Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai gaunasi taip, kad nuo Kauno atvažiuojant dabartinėje sankryžoje Sasnava-Igliškėliai nebus galima sukti tiesiai į Sasnavą, o reikės važiuoti per mazgą šalia Dženčialaukos kaimo? Nuovažos jokios nesimato, nors čia juk tiesiausias įsukimas į miestelį

    Comment


      58,23 km. Sasnavos sankryža

      /\ Kelias RK 2611 reikalingas ne tik susisiekimui su šalia esančia Sasnava (joje gyvena virš 500 žmonių), bet ir su krašto keliu 136 į Pilviškius - Vilkaviškį

      Panašu, kad nėra numatytas posūkis į Sasnavą net sankryžoje su 2611 keliu.
      Į Sasnavą iš Kauno teoriškai galima patekti apjungiamuoju keliu 2D. O kaip į jį patekti nuo autostrados, istorija nutyli (pradžia kažkur laukuose).


      Yra dar vienas variantas, kad į Sasnavą nuo Kauno bus galima patekti kelio RK2635 šiaurine dalimi, į kurį veda jungiamasis kelias 1D.
      Kelio 1D pradžia yra Kazlų Rūdos rajone (už šio projekto etapo ribų).


      Įvažiavimo į Sasnavą sprendimus turėjo palaiminti palaimino Marijampolės savivaldybė.
      Jei išties nėra numatyta jokios jungties, nebus nieko keisto, jei prasidės Sasnavos gyventojų protestai ir projekto korekcijos bei statybų nukėlimas dar keliems mėnesiams.

      Ženklų schema - konkursinių dokumentų 13-oje byloje
      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=326471

      Comment


        Kažkaip keistai padaryta ta sankryza.
        Nesuprantu, kodėl negalima padaryti įvažiavimų / išvaziavimų į greitkelį iš jungiamųjų kelių
        Paskutinis taisė Romas; 2017.02.16, 21:18. Priežastis: Gramatika

        Comment


          Iš schemų nepanašu, kad į 2D kelia bus įmanoma įsukti iš pagrindinio kelio, nebent bus padarytos kažkokios korekcijos. Jeigu bus daromas įvažiavimas per 1D ir RK2635 kelius - būtų nelogiška, nes RK2635 būdavo žvyrkelis, tai kam asfaltuoti visą kelią, kuris ir tai veda ne tiesiai į centrą, o per aplinkui. Ir dar neaišku ar ankstesniame ruože numatyta įvaža į tą patį 1D kelią. Nebus nieko keisto, jei sugalvos kažkokį 'laikiną' sprendimą, kaip netoli Juragių.
          Nes iš Igliškėliai - Sasnava kelio irgi nesimato nusukimo į Kauną, kaip iš šito kelio reiktų išsukti į magistralę?

          Comment


            Vyrai, tikiuosi kad savo pastebejimais del pavojaus atsirasti dar vienam apsisukimui autostradoje pasidalinsite ne tik forume, bet ir su projektuotojais.

            Comment


              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
              Vyrai, tikiuosi kad savo pastebejimais del pavojaus atsirasti dar vienam apsisukimui autostradoje pasidalinsite ne tik forume, bet ir su projektuotojais.
              Aha, ir man pakvipo apsisukimu jau baigiant įrengti autostradą kaip prie Juragių.... Kas čia darosi su kelių projektavimu pas mus?
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                tai kad iš apsisukimo jokios prasmės, nes nei iš vienos pusės įvažiavimo į jungiamuosius kelius nėra, tai apsisukimas padėtų tik norintiems keisti važiavimo kryptį o ne įsukti į gyvenvietę. Čia turi kvepėti papildoma nuovaža į jungiamuosius kelius bent vienoje pusėje, tik tada galimas apsisukimo variantas (jei bus tik vienoje pusėję nuovaža).

                Comment


                  Na aš kalbėjau apie 'laikiną' sprendimą, kuris gali būti kokia nors nesąmonė, o apie apsisukimą nebuvo kalbos. Tiesiog esmė ta pati, kad realiausiu atveju bus kažkokie projekto pataisymai su minimaliomis išlaidomis, kas greičiausiai prives prie greičių mažinimo ar dar kitokių sprendimų. Jeigu bus pataisytas projektas su normaliomis, reikalavimus atitinkančiomis nuovažomis, plosiu atsistojęs

                  Comment


                    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                    Kažkaip keistai padaryta ta sankryza.
                    Nesuprantu, kodėl negalima padaryti įvažiavimų / išvaziavimų į greitkelį iš jungiamųjų kelių
                    O kokia problema pavažiuoti iki sankryžos su 230 keliu ir pro ten nusukti į Sasnavą?
                    Juk tiesiama automagistralė, kurioje tikrai neturi būti nusukimų kas 5 km į kiekvieną gyvenvietę. Labai keista kai norima kelių panašių į Vokietiją ar bent Lenkiją, bet kartu ir norima nuovažų į kiekvieną kiemą. Juo labiau, kad KK 230 eina praktiškai lygiagrečiai automagistralei ir sudaro puikias salygas susisiekti vietiniam transportui.

                    Comment


                      Parašė paulius941 Rodyti pranešimą
                      Na aš kalbėjau apie 'laikiną' sprendimą, kuris gali būti kokia nors nesąmonė, o apie apsisukimą nebuvo kalbos. Tiesiog esmė ta pati, kad realiausiu atveju bus kažkokie projekto pataisymai su minimaliomis išlaidomis, kas greičiausiai prives prie greičių mažinimo ar dar kitokių sprendimų. Jeigu bus pataisytas projektas su normaliomis, reikalavimus atitinkančiomis nuovažomis, plosiu atsistojęs
                      Su ta sąlyga, kad tiesiamas ruožas iškart planuojamas automagistralės kategorijos, tai nesitikiu jokių vieno lygio apsisukimų jei kas ir taisytų. Ruožas ties Kaunu iškart buvo butaforija - visur spaudos pranešimuose kalbėjo apie automagistralės standarto kelią, nors projekte net nebuvo projektuota, kad stovės automagistralės ženklas. Tai paskui ir padarė tokį "laikiną" sprendimą, nes ar taip, ar taip nėra tai automagistralė.

