Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Vakar nuvažiavau virš 1000 km į vieną pusę.
Buvo du ką tik atidaryti ruožai.
Lietuva.
Techniškas sudėtingiausias 16 km ruožas atidarytas užvakar.
Didvyriški Lietuvos kelininkai įveikė didžiulę vandens kliūtį Šešupės upę (kurios važiuojant visiškai nesimato)
Todėl Lietuvoje yra greičio ribojimas 70 km/val
Laukiame, kada Via Lietuva prisimins, kad visai neseniai ji buvo labiau panaši ne į Kelių direkciją (LAKD), o į Lietuvos radarų direkciją
LAKD 2024.08.11
„Jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos diegsime ir toliau“
Per šiuos ir ateinančius metus Lietuvos keliuose planuojama įrengti šešis momentinio ir 54 vidutinio greičio matuoklius, penktadienį pranešė Automobilių kelių direkcija. (...) Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose įrengti 72 momentinio greičio matuokliai ir 131 vidutinio greičio matavimo sistema
Išleidus kelio tiesimui krūvą Lietuvos ir Europos mokesčių mokėtojų pinigų (16 km ruožas kainavo 223 mln EUR) "besaugant vairuotojų gyvybes" šalia 70 km/val ribojimo ženklų reikėtų prisitatyti taip mėgstamų radarų
Lenkija.
Visiškai nesudėtingas Lomžos aplinkkelis su nedidele estakada per užliejamą Narevo upės slėnį buvo atidarytas rugsėjo 30 d. (viena juosta)
https://www.youtube.com/watch?v=0n2pH5J1y24
Ten vienoje juostoje leidžiama važiuoti 80 km/val greičiu
Jei teisingai nugirdau per radiją, Lenkijoje - kuri yra 6 kartus didesnė pagal teritoriją ir kurioje gyvena 10 kartų daugiau žmonių - iš viso yra tik 570 radarų
Toje šalyje nėra Radarų direkcijos, tačiau yra krašto kelius ir autostradas sėkmingai tiesianti GDDKiA.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąIdealu būtų jei pasiaiškintų Via Lietuva kas čia per 70 km/h ribojimas, nes panašu, kad jo nereikia arba tik išimtiniais atvejais.
.Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 05:06.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
...Prasilėkiau šiandien ir Lomžos aplinkkeliu.
Važiuodami to aplinkkeliu estakada per užliejamas Narevo upės pievas juokėmės iš LAKD PiaRščikų sugalvoti "labiausiai techniškai sudėtingo etapo", Suvalkijos lygumose įveikiant neįtikėtino lietuvių kelinkams sudėtingumo Šešupės upę.
Beje, Lomžos aplinkkelyje × 1 juostų kelyje su žymiai didesniu aytomobilių srautu visur yra 80 km/h greitis.
Tame pačiame kelyje ties Elku remontuojamuose ruožuose koks greitis 1+1 atkarpose?
Nesakau, kad pas mus gerai, bet čia tinka perfrazuota patarlė: juokiasi katilas, kad puodas juodas.
- 3 patinka
Comment
-
Lenkai, skirtingai nuo Lietuvos radarų direkcijos, greičio ribojimus padarė ten, kur išties jie turi būti - prieš išvažiuojant į kitą juostą.
O visame Lomžos aplinkkelio ilgyje leistinas greitis yra 80 km/h.
Absurdas tame, kad pas mus 70 km/h yra ne kokioje vienoje vietoje ar pavojingoje atkarpoje dėl laikinų darbų, o visame 16 km ilgyje.
Negi pats įsidarbinai Radarų direkcijoje ar po šią naktį Laisvės partijos prapiltų rinkimų pradėjai nematyti akivaizdžių dalykų?Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 20:34.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąNesakau, kad pas mus gerai, bet čia tinka perfrazuota patarlė: juokiasi katilas, kad puodas juodas.
Šalia ribojimo ženklo nekaba "kelio darbai". Tai kaip ir ribojimas su tuo nesisieja. Ir po to stebimasi, kodėl niekas nesilaiko ribojimų.
