Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kažin ar tarp Garliavos ir Juragių tiek darbų reikia? Kelias ir taip buvo su skiriamąja juosta. O apie didelį greitį miesto aglomeracijose svajoti nerealu. Tarp Juragių ir Mauručių - taip reikia, ten kelias ir viadukas per geležinkelį rekonstrukcijos prašosi...
    Ten matyt reikėjo ne tą patį 4 juostų ruožą "rekonstruoti" 3 kartus, bet vietoj to įrengti visiškai savarankiškus dubliuojančius kelius gyventojams.

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Ten matyt reikėjo ne tą patį 4 juostų ruožą "rekonstruoti" 3 kartus, bet vietoj to įrengti visiškai savarankiškus dubliuojančius kelius gyventojams.
      Panašu, kad kritikai patys nematė kas ten realiai yra daroma. Kad įrengti dubliuojantį kelią gyventojams yra siaurinamas tarp juostų buvęs griovys ir dešinė pusė perkeliama arčiau kairės. O atsilaisvinęs plotas ir naudojamas tam naujam keliui. Juk ten namai buvo labai arti kelio ir nemanau, kad buvo įmanoma tą naują kelią padaryti nerekonstravus dabartinio kelio.

      Comment


        Parašė sigius Rodyti pranešimą
        Panašu, kad kritikai patys nematė kas ten realiai yra daroma. Kad įrengti dubliuojantį kelią gyventojams yra siaurinamas tarp juostų buvęs griovys ir dešinė pusė perkeliama arčiau kairės. O atsilaisvinęs plotas ir naudojamas tam naujam keliui. Juk ten namai buvo labai arti kelio ir nemanau, kad buvo įmanoma tą naują kelią padaryti nerekonstravus dabartinio kelio.
        Gal kai ko ir nepamatė, kadangi pamatyti netaip lengva. Pašaliniu būdamas nepašmirinėsi darbų vykdymo vietoje tarp važinėjančios kelininkų technikos, iš keliu važiuojančio automobilio esant įtemptam vairavimui taip pat nepasižvalgysi, pėsčiam kelkraščiu einant tenka saugotis, kad neužlėktų ir nepartrenktų koks BMW-as ar "fūra".
        Kad Stanaičių ir Juragių gyventojams reikia dubliuojančio kelio, sutinku. Bet labiau reikia kelio su skiriamąja juosta tarp Juragių ir Mauručių, tarp "Kaprato" ir "Grižulo ratų".
        Dubliuojančio kelio dar reiktų Kauno-Klaipėdos automagistralėje tarp Babtų ir Žemaitkiemio viadukų (važiuoti transportui, kuriam automagistrale važiuoti draudžia KET, nes dabar toks transportas arba pažeidžia KET ir važiuoja automagistrale, arba turėtų apylankas daryti per Raudondvarį arba Kėdainius). Greitkelio Kaunas-Vilnius atkarpa nuo Kauno iki Rumšiškių dubliuojantį keliuką turi per Neveronis, pro Karčiupio geležinkelio stotelę, per Aleksandruvkos kaimą, Pravieniškes, bet ji dviratininkams nėra patraukli - šie eismo dalyviai linkę pažeisti KET ir pedalus minti greitkeliu.
        Paskutinis taisė Vitas; 2015.11.21, 10:00.

        Comment


          iki Stanaičių šiandien jau paklotas asfaltas, betonuoja pėsčiujų viaduko kolonas. Mauručių viaduko per geležinkelį kolonos jau išbetonuotos.
          Paskutinis taisė sauls; 2015.11.21, 23:53.

          Comment


            Atnaujintas PAV rožui A5 Kaunas - Marijampolė 45,15 – 56,83 km.
            http://www.kelprojektas.lt/lt/conten...lio-ruo%C5%BEo

            Trasos planą, kad būtų patogiau įdedu suskaidytą į 3 dalis




            Comment


              Patiko stirna ir karvė

              Comment


                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                Patiko stirna ir karvė
                Tai tur būt numatomi įspėjamieji kelio ženklai su atitinkamų gyvūnų simboliais ?

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Tai tur būt numatomi įspėjamieji kelio ženklai su atitinkamų gyvūnų simboliais ?
                  O "šernas" ir kt.? Tokių ženklų lygtais nėra. Čia gal pažymėtos vietos, kur numuštas gyvūnas.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    O "šernas" ir kt.? Tokių ženklų lygtais nėra. Čia gal pažymėtos vietos, kur numuštas gyvūnas.
                    Pačioje KET knygutėje tokie kelio ženklai tikrai nepažymėti.
                    Dar vaikas būdamas dalyvavau vienoje suaugusiems skirtoje saugaus eismo viktorinoje, kur pirmas klausimas buvo "Ar yra toks kelio ženklas - trikampis su šernu viduryje". Nedvejodamas atsakiau "tokio ženklo nėra" ir išsiunčiau atsakymą. Ir, deja - suklydau: atsakymuose į klausimus buvo komentuojama, kad tuometinis GOST-as ženkle leidžia naudoti bet kokio tai vietovei būdingo gyvūno simbolį...
                    Vėliau sužinojau, kad kažkurioje šalyje yra ženklų-trikampių su varlės simboliu, o draugai pranešė Belovežo girioje ženkle matę tokį ženklą su stumbro simboliu.
                    Žinoma, verta būtų sutikti, gal tikrai projekte žymimos atitinkamų avarijų vietos.

