Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
    Lenkijoj kita įstatiminė situacija - žemė lengviau paimama visuomenės reikmėms, projektas vykdomas nepriklausomai nuo galimų teisinių procesų.
    Ta situaciją lemia ne gamtos dėsniai, o patys žemvaldžiai, kurie pas mus, sutikime, turi labai glaudžius ryšius su įstatimų leidėjais.
    Juolab, kad žinome situacijų, kai žemės prie kelių ar kitų infrastruktūrinių objektų spacialiai superkamos spekuliaciniais tikslais.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Ta situaciją lemia ne gamtos dėsniai, o patys žemvaldžiai, kurie pas mus, sutikime, turi labai glaudžius ryšius su įstatimų leidėjais.
      Juolab, kad žinome situacijų, kai žemės prie kelių ar kitų infrastruktūrinių objektų spacialiai superkamos spekuliaciniais tikslais.
      Be abejo, ir labai dėl to gaila. Jei neklystu Lenkijoj dar yra kompensavimas apibrėžiamas pagal tos vietovės aplinkines kainas, o ne spekulianto fantazijas.

      Comment


        Nieko džiugaus dėl nuvirtusios poliakalės, bet galima neblogai susidaryti vaizdą apie vykdomus darbus A8 atkarpoje nuo 8,32 iki 23,36 kilometro :






        Šaltinis: Gazas
        AB „Panevėžio keliai“ nuotr.

        Comment


          Belieka "pasidžiaugt", kad į teisingą pusę virto, nes jei priešingą, galėjo būt dar liūdniau...
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Šiek tiek informacijos apie kada planuojama pradėti darbus rekonstravio į AM kategoriją 35,40-45,15 km atkarpoje.
            Paskelbtų techninės priežiūros specifikacijų projekte (Nuoroda) rašoma:
            Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimas.
            Vokų su pasiūlymais atplėšimo data: 2015-08-31.

            Comment


              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Šiek tiek informacijos apie kada planuojama pradėti darbus rekonstravio į AM kategoriją 35,40-45,15 km atkarpoje.
              Paskelbtų techninės priežiūros specifikacijų projekte (Nuoroda) rašoma:
              Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimas.
              Vokų su pasiūlymais atplėšimo data: 2015-08-31.
              O konkursas ar iš vis paskelbtas ? Juk žadėjo, kad konkursą paskelbs iki liepos mėn., o jo CVP IS vis nėra. LAKD konkursai niekada nėra pradedami vykdyti laikantis grafiko.

              Be to ir darbai ruože iki Mauručių taip ir neprasidėjo, o buvo kalbėta apie darbų pradžią dar balandžio mėn....

              Comment


                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                O konkursas ar iš vis paskelbtas ? Juk žadėjo, kad konkursą paskelbs iki liepos mėn., o jo CVP IS vis nėra. LAKD konkursai niekada nėra pradedami vykdyti laikantis grafiko.

                Be to ir darbai ruože iki Mauručių taip ir neprasidėjo, o buvo kalbėta apie darbų pradžią dar balandžio mėn....
                Matyt jau tuos ant dienų paskelbs, nes birželio mėn. buvo informacija apie pradedamą pirkimą darbams tame ruože (Nuoroda)
                O dėl ruožo iki Mauručių - ir šį konkursą "Latvijas tilti" apskundė teismui, todėl užtruko procesai.

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Matyt jau tuos ant dienų paskelbs, nes birželio mėn. buvo informacija apie pradedamą pirkimą darbams tame ruože (Nuoroda)
                  O dėl ruožo iki Mauručių - ir šį konkursą "Latvijas tilti" apskundė teismui, todėl užtruko procesai.
                  Net bloga darosi nuo biurokratų bukumo. Lenkai jau kokie 7-8 metai susitvarkę įstatyminę bazę ir procedūras taip, kad svarbiems infrastruktūros projektams galioja posakis "šunys loja, karavanas eina". Kodėl reikia išradinėti dviračius eilę metų ir nepaimti gero pavyzdžio iš kaimynų? Tą prakeiktą E67
                  gabaliuką kalbomis mūsų valdininkai "rekonstruoja" nuo 2004m, o šiemet jau "rytoj pradedam" nuo kokio kovo mėn. Bjaurastis kaip reta...

                  Comment


                    Paskelbtas A5 35,40 iki 45,15 km ruožo rekonstravimo konkursas:

                    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimas.

                    Nuoroda.

                    Comment


                      Kurioj vietoj tas naujas vidutinio greičio matuoklis stovi? Rašo: nuo 29,131 iki 34,004 km...
                      You've got one life! Live it!

                      Comment


                        Parašė digital
                        Tai matyt ir yra 29,131 km ir 34,004 km. Juk vidutiniam greičiui reikia dviejų.
                        Tai tą suprantu, bet kuri čia vieta tiksliau. Nesiorentuoju ar prie Kauno ar prie Kalvarijos...
                        You've got one life! Live it!

                        Comment


                          Parašė fredis Rodyti pranešimą
                          Nesiorentuoju ar prie Kauno ar prie Kalvarijos...
                          Pusiaukelė tarp Kauno ir Marijampolės, jei tiksliau - kažkur ties Plutiškėmis ir Sasnava

                          Šaltinis: senasis LAKD kelių dangų žemėlapis

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Pusiaukelė tarp Kauno ir Marijampolės, jei tiksliau - kažkur ties Plutiškėmis ir Sasnava
                            Atvaizdas

                            Šaltinis: senasis LAKD kelių dangų žemėlapis
                            Dėkui! Reiks vakare įsitikinti
                            You've got one life! Live it!

