Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
    O tai jūs norit, kad 6.5 km ruože uždėtų ženklus "Automagistralė" ir paleistų 130 km per valandą greitį?
    Manyčiau tokio greičio nematysim tol, kol nebus sutvarkyta visa Via Baltica atkarpa nuo Marijampolės iki Kauno. T.y. porai metų teks apsiginkluoti kantrybe.
    O tai kaip buvo su pirmuoju greitkeliu Lietuvoje? Prieš kokius 10 metų kelyje Kaunas - Vilnius berods už Rumšiškių buvo apie 10 km ruožas. Jei klystu, pataisykite.
    Paskutinis taisė dsanto; 2016.11.05, 19:11.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      O tai kaip buvo su pirmuoju greitkeliu Lietuvoje? Prieš kokius 10 metų kelyje Kaunas - Vilnius berods už Rumšiškių buvo apie 10 km ruožas. Jei klystu, pataisykite.
      Lenkijoj daug kur taip, net jei ir 5 km rekonstruoto kelio yra, yra greitkelio (ekspresovkės) ženklas. Nors aišku, Lietuvai su savo kelių plėtra dar toli toli iki Lenkijos

      Comment


        Lenkijoje būdavo trumpi ruožai. Aplenki fūras, Polski Fiatus ir vėl viena juosta

        Netgi kur viena juosta, jei su standartais kelias, dėdavo didesnio greičio ženklą (mašinytė+1juosta=100):

        Comment


          Šiek tiek foto iš Via Baltica. Kryptis Marijampolė-Kaunas. Nuotraukos iš Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijos:




















          Comment


            Temų atskyrimas

            Kelio [E67] Via Baltica tema išsiplėtė virš 40 puslapių.
            Pastaruoju metu čia buvo daugiausia rašoma apie rekonstrukciją tarp Kauno ir Marijampolės

            Tema suskaidyta:
            - Senoje temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)

            Sukurtos dvi naujos temos:
            - A8 Sitkūnai - Aristava - Panevėžys
            - A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis

            Comment


              Kelias Kaunas-Marijampolė-Suvalkai taps automagistrale
              Intensyvaus eismo magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai 12 km (23,4 km-35,4 km) ruože nuo Kauno iki Lietuvos-Lenkijos sienos rekonstravimo ir plėtros darbai prasidės jau kitąmet.

              Taip sutarta trečiadienį Prienų rajono savivaldybėje vykusiame Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir vietos gyventojų susitikime „Via Baltica" yra prioritetinis projektas. Atsižvelgiant į tai, kad magistralei būdingi dideli transporto srautai, kurie kasmet auga, susitikime su prieniškiais tartasi dėl šio kelio Prienų rajono teritorijoje rekonstrukcijos ir stengtasi rasti bendrą sutarimą", - sakė susisiekimo viceministras Algis Žvaliauskas.

              Kelio A5 pertvarkymo į automagistralę metu numatoma rekonstruoti dvi esamas eismo juostas ir nutiesti dvi naujas (2+2), atnaujinti dabartines ir įrengti naujas skirtingų lygių sankryžas, taip pat rekonstruoti tiltus ir viadukus, įrengti tunelinius pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, įdiegti saugaus eismo ir aplinkosaugos priemones.

              Kaunas-Marijampolė-Suvalkai atkarpos nuo 17,34 km iki 23,40 km rekonstrukcijos darbai jau užbaigti. Šiemet balandžio 18 d. buvo pasirašyta rangos sutartis rekonstrukcijos darbams kelio ruože nuo 35,4 km iki 45,15 km atlikti. Statybos darbai šioje kelio dalyje jau vyksta. Dar šiais metais planuojama paskelbti viešuosius pirkimus atnaujinimo darbams kelio 45,15-56,83 km ruože atlikti. Rekonstrukcijos darbus Prienų rajono savivaldybėje esančioje magistralės atkarpoje nuo 23,4 km iki 35,4 km numatoma pradėti 2017 m. pavasarį. Techninis projektas jau parengtas.
              http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72896106
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Foto 11.19.

















                PS: kaip iš telefono įmesti foto greitai ir patogiai į forumą? Nes dabar tik prisiruošiau jas įkelti. Reiktų labai patogaus instrumento, kad galėtum greitai jas sumesti su telefonu nufotkinęs, nes tik dėl to mažai ir bekeliu čia foto.

