Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Juk reikia paverkti nedaro blogai, daro ir blogai
    aha tikrai asaru pakalnes. Nedaro blogai, daro - blogai. Ne vyrai, o myznes

    Comment


      Manau visi džiaugiasi progresu.
      Bet ar tikrai visi privalome džiaugtis progresu jei jis yra minimalus ir netenkina daugelio?
      Ar tikrai turime džiaugtis bet kuo ką padaro ir bet kuo ką pasako?
      Na jei bent jau nebūtų perdėtų pagyrų apie įpusėjusį projektą... kai dar vieno svarbiausių etapų rangovas nėra nupirktas..

      Comment


        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
        Manau visi džiaugiasi progresu.
        Bet ar tikrai visi privalome džiaugtis progresu jei jis yra minimalus ir netenkina daugelio?
        Ar tikrai turime džiaugtis bet kuo ką padaro ir bet kuo ką pasako?
        Na jei bent jau nebūtų perdėtų pagyrų apie įpusėjusį projektą... kai dar vieno svarbiausių etapų rangovas nėra nupirktas..
        Taip, esi teisus. Reikia atrasti viduriuką tarp 'minimalaus progreso' ir 'gerai, kad bent kažką daro' - šis forumas yra linkęs į pirmąjį variantą, todėl kartais tam paoponuoti reikia. Skirtingų etapų atidarymai man irgi atrodo per daug, tačiau sakyti jog šis projektas nepakankamai progresuoja , nežinau kas gali teigti.
        Pilnai užbaigti 12,5 km iš 40 km ruožo. 16 km pirmo etapo pilnu tempu jau dirbama apie pusmetį (kas keliauja pro ten dažnai, mato darbų mastus ir kad jie nestovi) - pusiaukelė šitam etapui dar nepasiekta, bet ji yra gerokai arčiau nei iki 'minimalaus progreso'. O paskutiniam etapui, kuris labiausiai kliūna dėl užvilkinto projektavimo, jau nepageidaujami Sweco Lietuva pagaliau pabaigė darbus ir renkamas rangovas - žinant kad biurokratija yra dalis šio projekto kuri dažnai užsibuksuoja, visų bendrų darbų pusiaukelė jeigu dar ne šiandien, bet bus pasiekta išrinkus paskutiniam etapui rangovą. O po to matome, kad fiziniai darbai šiame projekte juda taip, kaip ir turėtų.
        Paskutinis taisė Laure23; 2023.12.22, 10:06.

        Comment


          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
          Kolegos, nebambėkit Normalu, kad pabaigus vieną iš etapų normalu padaryti jo atidarymo. Darbai tikrai stambūs, gerai, kad visuomenę nušviečia apie tai, nes paskui būna girdėti - o Lenkijoje vien tik autostrados, o pasmus nieko per Nepriklausomybę nenutiesė
          O tai negeriau būtų kaip Lenkijoje sukurti internetinę svetainę kurioje jeigu ne dienos tai bent jau savaitės progresas matytųsi. Ar čia tik iš atidarymų turime džiaugtis kiek ko pastatė, o ką toliau pastatys tai spėliokite patys?

