Mano nuomone geriau jau tada važiuoti maršrutu: Čiurlionio tiltas, Piliakalnio g., Kalkinės g., Pabrėžos g.
Privalumai: nėra šviesoforų ir didelio mašinu srauto (maža kamščių tikimybė), mažai perėjų, šiek tiek mažesnis atstumas.
Trūkumai: prastesnis kelias, kelioms minutėms galima "užkliūti" ties geležinkelio pervaža, pirmą kartą važiuojančiam - gan klaidu.
Važiuojant Minkovskių g. gerai, nes tai pagrindinis kelias (mažesnė tikimybė pasiklysti ir geresnis kelias), tačiau daugiau šviesoforų ir perėjų, be to, šiek tiek ilgesnis atstumas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Na trumpiausias kelias turbut butu sis. Tik jis irgi prastokas ir klaidus. Yra ir galimybe ji sitrumpinti (taskais pazymeta gatvele), bet su automobiliu jos visgi nerekomenduociau iveikinet
Hammer:
Dėl to namo tai ten viskas Okay, mes su draugė ėjom ir stebėjomės, kam čia jį užkasė visai šalia to kelio. Jis ir buvo užkastas tvarkant ten visokius geležinkelius, kelius ir pan. Jo kvadratūra gal kokia 12kv m gyvenamojo ploto. Viduje yra du kambariukai - vienas pereinamasis, o kitas gyvenamasis Jį sutvarkius ten tilptų gyventi 4 studentai arba puse normalaus žmogaus
Hammer:
Dėl to namo tai ten viskas Okay, mes su draugė ėjom ir stebėjomės, kam čia jį užkasė visai šalia to kelio. Jis ir buvo užkastas tvarkant ten visokius geležinkelius, kelius ir pan. Jo kvadratūra gal kokia 12kv m gyvenamojo ploto. Viduje yra du kambariukai - vienas pereinamasis, o kitas gyvenamasis Jį sutvarkius ten tilptų gyventi 4 studentai arba puse normalaus žmogaus
Paguodei. 18kv metru kambary gyvenam 3. Dvigubai daugiau ploto!!! Tada tarp manes ir normalaus zmogaus yra tik keturgubas skirtumas
Estakada eis tiesiai, atkrepk demesi i statomus polius prie nuvaziavimo kilpos... O del gelzkelio reiktu isarciau paziet kas ten istikruju. Nemanau kad jis visiskai uzdarytas, nes per ji eina traukiniai i visas Fredos, Aleksoto, Kazliskiu atsakas.
Gal kas turit konkretu projekta? nes manau kad ten bus sudetingiau nei viadukas. Pagal statomas konstrukcijas panasu kad dar bus tiesus uzvaziavimas i kalna nuo Minkovskiu gatves ir gal netgi antras viadukas per pagrindini gelezinkeli (pazymejau melynai).
Teko kažkada seniau matyti projekto maketo nuotrauką. Jei atsimenu teisingai, viskas turėtų atrodyti taip (tos stačiampės kolonos manau yra tunelis geležinkeliui.)
Kaip matosi yra tik vienas susijungimas su Minkovskių gatve (bent taip buvo planuota prieš keletą metų).
Comment