                    Comment


                      Maciau zenkla su kate

                      Comment


                        Na keista jei brėžiniuose visišką žargoną vartoja

                        Comment


                          "Stirna", "Šernas", "Karvė", "Laukinis gyvunas" dar puse bedos, bet yra dar ir "Šuo"

                          Comment


                            Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                            Kauno tiltai labai intensyviai vykdo darbus nuo Garliavos iki Kazlų rūdos. Nuo Garliavos link Marijampoles viena eismo juosta daug kur jau pilnai "nukasta", pradėtas įrenginėti šalutinis kelias eisiantis šalia magistralės (stumdomas juodžemis). Taip pat dirba trys polekalės prie geležinkelio viaduko (viena kala špuntą). Nustebino gerąja prasme šeštadienį ryte labai didelis kiekis dirbančios technikos. Gaila nepavyko padaryti geros kokybės nuotraukų.
                            Neblogai darbai juda, ne pagal grafiką net

                            http://www.verslosavaite.lt/index.ph...a-grafika.html

                            Comment


                              Kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbų progresas | 2015-11-24

                              https://www.youtube.com/watch?v=zrwYSo7Zz9g
                              Paskutinis taisė kasharas; 2015.11.24, 15:32. Priežastis: bloga nuoroda

                              Comment


                                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                Kelprojektas paskelbė atliktą A17 kelio Panevėžio aplinkkelio I ruožo 0,00-10,53 km rekonstravimo projektą.Šaltinis
                                Geriausiai visas planas matosi šiame faile: http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20parasais.pdf

                                Kas nustebino, kad nors ir kaip buvo tikėtasi didžioji kelio dalis bus 2+1 juostų kelias su reversu, tačiau bus prailgintas ir 2+2 kelio ruožas. Jis tęsis nuo dabartinio 2+2 pabaigos (už A8/A2 kelio viaduko) apie 2,1 km ir tada pereis į 2+1 kelią.

                                Toks ir "greitkelis", keturių juostų su žiedais ir 70 leistinu greičiu...

                                Comment


                                  isivaizduoju kokie kamsciai bus rekonstrukcijos metu

                                  Comment


                                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                    isivaizduoju kokie kamsciai bus rekonstrukcijos metu
                                    Kur netoli nuo rekonstruojamo "Via Baltica" kelio lygiagrečiai eina senasis Kauno-Marijampolės kelias, kamščių turėtų nebūti - daug transporto pasuks apylankmomis. Blogiau su eismu žemėlapio pirmoje dalyje rodoma "Via Baltica" atkarpa, kur senasis ir vadinamas naujasis keliai sutampa. Nors ir čia kažkiek gelbės išlikęs senasis kelias per Puskelnių gyvenvietę.
                                    Manau, kad Marijampolės savivaldybė turėtų kiek nors patvarkyti lauko kelią iš Baraginės gyvenvietės į Raišupį. Taip atsirastų primityvus papildomas išvažiavimas iš Marijampolės į kelią Dženčialauka-Obelinė-Plutiškės. Dabar nuo baraginės esamu lauko keliu lengvieji automobiliai geriausiu atveju važiuoti gali tik vasarą.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Kur netoli nuo rekonstruojamo "Via Baltica" kelio lygiagrečiai eina senasis Kauno-Marijampolės kelias, kamščių turėtų nebūti - daug transporto pasuks apylankmomis. Blogiau su eismu žemėlapio pirmoje dalyje rodoma "Via Baltica" atkarpa, kur senasis ir vadinamas naujasis keliai sutampa. Nors ir čia kažkiek gelbės išlikęs senasis kelias per Puskelnių gyvenvietę.
                                      Manau, kad Marijampolės savivaldybė turėtų kiek nors patvarkyti lauko kelią iš Baraginės gyvenvietės į Raišupį. Taip atsirastų primityvus papildomas išvažiavimas iš Marijampolės į kelią Dženčialauka-Obelinė-Plutiškės. Dabar nuo baraginės esamu lauko keliu lengvieji automobiliai geriausiu atveju važiuoti gali tik vasarą.
                                      Blogiau nei dabar neturėtų būti. Juk stato naujas papildomas juostas, o senomis eismas vyks kaip iki šiol vyko. Manau viadukus sugebes taip pastatyti, kad antrą pusę (kuri bus virš jau esamo kelio) statys jau eismą nukreipę naujai pastatytu keliu.

                                      Comment


                                        Siaip as apie kamscius Panevezio aplinkkelyje... jei ka...

                                        Comment


                                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                          LAKD neužtruko su atsakymu dėl šios situacijos:
                                          "Atsižvelgiant į tai, kad Viešųjų pirkimų tarnyba paprašė pateikti įvertinimui visus pirkimo dokumentus ir neleido vykdyti vokų atplėšimo procedūros, minėta vokų atplėšimo procedūra ir nukelta į gruodžio mėnesį."
                                          Na va - šiandieninis terminas, t.y. gruodžio 18 d., 10:00, praėjo ir nebebuvo nukeltas. Tikiuosi jau greitu metu išgirsti konkurso nugalėtoją

                                          Comment

                                          Working...
                                          X