                      Comment


                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                        nors projekte net nebuvo projektuota, kad stovės automagistralės ženklas. Tai paskui ir padarė tokį "laikiną" sprendimą, nes ar taip, ar taip nėra tai automagistralė.
                        Spaudoj tai tikrai visi varė, kad automagistralę daro.... O pabaigus iki Marijampolės tiesti (kaip visur vėlgi rašoma) automagistralę, tas gabaliukas prie Juragių ir liks ne? Su greičio apribojimais, apsisukimais etc. Kažkaip sunku sugauti racionalų grūdą tokioje atkarpos rekonstrukcijoje padidinant greitį (10?) km/h
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Na automagistralės nedarė, ten buvo rekonstrukcija pritaikant automagistralei. Tai manau tas ir padaryta + laikinas sprendimas. Tikiuosi kai baigs visą ruožą iki marijampolės, to laikino sprendimo neliks ir galės iki pat garliavos paleisti automagistralę. O kad dėl kelių km didinti greitį juragių etape iki 130 neverta jau buvo diskutuota.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            O kokia problema pavažiuoti iki sankryžos su 230 keliu ir pro ten nusukti į Sasnavą?
                            Juk tiesiama automagistralė, kurioje tikrai neturi būti nusukimų kas 5 km į kiekvieną gyvenvietę. Labai keista kai norima kelių panašių į Vokietiją ar bent Lenkiją, bet kartu ir norima nuovažų į kiekvieną kiemą. Juo labiau, kad KK 230 eina praktiškai lygiagrečiai automagistralei ir sudaro puikias salygas susisiekti vietiniam transportui.
                            Labai teisinga pastaba. Moderni magistralė ne tik ta, kurioje nėra vieno lygio apsisukimų ir pan., bet ir tokia, kurioje nėra "exit'ų" kas 3 ar 5 km.

                            Comment


                              Darbai juda neblogu tempu, tai gal jau rudenį ar žiemą bus paleista dabar daroma atkarpa?
                              You've got one life! Live it!

                              Comment


                                Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                Darbai juda neblogu tempu, tai gal jau rudenį ar žiemą bus paleista dabar daroma atkarpa?
                                Gal kokių nuotrauku turi? Seniai jau matėsi atnaujinimų

                                Comment


                                  Nufilmuota avarija „Via Baltica“ kelyje: savivartis išvažiavo prieš eismą

                                  http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=74217094

                                  Nesuprantu tik, kur tas eismo intensyvumas, jokių kamščių nematyt, gal nereikia autostrados?

                                  Comment


                                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                    Nufilmuota avarija „Via Baltica“ kelyje: savivartis išvažiavo prieš eismą

                                    http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=74217094

                                    Nesuprantu tik, kur tas eismo intensyvumas, jokių kamščių nematyt, gal nereikia autostrados?
                                    Pagal srautą tai kaip ir nereikia, yra Lietuvoje žymiai intensyvesnių 1x1 kelių. Avarijos yra ne dėl didelio eismo intensyvumo, o dėl blogos eismo kultūros ir KET nesilaikymo, kada lenkiama bet kaip, bet kur, per ištisines linijas, viršijamas greitis ir t.t. Aišku, kai bus autostrada nutiesta ir atskirti srautai, tada KET pažeidėjai turės mažiau galimybių sukelti avarijas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Pagal srautą tai kaip ir nereikia, yra Lietuvoje žymiai intensyvesnių 1x1 kelių.
                                      Kuris? Nes statistika rodo, kad šitas. Nekalbant dar tai, kad rekonstravus šį kelią, jame eismas dar stipriai suintensyvėtų, nes dabar daug žmonių tiesiog vengia važiuoti Via baltika ir renkasi šalutinius kelius.

                                      Comment


                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                        Nufilmuota avarija „Via Baltica“ kelyje: savivartis išvažiavo prieš eismą

                                        http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=74217094

                                        Nesuprantu tik, kur tas eismo intensyvumas, jokių kamščių nematyt, gal nereikia autostrados?
                                        Eismas tikriausiai buvo nukreiptas į vadinamąjį senąjį Kauno-Marijampolės plentą, t.y. - į 230-ąjį kelią.
                                        Eismas 230-uoju keliu tikrai intensyvus, juo važiuojama laisviau. Greičio apribojimų yra, bet vis ne iki 30 km/h, kas padaryta keliose "Via Baltica" atkarpėlėse.
                                        Vienoje žinutėje rašoma, kad darbai juda sparčiai, bet kaip dažnai važinėjantis to nepasakyčiau. Kai kurie svarbūs rekonstrukcijos darbai nė nepradėti. Pagyrimo verta tik "Via Baltica" atkarpa Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje.

                                        Comment


                                          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                          Kuris? Nes statistika rodo, kad šitas. Nekalbant dar tai, kad rekonstravus šį kelią, jame eismas dar stipriai suintensyvėtų, nes dabar daug žmonių tiesiog vengia važiuoti Via baltika ir renkasi šalutinius kelius.
                                          Aš po kelių incidentų via Baltica kelyje daugiau kaip du metus važiuoju tik per Lazdijus, kur tokių bėdų beveik iš viso nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X