Kaune įvyko spaudos konferencija, kažkas bus ir spaudoje
http://www.kaunas.lt/190?sid=2270
Vakar apie šią problemą vėl kalbėta ir "Panoramą"
Spaudos konferencija „Kaip sprendžiama Aleksoto tilto - Marvelės gatvės spūsčių problema"
2008-01-11
Sausio 11 dieną Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, administracijos direktorius Vygantas Gudėnas bei UAB „Kamesta" generalinis direktorius Valentinas Marcinkevičius atsakė į visus žurnalistams rūpimus klausimus apie Aleksoto tilto transporto mazgą.
Meras pabrėžė, kad būtina spręsti susidariusią problemą, sukontroliuoti esamą situaciją. Labai svarbu surasti kompromisą tarp Savivaldybės, UAB „Kamesta" ir UAB „Kelprojektas.
Administracijos direktorius V. Gudėnas šiuo metu ruošia įsakymą, kuriuo prašoma UAB „Kelprojektas" koreguoti Aleksoto tilto transporto mazgo techninį projektą, atitinkantį 2005 metais patvirtintą detalųjį planą. V. Gudėnas pastebėjo, kad 2005 m. detaliajame plane nebuvo numatyta, kad už Aleksoto tilto gatvė savo pločiu būtų siaurinama. Anksčiau buvo 4 eismo juostos, tuo tarpu pagal UAB „Kelprojektas" paruoštą techninį planą liko tik 2 eismo juostos. Taip pat detalusis planas numatė už tilto nusukimus į kairę ir į dešinę, aikštelės išplatinimą, kad autobusai galėtų privažiuoti prie funikulieriaus. Atidarius atnaujintą Aleksoto transporto mazgą, nebeliko kairiojo posūkio, o posūkis į dešinę padarytas labai nepatogus vairuotojams.
„Reikia atsiprašyti koncesininkų už darbų stabdymą, nes taip tik gaištamas laikas. Jie dirba ir padaro savo darbus. Kuo greičiau bus baigtas Aleksoto tilto transporto mazgas, tuo greičiau bus pradėti Marvelės gatvės tvarkymo darbai", - sakė V. Gudėnas.
Pasak mero, detalusis planas tikrai nebus keičiamas, reikia koreguoti transporto mazgo techninį projektą. Savivaldybė pasirašė su UAB „Kamesta" koncesijos sutartį, kuri buvo paremta patvirtintu detaliuoju planu.
UAB „Kamesta" generalinis direktorius Valentinas Marcinkevičius pastebėjo, kad ši tema apie Aleksoto tilto transporto mazgą jau visiems gerai žinoma, todėl kaip ir nėra nieko nauja, ką pridurti. Darbai jau kaip ir „be 5 min baigti". „Belieka tik derinti techninio plano pakeitimus ir tęsti pradėtus darbus. Mūsų darbas yra statyti, jei kas blogai - taisyti", - teigė V. Marcinkevičius.
Spaudos konferencijos metu buvo užsiminta apie koncesijos nutraukimą, tačiau jos nutraukimas nėra lengvas dalykas. Koncesiją nutraukti galima tik abipusiu sutarimu.
2008-01-11
Sausio 11 dieną Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, administracijos direktorius Vygantas Gudėnas bei UAB „Kamesta" generalinis direktorius Valentinas Marcinkevičius atsakė į visus žurnalistams rūpimus klausimus apie Aleksoto tilto transporto mazgą.
Meras pabrėžė, kad būtina spręsti susidariusią problemą, sukontroliuoti esamą situaciją. Labai svarbu surasti kompromisą tarp Savivaldybės, UAB „Kamesta" ir UAB „Kelprojektas.
Administracijos direktorius V. Gudėnas šiuo metu ruošia įsakymą, kuriuo prašoma UAB „Kelprojektas" koreguoti Aleksoto tilto transporto mazgo techninį projektą, atitinkantį 2005 metais patvirtintą detalųjį planą. V. Gudėnas pastebėjo, kad 2005 m. detaliajame plane nebuvo numatyta, kad už Aleksoto tilto gatvė savo pločiu būtų siaurinama. Anksčiau buvo 4 eismo juostos, tuo tarpu pagal UAB „Kelprojektas" paruoštą techninį planą liko tik 2 eismo juostos. Taip pat detalusis planas numatė už tilto nusukimus į kairę ir į dešinę, aikštelės išplatinimą, kad autobusai galėtų privažiuoti prie funikulieriaus. Atidarius atnaujintą Aleksoto transporto mazgą, nebeliko kairiojo posūkio, o posūkis į dešinę padarytas labai nepatogus vairuotojams.
„Reikia atsiprašyti koncesininkų už darbų stabdymą, nes taip tik gaištamas laikas. Jie dirba ir padaro savo darbus. Kuo greičiau bus baigtas Aleksoto tilto transporto mazgas, tuo greičiau bus pradėti Marvelės gatvės tvarkymo darbai", - sakė V. Gudėnas.
Pasak mero, detalusis planas tikrai nebus keičiamas, reikia koreguoti transporto mazgo techninį projektą. Savivaldybė pasirašė su UAB „Kamesta" koncesijos sutartį, kuri buvo paremta patvirtintu detaliuoju planu.
UAB „Kamesta" generalinis direktorius Valentinas Marcinkevičius pastebėjo, kad ši tema apie Aleksoto tilto transporto mazgą jau visiems gerai žinoma, todėl kaip ir nėra nieko nauja, ką pridurti. Darbai jau kaip ir „be 5 min baigti". „Belieka tik derinti techninio plano pakeitimus ir tęsti pradėtus darbus. Mūsų darbas yra statyti, jei kas blogai - taisyti", - teigė V. Marcinkevičius.
Spaudos konferencijos metu buvo užsiminta apie koncesijos nutraukimą, tačiau jos nutraukimas nėra lengvas dalykas. Koncesiją nutraukti galima tik abipusiu sutarimu.
Vakar apie šią problemą vėl kalbėta ir "Panoramą"
Comment