Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iki šiol nesuvokiu, kodėl iš karto nedarė iš šio kelio autostrados?

    Comment


      Iki šiol nesuvokiu, kodėl iš karto nedarė iš šio kelio autostrados?
      Ar buvo galima įsivaizduoti autostrados statybą su 1992-ųjų Lietuvos biudžetu?
      Bet kodėl iškart nebuvo rezervuojama žemė autostradai tai čia tikrai klausimas, nors statomi viadukai jau buvo tam numatyti.
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2016.07.05, 13:20.

      Comment


        Man labai įdomi frazė "R. Sinkevičius taip pat pažymėjo, kad bylinėjimasis su žemės savininkais užtruko ilgai. Jis pasidžiaugė, kad šiais metais pagaliau bus pradėti visi rekonstrukcijos darbai atkarpoje iki Marijampolės." Ar nebuvo kalbama dėl Prienų ruožo, kad lieka kitiems metams?

        Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...tm_medium=Copy
        Atėjo, pamatė, pastatė...

        Comment


          Ar iki tol, kada bus paskelbtas konkursas darbams Prienų rajone, yra galimybė pamatyti kaip atrodys ši kelio atkarpa, gal yra kokie nors viešai prieinami brėžiniai ar planai?

          Comment


            Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
            Man labai įdomi frazė "R. Sinkevičius taip pat pažymėjo, kad bylinėjimasis su žemės savininkais užtruko ilgai. Jis pasidžiaugė, kad šiais metais pagaliau bus pradėti visi rekonstrukcijos darbai atkarpoje iki Marijampolės." Ar nebuvo kalbama dėl Prienų ruožo, kad lieka kitiems metams?

            Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...tm_medium=Copy
            Kad tame pačiame straipsnyje Butkevičius "vylėsi, kad 2018 metų biudžete tam lėšos bus numatytos" (magistralei užbaigti tarp Kauno ir Marijampolės). Tai vienas sako, kad pradės šiais metais, o kitas sako, kad gal po dviejų metų atsiras lėšų likusioms atkarpoms...

            Comment


              Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
              Kad tame pačiame straipsnyje Butkevičius "vylėsi, kad 2018 metų biudžete tam lėšos bus numatytos" (magistralei užbaigti tarp Kauno ir Marijampolės). Tai vienas sako, kad pradės šiais metais, o kitas sako, kad gal po dviejų metų atsiras lėšų likusioms atkarpoms...
              Tai, kad pradės, tai nereiškia, kad visos lėšos jau paskirtos. Panašiai kaip su Vilniaus aplinkkeliu.
              O gal supainiojo su atkarpa nuo Marijampolės iki sienos? Dėl kurios tikrai dar nieko neaišku.

              Comment


                http://maps.lt/map/default.aspx?lang...5d,stops,zebra
                Nepatogi ir avaringa buvusi sankryža "Via Baltica" Mauručių viaduko kilpoje baigiama rekonstruoti į žiedinę.

                Comment


                  Panašu, vienas apsisukimas šuo metu rekonstruojamoje Via - balticos atkarpoje Garliava -Kauno, Prienų rajono riba vis tiktai bus. Pradėta asfaltuoti kažkas panašaus į lėtėjimo juostą Stanaičiuose. Maždaug šioje vietoje, pažymėjau raudonai.

                  Kadangi tarpas tarp kelių dabar siauras, normaliam U formos apsisukimui nebeliko vietos, tad tikriausiai toje atkarpoje bus 70 ar dar mažiau, kadangi sunkvežimių, autobusų ar kokios kitos ilgesnės technikos gabaritas apsisukant išlys ir į antrą juostą. Tikriausiai vietiniai gyventojai ir įmonės išsikovojo, kad apsisukimas vis dėl to būtų įrengtas. Į kažkokį laikiną eismo nukreipimą dėl kelio rekonstrukcijos nepanašu, tikriausiai nėra ir poreikio, nes pagrindiniai darbai kurie liko, tai viadukų statybos Jurginiškių km.

                  Comment


                    Klausimas dėl 2 juostų kelio iki sienos, koks planuojamas to kelio statusas: greitkelis, autostrada ar tiesiog 2 juostų kelias?

                    Comment


                      Miningan - manau nebus apsisukimo. Nemanau, kad techninį projektą keistų per statybos darbus. Pranešimuose buvo minima, kad ruožas atitiks automagistralės reikalavimus. Pagal projektą turi būti rekonstruota ir kairė kelio pusė nuo 21,84 km iki 23,40 km, tad, manau, ten daromas asfaltas eismo nukreipimui į priešingą pusę.

                      Bmweda - iki sienos planuojamas ne 2, o 4 juostų kelias, kuris turės automagistralės statusą.

