Gal kas žino kodėl šiame kelyje kol nebus A kategorijos, nedaroma kaip 50 kelyje (jungtis už Varšuvos tarp A2 ir E67). Ten fiziškai atskirtos juostos, kelias pakaitomis būna tai 1+2 tai 2+1 galima lengvai aplenkti lėtaeigį transportą. Taip pat nėra galimybes lėkti nes tavo pusėje susiaurėjus iki vienos juostos lėtaeigis transportas pristabdo visa srautą. Vizualiai asfalto plotis ten toks pat.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Prie Marijampolės – didelė sunkvežimių avarija, paralyžiavusi „Via Baltica“ eismą
"Eilinis" įvykis via Baltica
Kiek dar metų turės mirti ir būti luošinami žmonės?
Kadaise planavo, kad 2004-2005 metais bus vakarietiška autostrada.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPrie Marijampolės – didelė sunkvežimių avarija, paralyžiavusi „Via Baltica“ eismą
"Eilinis" įvykis via Baltica
Kiek dar metų turės mirti ir būti luošinami žmonės?
Kadaise planavo, kad 2004-2005 metais bus vakarietiška autostrada.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTol, kol vairuotojai nesilaikys KET: lens aklai, per ištisines linijas, viršys greitį, nesilaikys saugaus atstumo ir t.t. Vakarų Europoje pilna gerokai didesnio intensyvumo ir siauresnių kelių, bet avarijų ten labai mažai, nes vairavimo kultūra visai kita.
Jei Lietuvoje gyveni , tai nesnekek apie vakaru europos infrastruktura, nes tai nepalyginami dalykai !
aciu
France
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTol, kol vairuotojai nesilaikys KET: lens aklai, per ištisines linijas, viršys greitį, nesilaikys saugaus atstumo ir t.t. Vakarų Europoje pilna gerokai didesnio intensyvumo ir siauresnių kelių, bet avarijų ten labai mažai, nes vairavimo kultūra visai kita.
Kažkaip Lenkijoje, garsėjusioje tragiškais keliais, tokių vietų sparčiai mažėja. Matyt, "gydosi" vairuotojai.
Kadangi pats dirbu panašioje sferoje, tai vairuotojai pasakoja, išmalę tūkstančius km po Europą daug kur sudėtingesnėse vietose, bet bijo mūsų šios atkarpos.
P.S. neneigiu ir žmogiškojo faktoriaus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek žinau, projektuotojai tiesiogiai nekalti. Kai buvo statoma via Baltica, buvo galvojama, kad ji bus 2x2, bet "laikinai" tiesė tiktai vieną kelią. Tas "laikinai" užtruks dviem dešimtmečiams, jeigu ne daugiau. Tai tiesiogiai politikų ir juos rinkusių rinkėjų atsakomybė. (Ar ne p. Algirdas-Jonas iš to krašto?)
Lenkai aplenks.
Gal kokiais 2040 m. (ar 2050 m. ) ir bus 2x2 autostrada Varšuva-Ryga
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Tada jau nereikės, nes visi pervežimai bus automatizuoti ir nebebus jokios rizikos keliuose
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Tada jau nereikės, nes visi pervežimai bus automatizuoti ir nebebus jokios rizikos keliuose
Comment
-
„Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ dėl „Via Balticos“ eis iki aukščiausiojo teismo
...„Penktadaliu mažesnę kainą siūliusios „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“, išnagrinėjusios Apliacinio teismo nutartį, dėl šio konkurso ketina kreiptis į Aukščiausiąjį teismą. Jo bus prašoma įvertinti žemesnės instancijos teismų sprendimus ir iš esmės išnagrinėti, ar konkursas vyko skaidriai“, – rašoma bendrovių išplatintame pranešime.
Na, tikiuosi aukščiausiasi teismas nepriims ieškinio. Tikiuosi valstybinės svarbos statusas šiam keliui taip pat ir neužvilkins teismų sprendimų.
Comment
-
Tegul eina „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ nors iki mėnulio. Užtat prasidės pirmojo ruožo rekonstrukcija . "Kauno tiltai" rekonstrukciją baigs tik per 9 mėn., vietoje planuotų 24 mėn.
VIA BALTICA taps saugesnė ir vairuotojams, ir pėstiesiems
Šiandien, rugpjūčio 28 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Kauno tiltai“ pasirašė rangos sutartį, pagal kurią Kauno rajone esantys intensyvaus eismo VIA BALTICA kelio ruožai (17,34 - 23,40 km (dešinėje pusėje) ir 21,84 - 23,40 km (kairėje pusėje)) bus rekonstruoti iki automagistralės kategorijos reikalavimų.
Rangovai per 9 mėnesius įsipareigojo rekonstruoti vieno lygio sankryžas, pastatyti pėsčiųjų viadukus Stanaičiuose (18,34 km) ir Juragiuose (20,85 km), viaduką virš geležinkelio Mauručiuose (22,70 km) ir tunelinį viaduką (23,10 km), įrengti triukšmą slopinančias sienutes, apšvietimą Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, jungiamuosius kelius, pėsčiųjų ir dviratininkų taką, rekonstruoti inžinerinius tinklus.
Atviram konkursui pateikti pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kurio vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. AB „Kauno tiltai“ pasiūlė 9 mėn. darbų atlikimo terminą vietoj numatyto maksimalaus 24 mėn. termino. Priimta sutarties suma – 38 516 676,82 Eur.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąTegul eina „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ nors iki mėnulio. Užtat prasidės pirmojo ruožo rekonstrukcija . "Kauno tiltai" rekonstrukciją baigs tik per 9 mėn., vietoje planuotų 24 mėn.
http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tiesiems/19855Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąGal kas žinote kur rasti šio projekto brėžinius?Parašė Xedos Rodyti pranešimąPaskelbtas Via Balticos tarp Garliavos ir Mauručių rekonstravimo į automagistralę viešasis konkursas: Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1
Galima panagrinėti brėžinius : nuorodaPaskutinis taisė Xedos; 2015.08.28, 14:02.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąO keturių eismo juostų kelias iki Kauno jau pertvarkomas į AM?
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąNiekas dar nepertvarkoma. Dabar ir buvo pasirašyta sutartis dėl 2+2 atkarpos tarp Garliavos ir Mauručių rekonstrukcijos į AM kategoriją.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąPagal brėžinius aš matau, kad čia jau bus daroma nauja 4X4 atkarpa, o klausiu aš apie jau esama nuo Garliavos iki šitos pradedamos rekonstruoti atkarpos.Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.28, 22:48.
Comment
Comment