Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nebūna autostradose kamščių? Dar didesni būna po eismo įvykių, nes iš visų pusių fiziškai aptverta ir išvažiavimai neapgyvendintose teritorijose kas keliolika ar daugiau kilometrų.
    Kažkaip neautostrada nepagelbėjo ir kamštis buvo ar keliasdešimt kilometrų.

    Comment


      Dabar klaisimas ta 2 plius 1 likusi autostrada nuo kauno dabartinem geopolitinem realijom turi prasme? manau 2 plius 2 reiketu daryt iki talino, grynai gynybiniais tikslais.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

        O supranti, kad skolinimasis dar labiau didina infliaciją? Valstybė daugiau skolinasi, verslas gauna daugiau užsakymų, verslas samdo daugiau darbuotojų, atlyginimai kyla, statybų kaštai auga, valstybei reikia daugiau skolintis ir sukasi ratas.
        Pagal tokią l;ogiką, vyriausybė turėtų skubiai peržiūrėti visas investicijas, ir kuo daugiau (kurios nėra būtinos) - sustabdyti. Nes skatina inflaciją.

        Comment


          Statant infrastruktūrą reiktų taip pat įsikalti ir žodį komfortas. Pvz. saugus tr. priemonių lenkimas (KET terminais - apvažiavimas).

          1+1 nors ir nedaug laiko sutaupai 100 km ruože, bet gauni daugiau saugumo, o didžiosios avarijos ne tokios ir dažnos, nors žiauriai užstabdo, jei nepasiseka.

          Dar reiktų atsiminti, kad kalbam ne apie kaip tiesiog Kaunas-Suvalkai autostradą, o apie Kaunas-Varšuva autostradą. Atstumas didesnis nei Vilnius-Klaipėda. Autostrada sutaupytų gal net valandą ir daugiau. Reikia išlaikyti 2x2 visame kelyje tarp miestų, nesukti galvos kada baigsis autostrada vidury kelionės.
          Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.11, 22:21.

          Comment


            Keista, kad šitame forume išvis kyla diskusija dėl normalių standartų 2+2 vertės. Greitis, saugumas, karinis mobilumas, triukšmo slopinimo ir aplinkos priemonės, įvaizdis galų gale....
            Labai tikiuosi, kad A5 bus įgyvendinta žaibo tempais, vėliau ateis ir atkarpos iki Panevėžio eilė.

            Comment


              Padiskutavom apie galimybes, dabar žiūrėkim ką turim šiai dienai.
              A5 Kaunas - Marijampolė:
              1) Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 79,00 iki 85,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto ekspertizė. Numatomos pirkimo pradžios data: 2022-II ketv. - 2022-II ketv.. Ekspertizei nustatomas 1 mėn. terminas. Darau prielaidą, kad po ekspertizės dar konkursas, apskundimai ir t.t. tai greičiau ~vasaros galo neprasidės darbai. Pataisykit jei klystu, neesu ekspertas šioje srityje.
              2) Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 72,50 iki 79,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto ekspertizė. Numatomos pirkimo pradžios data: 2021-IV ketv. - 2021-IV ket. Kaip ir jau turėjo būti pasibaigęs, bet per paiešką nepavyksta rasti ar tikrai įvykęs konkursas.
              Tai turim tikimybę pradėti darbus 12,50 km atkarpoje šiemet.

              Tolimesnė Via Baltica nuo Kauno link Latvijos sienos:
              1) Kelprojektas rengia MAGISTRALINIO KELIO A8 PANEVĖŽYS–ARISTAVA–SITKŪNAI PLĖTROS GALIMYBIŲ STUDIJA. Neįsivaizduoju koks terminas šiai galimybių studijai. Žinoma, tikėtina, po jos pasimatys ar galim turėti Kaunas - Panevėžys 2+2 kelią. Sutartis pasirašyta 2021 spalį.
              2) Plentprojektas rengia A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga plėtros galimybių studijos parengimas. Sutartis pasirašyta 2021 spalį.
              Tai įdomu kokios trukmės galimybių studijai. Manau, kad iki realių darbų tai čia dar daugybė metų. Galimybių studija, projektas, žemių paėmimas, pirkimai ir t.t. Nepamirštant, kad reikai užsitikrinti finansavimą.

              Beje, kas gaila, kad dar nepadaryta buvo iki šiol - dar 2006 metais buvo atliktas Ramygalos aplinkkelio poveikio aplinkai tyrimas, 2008 m. parengtas specialus planas. Mintis buvo pastatyti iškart 2+2 aplinkkelį. Primintų kaip lenkai dar nedarydami ilgų atkarpų padarė Sczczuczyn arba Stawiski aplinkkelius. Deja, turim 2022 ir fūros toliau važiuoja per miestelį, o eimo intensyvumas ten ~8000 per dieną.


              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Pagal tokią l;ogiką, vyriausybė turėtų skubiai peržiūrėti visas investicijas, ir kuo daugiau (kurios nėra būtinos) - sustabdyti. Nes skatina inflaciją.
                Nereikia stabdyti to kas biudžete numatyta, bet nereikia ir skubinti investicijų papildomai kišant pinigus į perkaitusią ekonomiką.

                Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                Keista, kad šitame forume išvis kyla diskusija dėl normalių standartų 2+2 vertės. Greitis, saugumas, karinis mobilumas, triukšmo slopinimo ir aplinkos priemonės, įvaizdis galų gale....
                Labai tikiuosi, kad A5 bus įgyvendinta žaibo tempais, vėliau ateis ir atkarpos iki Panevėžio eilė.
                Kad 2+2 reikia, tai niekas nesiginčija ir tai bus padaryta, bet aš nesuprantu ką karas pakeitė, kad staigiai reikia skubtinti statybas. Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Kad 2+2 reikia, tai niekas nesiginčija ir tai bus padaryta, bet aš nesuprantu ką karas pakeitė, kad staigiai reikia skubtinti statybas. Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.
                  Karo atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.

