Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 5 patinka
-
Nekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).
LRT.lt: Skuodis opozicijai aiškinosi dėl netvarkomų žvyrkelių, kelių ir tiltų: bankų solidarumo mokestis leistų juos finansuoti
„Rail Baltica“ ir „Via Baltica“
<...>
„Dviejose vidurinėse atkarpose šiuo metu vyksta darbai ir visi, kas važiuoja, mato. Planas, sutartys baigiasi šių metų pabaigoje. Manau, rudenį, spalio, lapkričio mėnesį, bus tų kelių atkarpų atidarymas, ten, berods, daugiau nei 10 kilometrų. Dabar konkursas nuo Marijampolės iki tų atkarpų, ten atstumas jau didesnis, berods, 15 kilometrų, šiuo metu konkursas vyksta. Kai tik turėsime rangovą, vėl iškart prasidės darbai. Iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, neslėpsiu, galiu įvardyti – „Sweco“, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“, – kalbėjo M. Skuodis.Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.05, 08:57.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąNekokios perspektyvos dėl 4-ojo ruožo (Naujienėlė–LT/PL siena).Visą rekonstruojamą daugiau kaip 40 km „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos siekiama pabaigti iki 2024 m. pabaigos, dviem metais anksčiau nei planuota.
https://sc.bns.lt/view/item/453370
Jei dar nėra net suprojektuota, tai bus dar vienas netesėtas pažadas - 2024 metais autostradą iki Lenkijos sienos nebus nutiesta.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kaip čia tapo, kad vos prieš 4 mėnesius žadėti "dviem metais anksčiau" staiga pavirto į "iššūkis – paskutinė dalis, nes projektuotojas, jau praktiškai metus vėluoja pabaigti darbą“
Jei dar nėra net suprojektuota, tai bus dar vienas netesėtas pažadas - 2024 metais autostradą iki Lenkijos sienos nebus nutiesta.Praktinė situacija atvirkščiai proporcinga ministerijos pagyrų puodams. Lažinuosi, kad jau startavus 4-ojo ruožo statyboms, valdininkai ras kaip išsivartyt į win-win PR'ą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNenustebino Praktinė situacija atvirkščiai proporcinga ministerijos pagyrų puodams. Lažinuosi, kad jau startavus 4-ojo ruožo statyboms, valdininkai ras kaip išsivartyt į win-win PR'ą
Konkurso sąlygose 30% įvertinimo buvo skiriama už įvykdymo greitį ir 65% kainą. Visų 4 ruožų (kartu su technine priežiūra) projektavimo trukmė buvo vienoda - 48 mėnesiai.
Beje, jei kam nors įdomu, galima pavartyti konkurso dokumentus, pagal kuriuos buvo projektuojami 4 etapai
Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
Konkurso skelbimai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0/0?returnUrl=
Dokumentai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...4&AllowPrint=1
LAKD paminėjo projektavimo kontrakto pradžią, bet neminėjo, kiek laiko užtruks projektavimas. Tokio termino nėra nurodoma ir skelbime apie sutarties skyrime.
Skelbimas apie sutarties skyrimą 2021.01.05
Pavadinimas Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85,00 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra. Pirkimo dalies Nr.: 4
Sutarties sudarymo data 2021-01-05
Rangovo pavadinimas ir adresas UAB „Sweco Lietuva“ 301135783
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM) Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 476000.00 EUR
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-624480
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0/0?returnUrl=
Žengtas dar vienas žingsnis Via Baltica ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo link
Valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) pasirašė sutartį dėl paskutinio – IV ruožo – įgyvendinant projektą „Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra“.
2020 metų pavasarį, vykdant viešąjį pirkimą „Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra“, kelias buvo suskaidytas į 4 ruožus. Sutartys dėl trijų ruožų pasirašytos dar 2020 m. birželio–liepos mėn.
