Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
-
Parašė rimsenas Rodyti pranešimąGator: įsivaizduokite, jog gyvenate 200 metrų nuo A5, tačiau turite žvyrkeliu kalatotis 3-5 km iki 230 kelio, ir dar daryti lanką 5-10 km, kol vėl pasiekiate A5.Paskutinis taisė Jemelia; 2017.08.24, 22:04.
Comment
-
Aš visiškai sutinku, kad via baltica važiuoti būtų patogiau ir greičiau, tam nereikėjo tiek daug rašyti
O argumentas, kad Kaune nebūtų įvažiavimo į via baltiką tai netinkamas, jei prie pagrindinių miestų nebūtų įvažiavimų tai ir to tranzitinio transporto nebūtų. Svarstoma, kad įvažiavimai turi būti tik prie didesnių taškų, o ne kas 5 ar 10 kilometrų.
Visuomenės interesas koks - ar patogiau keliems šalia magistralės fyvenantiems, ar patogiau ir saugiau absoliučiai daugumai važinėjantiems ta magistrale? Na neįmanoma padaryt, kad ir tiems, ir tiems būtų geriausias variantas. Čia kiekvienos pasaulio magistralės "problema".Paskutinis taisė Gator; 2017.08.24, 22:16.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš visiškai sutinku, kad via baltica važiuoti būtų patogiau ir greičiau, tam nereikėjo tiek daug rašyti
O argumentas, kad Kaune nebūtų įvažiavimo į via baltiką tai netinkamas, jei prie pagrindinių miestų nebūtų įvažiavimų tai ir to tranzitinio transporto nebūtų. Svarstoma, kad įvažiavimai turi būti tik prie didesnių taškų, o ne kas 5 ar 10 kilometrų.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Grybas Rodyti pranešimąNa, visada tokie klausimai yra matomi iš skirtingų stovyklų pusių, ir jei vieniems tai yra argumentas, kitiems tai nepgarįsta nuomonė ar asmeniškumas. Kadangi gyvenu suvalkijoje (tai mano nuomonė turbūt yra šališka) ir teko ne kartą naudotis tiek senuoju keliu į Kauną, tiek Via Baltica, tai akivaizdu, jog važiuoti Via Baltica yra patogiau. Ne paslaptis, kad didelė dalis aplinkinių gyventojų darbo vietoje neturi ir dirba arba Marijampolėje, arba Kaune. Todėl ir kelionė į darbą nelikus išvažiavimo į Via Baltica gerokai pailgės, nes senasis kelias dėl ilgų gyvenviečių, greičio kalnelių, pėsčiųjų perėjų įveikiamas lėčiau. Pasakymas, kad toks kelias negali būti skirtas "namai <-> kaimynas <-> parduotuvė" nors ir logiškas, bet tokioje teritorijoje, kokioje yra Via Baltica atkarpa Kazlų Rūdos savivaldybėje, nepagrįstas. Asmeniškai manau, kad bent dar vienas įvažiavimas Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje prie tunelinio viaduko (ar kito iš 4 pravažiavimų), nebūtų padarę neigiamos įtakos tranzitiniam transportui.
Dėl važiavimo keliu Nr. 230 vs A5, galima padaryti paprastą palyginimą. Tarkime važiuojama į Kauną iš Kvietiškio ir lyginimas maršruto įveikimo laikas iki Mauručių (toliau abi atkarpos sutampa, tai nėra ko lyginti). Rezultatas yra 20 min vs 18 min (pagal Google maps). Sakyčiau visiškai nereikšmingas skirtumas, nes iš mano važiavimo A5 keliu patirties, nėra nieko labiau nervuojančio kaip vilktis eilėje fūrų ~70 km/h greičiu.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO ką sako Europos praktika?
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąVokietija A29, susiraskit Oldenburg ir vaziuokit i siaure, nu tikrai ne kas 20 km ivaziavimai ir koks jau tu kaimieciu srautas, kad keltu sauguma isiliedami i srauta? Ir to srauto dydis gi ne 100 000 masinu per valanda. Zodziu, argumentas del eismo saugumo yra juokingas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O šis kelias bent apynaujai statytas? Nes inžineriniai reikalavimai ir projektuotojų požiūris į išvažiavimsu magistralėse keitėsi su laiku. Reikėtų žiūrėti bent pastarojo tūkstantmečio magistrales.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąAr Gator su malonumu ir be nusiskundimų kalatotųsi piko valandomis kasdien į darbą ir atgal per visą miesto centrą? Ar, siekdamas išvengti miesto kamščių, rinktųsi maršrutą iš Garliavos link Megos kur nors per Jurbarką
Pagal esamą mąstelį, kad pasiektum Marijampolę ar Kauną senuoju keliu bet kurios gyvenvietės gyventojui manau prisidės maksimum 3km (galbūt koks 1km žvyruotu keliu arba ne). Žinant tų apylinkių eismo intensyvumą prisidės 10min kelionės laiko nedaugiau.
Kurioj vietoj tinka palyginimas važiuoti per visą kauną?