                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                    Karo atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.
                    Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.
                      Viskas turi prasmę. Nesigilinkime į karinius taktinius ar operacinius dalykus, kol nepadarėm strateginių veiksmų.
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                        Karo atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.
                        2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.
                          Tai bus imtasi priemonių, kad nedengtų.
                          Iš Baltarusijos galima paprasta artilerija tiesiogiai šaudyti vos ne į Prezidentūrą ir KAM Vilniuje.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Nereikia stabdyti to kas biudžete numatyta, bet nereikia ir skubinti investicijų papildomai kišant pinigus į perkaitusią ekonomiką.
                            .
                            Tai naujas projektas gerai ar blogai ekonomikai?
                            Ar stebuklingai sutampa, kad būtent x kiekis (jau numatytų gerai), o x+ pirmasis jau tampa blogai?

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                              2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.
                              Nesigilink į taktinius dalykus kai neturi strategijos. Kuo geresnės sąlygos greitai judėti, tuo technika ir judės greičiau. Tankus ir kitus vikšrus veža ant platformų, taip kad irgi svarbu geros judėjimo sąlygos. Platesnį kelią užtverti ar sugadinti sunkiau, nu ir t.t. Pasiklausk bet kokio kariškio - kur logistikai patogiau judėti ar kaimo šunkeliu ar autostrada, tai niekam iš kariškių nekils klausimų.
                              Aš neliūdnas - aš blaivus

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.
                                Kokiu greičiu karinės technikos kolona apvažinėtų Pasvalio žieduką? Kaip sektųsi su visom saugumo salelėm? Kaip sektųsi organizuoti vienu metu ir karines kolonas ir civilinį eismą?

                                Svarbu tiekimas į Suvalkų koridorių iš abiejų pusių. Plius galimybės greit permest techniką kaistant situacijai. Kad ir koks masinis perdislokavimas iš Vokietijos į Latvijos ir Estijos pasienius su Rusija.

                                Comment


                                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                  Viskas turi prasmę. Nesigilinkime į karinius taktinius ar operacinius dalykus, kol nepadarėm strateginių veiksmų.
                                  Apie tai ir eina kalba, kad uždengtas dangus yra strateginis veiksnys. Tikėkimės po šio karo KAM padarys išvadas.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    ... Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.
                                    nepamenu kuriais metais bet kažkada Nato kariuomenė judėjo lenkijos via baltikos keliu ir prieš kiekvieną tiltą, viaduką buvo sustatyti papildomi kariniai ženklai kiek per ta statinį gali važiuoti karinės technikos vienu metu. Tad kolona turi taikytis prie šių kliūčių, o autostradose tokie statiniai statomi tvirtesni, platesni. Dauguma karinės technikos yra didesnių gabaritų ir platesniu ir tiesesniu keliu, jos gali palaikyti pastovesnį greitį.
                                    Tas pats ir su fūromis, transportininkai skaičiuoja kiek mažiau fūra sunaudos kuro, ar važiuodama 82 ar 83km/h. Tai jie manau tikrai vertina ir kelių dangos kokybę, kelių lygumą, reljefiškumą, gulinčius policininkus ir pan.
                                    Visose šalyse kurios sėkmingai vysto ekonomiką atkreipkite dėmesį į kelius. Pradėkime nuo JAV ir pabaikime Kinija.

                                    Comment


                                      Pagaliau pradėjo judėti ledai

                                      Ieškoma kas įrengs vieną „Via Baltica“ ruožą: paskelbtas viešasis pirkimas A5 kelio ruožo nuo 72,50 km iki 79 km rekonstravimo darbams

                                      VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 km iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų III ketvirtį.

                                      Šiais metais pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus ruožuose nuo 79 km iki 85 km ir nuo 56,83 km iki 72,50 km. Darbų pradžia šiuose ruožuose priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirtojo šio kelio ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje.

                                      2019 m. pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus „Via Baltica“ (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km) ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos žemės paėmimo procedūros ir projektavimo darbai.

                                      Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn.

                                      Plačiau: https://lakd.lt/naujienos/ieskoma-ka...ravimo-darbams

                                      Comment


                                        Tikrai smagu pagaliau sulaukti žinių Minėtos 6,5 km atkarpos pagrindiniai darbai: "įgyvendinant rekonstravimo projektą bus įrengiamas naujas viadukas (sankirta), naujas tunelinis pravažiavimas, viadukas (žaliasis tiltas) gyvūnų migracijai. Taip pat bus rekonstruojama kelio danga, įrengiami jungiamieji keliai, statomos triukšmo slopinimo sienutės."

                                        Comment


                                          Važiuojant iš Marijampolės į Kauną, kelyje su skiriamąją juosta prieš vadinamą "Kaprato" ("Kaprato automobilių turgaus) viaduką su nuovaža į Puskelnius ir Dženčialauką pasitinka žalias "Automagistralės" ženklas, op po juo lentelė "400 m" (be rodyklių į viršų). Vadinasi, iki automagistralės pradžios lieka 400 metų. Už dviejų lygių sankryžos pasitinka toks pat žalias ženklas be lentelės. Pasukus į dešinę (pagal nuorodas į Puskelnius ir Dženčialauką), tuoj pat už posūkio yra ženklas "Automagistralės pabaiga". Tai gaunasi taip, kad automagistralė baigiasi dar neprasidėjusi...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X