                            Comment


                              INFORMACIJA APIE PRADEDAMĄ RENGTI KELIO A5 KAUNAS-MARIJAMPOLĖ-SUVALKAI RUOŽO NUO 56,83 IKI 97,06 KM REKONSTRAVIMO STRATEGINĮ PASEKMIŲ APLINKAI VERTINIMĄ

                              Organizatorius: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos.

                              Planuojama ūkinė veikla (toliau PŪV): Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimas.

                              PŪV tikslas – rekonstruoti kelią pagal šiuolaikinius techninius reikalavimus, kurie užtikrintų saugesnį, komfortiškesnį ir greitesnį važiavimą, pagerinti sąlygas šalia esamo magistralinio kelio A5 gyvenamosioms vietovėms: sumažinti taršą, triukšmą, atskirti tranzitinį transportą nuo vietinio.

                              PŪV SPAV dokumentų rengėjas – UAB „Kelprojektas“.
                              http://kelprojektas.lt/lt/content/in...o-nuo-5683-iki
                              Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.20, 14:08.

                              Comment


                                Apie atkarpą tarp Garliavos ir Mauručių:

                                Apeliacinis teismas nagrinės „Via Baltica“ atkarpos konkurso skaidrumą

                                Lietuvos apeliacinis teismas įpareigojo Automobilių kelių direkciją nepasirašyti sutarties su AB „Kauno tiltai“ dėl transeuropinio kelio „Via Baltica“ Kaunas–Marijampolė šešių kilometrų ruožo (nuo 17,34 iki 23,4 km) rekonstrukcijos, o jei sutartis pasirašyta – atidėti jos vykdymą. Teismas iš naujo nagrinės Vilniaus apygardos teismo priimtą sprendimą, ar viešasis konkursas vyko skaidriai, rašoma pranešime spaudai.
                                http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68627948

                                Matyt dar teks palaukti. Tikiuosi tik, kad tokie procesai nevilkins laiko 9 km atkarpje, kurios konkursas paskelbtas dabar
                                Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.31, 19:29.

                                Comment


                                  Ir vėl "Latvijas Tilti". Kodėl aš nesistebiu?
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Dėl kraupaus eismo įvykio paralyžiuotas kelias „Via Baltica“, žuvo latvis
                                    Ironiška, kad dėl latvių kompanijos teismų žuvo būtent latvis (aTa). Kiek reikės dar gyvybių paaukoti, kad teisėjai, o ir valdininkai suprastu, kad karas keliuose vyksta kasdien, 24 valandas į parą ir kuo greičiau pastatys magistralę, tuo daugiau gyvybių bus išgelbėta. Čia kaip karį, nedavus šalmo ir šarvinės liemenės, mesti į mūšį.

                                    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=68709586
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      /\ Nežinau šio įvykio aplinkybių, bet turiu didelę nuojautą, kad dėl šio įvykio kaltas "mandagus pasitraukimas į dešinę", kad užleistų lenkti kelio viduriu. Šią vasarą teko du kartus suvažinėti į Taliną, tai Latvijoj dar vis labai populiaru taip "pasislinkti", beveik visi aplenkia ir varo kelkraščiais. Atsakingi už eismo įvykių prevenciją galėtų vieną kart susiimti, ir plačiai išaiškinti vairuotojams (ne tik LT), kad tai yra blogis.

                                      Comment


                                        Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                        /\ Nežinau šio įvykio aplinkybių, bet turiu didelę nuojautą, kad dėl šio įvykio kaltas "mandagus pasitraukimas į dešinę", kad užleistų lenkti kelio viduriu. Šią vasarą teko du kartus suvažinėti į Taliną, tai Latvijoj dar vis labai populiaru taip "pasislinkti", beveik visi aplenkia ir varo kelkraščiais. Atsakingi už eismo įvykių prevenciją galėtų vieną kart susiimti, ir plačiai išaiškinti vairuotojams (ne tik LT), kad tai yra blogis.
                                        Aiškinimas nieko nepakeis. Reikia tiesiog netiesti tokio profilio kelių, kurie skatina taip elgtis.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Reikia tiesiog netiesti tokio profilio kelių
                                          Iš esmės tokio profilio (pločio) kelias nėra blogybė, nes jį bent laikinai, kol bus nutiesta papildoma danga magistralei, būtų galima perdaryt į 2+1. Tačiau esamoj situacijoj sutinku su tamsta, kad 1+1 keliui danga per plati, nes skatina įvedinėti savo važiavimo taisykles. Beje, girdėjau, kad pas mus Lietuvoje, kelių policija ėmėsi šito reikalo, ir toks važiavimas yra griežtai baudžiamas, todėl, kiek tenka važiuoti Kaunas - Kalvarija, pastebėjau, kad "pasitraukimas dešinėn" dabar gerokai retesnis, negu prieš 5 ar 10 metų. Ko, deja, negaliu pasakyti apie Latvijos vairuotojus, kurie savo važiavimo stilių demonstruoja ir važiuodami link Lenkijos per mūsų šalį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X