Teko grįžti per Buzdisko punktą. Tarkim, lenkai nesenai prijungė naujai nutiestą 8 kelią prie savo PKP, dar susitvarkys. Bet kodėl pas mus tamsu, juostų žymėjimas nusitrynęs ir pilna duobių? Dieną pravažiuoti dar įmanoma (jei neužsnigta), bet naktį ... Čia taip priverčia laikytis greičio ribojimo ženklų?
Spėju, laukia rekonstrukcijos. Dabar nejuokinga situacija. Tik įdomu ar jau priklauso punktas LAKD ar dar pasieniečiams.
Lenkai aišku tiesiog jau viską rekonstravę santykinai neseniai.
Dabar nejuokinga situacija. Tik įdomu ar jau priklauso punktas LAKD ar dar pasieniečiams.
.
Pasienio kontreolės punktų direkcija (į.y. fizinė infrastruktūra) prikalauso tai pačiai Susisiekimo minsterijai kaip ir Lietuvos Radar... tfu,.t.y. Lietuvos kelių direkcija.
Bet vairuotojams svarbiau, ne kokia žinyba atsako už kelių tvarkymą, o kad įvažiavęs į duobę nepamestų ratų.
Pritariu. Kiek teko važinėti, vienodo prioriteto keliai jungiami pervažiavimais, o ne sankryžomis. Nebent A7 po rekonstrukcijos taps žemesnio prioriteto keliu, kokiu "07" ar pan.
Pagal tokią logiką, žiedų užmiestyje turi nebūti? Žiedai yra būdas išspręsti susikertančių srautų problemą. Sprendimo esmė – kad visi pristabdomi ir nebesidaužo stačiais kampais 90 km/h greičiu.
Pagal tokią logiką, žiedų užmiestyje turi nebūti? Žiedai yra būdas išspręsti susikertančių srautų problemą. Sprendimo esmė – kad visi pristabdomi ir nebesidaužo stačiais kampais 90 km/h greičiu.
Jei A-keliuose gali būti šviesoforai, tai gali būti ir žiedai, nieko čia prieštaraujančio magistralinio kelio sąvokai nematau.
Žiedas lėtina srautą daugiau nei nuovaža ar kelių susijungimas. Jei tai yra tikslas - ok, bet to neslepiam. Žiedai taip pat yra padidinto avaringumo vietos; mažiau nei sankryžos, bet daugiau nei srautų susijungimai ilgomis papildomis juostomis.
Šviesoforai greitkeliuose turi būti tik ten, kur privaloma riboti eismą: tuneliai, viadukai ir pan. Šviesoforas viduryje laukų ar prie turgaus yra absurdas.
Visuose pateiktuose pavyzdžiuose yra tik 3 arba 4 krypčių sankryžos ir nei vienoje papildomi jungiamieji keliai (mūsų atveju po 2 iš kiekvienos pusės) ar didelė vilkikų nakvynės aikštelė.
Šviesoforai greitkeliuose turi būti tik ten, kur privaloma riboti eismą: tuneliai, viadukai ir pan. Šviesoforas viduryje laukų ar prie turgaus yra absurdas.
Na, čia pateiki automagistralių mazgus. O prie Mariampolės turime automagistralės ir dviejų eismo juostų plento mazgą. Kai A7 taps greitkeliu, tai ir mazgas taps kitokiu. Dabar gi analogijos ieškočiau su A4 alkūne su žiedu ties Merkine, arba A14 ir 114 sankryža. Sakysi, šitie nėra E maršrutai. Gerai, A15 (E85) ir Salininkų g. (RK5203) sankryžoj yra žiedas.
Žiedas užmiestyje tikrai geriau negu šviesoforas.
Šviesoforui reikia iq jį tinkamai valdyti. Vairuotojai gali nereaguoti į raudonas.
Žiedas, gana pigi ir saugi, daug proto nereikalaujanti priemonė. Daugmaž esi priverstas lėtinti, kas yra gerai.
Jei srautas per didelis paprastam žiedui, visada dar yra variantas turbo žiedui.
Nebent kai jau srautai viršija 30k per parą, kai nesusitvarko turbožiedas, tada išimtiniu atveju gali būt šviesoforas, bet užmiestyje kai dažniausiai yra daug vietos, tada jau viską daryt "free flow" (nepertraukiamas eismas), t.y. statyti dobilo mazgą su jungiamaisias keliais, o jei pravažiuojasvarbus tranzitas tai netgi pusiau turbininė dobilo sankryža. Galbūt tokia kilpa išaugus srautams galėtų būti nuo A7 Karaliaučiaus į A5 Kauno kryptimi, jei atsiras tokia sankryža.
Šviesoforas suprantu miestuose, B ir C kategorijos gatvėse, kur didelis srautas, jį reikia tinkamai valdyti, važiuoja viešasis transportas.
