Tai gaunasi taip, kad nuo Kauno atvažiuojant dabartinėje sankryžoje Sasnava-Igliškėliai nebus galima sukti tiesiai į Sasnavą, o reikės važiuoti per mazgą šalia Dženčialaukos kaimo? Nuovažos jokios nesimato, nors čia juk tiesiausias įsukimas į miestelį
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
58,23 km. Sasnavos sankryža
/\ Kelias RK 2611 reikalingas ne tik susisiekimui su šalia esančia Sasnava (joje gyvena virš 500 žmonių), bet ir su krašto keliu 136 į Pilviškius - Vilkaviškį
Panašu, kad nėra numatytas posūkis į Sasnavą net sankryžoje su 2611 keliu.
Į Sasnavą iš Kauno teoriškai galima patekti apjungiamuoju keliu 2D. O kaip į jį patekti nuo autostrados, istorija nutyli (pradžia kažkur laukuose).
Yra dar vienas variantas, kad į Sasnavą nuo Kauno bus galima patekti kelio RK2635 šiaurine dalimi, į kurį veda jungiamasis kelias 1D.
Kelio 1D pradžia yra Kazlų Rūdos rajone (už šio projekto etapo ribų).
Įvažiavimo į Sasnavą sprendimus turėjo palaiminti palaimino Marijampolės savivaldybė.
Jei išties nėra numatyta jokios jungties, nebus nieko keisto, jei prasidės Sasnavos gyventojų protestai ir projekto korekcijos bei statybų nukėlimas dar keliems mėnesiams.
Ženklų schema - konkursinių dokumentų 13-oje byloje
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=326471
Comment
-
Iš schemų nepanašu, kad į 2D kelia bus įmanoma įsukti iš pagrindinio kelio, nebent bus padarytos kažkokios korekcijos. Jeigu bus daromas įvažiavimas per 1D ir RK2635 kelius - būtų nelogiška, nes RK2635 būdavo žvyrkelis, tai kam asfaltuoti visą kelią, kuris ir tai veda ne tiesiai į centrą, o per aplinkui. Ir dar neaišku ar ankstesniame ruože numatyta įvaža į tą patį 1D kelią. Nebus nieko keisto, jei sugalvos kažkokį 'laikiną' sprendimą, kaip netoli Juragių.
Nes iš Igliškėliai - Sasnava kelio irgi nesimato nusukimo į Kauną, kaip iš šito kelio reiktų išsukti į magistralę?
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąVyrai, tikiuosi kad savo pastebejimais del pavojaus atsirasti dar vienam apsisukimui autostradoje pasidalinsite ne tik forume, bet ir su projektuotojais.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
tai kad iš apsisukimo jokios prasmės, nes nei iš vienos pusės įvažiavimo į jungiamuosius kelius nėra, tai apsisukimas padėtų tik norintiems keisti važiavimo kryptį o ne įsukti į gyvenvietę. Čia turi kvepėti papildoma nuovaža į jungiamuosius kelius bent vienoje pusėje, tik tada galimas apsisukimo variantas (jei bus tik vienoje pusėję nuovaža).
Comment
-
Na aš kalbėjau apie 'laikiną' sprendimą, kuris gali būti kokia nors nesąmonė, o apie apsisukimą nebuvo kalbos. Tiesiog esmė ta pati, kad realiausiu atveju bus kažkokie projekto pataisymai su minimaliomis išlaidomis, kas greičiausiai prives prie greičių mažinimo ar dar kitokių sprendimų. Jeigu bus pataisytas projektas su normaliomis, reikalavimus atitinkančiomis nuovažomis, plosiu atsistojęs
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąKažkaip keistai padaryta ta sankryza.
