Parašė PNV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė PNV Rodyti pranešimąKaina visiškai nelogiška. O rekonstrukcija bus tame ruože kur mažai avarijų. Absurdas. Nuo Mauručių iki Lenkijos sienos svarbiausia reikia rekonstruoti.
Comment
-
jei nebus vilkinama Latvijas TiltiAs much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBerods Vilniaus aplinkkelio konkurse jie net nedalyvavo...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNedalyvavo nes nebuvo prileisti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNedalyvavo nes nebuvo prileisti.
Comment
-
VIA BALTICA: vakar, šiandien ir rytoj
Kokius darbus yra įsipareigojus atlikti Lietuva?
Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti: – visame kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože (nuo 9 iki 66,1 km); – kelio A17 (Panevėžio aplinkkelis) ruože nuo 0,00 iki 22,06 km; – kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruože 8,32–87,86 km; – kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože 17,34–56,83 km ir 56,83–97,06 km.
Ruože nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio (A10 ir A17 keliai), numatoma rekonstruoti esamą kelio dangą – ją paplatinti įrengiant 3 (2+1) eismo juostas, atitvarais atskiriant priešingus transporto srautus, rekonstruojant vieno lygio sankryžas (į skirtingų lygių ir žiedines), pagal poreikį įrengiant jungiamuosius kelius ir apšvietimą. Darbų pirkimą planuojama pradėti dar 2015 m., šiuo metu rengiamas techninis darbo projektas.
Kelių direkcija 2015 m. vasario mėn. pabaigoje buvo pateikta paraiška Europos Komisijai, siekiant A17 kelio (Panevėžio aplinkkelio) rekonstrukcijai gauti ES paramą (pagal priemonę Connecting Europe Facilitiy 2014–2020) – 36.536.126,39 Eur. Šiuo metu derinamas finansavimo sutarties, kurią planuojama pasirašyti dar 2015 metais, tekstas. Be to yra rengiama dar viena paraiška A10 kelio 56 km rekonstrukcijai.
Ruože nuo Panevėžio iki Kauno (A8 kelias) numatoma sustiprinti kelio dangos konstrukciją, rekonstruoti sankryžas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles, pėsčiųjų takus, apšvietimą ir apjungiamuosius kelius, rekonstruoti tunelinį viaduką ir įdiegti aplinkosaugos priemones. 2015 m. kovo 24 d. buvo pasirašyta rangos sutartis, pagal kurią darbus planuojama atlikti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo, t.y. iki 2015 m. pabaigos. Darbų kaina – 23,6 mln. eurų. Rekonstravus šį ruožą, dar reikėtų rekonstruoti A8 ruožą nuo 23,36 km iki 87,86 km. Tam reikėtų dar 202 mln. eurų.
Ruože nuo Kauno iki Lietuvos–Lenkijos sienos (A5 kelias) numatoma rekonstruoti esamą kelią į AM kategoriją – rekonstruojant dvi esamas eismo juostas ir nutiesiant 2 naujas (2+2), taip pat rekonstruojant skirtingų lygių sankryžas ir įrengiant naujas, rekonstruojant tiltus ir viadukus ir įrengiant tunelinis pravažiavimus ir jungiamuosius kelius, diegiant aplinkosaugos ir kitas saugaus eismo priemones.
Šiuo metu yra perkami ruožo 35,4-45,15 km rekonstrukcijos darbai. Darbai kituose dvejuose ruožuose bus pradėti 2016 (A5 45,15-56,83 km) ir 2016 m.(A5 23,40-35,40 km).
Rengiami priešprojektiniai pasiūlymai kelio ruožui nuo 56,83 km iki Lietuvos –Lenkijos sienos. Bendra darbų kaina – 354,8-500 mln. eurų.
Comment
-
Kelias, kuriuo per parą pravažiuoja apie 14 tūkst. automobilių, bus daug saugesnis
Visą straipsnį galite rasti http://balsas.tv3.lt/naujiena/844716...daug-saugesnisNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
4 juostos iki 2022
„Via Baltica“: mirties kelio prakeiksmas
Magistralė „Via Baltica" yra praminta mirties keliu. Šiemet iki rugsėjo čia įvyko per 50 eismo įvykių ir jau žuvo 16 žmonių. Niekur kitur Lietuvoje nevažiuoja tiek sunkiojo transporto, kiek „Via Balticoje".
Ypač kelyje nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Trasoje Kaunas – Marijampolė – Suvalkai srautas siekia 14 tūkstančių automobilių per dieną, jie įsilieja į Vilnius – Kaunas - Klaipėda atkarpą, o vėliau pasiskirsto įvairiomis kryptimis.
Ir jei aplink Kauną nesibaigiančius srautus susiurbia autostrada, tai tarp Kauno ir Lenkijos sienos treileriai vienas kitą lenkia vos dviejų juostų keliu. Sunkiojo transporto srautai be perstojo auga jau daugiau nei dešimt metų, tačiau valdžia tik dabar planuoja šio kelio rekonstrukciją.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKas nors ką nors į teismą paduos ir bus 2025. Gėda.