A7, teisingai pastebėta, kuriam laikui liks paprastas 1+1 kelias. Kai bus pratęstas S22 (buv. Bundestrasse 1) ar jo analogas iki Eitkūnų, tada turbūt atsiras ir A7 greitkelis.
Aš nesu prieš žiedus, viskas su jais gerai jeigu jie tinkamai įrengti, atitinkamose vietose ir pan. Bet aštuoniukė ant E/A kategorijos kelio atrodo absurdiškai. Sunkvežimių vairuotojai tuos "žiedus" prakeiks.
Apie ką tu čia? Šioje vietoje puiku, kad pastatė vidutinio greičio radarą (sumažino vidutinį srauto greitį), tik manau, kad pradžia jo pasirinko negeroje vietoje, reikėjo statyti tik pravažiavus Mastaičių viaduką. Dėl ekranų, tai aš matęs juose ir greičio apribojimų, ir slidus kelias, ir berods atstumo laikymosi ženklus.
O kad nėra įvažų ir nuovažų tai čia manau didžiulis nesusikalbėjimas su rajono savivaldybe, kelių direkcija ir verslu, kodėl jeigu stato verslo objektus su tiesioginėmis įvažomis į didelio intensyvumo kelius reikalauja jas įrengti. Taip ir čia, rajonas leisdamas kurtis toje vietoje verslams (Hesburgeris, Magnaplastas, Laragis, RS-linija ir kt.) galėjo pareikalauti, kad pagerintų infrastuktūra ir padaryti nuovažas arba uždėtų ženklus, kad ten draudžiamas fūrų eismas į Kalvarijos gatvę, greit sukrustų įmonės ir imtųsi veiksmų. Kodėl tarkim miestui pavyksta susitarti su verslu? Arba kaip su Šiauriniu aplinkkeliu, Eigulių nuovaža ir miestas įrengė, nes kelių direkcija dar ilgai to būtų nedariusi motyvuojant pinigų stoka, taip pat imasi ir viaduko statybos į kitą pusę.
Apie tą, kad prioritetas radarams ir beprasmiams ženklams (pravažiuoju ta atkarpa 2x per dieną - nesu matęs jokio kito ženklo apart slidus kelias - netgi oro temperatūrai ęsant +7C ir sausai kelio dangai), o rimtai pavojingai sankryžai lėšų neatsiranda jau antri ar treti metai...
O prie ko čia verslas? Tai tada ir Kauno miesto gyventojai turi susimesti nuovažoms? Kol Kalvarijų g. buvo vieškelis, ir ja niekas (apart vietinių gyventojų) nevažiavo, tol ta sankryža nerūpėjo. Dabar gi ten pasidarė vienas iš labai judrių išvažiavimų iš/į miestą... Bet ji taip niekam ir nerūpi toliau... Nors ne, šyrit buvo atvažiavę kelininkai, ir turbūt 154 kartą smulkintu asfaltu užpylė tą duobę ant įvažiavimo į A5...
Apie tą, kad prioritetas radarams ir beprasmiams ženklams (pravažiuoju ta atkarpa 2x per dieną - nesu matęs jokio kito ženklo apart slidus kelias - netgi oro temperatūrai ęsant +7C ir sausai kelio dangai), o rimtai pavojingai sankryžai lėšų neatsiranda jau antri ar treti metai...
O prie ko čia verslas? Tai tada ir Kauno miesto gyventojai turi susimesti nuovažoms? Kol Kalvarijų g. buvo vieškelis, ir ja niekas (apart vietinių gyventojų) nevažiavo, tol ta sankryža nerūpėjo. Dabar gi ten pasidarė vienas iš labai judrių išvažiavimų iš/į miestą... Bet ji taip niekam ir nerūpi toliau... Nors ne, šyrit buvo atvažiavę kelininkai, ir turbūt 154 kartą smulkintu asfaltu užpylė tą duobę ant įvažiavimo į A5...
Sorry mano klaida, ten miestas ne rajonas turėjo išreikalauti iš verslo, ir taip, ir miestiečiai metasi tokioms įvažoms, kaip pavyzdį jau paminėjau Eigulių nuovažas šiauriniame apvažiavime.
Sorry mano klaida, ten miestas ne rajonas turėjo išreikalauti iš verslo, ir taip, ir miestiečiai metasi tokioms įvažoms, kaip pavyzdį jau paminėjau Eigulių nuovažas šiauriniame apvažiavime.
Čia man su priežastiniu ryšiu biški galai nesueina. Verslas paprastai ateina ten, kur yra infrastruktūra, o ne infrastruktūra turi ateiti po verslo. Bet čia net ne apie tai. Miestas sutvarkė gatvę, o LKAD nesugeba sankryžos padaryti saugios. Verslas čia išbvis ne prie ko.