          Comment


            Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

            Taip, esi teisus. Reikia atrasti viduriuką tarp 'minimalaus progreso' ir 'gerai, kad bent kažką daro' - šis forumas yra linkęs į pirmąjį variantą, todėl kartais tam paoponuoti reikia. Skirtingų etapų atidarymai man irgi atrodo per daug, tačiau sakyti jog šis projektas nepakankamai progresuoja , nežinau kas gali teigti.
            Pilnai užbaigti 12,5 km iš 40 km ruožo. 16 km pirmo etapo pilnu tempu jau dirbama apie pusmetį (kas keliauja pro ten dažnai, mato darbų mastus ir kad jie nestovi) - pusiaukelė šitam etapui dar nepasiekta, bet ji yra gerokai arčiau nei iki 'minimalaus progreso'...
            Besikabinėjantiems prie bet ko, svarbu prisikabinti galim pasvarstyti. Teoriškai iki pusės trūksta 7,5 km (40/2-12,5). Tad jeigu pirmo etapo užbaigtumas yra bent 50% kas teoriškai būtų dar 8km, tai LAKD teisi, turim pusę viso projekto 12,5+8km
            LAKD paėmė jiems palankiausią skaičių 4 etapai, du pabaigti reiškiasi pusę.
            Jeigu jau būti smulkmenišku, tai galime kabintis ir prie kilometrų, nes vieno kilometro kaina skirtinguose etapuose skirtingai kainuoja (grunto, reljefo sudėtingumas, sklypo vertė, inžineriniai statiniai ir t.t.).
            Tad tos "pusės" vienas gali ieškoti per etapus, kitas per kilometrus, o trečias per pinigų kiekį ir kiekvienas bus teisus ir pateiks kaip jam patogu.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              Besikabinėjantiems prie bet ko, svarbu prisikabinti galim pasvarstyti. Teoriškai iki pusės trūksta 7,5 km (40/2-12,5). Tad jeigu pirmo etapo užbaigtumas yra bent 50% kas teoriškai būtų dar 8km, tai LAKD teisi, turim pusę viso projekto 12,5+8km
              LAKD paėmė jiems palankiausią skaičių 4 etapai, du pabaigti reiškiasi pusę.
              Jeigu jau būti smulkmenišku, tai galime kabintis ir prie kilometrų, nes vieno kilometro kaina skirtinguose etapuose skirtingai kainuoja (grunto, reljefo sudėtingumas, sklypo vertė, inžineriniai statiniai ir t.t.).
              Tad tos "pusės" vienas gali ieškoti per etapus, kitas per kilometrus, o trečias per pinigų kiekį ir kiekvienas bus teisus ir pateiks kaip jam patogu.
              Arba atmesti tuos 2,5 ir iš 40 km turėsime tik 1/4, o ne pusę. Be to labai jau didelis darbas per daugiau nei dešimtmetį iš 40 km pastatyti 12,5 km... Įtariu jeigu Lenkai nebūtų padarę gėdos ir nebūtų nuo Suvalkų iki sienos pastatę autostrados, tai net tų 12,5 nebūtų, kaip nuo Latvijos sienos iki Panevėžio mirtina tyla, nes latviai gi nepastatė dar...

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                Arba atmesti tuos 2,5 ir iš 40 km turėsime tik 1/4, o ne pusę. Be to labai jau didelis darbas per daugiau nei dešimtmetį iš 40 km pastatyti 12,5 km... Įtariu jeigu Lenkai nebūtų padarę gėdos ir nebūtų nuo Suvalkų iki sienos pastatę autostrados, tai net tų 12,5 nebūtų, kaip nuo Latvijos sienos iki Panevėžio mirtina tyla, nes latviai gi nepastatė dar...
                Kokiu pagrindu atimti tuos 2,5km? Arba nekreipti dėmesio į darbus, kurie vyksta kitame 16km ruože?
                Iš kur atsirado 'dešimtmetis', o ne du metai kada realiai prasidėjo projektavimas šiems 40 km? Jeigu dešimtmečio imtis, kodėl tada praleidai 30km magistralės atidarytos 2018 m. Kaunas-Marijampolė ruože ?

                Džiugu už 10+ kartų didesnę bei ekonomiškai pajėgesnę Lenkiją, kad ji nusitiesė autostradą nuo Suvalkų iki mūsų sienos - bet n+k kartų kalbėta, kad jokios logikos lygintis su jais nėra. Gal prie to pačio ir su vokiečiais pradėkime lygintis.

                Logiškiau lygintis su latviais. Primink kiek latviai turi km. magistralės? Ar už juos mes turime pradėti statyti atkarpą iki sienos su jais, kad jie kažką pradėtų ir pas save ruošti? Mes jiems neesame nieko skolingi.
                Paskutinis taisė Laure23; 2023.12.22, 14:16.

                Comment


                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                  Arba atmesti tuos 2,5 ir iš 40 km turėsime tik 1/4, o ne pusę. Be to labai jau didelis darbas per daugiau nei dešimtmetį iš 40 km pastatyti 12,5 km... Įtariu jeigu Lenkai nebūtų padarę gėdos ir nebūtų nuo Suvalkų iki sienos pastatę autostrados, tai net tų 12,5 nebūtų, kaip nuo Latvijos sienos iki Panevėžio mirtina tyla, nes latviai gi nepastatė dar...
                  na gal nereiktų ardyti kas jau pastatyta? Vėl pritempinėjat kas jums patogu Mano gal realesnis pritempimas, nes pirmo etapo jau nemažai padaryta ir jau net gal kai kurios atkarpos asfaltuotos ir dalinai naudojamos?

