Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
    Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...
    Na matai, sostines ponai tuo keliu nevzineja, o stai:

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Bet SM dabar labiau rupi tokiu tarkontinentiniu keliu kaip pvz. Vilniaus- Svencionys perdarimas i ViaBalticos lygio kelius ir pan.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Na matai, sostines ponai tuo keliu nevzineja, o stai:
      Turbūt kažkas iš susisiekimo ministerijos turi sodybą Aukštaitijos nacionaliniame parke, atsibodo prastu keliu važinėti
      Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.16, 19:07.
      Flickr

      Comment


        Daug klausimu, pabandysiu atsakyti gabalais.

        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Jei teisingai supratau, tai 1+1 kelio pralaidumas per valandą yra 16000 ?
        Visu pirma prasau naudoti keliu layout’u aprasymus kaip tai yra priimta Europoje. Kelias 1+1 nieko nesako, nes gali buti 1x2 ir gali 2x1, o jie atrodo skirtingai.
        Dabar del 16000. Patikslinu, viena autostrados juosta nesa iki 8000 lengvu automobiliu per valanda (autobusai, furos ir kita didesne technika turi koeficientus (manau ir taip aisku)). Kartoju, cia yra juostos capacity, t.y. ribinis skaicius.

        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Tokiu atveju visi kelių plėtros projektai turėtų būti atšaukiami...
        Niekas nedraudzia projektuoti

        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Ir kažin kodėl nuo 15000 VMPEI jau rekomenduojama statyti automagistralę ? Matyt blogai apskaičiuota .
        Klausimas, kas rekomenduoja? Cia esme!

        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        O jei jūs prieštaraujat, tai kovokit. Kodėl mes turėtume prieštarauti?
        As nepriestarauju statybai, nes statybos nera ir greitu metu nebus. As priestarauju forumo daugumos nuomonei kad yra poreikis platinti. Realiai ir racionaliai poreikio nera. Nepagristi norai, ne daugiau nei fantazijos. As pvz noreciau kad nuo mano namu iki darbo butu vienas 1x3 kelias man vienai, kad visom kitom masinom ten butu uzdrausta vaziuoti. Hiperbolizuota, aisku... bet daugumos cia komentarai panasus. “As manau, as zinau, o jus paziurekit... oj, kiek kraujo daug...” na gal zurnalistams ir tinka taip rasyti, jie gi uz nieko neatsako, bet cia gi intelektualu forumas (tik todel jame dalyvauju), o ne bobu turgus.

        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
        Manau 16.000 per valandą tai atrodytų kaip geras ištisas kamštis
        Taip beveik, cia capacity... i trilitriaka penkiu litru neipilsi...

        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
        Beje, iš kur intensity/capacity optimumas yra 0.80? Čia kažkur yra apskaičiuota?
        Taip, cia is Nyderladu… tik nesakykit, kad Lietuva tai ne Nyderlandai… pas mus taip negalima, mums reikia prie 0.1 pradeti platinti.

        Atvira diskutuoti ir toliau sia tema, tik tariamės… be fantaziju, be nervu… be noru/svajoniu…

        Comment


          /\ Asmeninius santykius prašom aiškintis asmeninėmis žinutėmis.

          Tema yra apie konkretų kelią
          Diskusijos nuvažiavo į lankas apie intencity ir capacity (tartum techninius terminus turėtų tik olandų ar anglų kalbos)
          Bendroms diskusijoms apie eismo intensyvumą turbūt reikia atskiros temos.

          Comment


            Parašė agnette Rodyti pranešimą
            Daug klausimu, pabandysiu atsakyti gabalais.

            Visu pirma prasau naudoti keliu layout’u aprasymus kaip tai yra priimta Europoje. Kelias 1+1 nieko nesako, nes gali buti 1x2 ir gali 2x1, o jie atrodo skirtingai.
            Dabar del 16000. Patikslinu, viena autostrados juosta nesa iki 8000 lengvu automobiliu per valanda (autobusai, furos ir kita didesne technika turi koeficientus (manau ir taip aisku)). Kartoju, cia yra juostos capacity, t.y. ribinis skaicius.

            Niekas nedraudzia projektuoti

            Klausimas, kas rekomenduoja? Cia esme!