Apie ką tu čia? Šioje vietoje puiku, kad pastatė vidutinio greičio radarą (sumažino vidutinį srauto greitį), tik manau, kad pradžia jo pasirinko negeroje vietoje, reikėjo statyti tik pravažiavus Mastaičių viaduką. Dėl ekranų, tai aš matęs juose ir greičio apribojimų, ir slidus kelias, ir berods atstumo laikymosi ženklus.
O kad nėra įvažų ir nuovažų tai čia manau didžiulis nesusikalbėjimas su rajono savivaldybe, kelių direkcija ir verslu, kodėl jeigu stato verslo objektus su tiesioginėmis įvažomis į didelio intensyvumo kelius reikalauja jas įrengti. Taip ir čia, rajonas leisdamas kurtis toje vietoje verslams (Hesburgeris, Magnaplastas, Laragis, RS-linija ir kt.) galėjo pareikalauti, kad pagerintų infrastuktūra ir padaryti nuovažas arba uždėtų ženklus, kad ten draudžiamas fūrų eismas į Kalvarijos gatvę, greit sukrustų įmonės ir imtųsi veiksmų. Kodėl tarkim miestui pavyksta susitarti su verslu? Arba kaip su Šiauriniu aplinkkeliu, Eigulių nuovaža ir miestas įrengė, nes kelių direkcija dar ilgai to būtų nedariusi motyvuojant pinigų stoka, taip pat imasi ir viaduko statybos į kitą pusę.
A5 Kauno aplinkkelyje trumpos greitėjimo/lėtėjimo juostos daugelyje vietų yra, stebina kodėl vis nieko nevyksta su Kalvarijų g. Net kelią išasfaltavo Kauno miesto savivaldybė, verslai statosi, degalinės.
Gal klystu ir kažkokie darbai bus?
A5 Kauno aplinkkelyje trumpos greitėjimo/lėtėjimo juostos daugelyje vietų yra, stebina kodėl vis nieko nevyksta su Kalvarijų g. Net kelią išasfaltavo Kauno miesto savivaldybė, verslai statosi, degalinės.
Gal klystu ir kažkokie darbai bus?
Kažkur buvo žinutė, kad 2024 m. gali jau ir būti. Ten šalia tos sankryžos stato dar ir Orlen kolonėlę, tai gal išstenės ir lėtėjimo/greitėjimo juostas..
Kažkur buvo žinutė, kad 2024 m. gali jau ir būti. Ten šalia tos sankryžos stato dar ir Orlen kolonėlę, tai gal išstenės ir lėtėjimo/greitėjimo juostas..
"Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė, kad sprendžiant A5 kelio ir Kalvarijų gatvės sankryžos įrengimo klausimą, 2022 m. gegužės 20 d. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su investuotoju."
Tai čia gal degalinė ir yra investuotojas? Gal visdėlto pavyksta susitarti su verslu?
"Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare nurodė, kad sprendžiant A5 kelio ir Kalvarijų gatvės sankryžos įrengimo klausimą, 2022 m. gegužės 20 d. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su investuotoju."
Tai čia gal degalinė ir yra investuotojas? Gal visdėlto pavyksta susitarti su verslu?
Jie patys sau nejuokingi kažin? Greitėjimo/lėtėjimo juostų įrengimui reikia ieškoti investuotojų? Kalvarijų g. rekonstruota 2019m (pabaigė ko gero 2020m), ir 2 metus ieško investuotojo, kuris velnias žino kada išasfaltuos 200m vienos juostos asfalto juostą?
Jie patys sau nejuokingi kažin? Greitėjimo/lėtėjimo juostų įrengimui reikia ieškoti investuotojų? Kalvarijų g. rekonstruota 2019m (pabaigė ko gero 2020m), ir 2 metus ieško investuotojo, kuris velnias žino kada išasfaltuos 200m vienos juostos asfalto juostą?
Čia ir matau nesusikalbėjimą Kelių direkcijos ir miesto, nes lėtėjimo ir greitėjimo juostas įrengė už 1,4km į Armoniškių g. kuri ir po šiai dienai yra žvyrkelis ir dėl to ten judėjimas praktiškai nulinis. Tai gal vertėjo miestui išasfaltuoti tą gatvę? Gaila kad taip atsainiai dirba ir nesusikalba kelių direkcija ir miestas, nuovaža įrengta kuria niekas nesinaudoja, o kur jos gyvybiškai reikia, neįrengia.
Pavadinimas: Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 72,50 km rekonstravimas
Sutartis/pirkimo dalis skiriama: ne V.1) Informacija apie neskirtas sutartis
Sutartis / partija neskirta
Kitos priežastys (pirkimo procedūra nutraukta)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3) Papildoma informacija
Kadangi garantinio laikotarpio įsipareigojimų užtikrinimo dydis, būdas yra esminės pirkimo sąlygos, kurios negali būti keičiamos, pirkimas turi būti nutrauktas.
Comment