Smagi zinia, is aprasymo suprantu, kad ~2018 gruodi padarys.
Kazin koks judesys su Kalvarijos atkarpa? Butu fantastika su lenkais ~2021 kartu finisuot, bet kaip suprantu ten dar nearti dirvonai..
Tik ką temoj buvo pateikta informacija:
"Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Marijampolė – Lietuvos/Lenkijos siena ruožo rekonstravimo: artimiausiu laiku bus skelbiamas viešasis pirkimas rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumento ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo paslaugoms atlikti. Po to bus skelbiamas viešasis pirkimas techniniam projektui parengti. Rekonstravimo darbus planuojama pabaigti 2021 m."
"Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Marijampolė – Lietuvos/Lenkijos siena ruožo rekonstravimo: artimiausiu laiku bus skelbiamas viešasis pirkimas rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumento ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo paslaugoms atlikti. Po to bus skelbiamas viešasis pirkimas techniniam projektui parengti. Rekonstravimo darbus planuojama pabaigti 2021 m."
Tai čia politiniai lozungai ir pažadai, kurie nuolat keičiasi į vis vėlesnę ateitį. Tavo straipsnis balandžio mėnesio, kalba eina jame apie "iki 2021", paskutiniuose Skvernelio ir R. Masiulio pažaduose yra jau apie "tikimės per 2022". Praktikoje bus dar ilgiau garantuoju.
Įdomiau gal kas turi kokios normalesnės inside informacijos apie Kalvarijos projektą ir būklę
Pradedami magistralės „Via Baltica“– nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – tiesimo parengiamieji darbai. Į visuomenės poreikiams tenkinti skirtą projektą gali patekti apie 700 žemės sklypų.
Pataisykit jei klystu, bet pamenu, dar kokiais ~2012 metais seimas pripažino Via Baltica valstybinės reikšmės projektu. Vienas iš to pripažinimo tikslų, kad tada žemės paėmimo procedūros paspartinamos.T.y. kad kiek pamenu jei ginčijama žemės kaina, tai ta žemė vistiek būna perimama, o ginčai vyksta paraleliai. Taip galima imti ir daryti darbus, o teismai dėl kainos gali eiti atskira eiga.
/\
Ten su dideliais tarpais tarp sankryžų gerokai perlenkta.
Ypač absurdiškai atrodo Sasnavos situacija, kur yra du viadukai, bet patekimas tik į "jungiamuosius kelius".
Miestelis gaus triukšmą ir taršą, tačiau susiekimo patogumas tik pablogės.
Kazlų Rūdos savivaldybė nuo šiol neturinti nė vienos sankryžos „Via Baltica“ magistralėje, nors prieš tai turėjo 2 sankryžas ir kelis įvažiavimus. Taigi pagal dabartinę situaciją ir planus nuo 31 km iki 52 km nebus nė vienos sankryžos. Šalia esančio Prienų rajono vietos gyventojai taip pat nepatenkinti, bet jie turės praktiškai 2 sankryžas. Viena Prienų rajone, kita keli šimtai metrų nuo rajono ribos, Kauno rajone. Marijampolės rajone jų bus bent 5“, – laiške rašo skaitytojas.
Jo skaičiavimais, tarp Kauno ir Klaipėdos yra apie 30 dviejų lygių sankryžų, neskaičiuojant esančių pačiuose miestuose, taigi vidutiniškai kas 6 kilometrai. O čia esą 21 km tarpas, kuriame nė vieno įvažiavimo
Kuo mažiau nuovažų, tuo saugesnė automagistralė. Šioj vietovėj žemas gyventojų tankumas. Kaunas - Klaipėda taip pat turėtų turėti išvažiavimus kas 10-20 km, tik trūksta jungiamųjų kelių, todėl ir išvažiavimai kas 1-5 km į visokius Rasčius ir Zacyšius.
Reikia džiaugtis, kad bent nebus apmokestintas kelias kaip pvz Kroatijoje, kur mokama ir dar tarp dviejų exitų kartais būna virš 30 km
Nenustebčiau, kad tokius tokios kategorijos kelius gali ir apmokestinti ateityje. Čekijoj, Slovakijoj, Vengrijoj, Slovėnijoj naudojama vinječių sistema greitkeliuose. Patys keliai ten primena vokiškus autobanus: dangos kokybė, ženklinimas.
Pravažiavau savaitgalį Kaunas-Marijampolė:
- Prienų atkarpoj visiškai jokio pasiruošimo, tik kažką ekskavatorius vartė kitapus vienos degalinių.
- Kazlų Rūdos atkarpa ledinė, greitis 90
- Sasnavos (Marijampolės) atkarpa - iš esmės per visą ilgį padaryti išrausimai antros juostos, kai kurios estakadų tik poliai išbetonuoti, kai kurios (tiksliau lyg viena) jau su pilnu kontūru ir karkasu. Bet kuriuo atveju, darbų dar labai daug likę ir tikrai nemanau, kad iki ateinančios žiemos spės užbaigti.
Prienų atkarpoje, kur jūs matėte ekskavatorių yra ruošiame aikštelė technikai. Foto apačioje. Sasnavos atkarpoje darbuojasi kol kas tik elektrikai, kelio darbai dar žiemoja.
Prienų atkarpoje, kur jūs matėte ekskavatorių yra ruošiame aikštelė technikai. Atsiųsiu foto pravažiuodamas. Sasnavos atkarpoje darbuojasi kol kas tik elektrikai, kelio darbai dar žiemoja.
Išties, pamiršau paminėti - Sasnavos atkarpoj guli du nauji metaliniai elektros stulpai ant šono, veikiausiai perkelinės liniją (mano akimis 110 kV).
Šeštadienį Marijampolės ruože buvo dirbama 330kV linijoj ir prie garso sienelių pamatų.
Jei kam įdomu ir kažką sugebės pamatyti 4 jpg iš Marijampolės o likę iš Prienų ruožo
Kaunas-Marijampolė, Marijampolės atkarpa:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Kiek įdomesnis kadras: tolumoje Sasnavos bažnyčia ir ekskavatorius kasantis naują melioraciją skersai lauko?
8.
9. Keliose atkarpose jau pilamas ir lyginamas smėlis/žvyras (neesu specialistas ir važiuojant sunku sužiūrėt).
10.
11. Įdomu pasirodė tai, kad viadukas link Vinčų/Kazlų Rūdos uždarytas ir ką tas traktorius ten daro ant viaduko, taip ir nesupratau. Kadangi piko metu nemažai automobilių juda nuo Marijampolės į "senąjį kelią" Kauno link, tai kol uždarytas viadukas čia bus karštas taškas praleidžiant priešpriešinį srautą, ko pasekoje galimi kamščiai nuo Marijampolės pusės.
12.
13.
14. Įdomūs darbai pasirodė ir ant viaduko per geležinkelį. Tiek prieš, tiek po (kaip matoma nuotraukoje kairiau) išpilta nemažai smėlio/žvyro, kuris ekskavatorių realiu laiku pilamas ant šlaito (ekskavatorius nuotraukoje matomas). Kadangi viadukas siauras, tai pravažiavimas net ir su lengvają jautėsi siauras.
15.
16.
17.
Comment