            As nepriestarauju statybai, nes statybos nera ir greitu metu nebus. As priestarauju forumo daugumos nuomonei kad yra poreikis platinti. Realiai ir racionaliai poreikio nera. Nepagristi norai, ne daugiau nei fantazijos. As pvz noreciau kad nuo mano namu iki darbo butu vienas 1x3 kelias man vienai, kad visom kitom masinom ten butu uzdrausta vaziuoti. Hiperbolizuota, aisku... bet daugumos cia komentarai panasus. “As manau, as zinau, o jus paziurekit... oj, kiek kraujo daug...” na gal zurnalistams ir tinka taip rasyti, jie gi uz nieko neatsako, bet cia gi intelektualu forumas (tik todel jame dalyvauju), o ne bobu turgus.

            Taip beveik, cia capacity... i trilitriaka penkiu litru neipilsi...

            Taip, cia is Nyderladu… tik nesakykit, kad Lietuva tai ne Nyderlandai… pas mus taip negalima, mums reikia prie 0.1 pradeti platinti.

            Atvira diskutuoti ir toliau sia tema, tik tariamės… be fantaziju, be nervu… be noru/svajoniu…
            Nesuprantu Jūsų pasipriešinimo. Nereikia nė statistikos, užtenka atsistojus pažiūrėt, o nuo statistikos plaukai šiaušiasi - kiek baisių katastrofų. Nereikia būt tokiam sausam statistui, žmonėms bent kažkokios emocijos būdingos. Žmonių gyvybės tik statistika buvo tik tokiems tironams, kaip Stalinas ir Hitleris, kurie vienu parašu myriop pasiųsdavo šimtus. Garantuoju, kad kelią Kaunas - Lenkijos siena pertvarkius į 2x2, žuvusių tebūtų vienetai, o tai jau didelis laimėjimas.

            Comment


              Siūlau susiorganizuoti eskursiją į via baltica netoli sienos prie Kalvarijos buvusio posto . Tuomet 24 valandas stebėti ir įvertinti situaciją realiai . Manau viskas bus realiai aišku abiem pusėm, tiek UŽ bei PRIEŠ. Manau kai kas liktų nustebę
              Atėjo, pamatė, pastatė...

              Comment


                Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                Siūlau susiorganizuoti eskursiją į via baltica netoli sienos prie Kalvarijos buvusio posto . Tuomet 24 valandas stebėti ir įvertinti situaciją realiai . Manau viskas bus realiai aišku abiem pusėm, tiek UŽ bei PRIEŠ. Manau kai kas liktų nustebę
                Nieko įdomaus ten nevyksta, manau, atvirkščiai, visi liktų prie savo nuomonės. Arba aš ko nors nežinau

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Nesuprantu Jūsų pasipriešinimo...
                  Kodel as turiu galvoti kaip visi? Kodel as negaliu tureti savo nuomones? Kodel as negaliu pateikti realios sitaucijos, be fantaziju, emociju ir nervu?
                  Jei as matau kad porekio nera, as taip ir rasau kad nera... be to netusciai kalbu, kaip dauguma, o duodu skaicius. Nepatinka skaiciai, patinka burbulus pusti - prasom, bet nevaziuokit ant manes. As vistiek savo nuomones nepakeisiu kol kas nors man neirodys kad as neteisi.
                  Dabar del avariju, kraujo, faršo... ir kitu baisiu ivykiu.
                  Eilini karta bandoma nesaugu vairavima, kas yra drausmes reikalas, pridengti saugos reikalavimais. 1x2 kelias yra saugus... Lietuvoje nera nesaugiu keliu, Lietuvoje perdaug nedrausmingu vairuotoju... kas su infrastrukturos sauga neturi nieko bendro.

                  Comment


                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    Kodel as turiu galvoti kaip visi? Kodel as negaliu tureti savo nuomones? Kodel as negaliu pateikti realios sitaucijos, be fantaziju, emociju ir nervu?
                    Jei as matau kad porekio nera, as taip ir rasau kad nera... be to netusciai kalbu, kaip dauguma, o duodu skaicius. Nepatinka skaiciai, patinka burbulus pusti - prasom, bet nevaziuokit ant manes. As vistiek savo nuomones nepakeisiu kol kas nors man neirodys kad as neteisi.
                    Dabar del avariju, kraujo, faršo... ir kitu baisiu ivykiu.
                    Eilini karta bandoma nesaugu vairavima, kas yra drausmes reikalas, pridengti saugos reikalavimais. 1x2 kelias yra saugus... Lietuvoje nera nesaugiu keliu, Lietuvoje perdaug nedrausmingu vairuotoju... kas su infrastrukturos sauga neturi nieko bendro.
                    Aš dar iš emocinės pusės klausimą užduosiu: kas paprasčiau: perauklėti Lietuvos vairuotojus, ar pertvarkyti kelią? (aišku, jei sutarsim, kad kiekviena išsaugota gyvybė yra svarbi).

