Na ką, "autostrada" nuo Mauručių pabaigta. Buvo 90 ir 70 km/h ir liko. Pravažiuoji viaduką ir matai, kaip kelių policija pagal autostrados standartus pastatytame kelyje matuoja greitį, nes ten tik 90 leidžiama. Kol buvo kelio remontas ir eismas vyko priešpriešiais, ten jos nė kvapo nebuvo. Šlykštu. Pikta ir dėl policijos ir dėl pinigų švaistymo beprasmiams projektams.
ties tuo nelemtu apsisukimu 70, taigi tikrai galima tikėtis "mentų"
/\ Apgailėtina.
Jei pinigų išleidimo tikslas yra tik eismo saugumas, o ne greitis - tai saugiausias greitis yra 0.
O tai jūs norit, kad 6.5 km ruože uždėtų ženklus "Automagistralė" ir paleistų 130 km per valandą greitį?
Manyčiau tokio greičio nematysim tol, kol nebus sutvarkyta visa Via Baltica atkarpa nuo Marijampolės iki Kauno. T.y. porai metų teks apsiginkluoti kantrybe.
O tai jūs norit, kad 6.5 km ruože uždėtų ženklus "Automagistralė" ir paleistų 130 km per valandą greitį?
Manyčiau tokio greičio nematysim tol, kol nebus sutvarkyta visa Via Baltica atkarpa nuo Marijampolės iki Kauno. T.y. porai metų teks apsiginkluoti kantrybe.
O kokios problemos 6,5 km pravažiuoti 130? Nespėsi įsibėgėti?
O tai jūs norit, kad 6.5 km ruože uždėtų ženklus "Automagistralė" ir paleistų 130 km per valandą greitį?
Manyčiau tokio greičio nematysim tol, kol nebus sutvarkyta visa Via Baltica atkarpa nuo Marijampolės iki Kauno. T.y. porai metų teks apsiginkluoti kantrybe.
Tai gal palaukime kol bus Ryga-Varšuva bent jau?
Jei ne a/m, tai "Greitkelis" gali uždėti. Lenkijoje pilna tokių ruožų, kuriuos būtų galima pavadinti lenkimo ruožais. Nes labai trumpi.
O kokios problemos 6,5 km pravažiuoti 130? Nespėsi įsibėgėti?
Manau su eismo saugumu tikrai susiję tos problemos. Leisti "įsibėgėti", kaip tu sakai, iki 130km/h, ir tuoj pat vėl riboti greitį (jau nekalbu apie vidury trasos esantį apribojimą iki 70 km/h(!), apie kurį čia taip pat diskutuojama) - koks tikslas? Duoti galimybę vairuotojams sutaupyti... 15-20 sek savo brangaus laiko(laiką parašiau "iš lempos", kaip sakoma, bijau kad tas sutaupytas laikas tokioj siluacijoj gal net neviršytų 10 sek), rizikuojant kad koks nors užsižioplinęs vairuotojas nepastebės to 70 km/h greičio ribojimo ir prie to pavojingo apsisukimo atlėks įsibėgėjęs iki 140 km/h, 10 km viršydamas leistiną greitį kaip tai yra įprasta visame pasaulyje? Kaip manai, kiek tokioj situacijoj išaugtų tikimybė, jog bandantis apsisukti vairuotojas nesugebės teisingai įvertinti situacijos ir neįvažiuos į priešpriešinio eismo juostas tokioje automagistralėje prieš atlekiantį apsižioplinusį vairuotoją? Kaip manai, kokios tokio susidūrimo būtų pasekmės ir kam tektų atsakomybė, tegul ir netiesioginė, už tokias pasekmes?
Penkių kilometrų ruože (6,5 minus įsibėgėjimas ir stabdymas) važiuodamas ~40km/h greičiau (130-90) sutaupysi tik vos daugiau nei lygiai vieną minutę.
Vieną.
O čia įeina papildomos rizikos - neapskaičiuoti atstumai tarp automobilių lėtėjant/greitėjant, ženklų nepamatymas ir panašiai. Netikslinga mesti autostrados, jeigu nėra bent 20-30km ruožo. Nes rizika, mano kvaila galva, persveria naudą.
Duoti galimybę vairuotojams sutaupyti... 15-20 sek savo brangaus laiko(laiką parašiau "iš lempos", kaip sakoma, bijau kad tas sutaupytas laikas tokioj siluacijoj gal net neviršytų 10 sek),
Grubiai 6km atkarpa 70kmh greičiu, kilometras per beveik minutę sakykim. 130khm greičiu vos ne dvigubas greitis, reiškia nuo beveik 6 minučių nusimetam iki 3 su viršum. Čia tik šiaip, akivaizžią spragą pamačiau
Dar kiek nusimeta dėl įsibėgėjimo bei stabdymo, bet geros 2 minutės su trupučiu net neskaičiuojant aišku, kad yra.
arba bent 100 ar 110, dabar net furos legaliai aplenkt neįmanoma
Tame ruože apie kurį kalbame legaliai fūrą aplenkti jau dabar sudarytos visos galimybės: yra bent dvi eismo juostos viena kryptimi, leistinas greitis - 90km/h, o fūrų ribotuvai legaliai joms neleidžia pasiekti 90km/h greičio (suveikia 85 km/h greičio ribose).
