Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Aleksoto prietiltis ir kaimyninės gatvės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    /\ Prašom, nesunku Gal tik kokybė ne auksinė.

    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

    Comment


      #42
      "Nusileidus nuo Aleksoto kalno ties tiltu iki Marvelės gyvenamųjų namų kvartalo bus tik vienos krypties eismas"

      tai tuomet nesuprantu, kur yra Marvelės gyvenamųjų namų kvartalas? Man atrodė, kad ten toliau - kokia 1km nuo Aleksoto tilto. Bet dabar pasirodo, kad taip nėra?

      Comment


        #43
        Parašė sauls Rodyti pranešimą
        jau dabar matau kamscius nuo Vytauto baznycios, toks vaizdas, kad pagrindinis masinu srautas per ta mazga butu nuo Marveles link Minkovskiu gatves, nors realiai tai visi is Senamiescio i Aleksoto kalna vaziuoja. Dar vienas vienas pavyzdys kaip nemasto lietuviu projektuotojai
        Na srautai į Aleksotą/Fredą sumažės kai bus baigta Europos pr. - Čiurlionio tilto jungtis.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          #44
          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Na srautai į Aleksotą/Fredą sumažės kai bus baigta Europos pr. - Čiurlionio tilto jungtis.
          Nu gal ir sumazes, nors realiai labai abejoju, nes jei paziuretum zemelapyje, tai Veiveriu gatve yra trikampio, kuri sudaro Europos pr. ir Minkovskiu gate krastines, taigi manau daug kas nesivargis vaziuoti dviem trikampio krastinemis ir vaziuos izambine. Bet ne apie tai as - kai bus pabaigta ta gatve, tai gal ir verta bus taip eisma organizuoti, bet dabar ir dar artimiausius metus yra taip kaip yra - didziausias srautas tikrai vaziuoja Veiveriu gatve.

          Comment


            #45
            Manau jis norėjo pasakyti, kad pavyzdžiui dabar žmogus, važiuodamas iš Maxima bazės į, pavyzdžiui, Akropolį, važiuoja pro aleksoto tiltą. Tuo tarpu po atidarymo važiuotų tiesiai pro naująjį tiltą ir E. Prospektą.

            Comment


              #46
              /\
              Europos prospekto ir M.K. Čiurliono tilto jungtis tikrai sumažins Aleksoto tilto apkrovimą, nes vykstantys pro Gel. stotį ir iš artimų jai gatvių į Aleksotą ir Garliavą ar net toliau, tikrai pasirinks naują, keturių eismo juostų, gatvę su minimaliu šviesoforų kiekiu, negu važiuos pro Akropolį ir Aleksoto tilto mazgą. Net važiuojant link Č. Radzinausko tilto patogiau, kai pabaigs Marvelės gatvę ,važiuoti pro Minkovskių gatvę ir nerti po Aleksoto tiltu ir patekti į Kauno vakarinį apvažiavimą. Daug greičiau ir patogiau.
              Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

              Comment


                #47
                Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
                /\
                Europos prospekto ir M.K. Čiurliono tilto jungtis tikrai sumažins Aleksoto tilto apkrovimą, nes vykstantys pro Gel. stotį ir iš artimų jai gatvių į Aleksotą ir Garliavą ar net toliau, tikrai pasirinks naują, keturių eismo juostų, gatvę su minimaliu šviesoforų kiekiu, negu važiuos pro Akropolį ir Aleksoto tilto mazgą. Net važiuojant link Č. Radzinausko tilto patogiau, kai pabaigs Marvelės gatvę ,važiuoti pro Minkovskių gatvę ir nerti po Aleksoto tiltu ir patekti į Kauno vakarinį apvažiavimą. Daug greičiau ir patogiau.
                Nelabai supratau kur ta keturiu eismo juostu gatve randasi? mano ziniom tai jos tik vienas kilometras nuo Aleksoto tilto iki Marveles, o link Europos pr. gal tik 200 metru tokios gatves.

                Comment


                  #48
                  Manau, jis norėjo pasakyti, kad pavyzdžiui būdamas prie gel. stoties aš geriau važiuosiu pro naują tiltą, naujai pastatytą įkalnę, ir per Europos prospektą, nes tos gatvės yra plačios ir su labai mažai šviesoforų. Tokiu atveju net į aleksotą būtų galima tikėtis patekti greičiau. Į Garliavą juo labiau.

                  Comment


                    #49
                    /\ @sauls

                    Sekančiais metais bus pabaigta nauja Marvelės gatvė (4 eismo juostos), kuri sujungs Aleksoto tiltą ir vakarinį aplinkkelį einantį, nuo 9 Forto iki Noreikiškių (Žemės Ūkio Universiteto). Artimiausiuose planuose yra numatytas Minkovskių gatvės platinimas iki 4 eismo juostų. Tad manau, su laiku, turesime gerą jungtį, nuo M.K. Čiurliono tilto iki vakarinio aplinkkelio. Žiūrėkime ne tik į šiandieninę situaciją, o ir į ateitį, juk miestas vystosi.
                    Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                    Comment


                      #50
                      Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
                      /\ @sauls

                      Sekančiais metais bus pabaigta nauja Marvelės gatvė (4 eismo juostos), kuri sujungs Aleksoto tiltą ir vakarinį aplinkkelį einantį, nuo 9 Forto iki Noreikiškių (Žemės Ūkio Universiteto). Artimiausiuose planuose yra numatytas Minkovskių gatvės platinimas iki 4 eismo juostų. Tad manau, su laiku, turesime gerą jungtį, nuo M.K. Čiurliono tilto iki vakarinio aplinkkelio. Žiūrėkime ne tik į šiandieninę situaciją, o ir į ateitį, juk miestas vystosi.
                      Mano prognozes, deja, pildosi, jau prasidejo nesamones: tikrai padare didziausia nesamone, kamsciai kas vakara, debilai planuotojai, kitaip negaliu vertinti...

