Tenka važiuoti kiekvieną dieną keliu marijampolė-kaunas. Kas liečia šiuo metu remontuojamą ruožą, tai tenka rinktis senąjį kelią dėl sutaupomo laiko ir dėl mažesnio kelio apkrovimo, remontui pasibaigus manau teks vėl grįžti i via baltika. Streso nepatirti via baltikoje...na gal jūs labai ramus žmogus gal yra daugiau informacijos apie likusius ruožus? Gal aišku kada bus galima atkarpa prie garliavos važiuoti normaliu greičiu ir bus panaikintas tas kvailas apsisukimas? Kitu atveju nesuprantu kam reikėjo tą kelią išvis atnaujinti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąVažinėju Via Baltica kasdien ir... keista, bet nepatiriu jokio streso
Comment
-
jo, lenkų fūristai iš tiesų sugalvojo baisų dalyką - pas save kai turėjo ubagiškus kelius, taip elgėsi, tai ir pas mus dar "įvedė" šitą briedą, kuris kasmet sukelia daugybę eismo įvykių su tragiškais padariniais. Pilna video su milimetriniu atstumu prasilenkiančiom fūrom, net šiurpas ima. O gal jemelia tikrai itin ramus žmogus? Arba vienas tų fūristų?..
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKaip čia pasakius, ten važinėju retai. Jei vien dėl savęs, tai gal. Bet jei automobilyje sėdi tavo šeima, o matai, kad 150 kmh santykiniu greičiu priešpriešais, lenkdama kolegas, artėja fūra, nors lauke lijundra, tai tikrai jokio streso. Plius iš paskos važiuoja kolona, neaišku kaip stabdysianti. Gerai, kad dar kelias pakankamai platus. Vasara ta fantominė "trečioji juosta" gal ir nieko, bet žiemą...Parašė daktaras Rodyti pranešimąjo, lenkų fūristai iš tiesų sugalvojo baisų dalyką - pas save kai turėjo ubagiškus kelius, taip elgėsi, tai ir pas mus dar "įvedė" šitą briedą, kuris kasmet sukelia daugybę eismo įvykių su tragiškais padariniais. Pilna video su milimetriniu atstumu prasilenkiančiom fūrom, net šiurpas ima. O gal jemelia tikrai itin ramus žmogus? Arba vienas tų fūristų?..
Paskutinis taisė Lettered; 2017.05.03, 15:37.
Comment
-
Toks įspūdis, kad kai kuriems net keliu važiuoti nereikia: užtenka youtubėj pasižiūrėti filmukų (net nebūtinai susijusių su aptariama trasa - pirmam Lettered video na niekaip neatpažįstu Via Balticos trasos ruože tarp Kauno ir Marijampolės) ir streso jau pilnos kelnės - iš karto norisi į tikslą judėti ne tiesiai, o "ratais per aplinkui"
Na, nieko nepadarysi..., kiekvienam savo
Parašė jonvabalis Rodyti pranešimąTenka važiuoti kiekvieną dieną keliu marijampolė-kaunas. Kas liečia šiuo metu remontuojamą ruožą, tai tenka rinktis senąjį kelią dėl sutaupomo laiko ...
Parašė jonvabalis Rodyti pranešimą...Gal aišku kada bus galima atkarpa prie garliavos važiuoti normaliu greičiu ir bus panaikintas tas kvailas apsisukimas? Kitu atveju nesuprantu kam reikėjo tą kelią išvis atnaujinti.
O ir apskritai, žmonėms, kurie nemato tokiame kelio atnaujinime, koks atliktas tame ruože, privalumų, o tik problemas dėl "kvailo apsisukimo" ir tariamo nenormalaus greičio, ir tokios problemos jiems yra dominuojančios, pats likimas turbūt yra lėmęs važinėti kaimo vieškeliais - ir streso mažiau, ir tikslą greičiau pasiekiPaskutinis taisė Jemelia; 2017.05.04, 21:14.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTuriu tokią svajonę, kad be diskusijų apie važiavimo stilių Via Baltikoje (kas jau ne kartą buvo diskutuota) bus pagaliau įkeltų nuotraukų kaip atrodo rekonstruojamas ruožas
visame remontuojamame ruože paklotas asfaltas (gal dar ne visur viršutinis sluoksnis), sustatyti, gal dar ne visame ruože, apsauginiai atitvarai,
beveik visur, kur stovės, jau sumontuotas apsauginių tvorelių karkasas, jame sumontuota, sakyčiau, apie pusė garsą slopinančios medžiagos "sendvičių",
abiejų viadukų pylimai suformuoti, gelžbetoniniai karkasai išbetonuoti. Likę smulkesni darbai ir asfalto dangos išklojimas.
trys požeminiai pravažiavimai po magistrale, sakyčiau, skirtingame darbų atlikimo lygyje: bent viename karkasas pilnai suformuotas, kituose vis dar vyksta betonavimo darbai vėliau pradėtoje tvarkyti senojoje magistralės pusėje, eismas ties šiais požeminiais pravažiavimais vyksta naująja magistralės puse,
sakyčiau beveik visiškai suformuotas būsimų jungiamųjų kelių pagrindas tiek abipus magistralės, tiek ties viadukų ir požeminių pravažiavimų mazgais. Jungiamieji keliai dar niekur nepradėti asfaltuoti.
