Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Na atrodo bent 16-os km ruožui pinigai iš CEF'o užsitikrinti.
    Įdomu kada numatyta skelbti pirkimus

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

      Įdomu kada numatyta skelbti pirkimus
      Anksčiau kažką kalbėjo apie pirmą šių metų pusmetį pirmoms atkarpoms, bet asmeniškai abejoju ryšium su nauja žaliavų krize. T.y. skelbti tai gal ir paskelbs, bet galimybės prognozuoti ir įgyvendinti man dabar atrodo miglotos.

      Comment


        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

        Anksčiau kažką kalbėjo apie pirmą šių metų pusmetį pirmoms atkarpoms, bet asmeniškai abejoju ryšium su nauja žaliavų krize. T.y. skelbti tai gal ir paskelbs, bet galimybės prognozuoti ir įgyvendinti man dabar atrodo miglotos.
        Aš manau, kad tai yra vienas svarbiausių Europos kelių projektų (nes Suvalkų koridorius) ir jam reikia užtikrinti tokį finansavimą kokį reikės. Gal bus brangiau įgyvendinti negu prieš porą metų, bet dar didesnis miglotumas yra saugumo situacija.

        Labai norisi fizinės darbų pradžios dar šiemet, pvz. šią vasarą.

        Suprantu reiktų tiesti kokį Šeduva-Radviliškis, ar kokio miestelio aplinkkelį, dėl jų tikrai visko gali būti, bet dėl šio kelio nelabai suprantu, kodėl reikia kuklintis lėšų.

        Comment


          Gal bent karas mūsiškius genijus paskatins per 30 metų niekaip nesugebėtus padaryti valstybinės reikšmės darbus pradėti ir pagaliau baigti?

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Gal bent karas mūsiškius genijus paskatins per 30 metų niekaip nesugebėtus padaryti valstybinės reikšmės darbus pradėti ir pagaliau baigti?
            aš manau priešingai veikia su logika: "o kam statyt, vis tiek sugriaus"

            Comment


              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              aš manau priešingai veikia su logika: "o kam statyt, vis tiek sugriaus"
              Dar geriau, "tegu po okupacijos kiti šeimininkai rūpinasi"
              O jeigu rimtai, tai dar III Reicho ir Ukrainos praktika parodė, kad gerus greitkelius ne taip paprasta sugriauti. O ypač, žinant, kad NATO turės persvarą ore...

              Comment


                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                aš manau priešingai veikia su logika: "o kam statyt, vis tiek sugriaus"
                Jei tikslingai nekurs kraterių su galingom bombom, tai nesugriaus. Kiek jiems tas apsimokės/pavyks padaryti, geras klausimas.

                Beje, Lenkijoje kone iki 1988 m. beveik visi greitkeliai buvo tiek kiek reichas spėjo nutiesti.

                Comment


                  Va, kaip tik lyg ir pradedama susizgribti:

                  https://www.politico.eu/article/euro...sia-challenge/

                  ''While NATO coordinates military action, it doesn't finance bridges, railways and roads. That's where the EU is supposed to step up with the CEF.

                  “[Militaries] are using the same infrastructure as the civilians, and so they run into the same problems," said the Commission official. "They run into problems in ports, for a modal shift from ships to rail, they run into the same bottlenecks in urban nodes or with the same reduced train lengths, they have the same problems that certain airports are not linked to rail."

                  The CEF military mobility money is aimed at connecting airports to railways, strengthening bridges and clearing space at ports for rapid landing. Other larger projects — such as Rail Baltica, a €5.8 billion European standard-gauge train connection running through Estonia, Latvia and Lithuania to Poland — are also cited as critical for defense.

                  As part of Thursday's round of project approvals, €5 million will go to boosting military capability on the Latvia leg of Rail Baltica.

                  The biggest funding approval was €60 million for Via Baltica, a road link through the Baltics, hardly a major investment given new schemes typically cost billions.
                  ''

                  Versta su deepl.com/translator :

                  ,,Nors NATO koordinuoja karinius veiksmus, ji nefinansuoja tiltų, geležinkelių ir kelių. Būtent šioje srityje ES turėtų prisidėti pasitelkdama Europos infrastruktūros tinklų priemonę.

                  "[Kariškiai] naudojasi ta pačia infrastruktūra kaip ir civiliai, todėl susiduria su tomis pačiomis problemomis", - sakė Komisijos pareigūnas. "Jie susiduria su problemomis uostuose, norėdami pereiti nuo laivų prie geležinkelių, jie susiduria su tais pačiais trikdžiais miestų mazguose arba su tais pačiais sutrumpintais traukinių maršrutais, jie susiduria su tomis pačiomis problemomis, kad tam tikri oro uostai nėra sujungti su geležinkeliais."

                  CEF karinio mobilumo lėšos skirtos oro uostams sujungti su geležinkeliais, tiltams stiprinti ir uostuose atlaisvinti erdvę greitam iškrovimui. Kiti didesni projektai, pavyzdžiui, "Rail Baltica" - 5,8 mlrd. eurų vertės europinė standartinio pločio traukinių jungtis, einanti per Estiją, Latviją ir Lietuvą į Lenkiją, - taip pat įvardijami kaip itin svarbūs gynybai.

                  Ketvirtadienį patvirtinus projektus, 5 mln. eurų bus skirta kariniams pajėgumams didinti "Rail Baltica" Latvijos atkarpoje.

                  Didžiausias patvirtintas finansavimas - 60 mln. eurų "Via Baltica", kelių jungčiai per Baltijos šalis, kuri vargu ar yra didelė investicija, nes nauji projektai paprastai kainuoja milijardus.

