Parašė Xmaster
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąKalantos g. sienelė skirta ne triukšmui, o teršalam sulaikyti, nes ten net ant 50 mažai kas važiuoja, dažniau stovi ir dūmija. Jei ant 60 km/h statytų sieneles, tai visas miestas taip turėtų atrodyti
Beje, Kalantos g. namai už 10 metrų nuo gatvės, čia kai kur net 100 metrų nuo tvorų jokio namo nėra.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGeležinkeliu Kazlų Rūda-Šeštokai traukiniai greičiau kaip "60" taip pat nevažiuoja, bet vadinamų sienelių pristatyta lyg įkalinimo zonos tvorų. Dar daugiau jų kur traukinių greitis didesnis - tarp Kazlų Rūdos ir Kauno.
Panašu į Italiją Lietuvoj darosi, kaip tik paskelbė, kad apie 5 milijardus eurų Italijoj "kultūros" projektam panaudojo, tik va neranda ką už juos padarė. Na pas mus bent jau tvoros stovi, jei ką tai džiugina
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąGeležinkelio triukšmas didesnis, ypač jei bėgiai nesujungti (kas pas mus kaip taisyklė būna). Na ir aišku, gi taip galima ES lėšas įsisavinti. Tik kaži kiek ten traukinių per dieną pravažiuoja?
(...)
Antai į Marijampolę savaitgaliais važiuoja 6 keleiviniai traukiniai (įskaitant lenkiškus) 1435mm bėgiais, kitomis dienomis - tik 4. Nepasakyčiau, kad važiuoja triukšmingai (nebent Pesos 620M garsinį signalą turi tokį, kad "ir nabašninką pažadintų"... O prekinis iš Kazlų Rūdos į Marijampolę ar Šeštokus pravažiuoja koks vienas ("rinktinis") per parą, kartais joks nepasirodo dvi paras. Žinoma, išimčių būna. Tai paplentėse ir pagelžkelėse kažin ar reikia gyventi kaip prie įkalinimo zonų (gal užtektų į tokias pasižvalgyti nuvažiavus į Marijampolę, Alytų, Pravieniškes?)?
P.S.: Teko šią vasarą nakvoti palapinėje netoli Jūrės geležinkelio stoties ir ties Mauručiais. Nuo 24 iki 6h traukiniai abiem pravažiavo gal kokie 5-6, o "fūros" netoli Mauručių tiesiog "užkniso"
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąŠiandien vakare tas apsisukimas ties Stanaičiais, apie kurį kalbame, jau veikė - atitvarai pašalinti, kelio ženklai sudėti...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą"Via Baltica" kelyje ties Mauručių viaduku pamačiau pastatytą bet dar į šoną nusuktą kelio ženklą "Automagistralė" (žalią su viaduku). Bet automagistralėje (kur greitis leidžiamas iki 130 km/h) apsisukimo vietų būti neturėtų.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą"Via Baltica" kelyje ties Mauručių viaduku pamačiau pastatytą bet dar į šoną nusuktą kelio ženklą "Automagistralė" (žalią su viaduku). Bet automagistralėje (kur greitis leidžiamas iki 130 km/h) apsisukimo vietų būti neturėtų.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąŠiandien vakare tas apsisukimas ties Stanaičiais, apie kurį kalbame, jau veikė - atitvarai pašalinti, kelio ženklai sudėti...As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKiek turės išvežti juoduose maišuose, kad atitvarus vėl sudėtų.... tokiame naujai padarytame autostradiniame kelyje įrengti apsisukimą yra nusikaltimas, už kurį turėtų sodinti ten ateityje žuvusiųjų vardu.
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKiek turės išvežti juoduose maišuose, kad atitvarus vėl sudėtų.... tokiame naujai padarytame autostradiniame kelyje įrengti apsisukimą yra nusikaltimas, už kurį turėtų sodinti ten ateityje žuvusiųjų vardu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr yra apskritai žuvusių ties apsisukimais?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr yra apskritai žuvusių ties apsisukimais? Dažniausiai vairuotojai žūva kaktomuša susidurdami lenkiant arba pakelės medį apsikabinę.
