Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąVis stebiu konkursą dėl ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km (Nuoroda). Iš pradžių pasiūlymų pateikimo terminas buvo 2015.08.31, paskui nukėlė į 2015.09.14, o po to į 2015.09.29 Tempiasi konkursas kaip reikiant. Tikiuosi Latvijas tilti neišstos su skundais dar po viso to.
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąDabar matau kad pasiūlymų pateikimo data yra 2015.10.29 ;]]
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNerimsta...
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąDėl kokių aplinkybių gali būti pratęsiamas laikas? Kas tai nustato ir kieno tai iniciatyva vyksta? Įdomu sužinoti kas konkrečiai vilkina šį konkursą.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąDėl kokių aplinkybių gali būti pratęsiamas laikas? Kas tai nustato ir kieno tai iniciatyva vyksta? Įdomu sužinoti kas konkrečiai vilkina šį konkursą.
Mėnesis stagnacijos - dar keliolika suluošintų ir žuvusių - giname "visuomenės" interesus.
Comment
-
"Via Baltica" atkarpoje tarp Garliavos ir Mauručių eismas jau vyksta tik viena kelio puse. Už viaduko Prienų kelio viaduko, ties degaline (kur kairėje pusėje "Nordnet" šaldytuvai) Marijampolės krypties eismas kreipiamas į kairiąją važiuojamąją dalį, joje organizuojant dvipusį eismą. Likusia viena asfaltuota dešiniosios juosta važinėja tik kelininkų technika.
Mažiau patyrusiems (arba solidų vairavimo patyrimą bet mažiau sveikatos) turintiems vairuotojams geriau naudotis lygiagrečiai einančiu Garliavos-Pažėrų keliu.Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.01, 14:23.
Comment
-
Beje, šita atkarpa jau buvo rekonstruota prieš ~10 metų, ir tas griovys buvo kapstomas. Jau tuomet atrodė keista, kodėl "rekonstruoja" ten kur jau ir taip yra atskiros juostos. Po tos nelogiškos "rekonstrukcijos" dar ir greitis buvo sumažintas. Tai taip ir kuičiamės dešimtmečiais toje pačioje vietoje...
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąDabar matau kad pasiūlymų pateikimo data yra 2015.10.29 ;]]
Pasiūlymų pateikimo terminas (EET)
2015-12-17 10:00
Kaip galima liepos pradžioje pradėtą pirkimą taip tempti į priekį? Valstybinės reikšmės kelias ir jo rekonstrukcija...
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąLAKD veiksmų jau visai nebesuprantu:
Pasiūlymų pateikimo terminas (EET)
2015-12-17 10:00
Kaip galima liepos pradžioje pradėtą pirkimą taip tempti į priekį? Valstybinės reikšmės kelias ir jo rekonstrukcija...
"Atsižvelgiant į tai, kad Viešųjų pirkimų tarnyba paprašė pateikti įvertinimui visus pirkimo dokumentus ir neleido vykdyti vokų atplėšimo procedūros, minėta vokų atplėšimo procedūra ir nukelta į gruodžio mėnesį."
Comment
-
Kelininkų prioritetai: Vilnius-Kaunas, Vilnius-Panevėžys ir „Via Baltica“
15min.lt
Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais itin daug rekonstrukcijos darbų bus vykdoma intensyviausio eismo šalies magistralėse. Daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys ir avaringumu išsiskirianti magistralė „Via Baltica“.........
................ Daugiausia rekonstrukcijos darbų planuojama magistralėje „Via Baltica“, kurioje 2009–2014 m. įvyko 294 įskaitiniai eismo įvykiai, iš jų beveik 60 proc. sudarė transporto priemonių susidūrimai.
Atsižvelgiant į tai, šiai magistralei rekonstruoti numatoma skirti didelę dalį 2014–2020 m. Lietuvos keliams numatytų Europos Sąjungos sanglaudos ir CEF fondų lėšų. Iki 2017 m. magistralės dalyje Kaunas–Marijampolė (17,34–23,40 km ir 35,40–45,15 km ruožuose) kelias bus praplatintas iki 4 eismo juostų, taip pat planuojama rekonstruoti „Via Balticai“ priklausantį Panevėžio aplinkkelį, magistralės dalies Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožus. Taip pat numatomi ir smulkesni eismo saugos gerinimo darbai – naujai susidariusių „juodųjų dėmių“ ir kitų avaringų ruožų inžinerinis tobulinimas.
Comment
-
Penktadienį - šeštadienį teko važiuoti atkarpa nuo Garliavos - Marijampolės link. Kelio sankasa, na bent jau pagrindinė jos dalis ruože nuo Garliavos iki Mauručių daugmaž atrodo baigta ir pilamas žvyras. Ties viaduku per geležinkelį statomos antrojo viaduko "kolonos", bet jo plotis atrodo bus toks pat kaip ir dabar esančio, tai yra po dvi eismo juostas, o ne po tris kaip pavaizduota brėžiniuose. Po viaduku išardyta keliasdešimt metrų geležinkelio, matyt trukdė kažkokiems darbams. Juragiuose ir Stanaičiuose gręžiami poliai pėsčiųjų viadukams. Statomas tunelinis viadukas ties Jurginiškių kaimu, bet analogiškas viadukas tarp Stanaičių ir Juragių dar nepradėtas statyti. Panagrinėjęs brėžinius atradau, kad jis pažymėtas juodu punktyru - https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...131&LID=246256
brėžinio pavadinimas - 16_kelio planas su zenklais(NR).pdf
Gal tai reiškia (būtų absurdas), kad šiame etape viadukas nebus statomas?
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąNebus nebus statomas. Jie po gero pusmečio jau planuoja visus darbus pabaigti. Bet užtai vietoj 70 bus galima ant 90 važiuoti. Prie tokio greičio ir apsisukimus galėjo palikti.
Projekte nei magistralės nei kitokių didesnį greitį leidžiančių ženklų nenumatyta.
Comment
Comment