Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    A5/130 sankryža sakyčiau problematiškesnė, nes Via Baltica ten smarkiai kertasi su vietiniais keliais, susiaurėja iki 1 juostos važiavimas E67 trasa.
    Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.
      Važiuojančių į Vilnių dalis vis tiek bus mažesnė, nei važiuojančių į Kauną, Panevėžį, Rygą ar Klaipėdą.
      Manau, ten reiktų A5 perdaryt, kad Via Baltica srautas ten nesisukinėtų. Kažką panašaus įsivaizduoju kaip Vilniaus Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryžą, tik nežinau ar galima ten viską sutalpint taip, kad nereikėtų šviesoforo (arba gal turbo žiedo) sankryžoje su 130 keliu.

      Comment


        Daug ten kaip galima tą sankryžą rekonstruoti. Paprasčiausias, bet ne geriausias ir ne pigiausias variantas yra pastatyti estakadą A5 krypčiai iš Marijampolės link Kauno. Aišku geriausia būtų estakada abiejų krypčių, nes A5 trasa turėtų būti pagrindinė, o atvažiuojantys iš Garliavos ar 130 kelio, į pagrindinį maršrutą turėtų įsijungti per greitėjimo juostą dešinėje. Kai dabar yra priešingai - pagrindinis srautas įsijungia per nuovažą iš dešinės į mažareikšmį srautą nuo Garliavos.

        Kaip teisingą pvz. esantį arčiausiai nuo Lietuvos, galima pažiūrėti Lenkijoje esančią S61 ir S8 kelių sankryžą. Kur lėtėjimo ir greitėjimo juostos teisingai pajungtos ir yra teisingo ilgio, su geru išankstiniu informavimu. Gaila tik google street view nėra naujų vaizdų (vieta: Droga Ekspresowa S8 - Google Maps ).

        Kai tuo tarpu pas mus turime tokią parodiją: Jonučiai, Kaunas County - Google Maps
        Kur dviejų juostų (+ viena lėtėjimo) kelyje turime "tris juostas" tiesiai į "pasaulio centrą Garliavą" ir tik kažkokią nereikšmingą, siaurą ir labai trumpą nuovažą link kažkokio nereikšmingo kelio A5, E67.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Užbaigus Kauno pietrytinį aplinkkelį....
          Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

          Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

            Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.
            Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

            Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
            Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.20, 22:21.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

              Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
              Nagi vėl drįsčiau pasiginčyti kur didesnės spūstys formuojasi ar ties Garliava ar ties IX fortu?
              KIek žinau tai rengiamas projektas vakariniam aplinkeliu, tai galbūt išspręs abi puses?

              Comment


                ties Garliava, bent jau laikinai galima būtų pigiuoju būdu pratęsti pirmą juostą ant viaduko važiuojantiems nuo Marijampolės Kauno/Klaupėdos kryptimi, kad nesikirstų taip agresyviai srautas su nuo Prienų atvažiuojančiais bandant įsirikiuoti į vieną juostą. Vietos tam ten yra.

                Comment


                  Kažką tokio greitu būdu fantazuoju dėl Garliavos sankryžos: Pakreipiau vaizdą šiaurės vakarų (E67 link pajūrio) kryptimi.

                  Formuoti išsišakojimą E67 link Rygos, panakinti konfliktinį tašką (posūkį į Garliavą), palikti galimybę važiuoti 2 eismo juostom.
                  Varšuvos kryptimi nieko nekeičiu, tiesiog reikia vadovautis ženklinimu (pirma juosta - Warszawa, antra juosta - Alytus).
                  Nuo Prienų pusės važiuojant bandau rasti vietos greitėjimo juostai į E67, bet pigus variantas tik darant greitėjimo juostą iš kairės pusės. Alternatyva - formuoti dvi greitėjimo juostas į mano nupaišytą 30->A5 kilpą.
                  Click image for larger version  Name:	garliavos sankr.jpg Views:	0 Size:	562,4 kB ID:	2166465
                  Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.21, 14:06.

                  Comment


                    Panašu lengvais perstatymais anksčiau ar vėliau neapsiribosim. Tiek Kaunas-Varšuva aktualus, tiek ypač pertvarkius aktualės Kaunas-Prienai-Alytus. Taip kad teks spręsti iš esmės

                    Comment

                    Working...
                    X