Esmė, kad kelias autostradinis, greičiai bus didesni nepaisant visų ribojimų, ir vienam padarius klaidą pasekmė nebus techninė avarija kaip kokiame žiede. Iš kitos pusės kam leisti pinigus ir daryti 2x2 kelią, jei paskui reiks apribojimų/kamerų/policijos matuoklių: eilinis biznis už biudžeto pinigus. Nutiesiam autostradą, įrengiam apsisukimą, apribojam greitį, ir greičio kamerą - verslo modelį patentuojuAs much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąDažniausiai tai žuva girti arba dėl girtų kaltės, jei dažnis svarbu. Pagal mirčių dažnį Via Baltica tikrai nėra mirtiniausias kelias LT, per metus ten max 10 žmonių, kai kituose keliuose ~300 (čia tęsiant dažnių temą). Esu pats apturėjęs žiaurią situaciją apsisukime A1 ties Kaunu (prie Ventus degalinės), ir tik laimingo atsitiktinumo dėka nenuskyniau pries nosį išsukusio piliečio...
Esmė, kad kelias autostradinis, greičiai bus didesni nepaisant visų ribojimų, ir vienam padarius klaidą pasekmė nebus techninė avarija kaip kokiame žiede. Iš kitos pusės kam leisti pinigus ir daryti 2x2 kelią, jei paskui reiks apribojimų/kamerų/policijos matuoklių: eilinis biznis už biudžeto pinigus. Nutiesiam autostradą, įrengiam apsisukimą, apribojam greitį, ir greičio kamerą - verslo modelį patentuoju
Nežinau kiek Via Baltica, bet jei tikrai kaip teigiate ~10, tai 1 iš 16. Sakyčiau labai daug.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą2015 m. valstybinės reikšmės keliuose žuvo 167 (statistika dešinėjė) http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/12
Nežinau kiek Via Baltica, bet jei tikrai kaip teigiate ~10, tai 1 iš 16. Sakyčiau labai daug.
http://www.lakd.lt/lt.php/eismo_saug..._statistika/27
Kad pasakyti ar 1 iš 16 yra daug, reikia žinoti kiek LT yra valstybinės reikšmės kelių ir koks jų bendras ilgis, kitaip galim greitai gauti tik tai ką siekiame įrodyti.
-----OFFTOPIC
Jei jau privertėt mane žiūrėt į statistiką, tai čia matyt įdomus dalykas:
Žuvusiųjų pikas siekia ~1000 žmonių 1989-1991 metais (sužeistų ~6000);
Sužeistųjų pikas siekia ~8000 žmonių 2005-2007 metais (žuvo ~700)
Žuvusiųjų sumažėjo gana ženkliai realiai tik pries kelis metus, o 2015 fiksuotas absoliutus minimumas 241 žmogus, o sužeistų -3777.
Taigi žuvusiųjų sumažėjo ~4 kartus nuo piko, o sužeistų - tik ~2. Įdomu kas tai lemia, bet faktas, kad vien žuvusiųjų skaičius negali būti vieninteliu kriterijumi sprendžiant kada pvz. statyti viaduką ar nestatyti, bent jau sužeisti turėtų būti vertinami irgi, ir dar geriau išskiriant juos į kelias kategorijas pagal sužalojimo sunkumą.Paskutinis taisė myhorsegallery; 2016.09.15, 00:42.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Paprastai statistikos nepalyginsi. 1980 nepalyginamai daugiau buvo bešviesių dviratininkų, vadeliotojų. Motociklininkų saugumo priemonės minimalios. Iš kitos pusės - mažiau automobilių, tarnybinį transportą vairuodavo pagrinde vairuotojai (dabar jau reta pareigybė, jei vadybininkas - tai kartu ir vairuotojas, kas reiškė, kad jo darbo sfera mašina, su visom lemputėm, ir žiūrėdavo atsakingai). Žodžiu reiktų didelio tyrimo ir pjūvių įvairiais kampais.
