Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nė nenugriaus.
    Kaip ir negriauna Kaunas-Marijampolė senojo plento dalies nuo Mauručių iki Dženčialaukos. Tie senieji plentai reikalingi vietinėms reikmėms.
    kažkaip čia visiem su teksto interpretavimu problemos sugeba paimti dalį sakinio ir pakomentuot ne į temą. Aš Via Baltica matau pro darbovietės langus tai patikėkit žinau koks ten srautas. Taigi nuo pradžių Kaunas-Marijampolė ruožas tvarkomas. Tai kaip ir aišku šiuo ruožu stop šitoj temoj tai kam minėt visokias dzin-liaukas. Aš tik bandau argumentuot kad ruože Marijampolė-siena yra pagrinde tranzitinis eismas (kaip minėjau pirmam galbūt pradžiai užtektų poros viadukų ir kelių kilometrų regioninių greta), o Kaunas-Pasvalys yra ir vietinis todėl visai logikos būtų A8 prioritetą skirt.

    Aš ir norėčiau autobano, pavyzdžiui, Ukmergė-Anykščiai-Rokiškis nes ten irgi tenka kartais pravažiuot.
    pritariu kad bent Ukmergė-Anykščiai autobanas būtinas , Anykščių aplinkkelį galėtų gi ta projektuoto geležinkelio trasa, per upelį net tiltukas pastatytas buvo, bereik tik per Šventają

    Comment


      Nėra logikos prioritetui, nes dabar daugiau lietuvių žūna ruože link Lenkijos.

      Comment


        Parašė transpondster Rodyti pranešimą
        kažkaip čia visiem su teksto interpretavimu problemos sugeba paimti dalį sakinio ir pakomentuot ne į temą. Aš Via Baltica matau pro darbovietės langus tai patikėkit žinau koks ten srautas. Taigi nuo pradžių Kaunas-Marijampolė ruožas tvarkomas. Tai kaip ir aišku šiuo ruožu stop šitoj temoj tai kam minėt visokias dzin-liaukas. Aš tik bandau argumentuot kad ruože Marijampolė-siena yra pagrinde tranzitinis eismas (kaip minėjau pirmam galbūt pradžiai užtektų poros viadukų ir kelių kilometrų regioninių greta), o Kaunas-Pasvalys yra ir vietinis todėl visai logikos būtų A8 prioritetą skirt.


        pritariu kad bent Ukmergė-Anykščiai autobanas būtinas , Anykščių aplinkkelį galėtų gi ta projektuoto geležinkelio trasa, per upelį net tiltukas pastatytas buvo, bereik tik per Šventają
        Dar kartą pakartosiu priežastis, kodėl tas ruožas yra Nr.1 kurį reikia paversti automagistrale:
        1. Žuvusių kelyje skaičius (Lietuvoje ruožas Nr. 1);
        2. Transporto srautas (LT Nr. 2 po Vilnius-Kaunas);
        3. Sukuriama ekonominė nauda (LT Nr. 2-3);
        4. 80% procentų naudojančių tą kelią yra Lietuvos piliečiai.

        Comment


          1&2 turbūt turi omeny visą A5 savo skaičiuos, nes siena-Marijampolė srautas toks pat kaip Panevėžys-Pasvalys.
          3. pilnai pritariu kad sukuriama, bet aš diskutuoju kad LT nauda galbūt didesnė A8&10
          4.be šansų


          belieka pakartot
          sugeba paimti dalį sakinio ir pakomentuot ne į temą
          jeigu kas bandys argumentuot apie ką buvo mano pirmas postas skaičiais bus įdomu paskaityt, bet jei neturit ką rašyt prašau nerašykit.