                  Tau prioritetai atrodo, kad kažkas kažką pasakys, nesvarbu, kad PL-Kaunas yra daugiau nei dvigubai intensyvesnis ruožas nei Sitkūnai-Panevežys-LV, netgi už tą atkarpą intensyvesnis Kaunas-Prienai kelias.
                  Tau iki Latvijos sienos mirtina tyla, bet juk kalba datomis iki kada nori padaryti autostradą ir tame ruože.

                  Comment


                    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                    Kokiu pagrindu atimti tuos 2,5km? Arba nekreipti dėmesio į darbus, kurie vyksta kitame 16km ruože?
                    Iš kur atsirado 'dešimtmetis', o ne du metai kada realiai prasidėjo projektavimas šiems 40 km? Jeigu dešimtmečio imtis, kodėl tada praleidai 30km magistralės atidarytos 2018 m. nutiestos Kaunas-Marijampolė ruože ?

                    Džiugu už 10+ kartų didesnę bei ekonomiškai pajėgesnę Lenkiją, kad ji nusitiesė autostradą nuo Suvalkų iki mūsų sienos - bet n+k kartų kalbėta, kad jokios logikos lygintis su jais nėra. Gal prie to pačio ir su vokiečiais pradėkime lygintis.

                    Logiškiau lygintis su latviais. Primink kiek latviai turi km. magistralės? Ar už juos mes turime pradėti statyti atkarpą iki sienos su jais, kad jie kažką pradėtų ir pas save ruošti? Mes jiems neesame nieko skolingi.
                    O kokiu pagrindu pridėti 8,5km kurie dar nepastatyti? O ką Lenkija skolinga Lietuvai, kad pastatė atkarpą iki Lietuvos sienos? Ir aš nelyginu su Lenkija, nes jeigu lygintis tai jau turėtų atidarinėti magistrales Alytus-Kaunas, Šiauliai-Klaipėda, Tauragė -Šiauliai.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      O kokiu pagrindu pridėti 8,5km kurie dar nepastatyti? O ką Lenkija skolinga Lietuvai, kad pastatė atkarpą iki Lietuvos sienos? Ir aš nelyginu su Lenkija, nes jeigu lygintis tai jau turėtų atidarinėti magistrales Alytus-Kaunas, Šiauliai-Klaipėda, Tauragė -Šiauliai.
                      Kaip jau aukščiau minėjau, lygintis su Lenkija nereikia. Nieko neskolingi jie mums - labiau skolingi savo gyventojams jog turėti magistrales prideramas tokio dydžio ir svarbos valstybei. Džiugu, kad didžiausi Sanglaudos fondų gavėjai sugebėjo pasistatyti tokią infrastruktūrą.

                      Dėl km. nėra ką diskutuoti - pirminės diskusijos kilo dėl kiek realiai darbų yra nuveikta šiame projekte. Ir atsakymas priklauso ar tu glass half-full ar half-empty žmogus.

                      Comment


                        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                        Kaip jau aukščiau minėjau, lygintis su Lenkija nereikia. Nieko neskolingi jie mums - labiau skolingi savo gyventojams jog turėti magistrales prideramas tokio dydžio ir svarbos valstybei. Džiugu, kad didžiausi Sanglaudos fondų gavėjai sugebėjo pasistatyti tokią infrastruktūrą.

                        Dėl km. nėra ką diskutuoti - pirminės diskusijos kilo dėl kiek realiai darbų yra nuveikta šiame projekte. Ir atsakymas priklauso ar tu glass half-full ar half-empty žmogus.
                        Mintis kaip suprantu buvo ar reik taip piarintis kas 6km... jei jau to viešumo reikia, tai galim ir po 3km išdalinti ir džiaugtis, ministras galės foto šypsotis, straipsnius į spaudą užsakinėti.. Va nutiesus visą kelią iki sienos tai nors savaitę galima atidarinėti, nieks turbūt nekvestionuotų .

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Mintis kaip suprantu buvo ar reik taip piarintis kas 6km... jei jau to viešumo reikia, tai galim ir po 3km išdalinti ir džiaugtis, ministras galės foto šypsotis, straipsnius į spaudą užsakinėti.. Va nutiesus visą kelią iki sienos tai nors savaitę galima atidarinėti, nieks turbūt nekvestionuotų .
                          o tai kaip galvoji tie 4 etapai buvo sugalvoti dėl piarinomisi, ar kažkokios kitos priežastys lėmė?