Mano išvada būtų tokia - dėl pasyvių ir aktyvių saugumo priemonių žuvusiųjų skaičius linkęs mažėti.
Labai daug padeda liemenės (tiesa, jos dėvimos tik už Vilniaus apskrities ribų), šviesos visą parą, žieminės padangos, atitvarai, gatvių apšvietimas, kelių aptvėrimas nuo žvėrių, bendra gerėjanti kultūra. Švedija išsikėlė tikslą - "0 žuvusių". Ambicingas, bet pasiekiamas.
Pas mus vyrauja "nevairuok išgėręs", bet kitomis temomis socialinės reklamos mažai. Pvz. kad dviračiu su šalmu ir liemene, kad "nelenk jei už 2 km išsuki iš kelio nes sutaupysi tik 10 sek.", "nekirsk ištisinės". Ir nėra jokių priemonių prieš turto neturinčius beteisius vairuotojus su mašinomis už 200 e.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPaprastai statistikos nepalyginsi. 1980 nepalyginamai daugiau buvo bešviesių dviratininkų, vadeliotojų. Motociklininkų saugumo priemonės minimalios. Iš kitos pusės - mažiau automobilių, tarnybinį transportą vairuodavo pagrinde vairuotojai (dabar jau reta pareigybė, jei vadybininkas - tai kartu ir vairuotojas, kas reiškė, kad jo darbo sfera mašina, su visom lemputėm, ir žiūrėdavo atsakingai). Žodžiu reiktų didelio tyrimo ir pjūvių įvairiais kampais.
Mano išvada būtų tokia - dėl pasyvių ir aktyvių saugumo priemonių žuvusiųjų skaičius linkęs mažėti.
Labai daug padeda liemenės (tiesa, jos dėvimos tik už Vilniaus apskrities ribų), šviesos visą parą, žieminės padangos, atitvarai, gatvių apšvietimas, kelių aptvėrimas nuo žvėrių, bendra gerėjanti kultūra. Švedija išsikėlė tikslą - "0 žuvusių". Ambicingas, bet pasiekiamas.
Pas mus vyrauja "nevairuok išgėręs", bet kitomis temomis socialinės reklamos mažai. Pvz. kad dviračiu su šalmu ir liemene, kad "nelenk jei už 2 km išsuki iš kelio nes sutaupysi tik 10 sek.", "nekirsk ištisinės". Ir nėra jokių priemonių prieš turto neturinčius beteisius vairuotojus su mašinomis už 200 e.
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąJeigu lenkia su reikalu išsukti už 2km tai dar beveik atleistina, bet dažnai sutinkama praktika kai yra lenkiama ir prieš pat nosį stabdoma, nes posūkis už 200m.
Dėl ženklų esu skeptiškas. Jų yra per daug mūsų keliuose ir gatvėse. Pvz. ne taip seniai ženklas "automagistralė" stovėdavo už kiekvienos sankryžos. Gerai, kad protas projektuotojams grįžta, visi ženklai iškelti, ir kol neišsuki nebereikia sukti galvos čia dar autostrada ar ne.
Labai dažnai piktnaudžiaujama "Rombais". Važiuoji akivaizdžiai pagrindiniu keliu ir prieš kiekvieną šunkelį yra rombas (o šunkelyje "Trikampis"). Bet kas penktas šunkelis rombo neturi ("Trikampį" turi) ir pradedi sukti galva ar čia "kliūtis iš dešinės", ieškai akimis trikampio. Tai labai trikdo. Nes reikia į kelią, pėsčiuosius žiūrėti, o ne svarstyti ar čia pamiršo pastatyti, ar keičiasi reguliavimas.
https://www.google.lt/maps/@55.09010...2!8i6656?hl=lt
arba
https://www.google.lt/maps/@55.08469...2!8i6656?hl=ltPaskutinis taisė Fulgur; 2016.09.15, 16:10.
Comment
Comment