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąVokietija A29, susiraskit Oldenburg ir vaziuokit i siaure, nu tikrai ne kas 20 km ivaziavimai ir koks jau tu kaimieciu srautas, kad keltu sauguma isiliedami i srauta? Ir to srauto dydis gi ne 100 000 masinu per valanda. Zodziu, argumentas del eismo saugumo yra juokingas.
Jeigu būtų didelis tų kaimiečių srautas - tada ir padarytų jiems išvažiavimą. O mažam srautui daryti kokybišką normalaus ilgio į/išvažiavimą per brangu. O daryti trumpas ir siauras juostas nėra gerai, nes būtent tada ir atsiranda saugumo problemos. Lieka variantas arba daryti brangiai ir gerai dėl kelių žmonių, arba nedaryti išvis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai kurie jų seni autobanai, net ir su neribojamu greičiu, atrodo labai liūdnai ir palyginus Vilnius-Kaunas atrodo labai moderni ir kokybiška
Jeigu būtų didelis tų kaimiečių srautas - tada ir padarytų jiems išvažiavimą. O mažam srautui daryti kokybišką normalaus ilgio į/išvažiavimą per brangu. O daryti trumpas ir siauras juostas nėra gerai, nes būtent tada ir atsiranda saugumo problemos. Lieka variantas arba daryti brangiai ir gerai dėl kelių žmonių, arba nedaryti išvis.
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
o visus "nesaugius" į/išvažiavimus į degalines irgi naikinsim?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąIšasfaltuos tuos kelis kilometrus žvyrkelio ilgainiui, o gal ir greitai.
Su tokiu požiūriu - po viaduką kiekvienam vienkiemiui - tai niekada jokios infrastruktūros neturėsim :/
P.S. Aš nesu suinteresuotas, gyvenu mieste, tiesiog liudnas man daugumos požiuris, kad "kaimietį" ar kokį kitoki reikia "baust" nes jis prastesnis nes ne Vilniui gyvena ir pan. Jeigu daroma, reiketu daryti, kad daugumai gerai būtų ir nereikėtų daryti apsisukimų kaip ties Juragiais ar po 5 metų perstatinėti.
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
P.S. Aš nesu suinteresuotas, gyvenu mieste, tiesiog liudnas man daugumos požiuris, kad "kaimietį" ar kokį kitoki reikia "baust" nes jis prastesnis nes ne Vilniui gyvena ir pan. Jeigu daroma, reiketu daryti, kad daugumai gerai būtų ir nereikėtų daryti apsisukimų kaip ties Juragiais ar po 5 metų perstatinėti.
Comment
-
Parašė rimsenas Rodyti pranešimąįsivaizduokite, jog gyvenate 200 metrų nuo A5, tačiau turite žvyrkeliu kalatotis 3-5 km iki 230 kelio, ir dar daryti lanką 5-10 km, kol vėl pasiekiate A5.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Nėra ES jokių formalių tarpjunction'ių atstumo kilometražo normų, pagrindiniai kriterijai - srautai ir saugumas, prieš kuriuos abu deja ši atkarpa beviltiškai kapituliuoja. KZ magistralės intervale, apart 3-4 parapijinių kaimo tipo gyvenviečių aglomeracijos po keliasdešimt gyventojų, - nėra ne tik, kad miesto, miestelio, bet net bažnytkaimio; o ir taupaus suvalko genetiškai nemodifikuotinas, instinktyvus noras su savo obuolmušio kinkine nurėžti porą km tikrai nepakelia saugumo standartų.
OTOH, net ir žymiai mažesnės BENDRUOMENĖS/grupės sugeba išsireikalauti multimln. infrastruktūros investicijas, asignacijas. Ir paskiras pavienio kaimiečio aimanavimas, jau perkirpus atidarymo juostelę, čia tikrai nepadės - bet va 'pitchforkais ginkluota', nuosekli, rimtus tikslus kelianti - kelių šimtų organizuota bendruomenė šios 'misijos' įgyvendinimui tikrai būtų suradusi sprendimo argumentų. Alas...
Čia kaip tas dar nuo akmens amžiaus, žmonijai puikiai žinomas - sverto principas - jeigu pralaimi atstumą (šiuo atveju neskaitlingas interesantų kiekis), turi panaudoti daugiau jėgos (daugiau kūrybiško, lobistinio intensyvumo, aktyvesnio bendruomeniškumo etc).
Jei ko ir galima pasimokyti (ypač ateinančių atkarpų/etapų interesantams) iš šios prieš suvalkus 'prasuktos amžiaus aferos', tai - norint tapti išimtim ar precedentu (o ne pajuokos objektu, kodėl kažkas turi be išlygų, keliaklupsčiaudamas tenkinti kažkieno kaprizus, bei rūpintis jo interesais, jei šis tingi net pajudint penktą tašką) reikia visomis prasmėmis (visuomenine, technine, kompetencine, intelektine etc) bent jau pamėgint pakilt iki to precedento lygio.Paskutinis taisė akila nebula; 2017.08.27, 00:36.
- 2 patinka
Comment
Comment