                    Comment


                      Pertvarkytas kelias negarantuoja kad auku nebebus... ne nuo to galo reikia spresti problema... aisku jei yra noras ja spresti.

                      Comment


                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                        Pertvarkytas kelias negarantuoja kad auku nebebus... ne nuo to galo reikia spresti problema... aisku jei yra noras ja spresti.
                        Į klausimą neatsakei. Kabame apie aukų skaičiaus sumažinimą per ribotą laiko tarpą. Visiškai jų nepanaikins nė vienas šiuo metu įmanomas sprendimas.

                        Comment


                          I klausima atsakau: Paprasčiau pertvarkyti kelią... ta ir planuoja padaryti... ikalti mediana-barjera...

                          Comment


                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Kodel as turiu galvoti kaip visi? Kodel as negaliu tureti savo nuomones? Kodel as negaliu pateikti realios sitaucijos, be fantaziju, emociju ir nervu?
                            Jei as matau kad porekio nera, as taip ir rasau kad nera... be to netusciai kalbu, kaip dauguma, o duodu skaicius. Nepatinka skaiciai, patinka burbulus pusti - prasom, bet nevaziuokit ant manes. As vistiek savo nuomones nepakeisiu kol kas nors man neirodys kad as neteisi.
                            Dabar del avariju, kraujo, faršo... ir kitu baisiu ivykiu.
                            Eilini karta bandoma nesaugu vairavima, kas yra drausmes reikalas, pridengti saugos reikalavimais. 1x2 kelias yra saugus... Lietuvoje nera nesaugiu keliu, Lietuvoje perdaug nedrausmingu vairuotoju... kas su infrastrukturos sauga neturi nieko bendro.
                            Kaip tik grįžau iš Švedijos ir ten teko važiuoti tuo 1x2 keliu. Tai jis tikrai būtų tinkamas mūsų šitam keliui. Ir saugus ir pralaidumas geras. Ta prasme tam kelyje buvo atkarpa 1x2, o paskui 2x1, tai kaip suprantu ir tokį tu siūlytum, kad pralaidumas būtų geras iš abiejų pusių?

                            Ir aišku, kad padarius 1x2 kelią, kuris kainuotų tikrai pigiai, gal net tilptų į dabartinius rėmus, kadangi kelias labai platus. O ateityje manau tikrai bus reikalingas ir jis atsiras 2x2 kelias, bet saugumą palaikyti ir kaštų didelių neįkušus 1x2 būtų idealus. Aš jau tau pritariu
                            You've got one life! Live it!

                            Comment


                              Parašė fredis Rodyti pranešimą
                              Kaip tik grįžau iš Švedijos ir ten teko važiuoti tuo 1x2 keliu. Tai jis tikrai būtų tinkamas mūsų šitam keliui. Ir saugus ir pralaidumas geras. Ta prasme tam kelyje buvo atkarpa 1x2, o paskui 2x1, tai kaip suprantu ir tokį tu siūlytum, kad pralaidumas būtų geras iš abiejų pusių?

                              Ir aišku, kad padarius 1x2 kelią, kuris kainuotų tikrai pigiai, gal net tilptų į dabartinius rėmus, kadangi kelias labai platus. O ateityje manau tikrai bus reikalingas ir jis atsiras 2x2 kelias, bet saugumą palaikyti ir kaštų didelių neįkušus 1x2 būtų idealus. Aš jau tau pritariu
                              Manau pats tinkamiausias variantas Via Balticai ir bet kokiam magistraliniam keliui, kur AADT (VMPEI - vidutinis metinis paros eismo intensyvumas) neviršija 15000. Tokiu būdu mes žymiai sumažintume avaringumą, Švedija įrengusi tokių kelių sumažino šalies bendrą avaringumo lygį iki minimumo.