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Mintis kaip suprantu buvo ar reik taip piarintis kas 6km... jei jau to viešumo reikia, tai galim ir po 3km išdalinti ir džiaugtis, ministras galės foto šypsotis, straipsnius į spaudą užsakinėti.. Va nutiesus visą kelią iki sienos tai nors savaitę galima atidarinėti, nieks turbūt nekvestionuotų .
                            Jau rašiau, kad ir man tai keista ir nepriimtina aukščiau, bet ir mažesniems objektams būna atidarymai - nepamiršk kad čia po 50mln. Eur+ per atidarytą ruožą. Bet diskusija kilo jeigu piarinamasi dėl minimalaus progreso projekte, kad terminas 'pusiaukelė' pavartotas, kad tempai per lėti, per mažai padaryta ir pan.
                            Bet politikai kad pastrypčioja valandžiukę prie 6km ruožo, tai yra standartiška - ypač vietos kokiems politikieriams kaip Marės merui ir čekiukų skandale degančiam Isodai, visai smagu parodyti kad per tavo žemes kažkokie darbai vyksta.

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              o tai kaip galvoji tie 4 etapai buvo sugalvoti dėl piarinomisi, ar kažkokios kitos priežastys lėmė?
                              Mano nuomone, etapai kaip etapai, padalinti technologiškai, finansiškai ir pan., neesminis dalykas, bet va lakstyti organizuoti atidarymo renginukus nežinau ar didelis poreikis yra. Nors su mūsiškiais tempais tai turbūt įsivaizduojama baisiai didelė šventė

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Mano nuomone, etapai kaip etapai, padalinti technologiškai, finansiškai ir pan., neesminis dalykas, bet va lakstyti organizuoti atidarymo renginukus nežinau ar didelis poreikis yra. Nors su mūsiškiais tempais tai turbūt įsivaizduojama baisiai didelė šventė
                                tai va skirtinguose etapuose dažnai būna skirtingi projektuotojai, skirtingi statytojai, gali būti skirtingi savivaldybių politikai na ir visi nori šlovės, piaro, padėkų.


                                https://fb.watch/p5jaRj-OAR/
                                Paskutinis taisė thomcius; 2023.12.22, 15:47.

                                Comment


                                  Teko prieš porą dienų pravažiuot 2 naujausių etapų atkarpa kryptimi link Suvalkų. Įspūdžiai:
                                  1. Nenuimti automagistralės pabaigos ženklai toje vietoje kur yra 2 etapo (seniau atidaryto) pabaiga ir 3 etapo (dabar neseniai atidaryto) pradžia. Sumažini greitį. Privažiuoji vėliau sankryžą su KK200 Kalvarija-Vištytis ir matai, kad iš krašto kelio į automagistralę įvažiuojantiems vairuotojams yra automagistralės ženklas. Berods Waze irgi atpažino kelią kaip automagistralę. Tai tokie "nedadarymai" labai erzina.
                                  2. Kelio danga pasirodė kokybiškesnė negu Kaunas-Marijampolė automagistralės dalyje. Tiesa važiavau tvarkingai žiemišku 110 km/val. Tai su galutiniu verdiktu dar neskubu, tiesiog dalinuosi pirmu įspūdžiu.
                                  3. Kelio pabaiga (ties Kalvarija) tikrai gali sukelti problemų. Susiaurėjimui ir grįžimui į pirmą juostą yra paliktas labai nedidelis atstumas ir miniatiūriniai ženklai sustatyti faktiškai prieš pat. Susiaurėjus iki vienos juostos (atkreipiu dėmesį, kad grįžtama į pirmą juostą) ji gan staigiai pasuka į kairę, pervažiuojamos naujai ištiestos būsimo kelio dar neatidarytos priešpriešinės juostos ir grįžtama į senąjį ViaBaltica kelią. Bent man tikimybė, jog antra juosta važiuojantis automobilis nespėjęs grįžti gali tikrai užlėkti ant taisyklingai važiuojančio automobilio atrodo tikrai tikėtina. Turint omenyje, kad to etapo atidarymas tikrai dar greitai nenusimato ten tikrai norėtųsi rimtesnių saugumo priemonių.
                                  O šiaip tai beabejo toks procesas džiugina, tik nekantriai laukiu 1 etapo atidarymo. Tada labiau pasijaus važiavimo malonumas - dabar net nepajauti kaip pravažiuoti tuos atidarytus 2 etapus (atsiprašau pusiaukelę

                                  Comment


                                    Klausimas - gal kas žino ar kelias atidarytas ar ne? google maps rekomenduoja kitą maršrutą negu per Seinus jeigu renkiesi važiuot nuo Vilniaus pusės.

