
4. Už viaduko nemaža atkarpa kelio yra jau pakankamai aukštai iškelta sklados pylimui ir asfaltavimui
5.
6. Artėjam prie viaduko link Kazlų Rūdos.
7. Prie viaduko vyksta naujų kelių tiesimas. Kiek pamenu brėžinius - turėtų abiejose pusėse atsirasti po žiedą:
8. Užvažiavimas į viaduką vizualiai gerokai praplatintas:
9. Pats viadukas kaip suprantu bus platinamas. Iš abiejų pusių visu ilgiu pritvirtinta armatūra, išsikišanti iki 1m. Matomai ne pėsčiųjų takams įrengti :
10. Toliau važiuojam. Dešinėje Sasnava, išlieti pamatai sienelei, grunto darbai sparčiai juda į priekį:
11. Viadukas iš Sasnavos link Igliškėlių lyg ir
12.
13.
14. Sekančiose dvejose nuotraukose matosi, kad ties technikos laikymo aikštele jau pradėta pilti ir skalda:
15.
16. Likusi atkarpa iki Kazlų Rūdos savivaldybės paruošta pilti skaldai ir asfaltavimui.
17. Prienų atkarpa ne tokia įdomi kol kas, nors darbai taip pat vyksta pakankamai sparčiai. Priekyje matoma sankryža ties Skriaudžiais (dvi nuotraukos), kur yra statomas viadukas su užvažiavimais ir nuvažiavimais:
18.
19. Viaduko ties Veiveriais dvi nuotraukos:
20.
Paskutinis taisė Grybas; 2018.05.21, 18:30.
- 11 patinka
Comment
-
Vakar buvo asfaltuojamas viadukas per geležinkelį ir jei neklystu truputi asfaltuota Marijampolės ruožo pabaigoj prie pernykščio Kazlų Rudos ruožoPaskutinis taisė transpondster; 2018.05.26, 11:54.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąVakar buvo asfaltuojamas viadukas per geležinkelį ir jei neklystu truputi asfaltuota Marijampolės ruožo pabaigoj prie pernykščio Kazlų Rudos ruožo
Comment
-
Šį savaitgalį vėlokai vakare važiavau šiuo keliu Kaunas-Marijampolė. Neturėjau galimybių pafotografuoti, tačiau turiu pasakyti, kad asfaltavimo darbai abiejuose ruožuose pradėti ir ženkliai juda. Prienų savivaldybės atkarpoje išasfaltuota apie kilometro dviejų atkarpa ir dar bent antra tiek paruošta asfaltavimui. Marijampolės ruože išasfaltuota nuo Kazlų Rūdos savivaldybės iki pirmo viaduko, maždaug dviejų kilometrų atkarpa. Taip pat ir prie Marijampolės sparčiai asfaltuojama.
Orai dėkingi, tad matydamas progresą pradedu tikėti, kad rangovai iki rudens gali suspėti atlikti numatytus darbus.
- 4 patinka
Comment
-
TPD Nr. S-NC-00-17-25
Dokumento tipas Esamos būklės įvertinimo dokumentai
TPD pavadinimas Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialusis planas
Pateikimo data 2018-04-27 15:56
Dokumento registracijos numeris REG67250
Statusas Galiojantis
Esamos būklės aiškinamasis raštas
Titulinis puslapis
Marijampolės šiaurinis mazgas (58 km)
Esama situacija. Žemėlapis iš www.mapy.cz
Siūlomi sprendiniai (87 psl.)
Bendra informacija apie galimas trasas (88 psl)
Numatoma rekonstruoti kelio A5 trasa nuo Marijampolės šiaurės iki Lenkijos sienos(92 psl.)
Išdidintas fragmentas su trasos variantais Kalvarijos savivaldybėje
http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Paieškoje įvesti TPD numerį S-NC-00-17-25
- 4 patinka
Comment
-
"Superautobano" A5 projektas su itin retai išdėstytomis sankryžomis be patogių asfaltuotų privažiuojamųjų kelių yra nelabai vykęs sprendimas, nukopijuotas nuo kažkokių analogų.
Tai neturi sąsajų su Lietuvos realybe. Kelias numatomas tik tranzitui, labai sumažinamas dviejų lygių sankryžų skaičius. Tokie sprendimai ženkliai sumažins kelių tinklo manevringumą. Viena kita dviejų lygių sankryža netrukdytų eismo bei nemažintų saugių greičių.