Nenustebčiau, kad greit ir trikojį numes, su argumentu "nesaugiausia, avaringa vieta"
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ir su 70km/h visi važiuojantys 130 padeda teises.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Čia gal toks planas? Palaikai mėnesį, atimi iš visų viršijusių greitį teises. Eismo srautas sumažėja, į kelius kišti pinigų nebereikia...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni
Kažkaip Vilniaus radarai nepagavo anądien dviejų BMW, patys išsibarstė... Nedavažiavo iki magistralinio ruožo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąŠalia ribojimo ženklo nekaba "kelio darbai". Tai kaip ir ribojimas su tuo nesisieja. Ir po to stebimasi, kodėl niekas nesilaiko ribojimų.
Nenustebčiau, kad greit ir trikojį numes, su argumentu "nesaugiausia, avaringa vieta"
Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka. Kadangi statybos darbai objekte kaip visumoje nebaigti ir visas objektas nepriduotas, tai garantuotai leidime rangovui riboti eismą(išduotame darbų pradžioje ir tikriausiai galiojančiame dar iki planuotos darbų pabaigos) yra nurodyta, kad veikiančiame kelyje vykdyti darbus numatant 70 km/h ribojimą. Tai rangovas ir yra įrengęs atitinkamus kelio ženklus.
Kitas dalykas, kad pas mus kaip visada su ženklinimu yra chaosas. Važiuojant iš Lenkijos pusės visi automagistralės ženklai uždengti, jau veikiančiame automagistralės ruože yra ženklai automagistralės pabaiga. Kai tuo tarpu važiuojant nuo Kauno pusės, automagistralė nesibaigia, kai kuriuose įvažiavimuose automagistralės ženklai neuždengti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
nebūtų bmwinių savižudžių, nereiktų ir tiek radarų ir greičiai būt normalesni
Šiaip palyginus pas mus eismas visai lėtas ir ramus. Kam atrodo, kad pas mus blogai siūlau pravažiuot Varšuva - Lodzė piko metu. Kitur irgi panašu, kad žmonės pasimetę ar jie Lenkijoje, ar Vokietijoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąIdealu būtų jei pasiaiškintų Via Lietuva kas čia per 70 km/h ribojimas, nes panašu, kad jo nereikia arba tik išimtiniais atvejais.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą130 autostradoje - savižudžiai?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.
Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
- 4 patinka
Comment
-
Asfaltas ir jungiamuosiuose išlietas, per spalį turėtų pilnai užbaigti, bet kai kažkas minėjo, rangovo terminas yra gruodžio 2 d - neturėtų tiek tempti, o teoriškai galėtų. O rinkiminę pakazūchą šioje pozicijoje būtų darius absoliučiai bet kuri partija - tiesiog tai name of the game (ypač kai baigtumas projekto kokie 97 proc.). Dėl to 70km/h taip, juokinga, bet kaip sleader aukščiau minėjo, kol pro mūsų biurokratiją praeina pridavimo dokumentai, ant popieriaus tas objektas jau seniausiai yra naudojamas (kas realiai jau ir dabar yra).
Taipogi, manau spaudimas 'atidaryti' šitą ruožą taip pat padidėjo po Lenkijos laikraštyje išspausdintos kritikos dėl lėto Via Baltica rekonstrukcijos progreso Baltijos šalyse, įskaitant Lietuvą.Paskutinis taisė Laure23; 2024.10.14, 16:03.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai gal nereikia rinkiminės pakazūchos daryt.
Tokia pusiau praverta autostrada su 70km/h ten jau kokias porą savaičių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Matyt, esmė kaip tik tame, kad ten dar ne autostrada.
Net dabar puikiai matosi , kaip srautas prisilėtina, ir jau už kilometro nieko nesupratę ima minti padalą, nes visiems toks jausmas, kad kažkas tiesiog pamiršo ženklus nusukt. Kas dažnai pas mus praktikuojama
- 5 patinka
Comment
Comment