Nors pirmas etapas iš esmės buvo nutiestas 1996-2000, kur kas sudėtingesniu Lietuvai laikotarpiu. Antras etapas 2001-2005. Po to, t.y. įstojus į ES ir Šengeno zoną (!), dešimtmetį beveik nieko nebuvo daroma.
Ir dabartinio etapo pradžia labai jau girgždanti, ko gero šiemet realių darbų nesulauksime.
Comment
-
Išvažiuojant iš Garliavos, atkarpoje (pažymėjau mėlynai) pristatyta eismą ir greitį ribojančių ženklų, bet dar visi dengti juodai ar nusukti nuo kelio.
Prieš viaduką per geležinkelį Jurginiškių km. (pažymėjau raudonai) pradėtos stumdyti žemės ir kirsti krūmai bei medžiai.
Žemėlapis iš maps.lt
Comment
-
Mirties trasoje pasirodė kelininkai
Mirties keliu pramintoje trasoje „Via Baltica“ prasidėjo rekonstrukcijos darbai. Kelininkai dirba pavojingiausioje jos vietoje – tarp Kauno ir Marijampolės.
Bendrovė „Kauno tiltai“ už 38,5 mln. eurų per devynis mėnesius rekonstruotas du Kauno rajone esančius kelio ruožus, kurių bendras ilgis siekia 8 kilometrus. Pagal projektą numatyta nuteisti po dvi eismo juostas į abi puses, todėl didžiausias leistinas greitis šioje atkarpoje bus 130 kilometrų per valandą.
Kol vyks darbai, vairuotojų laukia dar didesni išbandymai ir trukdžiai, nes gali susidaryti spūstys.
Darbai pakaunėje galėjo būti jau beveik baigti, tačiau konkursą pralaimėjusios bendrovės jo rezultatus apskundė teismui ir procesas užtruko kelis mėnesius.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos laikinojo vadovo Egidijaus Skrodenio, jau pirmadienį paaiškės, kas rekonstruos dar vieną 10 kilometrų kelio „Via Baltica“ atkarpą Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje. Kitąmet ketinama skelbti dar du konkursus rekonstruoti kelią Marijampolės ir Prienų rajonų savivaldybių teritorijoje.
„Iki 2018 metų visas kelias tarp Kauno bei Marijampolės turi būti rekonstruotas“, – žadėjo E.Skrodenis. Dar kelerius metus užtruks tokį patį 4 eismo juostų kelią nutiesti iki Lietuvos ir Lenkijos pasienio.
E.Skrodenis tikino neturįs tikslių žinių, kada tą patį padarys Lenkija. Kaimyninėje šalyje naujas kelias nuo Varšuvos iki pasienio turėtų būti nutiestas 2020-2025 metais, darbai taip pat vyksta etapais.
Dėl itin intensyvaus eismo „Via Baltica“ yra vienas pavojingiausių kelių Lietuvos teritorijoje. Vien šiais metais jame žuvo 12 žmonių.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...kelininkai.htmNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
„Kauno tiltai“ kelio „Via Baltica“ rekonstrukciją vykdo neteisėtai?
Lietuvos Aukščiausiajam teismui pateiktas kasacinis skundas, kuriuo prašoma išnagrinėti ir įvertinti, ar 39 mln. eurų „Via Baltica“ atkarpos nuo Garliavos iki Mauručių rekonstrukcijos darbų užsakymas buvo teisėtai patikėtas bendrovei AB „Kauno tiltai“ – likusiai vienintelei konkurso dalyvei.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/09/1...#ixzz3ljH2wWHT
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąIšvažiuojant iš Garliavos, atkarpoje (pažymėjau mėlynai) pristatyta eismą ir greitį ribojančių ženklų, bet dar visi dengti juodai ar nusukti nuo kelio.
Prieš viaduką per geležinkelį Jurginiškių km. (pažymėjau raudonai) pradėtos stumdyti žemės ir kirsti krūmai bei medžiai.
Atvaizdas
Žemėlapis iš maps.lt
Eismas iš Garliavos (nuo viaduko) į Juragius - tik viena eismo juosta ! ! !
Avarijai įvykus (o penktadienio vakarą esant intensyviam eismui jai įvykti tereikia nedaug) - eismo sutrikimas garantuotas...
Gal geriau (ypač nepatyrusiems vairuotojams) iš Kauno į Juragius, Veiverius ar toliau link Marijampolės važiuoti Pažėrų keliu?
Comment
-
Kauno tiltai labai intensyviai vykdo darbus nuo Garliavos iki Kazlų rūdos. Nuo Garliavos link Marijampoles viena eismo juosta daug kur jau pilnai "nukasta", pradėtas įrenginėti šalutinis kelias eisiantis šalia magistralės (stumdomas juodžemis). Taip pat dirba trys polekalės prie geležinkelio viaduko (viena kala špuntą). Nustebino gerąja prasme šeštadienį ryte labai didelis kiekis dirbančios technikos. Gaila nepavyko padaryti geros kokybės nuotraukų.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąGaila nepavyko padaryti geros kokybės nuotraukų.
Comment
Comment