Dėl nepagrįsto tiekėjo ieškinio, vieno ruožo pirkimo procedūros buvo sustabdytos ir sutarties pasirašymas su rangovu atidėtas, kol vyko teisminis nagrinėjimas. Po to, kai tiek pirmos, tiek antros instancijos teismai konstatavo, kad ieškinys buvo nepagrįstas, Kelių direkcija ir rangovas pasirašė sutartį ir nebeliko jokių kliūčių viso minimo ruožo projektavimui. Paskutinė sutartis su rangovu pasirašyta 2021 m. sausio 5 d.
https://lakd.lt/naujienos/zengtas-da...nstravimo-link
Ir tik dabar netyčia išlindo, kad praėjus 2 metams ir 3 mėnesiaims IV etapo projektavimas nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos smarkiai vėluoja.
Buvo vėluojama projektuoti ir prieš 4 mėnesius, kai minintras įkasinėjo kapsulę ir buvo skelbiama apie "dviem metais anksčiau" nutiestą magistralę A5 iki sienos. Nesinori sakyti, kad kažkas žinodamas faktus melavo; bet panašu, kad buvo sakoma neteisinga informacija ir/ arba kažkas kažko neinformavo. Negi ministras apie prioritetinio proejkto vėlavimą sužinojo tik dabar?
- 4 patinka
Comment
-
Nežinau ką ten sugalvojo, kad "ankstins darbų pabaigą".
Siečiau, kad yra nesusikalbėjimas tarp institucijų ir rangovų. Į tą realybę gal neatsižvelgė*
Turime Marijampolės atkarpai naują paskelbtą konkursą (seną atšaukė, viskas vėlinasi mažiausiai mėnesiu ar keliais, o mes net nežinom ar ir vėl nesivėlins). Kalvarijos-Lenkijos ruožui turime Sweco, kuri vėluoja su projektavimu. Net jei Sweco ar dar kažkas pateiks projektą, neaišku ar/kiek vėluos parinkt rangovą pastatyt ruožui.
Realistiškai spėčiau darbai bus baigti apie 2026 m. (anksčiausiai; gali būt kad aš optimistas, bet norėčiau klyst), nes 2024 m. jau kitąmet, o tik koks trečdalis Marijampolė-PL siena statoma šiuo metu.
*Nors norėčiau, kad stumtųsi volu tas kelias, būtų išimtys, tiesiog viskas nuo a iki ž būtų aišku, su datom ir deadline'ais: projektas, statytojas ir t.t. Gali kariuomenė statyt, nesvarbu, turi būt pastatyta ir gerai.
Suprantu kai kalba eina ne apie kritinius projektus. Dabar turime kažkokią košę, kurią iš dalies pateisinčiau mažesnės svarbos keliui, o ne Via Baltica, ir tuo labiau ne Suvalkų koridoriaus ruožui.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.05, 01:24.
Comment
-
Kaune tiltą šluoja piko metu: vairuotojai piktinasi dėl spūsčių
Vairuotojas pateko į spūstį vakariniame aplinkkelyje ir paaiškėjo, jog tai įvyko dėl vykdomų kelio darbų. Anot skaitytojo, kelininkai valė per žiemą susikaupusių dulkių ir smėlio atliekas, tačiau užkliuvo ne patys darbai, o jų vykdymo laikas – piko metas. Darbus atliekanti AB „Kelių priežiūra“ įmonės atstovų teigimu, numatyti darbai itin svarbūs eismo saugumo užtikrinimui ir nėra vykdomi intensyviausiomis dienos valandomis.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...i-del-spusciu/
Ir taip jau antra savaitė. Toks vaizdas, kad LAKD - kažkokia trolių kontora, daranti viską, kad kuo labiau trikdyti eismą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSusiradau tą paslaugų pirkimo dėl IV etapo iki Lenkijos sienos ir Kelių direkcijos pranešimą apie pradėtą projektavimą.
Konkurso sąlygose 30% įvertinimo buvo skiriama už įvykdymo greitį ir 65% kainą. Visų 4 ruožų (kartu su technine priežiūra) projektavimo trukmė buvo vienoda - 48 mėnesiai.