Pavyzdžiui, visiška nesąmonė padaryta Sasnavoje, kai neliks jokio įvažiavimo nuo autostrados ne tik į Sasnavos miestelį (RK2611), bet ir važiuojant nuo Kauno nebus autostrados jungties su krašto keliu 136 Vinčai - Pilviškiai - Vilkaviškis.
Atrodo, panašus absurdas gali pasikartoti ir trasoje prie Lenkijos sienos. Nesimato numatytų jungčių:
- Su vietiniu kelių tinklu prie pat Lenkijos sienos (keliai į Sangrūdą ir RK2615 į Liubavą)
- Nėra dviejų lygių sankryžos su keliu 5122 Liudvinavas - Vilkaviškis
- Nėra jungties į pietus nuo Kalvarijos į KK 131 Kalvarija - Simnas - Alytus.
Comment
-
Kad ir Lenkijoje, kiek žinau, panašiai darys bent jau iki Suvalkų. Nuo Lietuvos sienos, viena skirtingų lygių sankryža ties Šipliške (DK 651), o toliau einančios sankryžos tik Suvalkuose. Taip gausis kažkur 15 km atstumas tarp sankryžų.
Deja, esu už tai, kad automagistralėse sankryžos būtų kuo retesnės ir tarnautų tranzitui. Nors 136 kelio pratęsimas iki automagistralės gal būtų buvus ir nebloga mintis. Sankryžų su rajoniniais kaimo keliais, manau, reiktų kiek įmanoma vengti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, panašus absurdas gali pasikartoti ir trasoje prie Lenkijos sienos. Nesimato numatytų jungčių:
- Su vietiniu kelių tinklu prie pat Lenkijos sienos (keliai į Sangrūdą ir RK2615 į Liubavą)
- Nėra dviejų lygių sankryžos su keliu 5122 Liudvinavas - Vilkaviškis
- Nėra jungties į pietus nuo Kalvarijos į KK 131 Kalvarija - Simnas - Alytus.
- šiaip atsiras tie jungiamieji keliai palei kelią, nuties ir bus galima spręsti apie mobilumą. Šiaip tokių mažos reikšmės sankryžų nelabai kur stato. Logiškesnė man atrodytų 2609 sankryža, kaip alternatyvus įvažiavimas į Marijampolę ir nuo jos galima pasiekti tas pačias gyvenvietes kaip su 5122. Visoje autostradoje gal 2609 sankryžos labiausiai pasigesčiau.
- jungiamieji keliai + skirtingų lygių sankryža su 2615 + užkardos rekonstrukcija, kuri berods atliks skirtingų lygių sankryžos funkciją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąPrie Kalvarijos ne per daug 3 sankryžų? "Kalvarija North", "Kalvarija West", "Kalvarija South" maždaug
Vieną Kalvarijos sankryžą būtų galima "atiduoti" 2615 keliui, visa kita man atrodo gana protinga.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Autostrados A5 trasos variantai nuo Kalvarijos iki Lietuvos-Lenkijos sienos
Paspaudus - didesnis brėžinys
Šaltinis: Magistralinio kelio A5 poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (Kelprojektas, 2016).
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ly/2018-848469
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBus apjungtos tos dvi sankryžos Kalvarijoje jungiamaisiais keliais, tik nerandu dabar brėžinių.
200 kelio sankryža liks atskirai
Comment
-
/\ Ačiū, sužinojau, kad yra toks 900 metrų ilgio rajoninis kelias RK 2651 Kreivukė-Kalvarija.
Ten dabar yra kažkoks jungiamasi kelias pro degalinę link Alytaus plento (KK 131).
Visiškai logiška, kad bus apjungtos šalia esančios sankryžos - su KK 131 į Alytų ir KK 200 į Vištytį.
Nenumatyta A5 jungtis su senuoju keliu KK 201 į pietus nuo Kalvarijos.
Marijampolės apskrities bendrajame plane (2010 m.) numatyta, kad kažkada bus pietinis Kalvarijos aplinkkelis nuo Alytaus (KK 131) link Lenkijos sienos
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.381115
Į apskričių bendruosius planus niekas rimtai nekreipia dėmesio. Patvirtintame Kalvarijos savivaldybės bendrajame plane pietinis aplinkkelis nenumatytas. Jei nebus numatyta jungtis autostradoje A5, tai apie pietinį Kalvarijos aplinkkelį bus galima užmiršti.
Comment
Comment