                PS2: kakaip šis forumas apsnūdo stipriai ar čia man vienam taip tik atrodo?
                Paskutinis taisė Romas; 2016.12.23, 22:16. Priežastis: Vienos nuotraukos dydis
                You've got one life! Live it!

                Comment


                  Parašė fredis Rodyti pranešimą
                  Foto 11.19.



                  PS: kaip iš telefono įmesti foto greitai ir patogiai į forumą? Nes dabar tik prisiruošiau jas įkelti. Reiktų labai patogaus instrumento, kad galėtum greitai jas sumesti su telefonu nufotkinęs, nes tik dėl to mažai ir bekeliu čia foto.

                  PS2: kakaip šis forumas apsnūdo stipriai ar čia man vienam taip tik atrodo?
                  Ačiū už nuotraukas. Progresas su statybomis akivaizdus

                  Comment


                    „Via Baltica“ permainos: nauja sistema, požeminiai pravažiavimai ir 130 km/val. greitis
                    http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...al-greitis.htm

                    Autostrada iki Marijampolės 2017 m. pabaiga - 2018 m. vidurys, nuo Marijampolės iki sienos 2020 - 2022 m.
                    Paskutinis taisė Bmweda; 2016.12.09, 09:47.

                    Comment


                      Ar kas nors galėtų įmesti schemą ar ant žemėlapio pažymėti atkarpos Kns-valstybės siena pažangą? Padalinant esama 2+2 baigta (funkcionuojanti) su greičio limitais, statoma 2+2, projektuojama 2+2, planuojama 2+2.

                      Reikia rašyti LAKD arba SM skundą dėl greičio limitų puikiose 2+2 atkarpose. Laukti 2022 ir skelbti autostradą nėra ko. KET leidžia padidinti greitį, tarkime iki 100-110 kmh, kur tai leidžia eismo sąlygos, bet dar negalima taikyti režimo "Automagistralė" dėl jungiamųjų kelių ir pan.

                      Comment


                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                        „Via Baltica“ permainos: nauja sistema, požeminiai pravažiavimai ir 130 km/val. greitis
                        http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...al-greitis.htm

                        Autostrada iki Marijampolės 2017 m. pabaiga - 2018 m. vidurys, nuo Marijampolės iki sienos 2020 - 2022 m.
                        Per metus laiko padarys autostrada iki Marijampoles? Sunku patiketi

                        Comment


                          Parašė Mexas Rodyti pranešimą
                          Per metus laiko padarys autostrada iki Marijampoles? Sunku patiketi
                          Vidurys reikia suprasti liepos mėn. Tai neblogai.

                          Bet yra didelė tikimybė, kad autostrada tebus 2+2 70 kmh kelias. O ne "automagistralės režimas".

                          Comment


                            Marijampolė - LT/PL siena

                            Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos (...) , atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos Seimo (...) ir siekdami įgyvendinti (...), informuojame apie parengtą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektą
                            „Dėl Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialiojo plano“.

                            1. Pradėti rengti magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialųjį planą.
                            2. Nustatyti šiuos planavimo tikslus:
                            2.1. suplanuoti magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki
                            97,06 km infrastruktūros, reikalingos siekiant rekonstruoti šį ruožą į automagistralę, plėtros etapus
                            ir numatyti teritorijas, kuriose bus įrengiama minėta infrastruktūra;
                            2.2. nustatyti motyvuotai pagrįstas vietas žemei visuomenės poreikiams paimti.
                            http://www.lakd.lt/lt.php/administra...projekta/22587
                            http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do.../LRVnut(1).pdf

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos (...) , atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos Seimo (...) ir siekdami įgyvendinti (...), informuojame apie parengtą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektą
                              „Dėl Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialiojo plano“.


                              http://www.lakd.lt/lt.php/administra...projekta/22587
                              http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do.../LRVnut(1).pdf
                              Pats laikas , jei iki 2020-2022 nori baigti.
                              Man tik idomu is praktikos , kada dazniausiai baigia ar ties pirma data ar ties galutine?