                              P.S. 2x1 kelias yra 1+1 kelias atskirtas skiriamąja juosta (žalia veja, aptvaras ir kt.), 1x2 - 1+1 kelias be skiriamosios juostos. Tokie keliai yra 2+1 arba 1+2, dvi juostos į vieną pusę, viena juosta į kitą ir gali keistis kas kelis km.

                              Comment


                                Taip ir iseina, kas pavazinejo gerai uzsienyje skirtingais keliais (skirtingo tipo (layout'o)) ir zino kaip ir kodel taip padaryta/pastatyta, pradeda realiai galvoti ir apie musu kelius. Be to dabar planuojamas Marjampoles A5 kelio atkarpos saugumo patobulinimas, bet ne kelio platinimas.

                                Comment


                                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                  Taip ir iseina, kas pavazinejo gerai uzsienyje skirtingais keliais (skirtingo tipo (layout'o)) ir zino kaip ir kodel taip padaryta/pastatyta, pradeda realiai galvoti ir apie musu kelius. Be to dabar planuojamas Marjampoles A5 kelio atkarpos saugumo patobulinimas, bet ne kelio platinimas.
                                  Ponia, aš pradedu galvoti, gal Jūs turite ten žemės, kurią reikėtų nusavinti. Pasiūlykime vokiečiams susiaurinti kelią, pvz., Hamburgas - Frankfurtas, manau, jie pasiūlytų mums pasigydyti atitinkamoje ligoninėje. Kelias Kaunas - Kalvarijos sienos perėja, o gal iki Suvalkų, PRIVALO būti 2x2, nepaisant jokių įsitikinimų ar svajonių.

                                  Comment


                                    Per paskutinius pora puslapių tiek bull$h!t'o dar neteko skaityt, dar čia yra išminčių kurie galvoja, kad A5 nereikia rekonstrukcijos i AM statuso kelią, kaip transeuropiniui keliui kaimo kelio buklė yra ''nieko tokio'', nepaisant to, kad čia yra ko gero mirtingiausias kelio ruožas Lietuvoj. Kiek girdėjau, AM apsimoka statyt kai AADT yra didesnis negu 8,000 galima ir dar mažiau, jeigu nemaža dalis yra sunkusis transportas.

                                    Gaila iš tikrūjų, kad realaus (mano paminėto) progreso dar ilgokai nematysim...

                                    Comment


                                      Nieko stebetina. Dauguma cia komentuojanciu net neabejoju, 100 proc. nevaziave trasa Kaunas-Lenkijos pasienis. Net neturi zalio supratimo kokie ten sunkiojo transporto srautai ir kaip tai atrodo realybej.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                        Eilini karta bandoma nesaugu vairavima, kas yra drausmes reikalas, pridengti saugos reikalavimais. 1x2 kelias yra saugus... Lietuvoje nera nesaugiu keliu, Lietuvoje perdaug nedrausmingu vairuotoju... kas su infrastrukturos sauga neturi nieko bendro.
                                        Tik idomu, o tau teko juo vaziuot? Manevruot tarp furu, tarp giliu veziu tokiam kelyj, kur toks didelis intensyvumas - nera labai jau vien drausmes reikalas

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Ponia, aš pradedu galvoti, gal Jūs turite ten žemės, kurią reikėtų nusavinti. Pasiūlykime vokiečiams susiaurinti kelią, pvz., Hamburgas - Frankfurtas, manau, jie pasiūlytų mums pasigydyti atitinkamoje ligoninėje. Kelias Kaunas - Kalvarijos sienos perėja, o gal iki Suvalkų, PRIVALO būti 2x2, nepaisant jokių įsitikinimų ar svajonių.
                                          Taip, Kaunas-Suvalkai-Varšuva jau turi būti automagistralė, nes eismo intensyvumas vis auga ir jau net 2+1 tipo kelio variantas su tvorele (nuoroda) ateityje taptų nepatogus ir avaringumas augtų). Manau toks kelias tiktų mažesnio intensyvumo magistraliniams keliams (tokiems, kaip Sitkūnai-Panevėžys, Panevėžys-Ryga), vėliau matant, kad analogiška situacija vystosi ir tuose ruožuose būtų rekonstruojami ir tie keliai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X