Parašė Negabaritas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąAtkarpa nuo Kalvarijos iki valstybės sienos "Projektuojama". Ką galiu pasakyti - bbd, apgailėtina... Ta atkarpa, kuri turėtų būti prioritetas, nes eina per gyvenvietes, projektuojama paskutinė, kai atkarpos, einančios laukais jau statomos. Čia normalu?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąPasienio atkarpa aplenkia visas gyvenvietes, tai klausimas ar daugiau ten interesų gyventojų ir konfliktų - prisimenu tik vieną - kiekviena kolonėlė norėjo turėti nuosavą nuvažiavimą nuo viaBaltikos... įdomu, kaip tas buvo ar bus išspręsta-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąprisimenu tik vieną - kiekviena kolonėlė norėjo turėti nuosavą nuvažiavimą nuo viaBaltikos... įdomu, kaip tas buvo ar bus išspręsta
Comment
-
Atkarpoje nuo Marijampolės (Dženčialaukos) iki Kalvarijos (Smalninkų) autostrada eis šalia esančio kelio. Ten yra yra keletas degalinių. Įdomu, ar bus numatyti įvažiavimai į jas bent per jungiamosios kelius.
Naujai tiesiamoje atkarpoje tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos dabartinės degalinės (išskyrus 1-2) liks nuošalyje. Ten esančios degalinės seniai atsipirko. Prie pat sienos naujų aikštelių su privažiavimais visiems norintiems turbūt neužteks.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
NETGI Olandijoje kiekviena kolonėlė tuti nuvažiavimą nuo greitkelio! O dievai! https://goo.gl/maps/UEGWov1vK8Q8TsNj7
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąPagal paviešintus projektus nė viena kolonėlė neturi tiesioginio nuvažiavimo. Pora vietų lyg padarytas išvažiavimas į jungiamajį kelią netoli kolonėlės, bet be grižimo į autostradą. Labai gaila, kad nepaėme iš tų pačių lenkų pavyzdžio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtkarpoje nuo Marijampolės (Dženčialaukos) iki Kalvarijos (Smalninkų) autostrada eis šalia esančio kelio. Ten yra yra keletas degalinių. Įdomu, ar bus numatyti įvažiavimai į jas bent per jungiamosios kelius.
Naujai tiesiamoje atkarpoje tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos dabartinės degalinės (išskyrus 1-2) liks nuošalyje. Ten esančios degalinės seniai atsipirko. Prie pat sienos naujų aikštelių su privažiavimais visiems norintiems turbūt neužteks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
parodyk nors vieną vietą Lenkijos autostradoje, kad degalinės būtų mažesniu nei 5 km atstumu su tiesioginiais nusukimais iš/į autostradą?
https://goo.gl/maps/MPYDbS2pKJ2Xdy4S6-
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai čia nori pataryti ne greitkelį, o autostrada su žaliais ženklais, ne mėlynais.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai jei nesupranti, pasakysiu trumpiau, niekas nedraudžia daryti tiesioginių įvažiavimų nuo autostrados, tik negalima statyti taip dažnai, nes į tą tankį skaičiuojasi ne tik degalinės bet ir sankryžos su kitais keliais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
NETGI Olandijoje kiekviena kolonėlė tuti nuvažiavimą nuo greitkelio! O dievai! https://goo.gl/maps/UEGWov1vK8Q8TsNj7
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
apie ką tu kalbi? Problema Lietuvoje tai ir yra tavo minima autostrada Kaunas-Klaipėda, negali būti autostradoje nusukimų išsukimų kas keli šimtai metrų ar kas keli kilometrai. Lenkijoje naujose autostradose, Vokietijoje ir kitose šalyse kur laikosi autostradų statymo standartų nėra degalinių ar kito Š taip dažnai kaip Lietuvoje. Ir Lietuvoje naujoje atkarpoje nuo Mauručių iki Marijampolės yra numatyta vieta degalinei, poilsio aikštelėje su tiesioginiais nuvažiavimais. Bėda kad esamas degalines prijungė tiesiogiai be jungiamųjų kelių. Ir tik atkarpą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos nori pirmą kartą Lietuvoje pastatyti pagal autostrados standartus.