                              Comment


                                Po eilinio Google Maps atnaujinimo galite patyrinėti kaip atrodo rekonstruota "Via Baltica" atkarpa Kauno rajone - nuo Garliavos sankryžos iki Kauno - Prienų rajonų ribos.

                                Comment


                                  Ruošiasi platinti dar vieną „Via Baltica“ ruožą
                                  Vyriausybė nutarė pradėti ruoštis dideliu avaringumu pagarsėjusio kelio „Via Baltica“ dar vieno ruožo rekonstrukcijai į automagistralę.

                                  Bus parengtas specialusis rekonstravimo planas magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atkarpai nuo 56,83 iki 97,06 km. Nutarta suplanuoti infrastruktūros, reikalingos siekiant rekonstruoti šį ruožą į automagistralę, plėtros etapus ir numatyti teritorijas, kuriose bus įrengiama minėta infrastruktūra, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija.

                                  „Via Baltica“ koridorius intensyviai pradėtas rekonstruoti 2015 metais, panaudojant Europos Sąjungos 2014–2020 m. finansavimo periodo lėšas.
                                  Pernai buvo užbaigtas rekonstruoti kelio A5 Kaunas –Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 17,34 iki 23,40 km ir kelio A8 Panevėžys –Aristava–Sitkūnai ruožas nuo 8,32 iki 23,36 km.
                                  Šiuo metu vykdomi kelio A5 Kaunas –Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimo darbai. Taip pat kelio A10 Panevėžys –Pasvalys–Ryga ruožo nuo 65,19 iki 66,091 km rekonstravimo darbai ir turbo žiedinės sankryžos Panevėžio aplinkkelyje (A17) įrengimo darbai. Jie bus užbaigti 2017 m. liepos mėn.
                                  http://vz.lt/transportas-logistika/2...-baltica-ruoza
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė transpondster
                                    IMHO geriau jau tarp Kauno ir Panevėžio prioritetą darytų, o link sienos užtektų kažką šalia Trakėnų nutiest ir porą viadukų kur aktualiausia
                                    Tai pats siūlai pirma investuoti į ruožą, kuriame eismo intensyvumas mažesnis? Kur logika? Tikriausiai pats daugiau naudojiesi A8 keliu todėl ir siūlymas toks.

                                    Beje, LAKD pastaruoju metu tai visiškai PRu tik užssiima. Dabar irgi straipsnis apie nieką, nes darbai kaip PAV šiam ruožui jau seniai daromas.
                                    Paskutinis taisė Xmaster; 2017.01.19, 21:19.

                                    Comment


                                      Parašė transpondster
                                      iki Marijampolės JAU stato ar tuoj darys (Prienų ruožas lyg paskutinis bus), Kalvarija-Marijampolė seno kelio nenugriovė, vis dar yra...
                                      Nė nenugriaus.
                                      Kaip ir negriauna Kaunas-Marijampolė senojo plento dalies nuo Mauručių iki Dženčialaukos. Tie senieji plentai reikalingi vietinėms reikmėms.

                                      Comment


                                        Tie vidiniai / senieji keliai labai naudingi kai eina paraleliai - juos išnaudoja lėtaeigis transportas, pvz. traktoriai ar dviratininkai. Nesipainioja tuomet keliuose kur greitis didelis

                                        Comment


                                          Parašė transpondster
                                          logika būtų tame kur daugiau važiuoja lietuviai tarp Lietuvos miestų, tie kas važiuoja į užsienį gali ir 40 km pavažiuot ramiai, o kuo dėti Panėvežio, Pasvalio, Biržų (Kupiškio?) gyventojai kuriems reikia pasiekt centrinę ar pietinę Lietuvos dalį.
                                          Asmeniškai A5,A6 pagrinde naudojuos, sėkmės toliau ieškant šališkumo
                                          Rašai lyg iš tos serijos kai yra galvojama tik apie save. A5 metinis intensyvumas yra bent porą kartų didesnis už A8 ir A10. Dėl to automatiškai kyla ir daugiau avarijų ir kelias tampa nesaugesnis. Aš ir norėčiau autobano, pavyzdžiui, Ukmergė-Anykščiai-Rokiškis nes ten irgi tenka kartais pravažiuot.

                                          http://www.lakd.lt/lt.php/lietuvos_k...#content_21625
                                          Paskutinis taisė spirit; 2017.01.20, 11:49.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X