Kokios buvo sutartos sąlygos vien dėl proejktavimo trukmės, taip ir nepavyko surasti.
Ir tik dabar netyčia išlindo, kad praėjus 2 metams ir 3 mėnesiaims IV etapo projektavimas nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos smarkiai vėluoja.
Comment
-
Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 0,00 iki 16,45 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimas (Kauno vakarinis aplinkkelis)
Iš techninės specifikacijos:
14. Priešprojektinių sprendinių parengimas.14.1. Išnagrinėti ir parengti pirminių priešprojektinių sprendinių 5 alternatyvas ir palyginti jas su esama situacija:I. Magistralinio kelio ruožas atitinka I kelio kategoriją;II. Magistralinio kelio ruožas atitinka I kelio kategoriją, kartu su jungiamaisiais keliais;III. Magistralinio kelio ruožas atitinka AM kelio kategoriją, kartu su jungiamaisiais keliais;IV. Magistralinio kelio ruožas 3+3 eismo juostomis, kartu su jungiamaisiais kelias;V. Rengėjo siūloma alternatyva, (mišri kelio kategorija kelio ruožuose ir kiti pasiūlymai);
Transporto srautų tyrimai. Atliekami viso magistralinio kelio Nr. A5 ruožo ribose nuo 00,00 km iki 16,90 km, taip pat įtraukiant į analizę papildomai ir šiuos kelio ruožus:a. Nuo ruožo pradžios (magistralinio kelio A1 ir magistralinio kelio Nr. A5 sankryža „Sargėnų“sankryža) ir iki ruožo pabaigos (krašto kelio Nr. 130 ir Kauno g. sankryža) sankryža.b. Krašto kelio Nr.140 ruožas. Nuo krašto kelio Nr. 140 ir magistralinio kelio A5 sankryžos mazgo iki krašto kelio Nr.140 (10,47 km) sankryžos su rajoniniu keliu Nr.1932. Taip pat tyrimų metu įvertinti poreikį papildomų tyrimų, kurie galėtų įvertinti naujus maršrutus rajono gyventojams patekti į magistralinį kelią A5, kaip alternatyva nagrinėjamam krašto kelio ruožui Nr.140. Rajonas apibrėžiamas šiomis gyvenviečių ribomis:Akademija, Noreikiškės, Ringaudai, Poderiškiai, Tabariškiai, Miriniškiai. Armaniškiai, Karkiškės.
- 4 patinka
Comment
-
Stebino, kad visiška tyla buvo dėl Kauno vakarinio aplinkkelio. Ten gana prastai su visokiom nuovažom. Pagaliau kažkokie planai, labai laukiu brėžinių kaip atrodys Vakarinis aplinkkelis.
Spėju tarp A1 ir 140 sankr. bus kaip dabar rekonstruojamas Kauno šiaurinis aplinkkelis. Tiltai per Nemuną bus taip kaip A1 tiltai per Nerį. Express juostos + vietinės juostos. Tarp 141 ir A1 galbūt bus 3+3 arba kažkoks miksas su jungiamaisias keliais ir 3 juostom viena kryptimi. Tarp 140 ir 130 sankryžų spėju paprastas 2x2 su jungiamaisiais keliais. Kategorija gali būti I su 120 km/h. Pigiau ir draugiškiau gamtai
Dar įdomiau ar keisis 130/A5 sankr. Ten gana griozdiškas dobilas. Galėtų eiti tiesi jungtis tarp A5 atkarpų, kažkas kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis su Ukmergės g.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.21, 20:16.
- 5 patinka
Comment
-
Kol kas rimtų naujienų dėl IV etapo nėra - šiemet tik "planuojama inicijuoti" rangos darbų konkursą.
Nors IV ruožas nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos turbūt dar nėra suprojektuotas, bet vis dar minima, kad statybos bus baigtos iki 2024 metų pabaigos.