Ar per likusius tris mėnesius, kaip numatyta, kelininkai suspės užbaigti likusius darbus, - man per sunku pasakyti. Tai tiek.Paskutinis taisė Jemelia; 2017.05.04, 00:04.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąVažinėju Via Baltica kasdien ir... keista, bet nepatiriu jokio streso
Na kaip sakoma ir šuo kariamas pripranta, o ką darysi. Bet tai niekaip nesiriša su saugiu eismu etc. Via Baltikos problema yra ereliai-bepročiai vairuotojai, o ne pats kelias, jiems atrodo, kad nuvažiavus 10-15 min greičiau įvyks pasaulio stebuklas jų gyvenime.
Anksčiau PL tekdavo lygiai taip pat važinėtis, bet tiesiog nebuvo kitos išeities. nes kitaip 900km važiuosi 70km/h greičiu. Bet net dabar prisiminus šiurpas ima nuo tų laikų.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Gal pas jus mašina greitesnė, bet man greičiau ir patogiau važiuoti senu keliu kol remontas nepasibaigs, bet kaip sakant kiekvienam savo
Na kas liečia atkarpą prie Garliavos, tai pliusai žinoma matomi, tačiau investuoti tiek pinigų, padaryti tikrai gerą kelią, atskirti mašinų srautus ir nepadidinti greičio ir sugalvoti apsisukimą viduryje viso ruožo su 70 km/h greičiu?...skamba tikrai keistai, kai tokių atnaujinimų pagrindinės priežastys yra visų eismo dalyvių saugumas ir padidintas greitis.
Pagal jus reikia padaryti visur 4 juostas su 90 km/h greičiu? Su ypač patogiais apsisukimais?
Bendras judėjimo greitis ir nesumažėjo, išliko toks koks ir buvo, tačiau piniginė paplonėjo mūsų mokesčių mokėtojų, tai koks tikslas buvo daryti tokią rekonstrukciją, vien tik saugumas?
Pasirodo turiu rimtų problemų su vertinimais klausyk vertinime didysis ir likimo šamane, apsiramink truputį su savo tokiais įžvalgiais vertinimais, nes ne toks ir ramus pasirodo esi kokiu bandai apsimesti Mes kalbame apie kelią tai ir kalbėkime apie jį.Paskutinis taisė jonvabalis; 2017.05.05, 09:55.
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą..Via Baltikos problema yra ereliai-bepročiai vairuotojai ... o ne pats kelias .. Anksčiau PL tekdavo lygiai taip pat važinėtis ..
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTos pačios priežastys - tos pačios problemos.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Jei kažkas važiuoja pvz iš Latvijos ar šiauriau ir ne į DE, prastų kelių ir atstumo matematika vis dar kaip seniau. Bet kokiu atveju, bėda yra kelio pralaidumo ir jo naudojimo/apkrovimo neatitikimas.
Kitas dalykas ką paminėjai - ViaBaltica yra pavojingos konfiguracijos, kai pagal kelio plotį psichologiškai norisi važiuoti greičiau nei realiai saugu. Būtų ne pusė autostrados, o siauriau, be tikimybės tilpti tryse - galutinis rezultatas būtų mažiau tragiškas. Tada prireikia dirbtinių kliūčių, kad kelias jaustųsi prastesnis.
Bet kokiu atveju, gerai, kad tvarko ir dings juodas dryžis visam laikui. Tikiuosi kitos atkarpos irgi nebus pamirštos. Kokybiškas 2+1 su galimybe pigiai perdaryti į 2+2 būtų labai gerai. Nors žiūrint į Panevėžio aplinkelio rekonstrukcijos planus apima dvejopos mintys. Geriau nei nieko, bet tikrai ne ilgailaikis sprendimas.
Dėl perdarymo į 2+2, įdomu ką darys Marijampolės aplinkelyje su Vilkaviškio/Kybartų viaduku. Niekaip neįsivaizduoju kaip po juo sukiš autostradą. Kažkadaise pataupė, bet dabar gausis n kartų brangiau
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąTas Vilkaviškio viadukas nusikalstamai apgailėtinas, net du senesni viadukai ties Kėdainiais yra skirti perspektyvinėms 4 juostoms...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kas su juo negerai?
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąJis skirtas tik 2 juostoms, o ne 4, tad tikriausiai reiks griauti, o neduok die negriaus ir bus susiaurėjimas/sulėtėjimas... Apmaudu, kad jis projektuotas/statytas apie ~2000 m., kai jau tikrai buvo galima pagalvoti apie perspektyvines 4 juostas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai gal paprasčiau dabar dar vieną pastatyti kitos krypties 2 juostoms?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKokybiškas 2+1 su galimybe pigiai perdaryti į 2+2 būtų labai gerai.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąTai, kad telpa ten 4 eismo juostos. Suorganizuos jungtis su šalutiniu keliu kitokia schema ir neliks jokios problemos.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJei iš 2+1 ten būtų galima pigiai perdaryti į 2+2 tai iškart daryti 2+2 būtų dar pigiau nei atskirai per du kartusdaryti. Nebūtų prasmės tarpinio 2+1 daryti. Taigi tuo remiantis manau, kad pigiai nelabai ten bus galima padaryti 2+2.
Comment
Comment