                  Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)''


                  Gal kaip nors pavyktų išsimušti dalį, o gal net visą, finansavimą visai Via Baltica (ir, manau, daryti visą 4 juostų) per karinius reikalus?.. Būtų labai gerai.
                  Paskutinis taisė spekas; 2022.04.11, 15:16.

                  Comment


                    ,,Nėr pinigų''? Tai pasiskolink. Kiek ten buvo skaičiavimai reikia visam Via Baltica per visą Lietuvą - apie 1 milijardo? Tai paiskolink ir nedelsiant pabaik. Pvz atseit kovoti su kovidu per 2 metus buvo iššvaistyta, kiek žinau, apie 6 milijardai (berods apie 2 skirta iš EU ir apie 4 pasiskolinta).

                    Nes pvz tokie vaizdeliai yra kažkoks absurdas, viršūnė. Strateginis tranzitinis kelias skaitosi...:
                    (A10 Pasvalio pietuose - ir tokių vaizdelių pilna)

                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	684
Size:	171,4 kB
ID:	1961742

                    Comment


                      Apie skolinimąsi tai gera mintis, šiandien naujiena, kad vyriausybė pasiskolino už vos 1,8 proc palūkanas. Kai infliacija ir statybų kaštai milžiniškik tai privaloma visiems objektams skolintis ir statyti daugiau, kad sumokėtum mažiau.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Apie skolinimąsi tai gera mintis, šiandien naujiena, kad vyriausybė pasiskolino už vos 1,8 proc palūkanas. Kai infliacija ir statybų kaštai milžiniškik tai privaloma visiems objektams skolintis ir statyti daugiau, kad sumokėtum mažiau.
                        O supranti, kad skolinimasis dar labiau didina infliaciją? Valstybė daugiau skolinasi, verslas gauna daugiau užsakymų, verslas samdo daugiau darbuotojų, atlyginimai kyla, statybų kaštai auga, valstybei reikia daugiau skolintis ir sukasi ratas.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          O supranti, kad skolinimasis dar labiau didina infliaciją? Valstybė daugiau skolinasi, verslas gauna daugiau užsakymų, verslas samdo daugiau darbuotojų, atlyginimai kyla, statybų kaštai auga, valstybei reikia daugiau skolintis ir sukasi ratas.
                          Infliaciją sėkmingai mažins bankrotai logistikoje.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Infliaciją sėkmingai mažins bankrotai logistikoje.
                            Tai jeigu logistikos mažės, kam skubėti kelią platint? Jeigu dėl saugumo, tai kuo autostrada yra pranašesnė ginybinėms reikmėms už dabartinį kelią?

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                              Tai jeigu logistikos mažės, kam skubėti kelią platint? Jeigu dėl saugumo, tai kuo autostrada yra pranašesnė ginybinėms reikmėms už dabartinį kelią?
                              Pralaidumu.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Pralaidumu.
                                Magistralinių kelių platinimas/gerinimas yra labiau prestižo, malonumo ir saugumo reikalas. Blizgantys keliai beveik visiškai nepagerina ir logistikai ir verslui svarbu tik kad būtų asfaltas ir nebūtų kamščių. Kaina daug didesnė nei ekonominė nauda verslui.
                                Pabrėžiu "verslui", nes paprastiem vairuotojam ta nauda gerokai svarbesnė ir vertingesnė

                                Comment


                                  Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                  Magistralinių kelių platinimas/gerinimas yra labiau prestižo, malonumo ir saugumo reikalas. Blizgantys keliai beveik visiškai nepagerina ir logistikai ir verslui svarbu tik kad būtų asfaltas ir nebūtų kamščių. Kaina daug didesnė nei ekonominė nauda verslui.
                                  Pabrėžiu "verslui", nes paprastiem vairuotojam ta nauda gerokai svarbesnė ir vertingesnė
                                  Ta prasme eilinio kelio su traktoriais, žiedais, dviračiais ir t.t. perdarymas į autostradą nepagerina pralaidumo?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Ta prasme eilinio kelio su traktoriais, žiedais, dviračiais ir t.t. perdarymas į autostradą nepagerina pralaidumo?
                                    labai labai minimaliai. Milijonai eurų magistralei, kuri keliomis minutėmis pagretina pravažiavimą nėra naudinga investicia logistikai. Paprastai užtenka aplinkelio arba net vidinio aplinkelio

                                    Comment


                                      Parašė bimbam Rodyti pranešimą

                                      labai labai minimaliai. Milijonai eurų magistralei, kuri keliomis minutėmis pagretina pravažiavimą nėra naudinga investicia logistikai. Paprastai užtenka aplinkelio arba net vidinio aplinkelio
                                      Žiemą buvo geras pavyzdys su keliom minutėm. Kiek ten kilometrų kamštis buvo?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Žiemą buvo geras pavyzdys su keliom minutėm. Kiek ten kilometrų kamštis buvo?
                                        Nebūna autostradose kamščių? Dar didesni būna po eismo įvykių, nes iš visų pusių fiziškai aptverta ir išvažiavimai neapgyvendintose teritorijose kas keliolika ar daugiau kilometrų.

                                        Comment


                                          Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                          Magistralinių kelių platinimas/gerinimas yra labiau prestižo, malonumo ir saugumo reikalas. Blizgantys keliai beveik visiškai nepagerina ir logistikai ir verslui svarbu tik kad būtų asfaltas ir nebūtų kamščių. Kaina daug didesnė nei ekonominė nauda verslui.
                                          Pabrėžiu "verslui", nes paprastiem vairuotojam ta nauda gerokai svarbesnė ir vertingesnė
                                          Via Baltikoje įvyksta labai daug avarijų, nuostoliai didžiuliai, kai sudaužomos fūros su kroviniais, apie gyvybes net nekalbu.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X