Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKad dar nepaminima, kad yra ir trečia juosta: važiavimas per skiriamąja ir tikėjimas, kad priešais važiuojantis pasitrauks
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąDar intensyvumą kažkiek mažina ir tai, kad nemažai kas jau seniai vengia juo važiuoti. Bent jau aš, jei tik galiu - renkuosi visas įmanomas alternatyvas, kad tik nereiktų juo važiuoti.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąVa, va, butent lra.lt... net pas juos nera duomenu... tas tupas paveiksliukas keleta metu senumo toks pats informacijos saltinis kaip ir musu forumo fantazijos... cia is vienos puses.
O is kitos - paziurek i A5 kelio AADT ir atsakyk sau i klausima, ar tikrai tam keliui reikalingas apgreidas iki 2x2?
Atvaizdas
Pradžiai dar tegul viaduką ties Mauručiais sutvarko, duobėtas kaip reikalasYou've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVariantas nebent vaziuot senuoju keliu per Veiverius, Azuolu Buda ir t.t. Gal kiek saugiau, bet irgi apribojimu nemazai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTurėta galvoje tikriausiai per Lazdijus. Visai neblogas kelias. Kelis kartus važiavome - fūrų beveik nėra, ir bendrai eismas žymiai mažesnis.
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąKiek šiuo keliu tu pati pravažiuoji per metus? Įtariu dažnai, sprendžiu pagal tavo video, bet ar nemanai, kad nuo Kauno iki Varšuvos kelias yra labai pavojingas dėl didelio fūrų skaičiaus? Aš pats važiuoju 4-9 kartus per mėnesį ir dar anksčiau, būdavo laisviau, bet šiais metais pasidarė kažkas, nes fūrų kiekis didesnis ir sunku jas pralenkti ir jau nelabai smagu lenkti tą fūra, kai ji pasitraukia, nes dar iš priekio atvaro jų. Aišku geriausia diskutuoti, jeigu turėtume skaičius, bet jų neturime. Idealu būtų jeigu turėtume atostradą iki sienos, bet bent jau iki Marijampolės apvažiavimo galėtų būti. Nes dalis dar nusuka link Kaliningrado.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTurėta galvoje tikriausiai per Lazdijus. Visai neblogas kelias. Kelis kartus važiavome - fūrų beveik nėra, ir bendrai eismas žymiai mažesnis.
Fūros tikrai važiuoja korektiškai, o lengvųjų lakstančių tiktai netrūksta. Ir kiekvieną kartą jei tik dėl kokios priežasties važiuoju "Via Baltica", pagalvoju (kartais - net kelis kartus): ar kelyje nepasitaikys avarija (lengvojo susidūrimas su fūra), kurioje apvirtusi fūra bus užtvėrusi kelią. Jei taip atsitinka "Via Baltivc" gabalėlyje už Sasnavos susijungus su senuoju keliu, o dar blogiau - jei jau už kryžkelės su keliu į Plutiškes, klojimo teatrą "Gegnė". Tagi, jei kelias užsiblokuoja kažkur apie Puskelnius (ne tarp įvažiavimų į šią gyvenvietę), avyrkelinė apylanka belieka pasiekiant netgi Igliškėlių gyvenvietę kelyje Marijampolė-Prienai. Šiemet tekę girdėti, kaip fūrų vairuotojai (ir gal ne tik jie) "Via Baltica" kelią dėl kokių tai priežasčių apvažiuoti bando per Baraginę. Ir tarp Baraginės ir Raišupio įstringa - lauko kelias ten tinka važiuoti tik traktoriams.
Kai statė "Via Baltica" dalį tarp Kauno ir Marijampolės, daug kartų ėjęs pėsčias. Dabar kelkraščiai asfaltuoti, bet pėsčiam eiti sunku ne vien dėl fūrų gausos. Prie daugelio sankryžų tie kelkraščiai išnyksta - jų vietą užima greitėjimo ir lėtojimo juostos. Nors kai kur jos į tokias nelabai nė panašios, tik simbolinės, siauros ir trumpos.
Kas liečia "Via Baltica" dalies tarp Kauno ir Marijampolės rekontrukciją, tai minimumai gal būtų tokie:
1. Autostrada nuo Juragių gyvenvietės pabaigos iki atšakos į senąjį plentą (į Mauručius, Veiverius), kartu atitinkamai rekonstruojant geležinkelio viaduką.
2. Nuo susijungimo su senuoju plentu (tarp Sasnavos ir Puskelnių) iki "Kaprato" automobilių turgaus (toliau iki atsišakojant keliui į Marijampolę autostrados gabalėlis yra). Kompromisas kol kas gali būti nuo viaduko per geležinkelį Kazlų Rūda-Marijampolė-Šeštokai.
3. Pėsčiųjų ir dviratininkų takas nuo autobusų stotelės Dženčialauka (kelio į Plutiškes, "Gegnę" iki atsiskiriant senajam keliui (kryptį rodo ženklai į Pilviškius ir Kazlų Rūdą). Čia minty turiu važiavimo kryptį iš Marijampolės į Kauną. Pėstiesiems ir dviratininkams iš Marijampolės atsirasti iki Dženčialaukos - beveik prapultis (o ųių eismo dalyvių iš Marijampolės į sodų bendriją "Sasna" ir net Sasnavos gyvenvietė būna...
P.S.: atsiprašau už savo žargoną "atostrada": pagal kelininkų terminologiją (ko gero) tai kelias su skiriamaja juosta.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąAs niekada neperku to ko man nereikia...
Parašė Lettered Rodyti pranešimąReiktų įvertinti dar ir tokį faktorių, jog pati infrastruktūra sukuria poreikius, o ne tik yra skirta esamiems poreikiams patenkinti. Kai kuriose šalyse plynuose laukuose tiesiamos gatvės ateities investicijoms.
Jei butum valdzioje butum tipinis pinigu skirstytojas "pravalgymui", kitaip sakant tik "tam kam reikia".
Comment
-
Bet būtent tokio realaus aiškiaregiškumo mūsų klerkams ir pritrūksta. Bėda kad jie tesugeba matyti vieną kadenciją. O per kadenciją išties sugebamas tik vienadienis pravalgymas - nuraminti visuomenei iki artimiausių rinkimų. Juk dabar išleisti pinigai žemėms išpirkti atsipirktų su kaupu po 10 metų, bet juk tai neduos jokio bonuso artimiausiems rinkimams...
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąLaikinai vairuotojus ketinama pažaboti drastišku sprendimu – siaurame kelyje pastatyti skiriamuosius atitvarus. Jie turėtų išdygti 4 ruožuose pietinėje „Via Baltica“ dalyje, o kiekvienas atitvarų ruožas tęstųsi po 5 km.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGana nebloga iliustracija, rodanti krovininių automobilių eismo intensyvumą (iš lakd.lt). Jau vien iš to akivaizdu, kad visas ruožas nuo PL sienos iki Kauno turi būti nedelsiant platinamas iki 2x2
Atvaizdas
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGana nebloga iliustracija, rodanti krovininių automobilių eismo intensyvumą (iš lakd.lt). Jau vien iš to akivaizdu, kad visas ruožas nuo PL sienos iki Kauno turi būti nedelsiant platinamas iki 2x2
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
- padarytas šioks toks progresas žemės pirkime;
- bus pristatyta barjerų viduryje kelio.
Kol nėra kontraktų platinimui (ar bent jų paskelbimo) tol nėra priežasties džiaugtis. Neabejoju, kad kaalycyjos valdymo metu be tų barjerų viduryje kelio daugiau nieko nepamatysim.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
Comment