Man, asmeniškai nuomonei apie A5 rekonstravimą į 2x2 AM kategorijos kelią užtenka šių skaičių:
Pagal lakd.lt 2012 metais, ruožo Kaunas–Marijampolė–Suvalkai VMPEI siekė 12633 aut./parą, iš jų krovininiai automobiliai 5051, t.y. net 40 proc. Šiuo atveju turime ne tik virš 10000 aut/parą kas jau daro prielaidas pagal visus skaičiavimus daryti 2x2 juostas, bet ir faktą, kad beveik kas antra transporto priemonė yra sunkiasvorė. Plius Via Baltica yra strateginis projektas, tai net minčių nekyla, kad užtenka čia 1x2 kelio.
Pagal lakd.lt 2012 metais, ruožo Kaunas–Marijampolė–Suvalkai VMPEI siekė 12633 aut./parą, iš jų krovininiai automobiliai 5051, t.y. net 40 proc. Šiuo atveju turime ne tik virš 10000 aut/parą kas jau daro prielaidas pagal visus skaičiavimus daryti 2x2 juostas, bet ir faktą, kad beveik kas antra transporto priemonė yra sunkiasvorė. Plius Via Baltica yra strateginis projektas, tai net minčių nekyla, kad užtenka čia 1x2 kelio.
Comment