Nesuprantu, kodėl negalima padaryti įvažiavimų / išvaziavimų į greitkelį iš jungiamųjų kelių
Juk tiesiama automagistralė, kurioje tikrai neturi būti nusukimų kas 5 km į kiekvieną gyvenvietę. Labai keista kai norima kelių panašių į Vokietiją ar bent Lenkiją, bet kartu ir norima nuovažų į kiekvieną kiemą. Juo labiau, kad KK 230 eina praktiškai lygiagrečiai automagistralei ir sudaro puikias salygas susisiekti vietiniam transportui.
Comment
-
Parašė paulius941 Rodyti pranešimąNa aš kalbėjau apie 'laikiną' sprendimą, kuris gali būti kokia nors nesąmonė, o apie apsisukimą nebuvo kalbos. Tiesiog esmė ta pati, kad realiausiu atveju bus kažkokie projekto pataisymai su minimaliomis išlaidomis, kas greičiausiai prives prie greičių mažinimo ar dar kitokių sprendimų. Jeigu bus pataisytas projektas su normaliomis, reikalavimus atitinkančiomis nuovažomis, plosiu atsistojęs
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąnors projekte net nebuvo projektuota, kad stovės automagistralės ženklas. Tai paskui ir padarė tokį "laikiną" sprendimą, nes ar taip, ar taip nėra tai automagistralė.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Na automagistralės nedarė, ten buvo rekonstrukcija pritaikant automagistralei. Tai manau tas ir padaryta + laikinas sprendimas. Tikiuosi kai baigs visą ruožą iki marijampolės, to laikino sprendimo neliks ir galės iki pat garliavos paleisti automagistralę. O kad dėl kelių km didinti greitį juragių etape iki 130 neverta jau buvo diskutuota.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO kokia problema pavažiuoti iki sankryžos su 230 keliu ir pro ten nusukti į Sasnavą?
Juk tiesiama automagistralė, kurioje tikrai neturi būti nusukimų kas 5 km į kiekvieną gyvenvietę. Labai keista kai norima kelių panašių į Vokietiją ar bent Lenkiją, bet kartu ir norima nuovažų į kiekvieną kiemą. Juo labiau, kad KK 230 eina praktiškai lygiagrečiai automagistralei ir sudaro puikias salygas susisiekti vietiniam transportui.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąDarbai juda neblogu tempu, tai gal jau rudenį ar žiemą bus paleista dabar daroma atkarpa?
Comment
-
Nufilmuota avarija „Via Baltica“ kelyje: savivartis išvažiavo prieš eismą
http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=74217094
Nesuprantu tik, kur tas eismo intensyvumas, jokių kamščių nematyt, gal nereikia autostrados?
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNufilmuota avarija „Via Baltica“ kelyje: savivartis išvažiavo prieš eismą
http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=74217094
Nesuprantu tik, kur tas eismo intensyvumas, jokių kamščių nematyt, gal nereikia autostrados?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPagal srautą tai kaip ir nereikia, yra Lietuvoje žymiai intensyvesnių 1x1 kelių.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNufilmuota avarija „Via Baltica“ kelyje: savivartis išvažiavo prieš eismą
http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=74217094
Nesuprantu tik, kur tas eismo intensyvumas, jokių kamščių nematyt, gal nereikia autostrados?
Eismas 230-uoju keliu tikrai intensyvus, juo važiuojama laisviau. Greičio apribojimų yra, bet vis ne iki 30 km/h, kas padaryta keliose "Via Baltica" atkarpėlėse.
Vienoje žinutėje rašoma, kad darbai juda sparčiai, bet kaip dažnai važinėjantis to nepasakyčiau. Kai kurie svarbūs rekonstrukcijos darbai nė nepradėti. Pagyrimo verta tik "Via Baltica" atkarpa Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąKuris? Nes statistika rodo, kad šitas. Nekalbant dar tai, kad rekonstravus šį kelią, jame eismas dar stipriai suintensyvėtų, nes dabar daug žmonių tiesiog vengia važiuoti Via baltika ir renkasi šalutinius kelius.
Comment
Comment