                      Comment


                        Na galbūt, tiesiog dabartinės eismo nukreipimui skirtos vietos yra kur kas trumpesnės, pvz. Juragiuose staigus vos ne 90 laipsnių posūkis pervažiuoti iš vieno kelio į kitą ir viskas...

                        Comment


                          Kiek darbai pasistūmėjo? Kaip tai nematyti naujosios atkarpos atnaujintų nuotraukų. Jau per šį laiką turėjo pasistūmėti.
                          Atėjo, pamatė, pastatė...

                          Comment


                            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                            ... iki sienos planuojamas ne 2, o 4 juostų kelias, kuris turės automagistralės statusą.
                            Ar tikrai iki sienos? Girdejau tik iki Marijampoles 2x2, o toliau - 1x2.

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Ar tikrai iki sienos? Girdejau tik iki Marijampoles 2x2, o toliau - 1x2.
                              Šiuo metu ruošiamas Poveikio aplinkai vertinimas, kurį atlieka Kelprojektas. Kiek pamenu kalba eina apie rekonstravimą į automagistralę tik nerandu dabar pagrindžiančio šaltinio.

                              Comment


                                Ne itin informatyvu, bet pasidalinu, ką pavyko užfiksuoti iš važiuojančios mašinos. Keliavau iš Marijampolės į Kauną. Pirma atkarpa yra Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje:


















                                Judesio daugiau nei matosi nuotraukose.

                                Comment


                                  Atkarpa nuo viaduko per geležinkelį iki Kauno apvažiavimo:

























                                  Comment




                                    Comment


                                      Jau atidarytas eismas atkarpoje nuo Garliavos sankryžos iki statomų viadukų Jurginiškių km. Greitis apribotas iki 70, neaišku ar dėl apsisukimo (kurį vis dėl to pastatė) Stanaičiuose ar dėl smulkių likusių darbų. Eismas jungiamuoju keliu į Stanaičių ir Juragių gyvenvietes atidarytas jau kuris laikas, bet teko matyti, kad "mikriukų" vairuotojai tuo keliu nesinaudoja ir žmones išleidžia pagrindiniame kelyje pro triukšmo sienelėje esančias duris. Tikriausiai dėl to, kad eismo greitis jungiamaje kelyje yra apribotas iki 50...

                                      Comment


                                        Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                                        Jau atidarytas eismas atkarpoje nuo Garliavos sankryžos iki statomų viadukų Jurginiškių km. Greitis apribotas iki 70, neaišku ar dėl apsisukimo (kurį vis dėl to pastatė) Stanaičiuose ar dėl smulkių likusių darbų. Eismas jungiamuoju keliu į Stanaičių ir Juragių gyvenvietes atidarytas jau kuris laikas, bet teko matyti, kad "mikriukų" vairuotojai tuo keliu nesinaudoja ir žmones išleidžia pagrindiniame kelyje pro triukšmo sienelėje esančias duris. Tikriausiai dėl to, kad eismo greitis jungiamaje kelyje yra apribotas iki 50...
                                        Tikrai atidarytas eismas, tik atvažiuojant nuo Marijampolės, sukant nuo Mauručių naujo viaduko toks mažas kampas paliktas... O ir išvažiavus nuo ten, tai dar nesitiki, kad esi vienpusio eismo kelyje, geltonos linijos likusios. Iš esmės statinys nebaigtas, o atiduotas naudojimui. Viadukai virš - su nepabaigtais turėklais, įvažų, net iš ūkininkų laukų

                                        Comment


                                          Parašė mindau Rodyti pranešimą
                                          Tikrai atidarytas eismas, tik atvažiuojant nuo Marijampolės, sukant nuo Mauručių naujo viaduko toks mažas kampas paliktas... O ir išvažiavus nuo ten, tai dar nesitiki, kad esi vienpusio eismo kelyje, geltonos linijos likusios. Iš esmės statinys nebaigtas, o atiduotas naudojimui. Viadukai virš - su nepabaigtais turėklais, įvažų, net iš ūkininkų laukų
                                          Viskas ten ok. Esant paruoštai naudojimui kelio atkarpai šiaurinėje atnaujinamo ruožo dalyje nėra reikalo laikyti abiejų krypčių eismą tik senoje kelio dalyje, kur ir greitis buvo ribojamas iki 50 km per valandą, ir nebuvo saugu.

                                          O visa atkarpa eksploatacijai bus atiduota kaip ir numatyta - kažkur rugsėjo mėnesį, kai bus pabaigtas tunelinis viadukas ir senosios viaduko virš geležinkelio ties Mauručiais dalies rekonstrukcija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X