Galiu tik pridurti, jog tai apie ką diskutuojam - fūrų lenkimą, aš sėkmingai tame ruože apie kurį kalbam atlieku kiekvieną mielą darbo dieną, važiuodamas tuo ruožu abiem kryptimis. Dariau tai šiandien, darysiu tai rytoj. Ir kažkaip nemačiau, kad kas nors turėtų ten su tokiu veiksmu kokių nors problemų... Gal nepastabus esu...
Tame ruože apie kurį kalbame legaliai fūrą aplenkti jau dabar sudarytos visos galimybės: yra bent dvi eismo juostos viena kryptimi, leistinas greitis - 90km/h, o fūrų ribotuvai legaliai joms neleidžia pasiekti 90km/h greičio (suveikia 85 km/h greičio ribose).
Galiu tik pridurti, jog tai apie ką diskutuojam - fūrų lenkimą, aš sėkmingai tame ruože apie kurį kalbam atlieku kiekvieną mielą darbo dieną, važiuodamas tuo ruožu abiem kryptimis. Dariau tai šiandien, darysiu tai rytoj. Ir kažkaip nemačiau, kad kas nors turėtų ten su tokiu veiksmu kokių nors problemų... Gal nepastabus esu...
Tai paskaičiuokime kiek truktų "ant devym" lenkti 10 furų "traukinį", kuris laikosi ant ribotuvo 85 km/h ir drausmingai išlaiko 100 m tarpus.
Arba jūs nelenkiate, arba viršijate greitį.
Tokios autostrados projektuotojus pavadinčiau peckeliais. Pats brėžinyje gal kažkur kreivai kažką padaryčiau, o čia neva specialistai atmestinai projektuodami pamiršta tokius kelius kaip Stanaičiai-Ilgakiemis ir Juragiai-Mitkūnai-Kačerginė. Dėl pirmojo (taip pat dėl kelio į sodus ir motelį "Armėnija") padaryta toji ankstesnėse žinutėse iškoneveikta apsisukimo vieta, o atvažiavusiems "Via Baltica" nuo Suvalkų nebėra galimybių Juragiuose patekti į Kačerginės kelią. Dėl pastarojo reikia važiuoti ~4 km iki Kauno m. Vakarinio aplinkkelio viaduko, nuo kurio į Padainupį, Poderiškius, Mitkūnus ar Kačerginė jau yra kiti keliai...
Taigi, ten apsisukimas reikalingas, bet tik ne toks, o viaduku arba tuneliu, ką projekte numatyti reikėjo...
Atvažiavusiems "Via Baltica" nuo Suvalkų, norint patekti į Kačerginės kelią, nėra jokio reikalo važiuoti Kauno link. Jurginiškių km. išsukus iš "Via Baltica" galima važiuoti "jungiamuoju" keliu Juragių gyvenvietės link. Atstumas bus netgi trumpesnis negu su prieš tai buvusiais "U" formos apsisukimais. Gal problema ženklinime, tai ne visi žino.
Atvažiavusiems "Via Baltica" nuo Suvalkų, norint patekti į Kačerginės kelią, nėra jokio reikalo važiuoti Kauno link. Jurginiškių km. išsukus iš "Via Baltica" galima važiuoti "jungiamuoju" keliu Juragių gyvenvietės link. Atstumas bus netgi trumpesnis negu su prieš tai buvusiais "U" formos apsisukimais. Gal problema ženklinime, tai ne visi žino.
Tai aišku kur po vakarinio aplinkkelio III etapo persikels judesys
Bet dar nesikelia Nematyti jokių požymių...
Kelio su skiriamąja juosta labiausiai reikia nuo to 56 km (kur ji pasibaigia) iki senojo plento atsišakojimo...
Bet dar nesikelia Nematyti jokių požymių...
Kelio su skiriamąja juosta labiausiai reikia nuo to 56 km (kur ji pasibaigia) iki senojo plento atsišakojimo...
Požymių ir neturi matytis - paskelbtas tik techninių specifikacijų projektas. Po jo seks rangovo konkursas ir po sutarties pasirašymo technika keliaus į ruožą. Pagal lietuviškų konkursų aktualijas tai įtariu tai truks iki metų
Požymių ir neturi matytis - paskelbtas tik techninių specifikacijų projektas. Po jo seks rangovo konkursas ir po sutarties pasirašymo technika keliaus į ruožą. Pagal lietuviškų konkursų aktualijas tai įtariu tai truks iki metų
O tai su ruožo finansavimu problemos jau išspręstos? Kiek prisimenu, tai "kasoj" buvo tik gal kokia 30 ar 20 mln., likusių po ruožo Kazlų Rūdos savivaldybėje konkurso. Turėjo iš kažkur gauti dar maždaug tiek...
Comment