          Comment


            Parašė transpondster Rodyti pranešimą
            1&2 turbūt turi omeny visą A5 savo skaičiuos, nes siena-Marijampolė srautas toks pat kaip Panevėžys-Pasvalys.
            3. pilnai pritariu kad sukuriama, bet aš diskutuoju kad LT nauda galbūt didesnė A8&10
            4.be šansų


            belieka pakartot jeigu kas bandys argumentuot apie ką buvo mano pirmas postas skaičiais bus įdomu paskaityt, bet jei neturit ką rašyt prašau nerašykit.
            Tau čia argumentų jau daug kas prirašė. O gal tu nori pateikti bent vieną racionalų išskyrus Lietuva - Lietuviams?

            Comment


              nuo 45,15 iki 56,83 km

              Kelio rekonstrukcija nuo Kazlų Rūdos - Marijampolės savivaldybių ribos iki Puskelnių sankryžos

              Pirkimas 325651. Paskelbta 2017.01.31
              Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas. Techninių specifikacijų projektas



              [quote]
              2.2.2.1 lentelė. Suprojektuotų statinių sąrašas
              1. Kelias A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai1.1. Kategorija AM
              1.2. Kelio ilgis km 11,68
              1.3. Važiuojamosios dalies plotis m 2×7,50
              1.4. Kelio dangos plotis m 2×11,25
              1.5. Eismo juostų skaičius vnt. 4
              1.6. Eismo juostos plotis m 3,75
              1.7. Kraštinės saugos juostos plotis m 0,50
              1.8. Vidinės saugos juostos plotis m 0,75
              1.9. Sustojimo juostos plotis m 2,50
              1.10. Skiriamosios juostos plotis m 5,50 (4,0)
              1.11. Skirtingo lygio sankryžos vnt. 2
              2. Kelias Nr. 2611 Sasnava–Igliškėliai
              2.1. Kategorija V
              2.2. Kelio ilgis km 0,62
              3. Kelias Nr. 230 Mauručiai–Vinčai–Puskelniai
              3.1. Kategorija III
              3.2. Kelio ilgis 0,71
              Viadukai
              4. Viadukas 48,34 km bendras ilgis m 66,16
              5. Viadukas 52,23 km bendras ilgis m 91,14
              6. Tunelinis viadukas 53,87 km bendras ilgis m 15,20
              7. Viadukas 54,06 km (per geležinkelį) bendras ilgis m 94,60
              8. Viadukas per geležinkelį apjungiamajam keliui (A5 kelio 54,12 km)
              9. Tunelinis viadukas 54,33 km
              10. Estakada 56,55 km bendras ilgis m 258,30


              2.2.2. Rekonstruojamų kelio ruožų esama padėtis
              2.2.2.1. Kelio ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas
              Rekonstruojamo kelio ruožas nuo 45,15 iki 53,30 km driekiasi neurbanizuotomis teritorijomis.Esamas kelias šiame ruože nutiestas apie 1995–2000 metus pagal II techninės kategorijos kelio parametrus.
              Pagal sankasos geometrinius parametrus esamas kelias šiuo metu atitinka pusę AM kategorijos kelio. Visą kelio ruožą pagal statybos metus ir techninius parametrus galima suskirstyti į dvi charakteringas atkarpas.
              - Pirmoji atkarpa tai ruožas nuo 45,15 iki 52,60 km, kelias šiame ruože pastatytas apie 2000 metus su dvišlaičiu skersiniu dangos nuolydžiu, nutiestas naujomis vietomis, nesiderinant prie senojo kelio trajektorijos.
              - Antroji atkarpa tai ruožas nuo 52,60 iki 56,83 km, kelias šiame ruože
              pastatytas apie 1997 metus su vienšlaičiu skersiniu dangos nuolydžiu, tiesiant šį kelio ruožą buvo derintasi prie esamo kelio trajektorijos, atskirose vietose dalinai panaudojant esamo kelio sankasą.

              Ženkliai padidėjus eismo intensyvumui visas kelio ruožas buvo suremontuotas atskiromis atkarpomis.
              - Pirmoji atkarpa nuo 45,15 iki 52,60 km suremontuota apie 2010 metus. Šiame etape buvo nufrezuota visa asfalto danga ir pakloti 3 nauji asfalto sluoksniai, kurių bendras storis – 26 cm. Po atlikto remonto A5 kelio danga atitinka I dangos konstrukcijos klasei keliamus reikalavimus.
              - Antroji atkarpa nuo 52,60 iki 56,83 km suremontuota apie 2014 metus. Šiame etape ant esamos asfalto dangos papildomai buvo paklotas 4 cm storio viršutinis asfalto sluoksnis.

