Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKad apskritai ta rekonstrukcija esmės nekeičia. Geriau vietoj tų atkarpų būtų padarę bent 1 km autostrados, tai būtų šioks toks akivaizdus poslinkis. Arba padarytų Ramygalos aplinkkelį, tai irgi būtų akivaizdus pokytis. O dabar važiuosim kaip važiavom.
Comment
-
Bus tobulinama svarbiausios šiandienos Lietuvos transporto arterijos dalis
Šiandien Kelių direkcijoje buvo atplėšti techniniai pasiūlymai A5 kelio ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstrukcijos darbams atlikti. Konkurse dalyvavo 5 tiekėjai. Pasiūlymai su kainomis bus plėšiami vėliau, t.y. įvertinus tiekėjų kvalifikaciją.
Pagal statybos rangos sutartį planuojama vykdyti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimą, išplatinant kelią į dešinę pusę bei įrengiant antrą dviejų juostų važiuojamąją dalį bei važiuojamąsias dalis atskiriančią 5,5 m pločio skiriamąją juostą.
Rekonstrukcijos metu bus atlikta daugybė esminių inžinerinių patobulinimų, kaip, pvz.:
• Esamos vieno lygio sankryžos su rajoniniais keliais Nr. 2606 ir Nr. 2617 naikinamos, įrengiant skirtingo lygio sankryžas ir tokiu būdu atskiriant tranzitinio ir vietinio transporto srautus.
• Kelio A5 42,20 km esanti sankryža su keliu Kvietkiškis–Utalina naikinama, šioje vietoje rengiamas tunelinis pravažiavimas.
• Žemės ūkio technikos pravažiavimui ir gyvulių pervarymui į kitą kelio A5 pusę 38,50 km numatytas ūkinis tunelinis pravažiavimas.
• Nuovažos į šalia kelio esančius sklypus naikinamos, abipus magistralinio kelio bus įrengiami apjungiamieji keliai.
Rekonstruojamame kelio ruože numatytos aplinkosauginės priemonės: triukšmo slopinimo sienutės, apsauginės tvoros nuo laukinių gyvūnų, požeminė laukinių gyvūnų perėja, numatytas esamų lietaus nuotekų valymo įrenginių rekonstravimas.
Atlikus projekte numatytą kelio VIA BALTICA ruožo rekonstravimą, sutrumpės automobilių kelionės laikas, sumažės eismo įvykių rizika, pagerės Marijampolės apskrities gyventojų susisiekimas su Kauno apskrities centru – Kaunu, kaimiškų vietovių gyventojų susisiekimas su rajonų centrais bei juose esančiomis pagrindinėmis aptarnaujančiomis institucijomis. Tuo pačiu šis maršrutas bus patrauklesnis Lietuvos bei užsienio šalių eismo dalyviams.
LAKD inf.
Comment
-
Paklausiau lakd.lt apie konkurso nugalėtojus:
Kada bus paskelbtas nugalėtojas A5 kelio ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km darbams atlikti? Bei kada planuojama pradėti pačiu darbus? ( 2016-01-11 )
Minėto ruožo darbams vykdomas viešasis pirkimas, vertinama dalyvių kvalifikacija. Nugalėtoją nustatyti planuotume apie 2016-03, pasiūlymų vertinimą ir nugalėtoją derinsime su TID. Sutartį tikimės pasirašyti apie 2016-04.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPaklausiau lakd.lt apie konkurso nugalėtojus:
Ypatingos svarbos Via Baltica toliau ypatingai "greit" juda
Comment
-
Parašė ONV_ Rodyti pranešimąJeigu uz kiekviena zuvusi Via Baltica atleistu is darbo po viena Lakd klerka tai pajudetu 10 kartu greiciau
Comment
-
Parašė ONV_ Rodyti pranešimąJeigu uz kiekviena zuvusi Via Baltica atleistu is darbo po viena Lakd klerka tai pajudetu 10 kartu greiciauParašė Jmcezaris Rodyti pranešimąKodėl atlesiti? Sodint reikia, neveiksnumas irgi žudo.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu rimtai gi. Va, priėmė tave į darbą, tu atlikai viską ką turėjai, o kitą dieną koks gaidelis žuvo ir dar nužudė keletą žmonių kelyje. O tu sėsi į kalėjimą, nes "nenutiesei kelio per dieną".Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
LAKD atsako už valstybinės reikšmės kelius, o Jūs čia postringaujat apie kažkokį išasfaltuotą kelią užkampyje kur net autobusai nevažiuoja. Kaltinate įstaigą, kuri su tuo nieko bendro net neturi. Dar geriau padarote išvadas, kad dirbtų efektyviau jei atleistų dalį darbuotojų. Tai gal jiems kaip tik trūksta darbuotojų dėl to ir nespėja dirbti taip greitai kaip norėtumėte? Nepagalvojote apie tai?
