Kaune pagerės transporto ir ekologinės sąlygos
| 2006 10 30 11:32:27 |
SEB Vilniaus bankas suteikė 73 mln. litų kreditą UAB „Hidrostatyba“ svarbiam Kauno kelių infrastruktūros projektui įgyvendinti – M. K. Čiurlionio tilto prietilčio statybai. 25 metų trukmės kreditas suteiktas šiai bendrovei pasirašius tokios pačios trukmės koncesijos sutartį su Kauno miesto savivaldybe. Privataus ir viešojo sektoriaus partnerystės projektas leis plėsti Kauno miestą pietų kryptimi ir padės geriau sureguliuoti transporto srautus.
Banko duomenimis, tai vienas iš ilgiausio laikotarpio Lietuvos bankų suteiktų verslo kreditų. Visa projekto vertė yra 80 mln. litų.
„Tai vienas pirmųjų projektų mūsų šalyje, kai tvarkant infrastruktūrą bendradarbiauja privatus ir viešasis sektoriai. Šį projektą įgyvendina net trys šalys – savivaldos institucija, privati įmonė ir finansuotojas. Sėkmingas jo įgyvendinimas turėtų paskatinti ir kitas įmones bei institucijas aktyviau išnaudoti privataus ir viešojo sektorių partnerystės naudą miestui“, – sakė SEB Vilniaus banko prezidento pirmasis pavaduotojas, Verslo bankininkystės tarnybos direktorius Raimondas Kvedaras.
Pasak jo, toks finansavimo būdas, net ir esant ypač ilgam kreditavimo laikotarpiui ir didelei sumai, padeda efektyviai valdyti riziką ir surinkti pakankamai lėšų. „Dalyvaujant savivaldybei ar kitam viešajam subjektui, projekto vykdytojui nereikalingas joks užstatas. Be to, objektas projekto vykdytojui perleidžiamas eksploatuoti ilgam laikotarpiui, o tai padeda užtikrinti atliekamų darbų kokybę“, – teigė R. Kvedaras.
Kauno miesto savivaldybės Administracijos direktorius Arūnas Keserauskas pabrėžė, kad infrastruktūros projektams įgyvendinti reikia daug investicijų, kurios atsiperka tik per ilgą laikotarpį. „Bendri projektai yra būtini, nes miesto biudžeto lėšų infrastruktūros plėtrai nepakanka. Tokia praktika Vakarų Europoje ypač paplitusi įgyvendinant infrastruktūros, sveikatos apsaugos ir švietimo projektus – gerais pavyzdžiais turi vadovautis ir Kauno miestas“, – sakė A. Keserauskas.
Projekto statybas „Hidrostatyba“ planuoja pradėti jau lapkritį, kai tik bus gautas savivaldybės leidimas, ir jas ketina užbaigti per dvejus metus, po to bendrovė prietiltį eksploatuos dar 23 metus. „Šio svarbaus kelių infrastruktūros objekto kauniečiai laukė jau ilgai – pastačius prietiltį, pietinėje Kauno dalyje sumažės transporto kamščių, oro tarša, o miestas ta kryptimi galės plėstis sparčiau“, – teigė „Hidrostatybos“ generalinis direktorius Pranas Šidiškis. Jis džiaugėsi, kad banko dalyvavimas tokiuose trišaliuose projektuose padeda laiku užtikrinti atsiskaitymą su rangovu.
Hm, ar man tik vienam taip atrodo, bet manau, kad Europos pr. nėra labai naudingas. Nors pats gyvenu Aleksote, netoi Maxima bazės, bet manau, kad Europos pr. duos naudos nebent tik Fredos gyventojams, na dar užbaigus projektą iki galo, duos gal naudos kaip tiesioginis kelias į Via Baltica, bet kam to reikia?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Hm, ar man tik vienam taip atrodo, bet manau, kad Europos pr. nėra labai naudingas. Nors pats gyvenu Aleksote, netoi Maxima bazės, bet manau, kad Europos pr. duos naudos nebent tik Fredos gyventojams, na dar užbaigus projektą iki galo, duos gal naudos kaip tiesioginis kelias į Via Baltica, bet kam to reikia?
Na jei tau reik i gelezinkelio stoti vaziuot, tai per Aleksoto tilta vaziuosi? Lankas labai didelis gaunasi.
O del Via Baltica-Veiveriu pl. pritariu, kol kas tai nera labai reikalinga atkarpa.
Na jei tau reik i gelezinkelio stoti vaziuot, tai per Aleksoto tilta vaziuosi? Lankas labai didelis gaunasi.
O del Via Baltica-Veiveriu pl. pritariu, kol kas tai nera labai reikalinga atkarpa.
Na, nežinau, jei reikia važiuoti nuo Garliavos pusės į centro dalį, artimesnę stočiai, naujesnįjį Žaliakalnį ir pan., tai daug patogiau važiuoti per Čiurlionio tiltą. Čia, aišku, tada, kai baigs estakadą. Pilna reikšmė pasirodys, kai sujungs su Via Baltica.
Po Europos pr. sujungimo su Via Baltica, padidės sunkiasvorio tranporto eismas Europos pr. ir tada kentės vargšeliai, įsigiję būstą Fredos miestelyje ypač kentės gyvenantys tam name prie pat gatvės.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
trugdo eismas statybai - nukase jie ten juodzemi prie pat senojo kelio, matyt prades ruosti pamatus atraminei sienelei ir toliau gres pamatus kolonoms.....
Be to dabar sunkvezimiai zemes is satybos vietos veza prie tilto, o tam kad jam islysti is statybvietes i sankryza, reikia praleidineti vaziuojancius zemyn - trukdosi darbai....
Comment