Kažkaip keista, kad balandžio gale buvo pasirašyta sutartis dėl 10 km ruožo rekonstrukcijos, o dar iki šiol nėra žinių apie darbų pradžią. Gal kas turite kokios info?
Kažkaip keista, kad balandžio gale buvo pasirašyta sutartis dėl 10 km ruožo rekonstrukcijos, o dar iki šiol nėra žinių apie darbų pradžią. Gal kas turite kokios info?
Kaip tai nėra ? O kas čia ?
A5 Kaunas–Marijampolė–*Suvalkai
● Kelio rekonstravimas. Darbų vykdytojas: UAB „Alkesta“, Vytaras Vaikšnoras, tel.: 869843612.
39,00 – 45,00 km iki 2016-12-31 ribojamas greitis iki 70 km/val.
Na tada gal ir viskas ok. Dažniausiai pradedant rekosntrukcijos darbus tokiuose stambiuose projektuose būdavo spaudos pranešimai, bei nuotraukos su politikais, kurie linki gerų darbų
Kaip supratau ruožo atkarpa nuo 23,40 iki 35,40 km bus statoma paskutinė... Ar kur nors galima pamatyti kokį planą ar brėžinius kaip ji atrodys ? Domina kaip bus išspręstos situacijos su dabartinėmis sankryžomis, visur bus viadukai ar eismas vyks jungiamaisiais keliais?
Dar update iš LAKD, perspektyvos niūrios. CEF lėšų iššvaistymas RB man atrodo kaip nusikaltimas.
Kaip ir buvo pažadėta (dėl žemių išpirkimo A5 kelio atkarpoje tarp Marijampolės iki Lenkijos pasienio) informuojame:
kol nėra patvirtinto teritorijų planavimo dokumento, tol jokių žemės paėmimo procedūrų niekas nepradeda. Kol kas teritorijų planavimo dokumento rengimas net nepradėtas.
Važiuojant link Marijampolės, ties apskrities riba (posūkis į Plutiškes) atsirado ženklas apie kelio darbus, kurių pradžia 2016.04, pabaiga 2017.07. Prasidėjo ir šio ruožo rekonstrukcija?
Beje, paleistas eismas virš naujai pastatyto tunelinio viaduko Mauručiuose.
Važiuojant link Marijampolės, ties apskrities riba (posūkis į Plutiškes) atsirado ženklas apie kelio darbus, kurių pradžia 2016.04, pabaiga 2017.07. Prasidėjo ir šio ruožo rekonstrukcija?
Beje, paleistas eismas virš naujai pastatyto tunelinio viaduko Mauručiuose.
Galbūt reikėtų patikslinti: tunelinis viadukas dar tik statomas, ne pastatytas. Kadangi jo įrengimo darbai persislinko į senąją, jau eksploatuojamą pusę, tai ties ta vieta eismas senąja puse neįmanomas (dirba poliakalė) ir perkeltas (gal kokio 100 metrų ruože) iš senosios pusės į naujai nutiestą dalį.
Galbūt reikėtų patikslinti: tunelinis viadukas dar tik statomas, ne pastatytas. Kadangi jo įrengimo darbai persislinko į senąją, jau eksploatuojamą pusę, tai ties ta vieta eismas senąja puse neįmanomas (dirba poliakalė) ir perkeltas (gal kokio 100 metrų ruože) iš senosios pusės į naujai nutiestą dalį.
Taip, mačiau šį vaizdelį. Tik naująi nutiesta puse važiuojama ne 100 metrų, o ilgiau - gal būt kokį puskilometrį.
Važiuojant link Marijampolės, ties apskrities riba (posūkis į Plutiškes) atsirado ženklas apie kelio darbus, kurių pradžia 2016.04, pabaiga 2017.07. Prasidėjo ir šio ruožo rekonstrukcija?
Beje, paleistas eismas virš naujai pastatyto tunelinio viaduko Mauručiuose.
Čia tie patys darbai, kurie aptarti praeitame temos puslapyje - ruožas tarp 35 ir 45 km.
Beje, paleistas eismas virš naujai pastatyto tunelinio viaduko Mauručiuose.
Eismas jau paleistas ir naująja viaduko Mauručiuose per geležinkelį dalimi ir naujai nutiesta autostrados atkarpa nuo Juragių gyvenvietės pabaigos iki autostrados pabaigos už to tunelinio viaduko. Senoji geležinkelio viaduko dalis ir atitinkamai senoji autostrados atkarpos dalis uždaryta remonto darbams...
Beje, eismui uždarytose autostrados dalyse smagu eiti pėsčiomis.
Nesunku atpažinti rekonstruojamą "Via Baltica" kelio dalį Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje. deja, darbai nevyksta Marijampolės savigvaldybės teritorijoje, o autostrados baisiai pasigendi važiuojant pro Dženčialauką, Puskelnius, kur su "Via Baltica" sutampa senasis Kauno-Marijampolės plentas.
"Kauno Tiltų" medžiaga apie pėsčiųjų viaduko statybas Stanaičiuose.https://www.youtube.com/watch?v=fcffgh2Kmn4
Analogiškas viadukas bus keliamas ant kolonų liepos 4 (jai gerai pamenu) Juragiuose. Gaila kad šioje atkarpoje iš karto nebuvo statomas tunelinis ar įprastas viadukas tarp Juragių ir Stanaičių. Brėžiniuose punktyru lyg ir buvo kažkas pavaizduota. Aišku tokiu atveju butų reikalingi papildomi jungiamieji keliai (nuo Garliavos į Marijamolės pusę žvelgiant) ir kairėje kelio pusėje, o tai susiję su žemės paėmimu ir t.t. Dėl to visą rekonstrukcija būtų dar labiau nusikėlusi į neapibrėžtus ateities terminus...
Comment