Su raganų medžiokle nuklydome jau per daug į šoną. Grįžkime gal prie temos
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąUž viską pirmiausia atsako įmonės vadovas ir privalėtų mažinti darbuotojų kiekį ar visai išeiti iš darbo, jei nesugebėtų pagrįsti kodėl pirma tiesė kelią užkampyje seimo nariui iki namų kur net autobusas nevažiuoja, bet duobės ten kur važiuoja ( rodė nesenai kažkokiam valdančios koalicijos fruktui nutiesė), tačiau netiesia Via Balticos. Arba pats mažinti savo darbuotojų kiekį. Nenorės jis mažinti, nes neturės kam vadovauti.
Juk dažnas didesnis kelių sektoriaus rekonstrukcijos ar naujo kelio tiesimo projektas įstringa teismuose minimum porai metų. Ir tuomet dėl keliasdešimties ar kelių šimtų tūkst. eurų sumos ginčo viskas dėl uždelsimų visuomenei pabrangsta daug daugiau nei ginčijamos sumos.
Comment
-
LAKD paskelbė Panevėžio aplinkkelio I ruožo 0,00-10,53 km techninę specifikaciją. Gal už kokio mėnesio paskelbs ir konkursą.
Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 1. Techninės specifikacijos
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...356&LID=321112
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąLAKD paskelbė planuojamus 2016 m. pirkimus.
Reikšmingiausi: (tik klausimas ar visi jie bus iš tikrųjų paskelbti)
http://www.lakd.lt/lt.php/2016_m_pla...pirkimai/17699
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAr čia jau kaip sakant "by default" aišku, kad jie bus skelbiami?
Comment
-
Vaizdai pro autobuso 2-o aukšto langą
Delfi TV 2016.02.17 11:09
„Via Baltica“ kelyje filmuotas vaizdo įrašas pritrenkė
http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=70393720
Ši tema apie Via Baltica kelią.
Vis dėlto to kelio kokybė nedaro garbės Lietuvos kelininkams ir įstatymų leidėjams
Jei reikia, galima pakartoti nuorodą ir temoje apie kelių eismo taisykles.
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimąAutobuso vairuotoja reikia identifikuoti ir atimt teises visam gyvenimui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimątiek žuvusių yra tik dėl vairavimo kultūros, o ne dėl prasto kelio
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąDabartinis kelias pakankamai platus, tai galėtų nubraižyti 2+1, uždėti tvorelę tarp priešpriešinių eismų ir viskas būtų labai gerai. Bet geriau turėti dabartinį "1+1+savos paniatkės dalinant eismo juostas".
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą2+1 netilptų.
O prasilenkt galima ir Lenkijoj ar Latvijoj, juk ne taip jau ir toli
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąBet tvorelė juk tilptų?
O prasilenkt galima ir Lenkijoj ar Latvijoj, juk ne taip jau ir toli
Comment
Comment