Dar šiek tiek naujienų:
Naujos požeminės aikštelės projektavimui Vilnius ketina išleisti iki milijono litų
Naujos požeminės aikštelės projektavimui Vilnius ketina išleisti iki milijono litų
Sostinėje pradeda judėti naujos požeminės automobilių stovėjimo aikštelės, kurią numatoma įrengti prie Operos ir baleto teatro, projektas. Vien projektavimo darbams ketinama išleisti iki milijono litų. Kiek miestui kainuos visas projektas – valdininkai nesiryžta prognozuoti.
Kaip DELFI teigė sostinės savivaldybės Investicinių projektų skyriaus vedėja Rasa Cibulskienė, projektavimo darbus pavesta atlikti iki rugsėjo pabaigos. Rudenį esą galėtų prasidėti ir pačios statybos.
Anot savivaldybės specialistės, naujos aikštelės projekto kaina tiesiogiai priklausys nuo to, kiek kainuos statybiniai darbai. „Už projektavimą bus apmokama sutartyje nustatytą procentą nuo objekto sąmatinės vertės, - aiškino R. Cibulskienė. – Labai brangi projekto dalis – komunikacijų tinklų iškėlimas ir laikinų komunikacijų įrengimas statybos periodu. Būtent toje vietoje yra labai daug tinklų, kuriuos statybos metu reikia iškelti, tai labai brangina projektą.“
Pašnekovės teigimu, požeminės aikštelės statybos darbai šalia Operos ir baleto teatro turėtų būti derinami su privataus pasažo ir jam skirtos požeminės aikštelės statybos darbais. Esą numatoma nugriauti keletą senų pastatų, esančių šalia Gedimino prospekto. Vietoj jų turėtų išdygti modernus pasažas.
„Šie projektai nėra tiesiogiai susiję. Tie projektai (savivaldybės požeminės aikštelės ir pasažo – DELFI) turi judėti kartu, kad du darbai toje pačioje vietoje būtų atlikti vienu metu. Mano žiniomis, pasažo vietoje ketinama nugriauti mažaverčius pastatus, senus, Kultūros paveldo departamento saugomus restauruoti ir ten įrengti pasažą. Po tuo pasažu taip pat būtų požeminė aikštelė“, - plano punktus dėstė R. Cibulskienė.
2009 m. savivaldybė skaičiavo, kad požeminių automobilių stovėjimo aikštelių projektas kainuos daugiau kaip 30 mln. litų be PVM. R. Cibulskienės teigimu, dabar šis skaičius tikriausiai bus didesnis. „Kainos keičiasi. Dabar pamažu kyla įvairių medžiagų kainos. Kai pabaigs techninį projektą, padarys galutinę sąmatą – tada jau bus aišku“, - pridūrė pašnekovė.
Pasak jos, dėl projekto pasisakyti dar turi miesto Taryba. Jei projektas judės be trikdžių, statybos turėtų užtrukti maždaug dvejus metus.
Kaip DELFI teigė sostinės savivaldybės Investicinių projektų skyriaus vedėja Rasa Cibulskienė, projektavimo darbus pavesta atlikti iki rugsėjo pabaigos. Rudenį esą galėtų prasidėti ir pačios statybos.
Anot savivaldybės specialistės, naujos aikštelės projekto kaina tiesiogiai priklausys nuo to, kiek kainuos statybiniai darbai. „Už projektavimą bus apmokama sutartyje nustatytą procentą nuo objekto sąmatinės vertės, - aiškino R. Cibulskienė. – Labai brangi projekto dalis – komunikacijų tinklų iškėlimas ir laikinų komunikacijų įrengimas statybos periodu. Būtent toje vietoje yra labai daug tinklų, kuriuos statybos metu reikia iškelti, tai labai brangina projektą.“
Pašnekovės teigimu, požeminės aikštelės statybos darbai šalia Operos ir baleto teatro turėtų būti derinami su privataus pasažo ir jam skirtos požeminės aikštelės statybos darbais. Esą numatoma nugriauti keletą senų pastatų, esančių šalia Gedimino prospekto. Vietoj jų turėtų išdygti modernus pasažas.
„Šie projektai nėra tiesiogiai susiję. Tie projektai (savivaldybės požeminės aikštelės ir pasažo – DELFI) turi judėti kartu, kad du darbai toje pačioje vietoje būtų atlikti vienu metu. Mano žiniomis, pasažo vietoje ketinama nugriauti mažaverčius pastatus, senus, Kultūros paveldo departamento saugomus restauruoti ir ten įrengti pasažą. Po tuo pasažu taip pat būtų požeminė aikštelė“, - plano punktus dėstė R. Cibulskienė.
2009 m. savivaldybė skaičiavo, kad požeminių automobilių stovėjimo aikštelių projektas kainuos daugiau kaip 30 mln. litų be PVM. R. Cibulskienės teigimu, dabar šis skaičius tikriausiai bus didesnis. „Kainos keičiasi. Dabar pamažu kyla įvairių medžiagų kainos. Kai pabaigs techninį projektą, padarys galutinę sąmatą – tada jau bus aišku“, - pridūrė pašnekovė.
Pasak jos, dėl projekto pasisakyti dar turi miesto Taryba. Jei projektas judės be trikdžių, statybos turėtų užtrukti maždaug dvejus metus.
Comment