Tai jei nesupranti, pasakysiu trumpiau, niekas nedraudžia daryti tiesioginių įvažiavimų nuo autostrados, tik negalima statyti taip dažnai, nes į tą tankį skaičiuojasi ne tik degalinės bet ir sankryžos su kitais keliais.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
NETGI Olandijoje kiekviena kolonėlė tuti nuvažiavimą nuo greitkelio! O dievai! https://goo.gl/maps/UEGWov1vK8Q8TsNj7
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu atitikt tarptautinį paplitusį standartą, tai mūsų autostrados atitiktų prancūzų voie ekpress arba greitkelio su mašinytės logo statusą. Netgi A5 (įskaitant ir planuojamą/statomą atkarpą) netraukia link mažai apgyvendinta vietove einančio vokiško autobano statuso, tankis nusukimų gana aukštas, įskaitant ir visokius service area nusukimus.
Nusukimai dažni, kartais ne per skirtingų lygių sankryžas.
Greitis visus metus, ne tik vasarą, galėtų būti 120 km/h. Kompensuotų 130/110 režimą.
Vienintelė viltis su tikru autostrados ženklu, kad jei platins Vilnius-Kaunas, iš tikrųjų pertvarkys kelią taip, kad nusukimai kas 5 km, kai kur kas 10 km, per vidurį įrengiant service area didelę aikštelę, kur galėtų visi versliukai išsikelti, gali už išsikėlimą primokėti, kad neprotestuotų. Tai yra, kelias ir primins Lodzės-Čenstachovos kelio lygį. Betono danga nebūtina. Tokiam kely galima būtų ir 140 visus metus laikyt (e. ženklai nebent numatytų žemesnį greitį pvz. sningant).
Tokios vizijos ir linkėčiau kol kas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.23, 20:15.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai kad jei neparašei nuo ko matuoji tuos 5 km. Aš atmatavau nuo autostrados vidurio į šonus ir radau ten daug kolonėlių su nuvažiavimais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
ble kaip sunku su teksto, ar konteksto suvokimu. Nuo autostrados vidurio 5km į šonus matavai? tai tokios vietos gal ir visam pasaulį nerastum. kad degalinių nebūtų leidžiama statyti arčiau nei 5km nuo autostrados.
"mažiau nei 5 km atstumu" yra "5 km spinduliu".
"tankiau nei 5km autostradoje" būtų aišku.-
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJeigu atitikt tarptautinį paplitusį standartą, tai mūsų autostrados atitiktų prancūzų voie ekpress arba greitkelio su mašinytės logo statusą. Netgi A5 (įskaitant ir planuojamą/statomą atkarpą) netraukia link mažai apgyvendinta vietove einančio vokiško autobano statuso, tankis nusukimų gana aukštas, įskaitant ir visokius service area nusukimus.
Nusukimai dažni, kartais ne per skirtingų lygių sankryžas.
Greitis visus metus, ne tik vasarą, galėtų būti 120 km/h. Kompensuotų 130/110 režimą.
Vienintelė viltis su tikru autostrados ženklu, kad jei platins Vilnius-Kaunas, iš tikrųjų pertvarkys kelią taip, kad nusukimai kas 5 km, kai kur kas 10 km, per vidurį įrengiant service area didelę aikštelę, kur galėtų visi versliukai išsikelti, gali už išsikėlimą primokėti, kad neprotestuotų. Tai yra, kelias ir primins Lodzės-Čenstachovos kelio lygį. Betono danga nebūtina. Tokiam kely galima būtų ir 140 visus metus laikyt (e. ženklai nebent numatytų žemesnį greitį pvz. sningant).
Tokios vizijos ir linkėčiau kol kas.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGreitis visus metus, ne tik vasarą, galėtų būti 120 km/h. Kompensuotų 130/110 režimą.
Tokios vizijos ir linkėčiau kol kas.
Comment
Comment