3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
Praščiau atliekant (tiek planavimo tiek apskritai darbo prasme) jų projekto turbūt reikėtų labai gerai paieškoti aišku visada randa pasiteisinimų tam - bet čia įprasta tokioms įstaigoms. Eilinio estakados/viaduko nesugeba sutvarkyti aišku jeigu dirbtų, tai suvtarkytų - turbūt.
Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.
Kaip buvo rašoma, kad problemos išlindo su perdangų sijų, tai tada lieka klausimas kas buvo veikiama iki tol, kad reiktų tik dabar kolonas tvirtinti...
Gal kas gali dabartinę situacija pakomentuoti, google maps rodo lyg tais sienos kirtimas neįmanomas ir veda apylanka nuo Kalvarijos link Mockų ir Punsko.
Kaip buvo rašoma, kad problemos išlindo su perdangų sijų, tai tada lieka klausimas kas buvo veikiama iki tol, kad reiktų tik dabar kolonas tvirtinti...
Neapgaudinekit nei saves nei kitu, vaziuoju pro ten kasadien po kelis kart, niekas ten nedirba tame ir pikciausia... taippat kaip niekas nedirba prie petrasiunu aplinkelio, nei ryte nei per pietus nei vakare nera darbininku nei vieno technikos vieneto
Neapgaudinekit nei saves nei kitu, vaziuoju pro ten kasadien po kelis kart, niekas ten nedirba tame ir pikciausia... taippat kaip niekas nedirba prie petrasiunu aplinkelio, nei ryte nei per pietus nei vakare nera darbininku nei vieno technikos vieneto
O kokius darbus jie turėtų ten dirbti?
Bandau tiesiog pamodeliuoti: jeigu tarkime užbetonavo kažkokias atramas ir iki tolimesnio etapo, kai bus galima apkrauti kolonas, betonas turi pasiekti savo projektinį stiprį. Betonas "bręsta" 28 dienas. Tai ką ten tas 28 dienas jiems daryti, stovėti krūvoje mosuojant įrankiais ir žiūrėti kaip betonas stingsta?
Visiškai be konteksto sudėtinga vertinti kaip ir kas turi būti daroma.
O kokius darbus jie turėtų ten dirbti?
Bandau tiesiog pamodeliuoti: jeigu tarkime užbetonavo kažkokias atramas ir iki tolimesnio etapo, kai bus galima apkrauti kolonas, betonas turi pasiekti savo projektinį stiprį. Betonas "bręsta" 28 dienas. Tai ką ten tas 28 dienas jiems daryti, stovėti krūvoje mosuojant įrankiais ir žiūrėti kaip betonas stingsta?
Visiškai be konteksto sudėtinga vertinti kaip ir kas turi būti daroma.
Kolonas stato plienines... Tikrai galvojat, kad statybose visi laukia po 28d kiekvieną kartą kažką išbetonavus?
Reik palikt dviem metam, kaip seniau žmonės pamatus darydavo, kad susivaikščiotų, susigulėtų. Kunigą iškviest pašventint per tą laiką.
Rašinėjimas čia toks apie nieką gaunasi. Jeigu kas turite, tai dėkite "ant stalo" technologijos projektą ar technologinę kortelę tiems darbams ir visi matysime, turi laukti 28d., du metus, ar jau kitą parą gali kažką daryti.
Kiekvieną kartą nelaukiama ir tai priklauso nuo konstrukcijos. Tik nesu tikras ar yra tokia technologija, kad išbetonavus kolonas, taurus tiltui ir betonui dar nepasiekus projektinio stiprio būtų dedamos perdangos, paleidžiami viršuje klotuvai ir vibrovolai asfaltą įrenginėti
Rašinėjimas čia toks apie nieką gaunasi. Jeigu kas turite, tai dėkite "ant stalo" technologijos projektą ar technologinę kortelę tiems darbams ir visi matysime, turi laukti 28d., du metus, ar jau kitą parą gali kažką daryti.
Kiekvieną kartą nelaukiama ir tai priklauso nuo konstrukcijos. Tik nesu tikras ar yra tokia technologija, kad išbetonavus kolonas, taurus tiltui ir betonui dar nepasiekus projektinio stiprio būtų dedamos perdangos, paleidžiami viršuje klotuvai ir vibrovolai asfaltą įrenginėti
Aš aišku ne tiltų statybos ekspertas, bet kadangi kasdien pravažiuoju A5>A1, tai bent jau kai statė viaduką ties senukų logistikos centru, tai darbai nebuvo sustoję laukiant kol betonas bręs. Ir tikrai neužstrigo, kad tarp kolonų betonavimo ir sijų sudėjimo būtų darbai sustoję 2 savaitėm ar tuo labiau mėnesiui.
Išvadą dariau tik iš vaizdo kelissyk pravažiuojant pro šalį. Šiek tiek šiurpiai atrodo tokių plonų kolonų restauravimas. Jei ten aplink aptrūnijo, tai nelabai kas laikančio ir beliko
Nes truputi idiotiškai atrodo, kad pažymėtos greitėjimo, lėtėjimo juostos į niekur, sustatyti ženklai apie greitėjimo juostos įsijungimą, tačiau ten nieko nėra. O dar durniau, kad neseniai atnaujinant dangos ženklinimą šiame kelyje, šioje vietoje naujai nudažytos tos juostos vedančios į niekur.
Nelabai suprantu, nejaugi neįmanoma dabar nudažyti normalios ištisinės juostos, o kai reikės ir bus kažkas ten įrengiama - ženklinimą perdaryti.
Comment