              Suprojektuotame kelio A5 48,34 km naikinama sankryža su rajoniniu keliu Nr. 2611 Igliškėliai–Sasnava–Kleviniai, jos vietoje suprojektuota sankirta;
              naikinama sankryža su rajoniniu keliu Nr. 2635 privažiavimas prie Karštinės nuo kelio Igliškėliai–Kleviniai (eismas nukreipiamas per sankirtą);
              rekonstruojama skirtingų lygių sankryža 52,23 km (Sasnavos), numatomas jos apšvietimas;
              įrengiami tuneliniai pravažiavimai 53,87 km ir 54,33 km;
              suprojektuotas viadukas per geležinkelį 54,06 km;
              skirtingų lygių sankryža 56,55 km (Puskelnių), numatomas jos apšvietimas; suprojektuoti apjungiamieji keliai;(...)

              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=325651

              Comment


                Na ką, lenkai vakar pradėjo pirkimus dar 34 km S61 trasos, nuo Kolno mazgo iki Ščiučino: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/24533/...targach-na-S61

                Įgyvendinimas iki 2021 vasaros maždaug.

                Likusi atkarpa (Lomžos aplinkkelis ir tada iki S8), įmanoma, pasileis pirkimus gal net artimiausiomis savaitėmis.

                Meanwhile mūsų A5 net iki Marijampolės nėra paskelbtas konkursas vienai atkarpai (Prienų raj.), didelis gabalas nuo Marijampolės iki PL sienos dar tolimam tolimam kosmoso statuse.

                Nesmagu. Pinigai šie, kaip suprantu, keliaus šildymo PVM lengvatos pratęsimui Ura tovarišči.

                Comment


                  sildymui pinigai is zvyrkeliu asfaltavimo.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                    sildymui pinigai is zvyrkeliu asfaltavimo.
                    Gal dalis, o bendrai -32 mln. EUR iš KPPP. Tiek vien žvyrkeliams nebuvo skirta niekada.

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                      sildymui pinigai is zvyrkeliu asfaltavimo.
                      jeigu zvyrkeliu projektas buvo dalinai finansuojams EU lesomis ir dabar pinigus skirtus projektui pravalgem tai EU lesos taip pat neisisavinamos?

                      graudu jei taip trumparegiskai viskas daroma...

                      Comment


                        Nemanau, kad viskas taip blogai. Šildymas buvo vienkartinis reikalas.

                        Tikėtina, kad ministras, kuris pastatė dujų terminalą, pastatys ir Via Baltika.

                        Comment


                          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                          Įgyvendinimas iki 2021 vasaros maždaug.

                          Ura tovarišči.
                          Mes iki 2019-tų turėsim visą veikiančią automagistralę tarp Kauno ir Marijampolės.
                          Lenkai S61 tiesia ne automagistralę, bet greitkelį.

                          Ura, tovariščiau. Kitaip tariant va tau, boba, ir devintinės.

                          Comment


                            Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                            Mes iki 2019-tų turėsim visą veikiančią automagistralę tarp Kauno ir Marijampolės.
                            Lenkai S61 tiesia ne automagistralę, bet greitkelį.

                            Ura, tovariščiau. Kitaip tariant va tau, boba, ir devintinės.
                            Mūsų magistralė bus manau labai panaši į lenkų greitkelį + dar su žiedine sankryža.

                            Comment


                              Parašė Mexas Rodyti pranešimą
                              Mūsų magistralė bus manau labai panaši į lenkų greitkelį + dar su žiedine sankryža.
                              O kur ta žiedinė bus? neužfiksavau, nuo Marijampolės?
                              Atėjo, pamatė, pastatė...

