Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
- 1 patinka
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Čia reikėtų estakados
Nežinau kaip jūs, bet manau tinkamiausias būtų sankryžos tipas toks pat kaip Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryža, turint omenyje, kad kitokiems sprendimams yra per mažai vietos.
Vieno lygio sankryža su keliu į Prienus ir Kauno HE. Galbūt turbo žiedas arba šviesoforas. Pagrindinis srautas vis tiek bus Via Baltikoje ir nestabdomas.
Kelias į Prienus ir taip turės vieno lygio sankryžas. Kelias į Garliavą jau dabar turi šviesoforą.
Vienintelis klausimas yra Kauno pietrytinis aplinkkelis, kuris galbūt bus 2x2 ir tarnaus Vilnius-Varšuva krypčiai. Ar bepigu turėti vieną šviesoforą kaip Gariūnuose tarp Minsko ir Kauno, ar pietrytinio srautą kišti skirtingam aukšte nei sankryža.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ne pati autostrada, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
https://maps.app.goo.gl/dUVHZCW6eAXAUKgV9
Pagal kelio ženklus, čia turėtų būti trys juostos tiesiai į visuotinį traukos centrą - Garliavą ir ketvirta juosta nusukimui nereikšminga kryptimi - Via Baltica keliu. Tačiau deja, bet juostų skaičius niekaip su ženklais nekoreliuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAš iki šiol nesuprantu šios sankryžos logikos. Čia gal sovietmečiu taip sumąstė? Nes kelias link Lenkijos buvo "į niekur".
Berods SSRS neturėjo nei vieno pasienio perėjimo LSSR teritorijoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ko norėti, jeigu net ženklu atitinkančių reglamentą nesugebama sukabinti.
https://maps.app.goo.gl/dUVHZCW6eAXAUKgV9
Pagal kelio ženklus, čia turėtų būti trys juostos tiesiai į visuotinį traukos centrą - Garliavą ir ketvirta juosta nusukimui nereikšminga kryptimi - Via Baltica keliu. Tačiau deja, bet juostų skaičius niekaip su ženklais nekoreliuoja.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
ten dar įdomiai padaryta kad prieš tai yra nusukimas į Alytų, bet pirma juosta leidžiama ir tiesiai toliau važiuoti iki nusukimo į Viabaltika. Pastoviai konfliktinės situacijos, nes pas dažną vairuotoją suveikia logika "į Alytų nesuku, tai važiuosiu antra juosta", o paskui turi įsigrūsti į pirmą juostą kad užkilti į Viabaltika.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Tiesa, gal absoliutinti ir nereikėtų - niekur nėra 100proc idealu. Bet tas pargrįžimas iš PL į LT, grioviai, gasdinantys ženklai (vietoje civilizuoto "Welcome to Lithuania"), inžinerinių problemų ar kitų trūkumų sprendimas radarais - puiki kombinacija, reprezentuojanti šalį.
- 1 patinka
Comment
-
Aš vakar grįžau iš PL, na analogiškai nuvažiavau 2k km. Buvo ruožų, kuriuos puikiai pamenu iš 2006 metų, bet dauguma tinklo PL labai rimtai persimetė ir tai, kad netrugdomai dažnai gali 120km/h judėti nepertraukiamai, tai labai rimtai kelia nuostabą, kaip mes čia LT nesusikūrėm kelių tinklo su greitkeliais ir automagistralėmis. Jaučiasi mūsų apsileidimas ir tas baltas pavydas dabar tikrai kyla, kad nu velniava, bet jie turi visai neblogus kelius per ištisą PL. Įvažiavus į Lazdijų buvusios PKP teritoriją, dar supranti, kad elementariai nesugebam demontuoti 40 metų stovinčius ir nenaudojamus infrastruktūros elementų. Tada viskas susideda ir tikrai panašūs jausmai apima. tai visi norim, kad būtų geriau.Atėjo, pamatė, pastatė...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąnesugebam demontuoti 40 metų stovinčius ir nenaudojamus infrastruktūros elementų. Tada viskas susideda ir tikrai panašūs jausmai apima. tai visi norim, kad būtų geriau.
Paskutinis taisė alga; 2023.08.24, 00:58.
- 2 patinka
Comment
-
Nežinau, reikia būt mažai susipažinus su Lietuvos ir Lenkijos keliais, kad atrodytų, kad Lenkijoj visiškai ledas, o pas mus visiška gėda. Taip, Lenkija teikia daugiau prioriteto tarptautinio tranzito trasoms, jos jau koks dešimtmetis kaip visai kokybiškos, važiuodamas tranzitu pagrindiniais keliais hardcoro neužtiksi. Lietuvoj gi keliai prie pasienio su Lenkija gan pavargę, tiek Lazdijai–Alytus, tiek Kalvarija–Mariampolė (dabar ten statybos!). Bet jei paimsi dviratį ir pavažinėsi aplink kokius Trakus ar Platelius, o taip pat aplink Zakopanę ar Pšemyšlį, pamatysi, kad Lietuvos keliai neatrodo taip jau blogai palyginus.
- 8 patinka
Comment
-
Atrodo, praleidom šitą Susisiekimo ministerijos publikuotą "eye candy" drono video iš A5 statybos. Vaizdai jau poros mėnesių senumo, tai galima įsivaizduoti daugiau progreso.
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąAtrodo, praleidom šitą Susisiekimo ministerijos publikuotą "eye candy" drono video iš A5 statybos. Vaizdai jau poros mėnesių senumo, tai galima įsivaizduoti daugiau progreso.
https://sumin.lrv.lt/lt/video/magist...statybu-darbai
74 forumo puslapis, Liepos 14d
- 4 patinka
Comment
-
Ministerijos lūkesčių raštas - pagrindinės LAKD veiklos gairės
2022 m. rugpjūčio 29 d. Susisiekimo ministroįsakymas Nr. 3-417
Valstybei svarbūs projektai. Įmonė turi užtikrinti, kad įgyvendinant automobilių kelių jungties projektą „Via Baltica“ iki 2024 m. būtų rekonstruotas 40,23 km ruožas Marijampolė–Lietuvos ir Lenkijos siena,
https://lakd.lt/valstybes-siekiamu-t...ukesciu-rastai
Įdomu kaip tas tikslas bus pasiektas, jei nepradėtas IV ruožo nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos projektavimas ir konkursavimas.
Ir kas bus tai LAKD, jei lūkesčiai baigti projektą iki 2024 metų nebus pasiekti...Paskutinis taisė Romas; 2023.08.25, 16:46.
- 2 patinka
Comment
Comment