                                    Click image for larger version

Name:	e67_sejny.PNG
Views:	749
Size:	91,7 kB
ID:	2099698

                                    Comment


                                      Parašė newcome Rodyti pranešimą
                                      Teko prieš porą dienų pravažiuot 2 naujausių etapų atkarpa kryptimi link Suvalkų. Įspūdžiai:
                                      1. Nenuimti automagistralės pabaigos ženklai toje vietoje kur yra 2 etapo (seniau atidaryto) pabaiga ir 3 etapo (dabar neseniai atidaryto) pradžia. Sumažini greitį. Privažiuoji vėliau sankryžą su KK200 Kalvarija-Vištytis ir matai, kad iš krašto kelio į automagistralę įvažiuojantiems vairuotojams yra automagistralės ženklas. Berods Waze irgi atpažino kelią kaip automagistralę. Tai tokie "nedadarymai" labai erzina.
                                      2. Kelio danga pasirodė kokybiškesnė negu Kaunas-Marijampolė automagistralės dalyje. Tiesa važiavau tvarkingai žiemišku 110 km/val. Tai su galutiniu verdiktu dar neskubu, tiesiog dalinuosi pirmu įspūdžiu.
                                      3. Kelio pabaiga (ties Kalvarija) tikrai gali sukelti problemų. Susiaurėjimui ir grįžimui į pirmą juostą yra paliktas labai nedidelis atstumas ir miniatiūriniai ženklai sustatyti faktiškai prieš pat. Susiaurėjus iki vienos juostos (atkreipiu dėmesį, kad grįžtama į pirmą juostą) ji gan staigiai pasuka į kairę, pervažiuojamos naujai ištiestos būsimo kelio dar neatidarytos priešpriešinės juostos ir grįžtama į senąjį ViaBaltica kelią. Bent man tikimybė, jog antra juosta važiuojantis automobilis nespėjęs grįžti gali tikrai užlėkti ant taisyklingai važiuojančio automobilio atrodo tikrai tikėtina. Turint omenyje, kad to etapo atidarymas tikrai dar greitai nenusimato ten tikrai norėtųsi rimtesnių saugumo priemonių.
                                      O šiaip tai beabejo toks procesas džiugina, tik nekantriai laukiu 1 etapo atidarymo. Tada labiau pasijaus važiavimo malonumas - dabar net nepajauti kaip pravažiuoti tuos atidarytus 2 etapus (atsiprašau pusiaukelę
                                      Dėkoju už įspūdžius. Gal kas važiuodamas pro šalį pasidalintų nuotraukomis, ypač įdomus 1etapas..

                                      Comment


                                        Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                                        Klausimas - gal kas žino ar kelias atidarytas ar ne? google maps rekomenduoja kitą maršrutą negu per Seinus jeigu renkiesi važiuot nuo Vilniaus pusės.

                                        Click image for larger version

Name:	e67_sejny.PNG
Views:	749
Size:	91,7 kB
ID:	2099698
                                        Šiandien važiavau - atidaryta.
                                        Tik įvažiavus į Lenkiją iš karto nukreipia į šalutinį kelią, nes ten patikrinimus daro "transporto policija".

                                        Comment


                                          Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                                          Klausimas - gal kas žino ar kelias atidarytas ar ne? google maps rekomenduoja kitą maršrutą negu per Seinus jeigu renkiesi važiuot nuo Vilniaus pusės.
                                          Kartą grįždami iš Lenkijos per Kauną paklausėm Google Mapso, kad už Mariampolės, prie naujos magistralės pradžios, yra uždrausto eismo ruožai. Rezultate gavom pasivažinėt žvyrkeliais, liepė šokti nuo tiltelių virš autostrados žemyn, ir Kauną pasiekėm senuoju plentu per Sasnavą ir Veiverius. Moralas istorijos toks: reik numanyti, kad magistralinis kelias visada pravažiuojamas, Google grybauja su eismo draudimais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X