                              Comment


                                Lenkijoje greitkelis jei keturių juostų, tai yra 120 kmh (autostrada 140). Lietuvoje automagistralė pusę metų yra 110 kmh.

                                PS
                                Žiedas Panevėžio aplikkelyje?

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Lenkijoje greitkelis jei keturių juostų, tai yra 120 kmh (autostrada 140). Lietuvoje automagistralė pusę metų yra 110 kmh.

                                  PS
                                  Žiedas Panevėžio aplikkelyje?
                                  Tai kad mūsų "greitkelis" Stanaičiuose net su apsisukimu ir 70 ženklu, ar jo po 2 metų irgi nebus?

                                  Comment


                                    Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                    Tai kad mūsų "greitkelis" Stanaičiuose net su apsisukimu ir 70 ženklu, ar jo po 2 metų irgi nebus?
                                    Teisingas pastebėjimas: būsimosios automagistralės Kaunas - Marijampolė šiandieninė atkarpa ties Stanaičiais kol kas neturi nei automagistralės, nei greitkelio statuso. Todėl kabutės prie tokio eilinio magistralinio kelio ruožo įvardinimo - visai vietoje.

                                    Comment


                                      AM (automagistralėje) A1 Kaunas - Klaipėdoje yra apsisukimas. Ten nėra AM statuso, jis gal kilometro ruože panaikinamas ir po to vėl atkuriamas.
                                      Tačiau šitame kelyje, kuris teisiškai yra "respublikinis kelias su teise traktoriams važiuoti (AM traktoriams draudžiama)" greitis yra ne 70, o 110.
                                      Čia dar sena google foto (dabar šalia skritulio 110 yra 502 ženklas

                                      Dabar klausimas - kodėl negali padidinti greičio 4 juostų kelyje, kur jis pastatytas, nuo 70 iki 90 ar 100? Jei dėl jungiamųjų kelių trūkumo "Greitkelis" ar "AM" statuso suteikti negalima (traktoriai neturės kur važiuoti).

                                      Comment


                                        45,15 - 56,83 km (Marijampolės sav.)

                                        Pirkimas 183587
                                        Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. I etapas. Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas
                                        Įdėti dokumentai

                                        Bendra situacija

                                        Žemėlapio pagrindas iš www.BalticMaps.eu

                                        Bendri rekonstruojamo ruožo brėžiniai
                                        Paspaudus - didesnis brėžinys

                                        1) 45-51 km nuo Marijampolės / Kazlų Rūdos iki Sasnavos


                                        2) 51-57 km nuo Sasnavos iki Puskelnių


                                        Brėžiniai - 12-me dokumente:
                                        http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=326471

                                        Comment


                                          45,15 - 56,83 km (Marijampolės sav.)

                                          Šioje atkarpoje yra suprojektuoti trys jungtys su kitais keliais
                                          Šalia eis jungiamasis kelias
                                          Paspaudus ant projekto brėžinių - didesnis brėžinys

                                          1. Sasnavos mazgas
                                          a) Esama būklė
                                          Pagrindinę trasą kerta du rajoniniai keliai: RK 2611 į Igliškėlius (esančius prie kelio A16 į Prienus -Vilnių) ir RK 2635 į šalią esančią Barsukinę


                                          b) Projektas
                                          Numatoma dviejų lygių sankryža 48,34 km su keliu RK 2611; naikinama sankryža su keliu 2635



                                          2. Mazgas su senuoju plentu KK 230
                                          a) Esama būklė
                                          Mazgas yra šalia Dženčialaukos kaimo (kartais netiksliai vadinamas Puskelnių mazgų)


                                          b) Projektas
                                          Numatyta estakada 52,23 km bei žiedinės sankryžos ir jungiamieji keliai



                                          3. Puskelnių mazgas
                                          a) Esama padėtis


                                          b) Projektas.
                                          Numatyta dviejų lygių sankryža 56,55 km



                                          Esamos padėties ortofoto nuotraukos - iš www.maps.lt
                                          Projektas - http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=326471
                                          (brėžiniai yra byloje Nr.12)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X