LAKD 2023.04.26
„Via Baltica“ ruožo rekonstravimo darbai: numatomi laikini eismo pokyčiai
Pagreitį įgauna 2022 m. pabaigoje pradėta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai II ruožo nuo 72,50 iki 79,00 km rekonstrukcija, (...) Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 75,07 km ir valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2620 Gulbiniškiai–Valavičiai sankirtoje šiuo metu įgyvendinami skirtingų lygių sankryžos įrengimo darbai. (...) AB Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad vykdant sankryžos įrengimo darbus, nuo šio ketvirtadienio (04.27) vakaro 22.00 val. iki penktadienio (04.28) ryto 6.00 val. bus laikinai stabdomas eismas. Atkreipiame dėmesį, kad eismas, reguliuotojų pagalba, bus stabdomas intervalais iki 20 min. (kol bus montuojamos sijos), eismą vėl leidžiant tarp sijų kėlimų. (...)
Įgyvendinant projektą, šiame ruože taip pat bus įrengtas pirmasis „žaliasis tiltas“ Lietuvoje, skirtas gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, dviejų lygių sankirta, jungiamieji keliai ir kiti kelių elementai. II-ojo „Via Baltica“ ruožo statybos darbus planuojama baigti šių metų rudenį.
Nuo šių metų pradžios vykdomas ir magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) III ruožo nuo 79,00 iki 85,00 km rekonstravimas. Darbus šiame 6 km ruože taip pat planuojama baigti šių metų rudenį.
Šiuo metu vyksta A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai I-ojo ruožo nuo 56,83 km iki 72,50 km. rangos darbų viešojo pirkimo procedūros.
Ketvirtojo šios magistralės ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų viešąjį pirkimą taip pat planuojama inicijuoti šiais metais.
Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga numatyta iki 2024 m. pabaigos.
https://lakd.lt/naujienos/isibegeja-...eismo-pokyciai
Comment
-
Tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos nieko naujo, tik degalų kainos buvo užkeltos apie 10 centų lyginant su ne pasieniu
Foto 2023.05
Artėjame link sienos
Čia dar Lietuvos teritorija, nors ir prismaigstyta lenkiškų ženklų
Siena su pasienio stulpu Nr.140 - kažkur prieš mėlyną lenkišką ženklą
Tęsinys bus temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia dar Lietuvos teritorija, nors ir prismaigstyta lenkiškų ženklų
Siena su pasienio stulpu Nr.140 - kažkur prieš mėlyną lenkišką ženklą
Tęsinys bus temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
Šiaip labai įdomu matyt net Lietuvos pusėje prismaigstomus ne lietuviškus kelio ženklus. Daug kur ES galima pastebėt, kai ženklus įrengia kitokio dizaino kitos šalies teritorijos pasienyje.
Kalvarija-PL siena tai tikrai reikia kuo greičiau tvarkyt.
Dabar panašu ne žemės koją kiša, nes viskas išparduota, o kad rangovai susitvarkytų, dabar su rangovais didžiausias keblumas.
Sweco berods vėluoja (nežinau ar būtąjį laiką jau galima naudot) su būtent ruožo PL siena projektavimu, o Marijampolės ruože vis dar vyksta konkursas (antrą kartą).
- 1 patinka
Comment
-
Juda ir 56,83–72,50 km ruožas - pabaigti projektavimo darbai.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-667-2054514
Šašas liks tik dėl Sweco atsakomybėje esančio ruožo su PL siena.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąJuda ir 56,83–72,50 km ruožas - pabaigti projektavimo darbai.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-667-2054514
Į domu ar spės darbus baigti iki 2024 ar 2025 metų pabaigos.
Comment
-
Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,55 iki 56,83 km kapitalinio remonto, įrengiant dešinėje kelio pusėje jungiamąjį kelią, projekto parengimas ir vykdymo priežiūra
VI dalis: Papildoma informacijaVI.7) Metinis pirkimų planasPastabos: Projektavimas - 7 mėn. Projekto vykdymo priežiūra - ne ilgiau kaip 48 mėn.
- 1 patinka
Comment
Comment