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15348755

                      kuo tas dabartinis kamstis vaziuojant i Aleksota sumazes kai Minkovskiu gatve praplatins??? juk dabar, su nauja transporto schema, Minkovskiu gatves automobiliu srautas netrukdo vaziuojantiems i Aleksota, trukdo panaikintas juostu kaitaliojimas ant Aleksoto tilto, nes i virsu visada tik viena juosta.

                      Net jei visi, kas dabar vaziuoja is zemkes i gelezinkelio stoti, nustotu kirsti Aleksoto tilta, situacija visiskai nepasikeistu. O siaip tai zinant Kauno gatviu statymo tempus, nemanau kad per artimiausius 2 metus Minkovskiu gatve tarp tilto ir Europos pr. bus sutvarkyta.

                      Moralas: Kauno valdininkai parode savo impotencija: pareguliavo eisma ten, kur to visiskai nereikejo daryti. Reikejo tiesiog palaukti kol bus sutvarkytos visos gatves ir tada pakeisti eisma (jei jau taip reikia, bet ir tai abejoju), nes dabar is to - visiskai jokios naudos.

                      Comment


                        #51
                        ^^ bet geru pinigu pasidare uz si projekteli

                        Comment


                          #52
                          Kupčinskas siautėja toliau. Svarbu, kad žodžiai virstų darbais:

                          Dėl nevykusio Kauno Aleksoto tilto transporto mazgo braška valdininkų kėdės

                          Paulius Garkauskas, Rafael Achmedov, www.DELFI.lt
                          2008 sausio mėn. 8 d. 14:37

                          Naujasis Kauno Aleksoto tilto transporto mazgas jau beveik mėnesį piktina laikinosios sostinės vairuotojus – eismas tilto prieigose ne tik kad nepagerėjo, o atvirkščiai - itin pablogėjo. Kauno meras Andrius Kupčinskas teigia, kad naujoji eismo reguliavimo sistema yra netinkama, o už tokius spendimus jau artimiausiu metu turėtų atsakyti aukštas pareigas užimantys Kauno valdininkai.

                          Kauno meras Andrius Kupčinskas teigia, kad naujoji eismo reguliavimo sistema yra netinkama, o už tokius spendimus jau artimiausiu metu turėtų atsakyti aukštas pareigas užimantys Kauno valdininkai.


                          A. Kupčinskas: pridaryta nesąmonių

                          Pastaruoju metu Kauno meras pasižymi aštria kritika laikinosios sostinės valdininkams. Pirmadienį išpeikti Kauno komunalininkai už nenuvalytas miesto gatves, o antradienį pabilta, kad už nevykusiai išspręstą Aleksoto tilto transporto mazgo problemą lėks Kauno valdininkų galvos.

                          „Aš matau, kad čia padarytos akivaizdžios nesąmonės", - piktinosi A. Kupčinskas.

                          Į Aleksoto tilto kairįjį prietiltį investuota apie 15 milijonų litų. Anksčiau, norėdami įsukti į H. ir O. Minkovskių gatvę, pervažiavę tiltą sankryžoje vairuotojai turėjo pasukti į kairę.

                          Pagal naują tvarką eismas nukreipiamas į dešinę pusę leidžiantis naujuoju prietilčiu. H. ir O. Minkovskių gatvė pasiekiama pravažiavus po tiltu nutiesta gatve. Vairuotojai priversti sustoti prie dviejų šviesoforų. Piko metu čia nusidriekia automobilių eilės.

                          Tiesa, kol kas neaišku kaip bus sprendžiamos susidariusios problemos. Manoma, kad nuo centro pusės pravažiavus tiltą vėl bus leista sukti kairėn.

                          Kauno meras tikina, kad už prastai spendžiamas miesto ūkio problemas bus atleistas l.e. Miesto ūkio departamento direktoriaus pareigas Ramūnas Noreika. Naujuoju departamento direktoriumi turėtų tapti Paulius Keras, kuris šiuo metu vadovauja savivaldybės Transporto skyriui.

                          Tilto į salą statybos vyksta sklandžiai

                          Kauno vadovai antradienį apžiūrėjo ir statomą tiltą į Nemuno salą, kur turėtų iškilti naujoji Kauno sporto arena.

                          „Čia viskas vyksta sklandžiai ir pagal grafiką. Jei oro sąlygos leis tai kovo pabaigoje tilto statybos bus baigtos", - tikino A. Kupčinskas.

                          Tilto statyboms Kauno savivaldybė yra paėmusi 8 mln. Lt paskolą.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #53
                            Tiesa, kol kas neaišku kaip bus sprendžiamos susidariusios problemos. Manoma, kad nuo centro pusės pravažiavus tiltą vėl bus leista sukti kairėn.
                            Šiaip jau lysti po tiltu turėtu būt geresnė idėja. Tik matyt čia panašiai kaip ir Vilniuje - atsiranda 2 lygių sankryža, o šviesoforų nesumažėja

                            Comment


                              #54
                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Šiaip jau lysti po tiltu turėtu būt geresnė idėja. Tik matyt čia panašiai kaip ir Vilniuje - atsiranda 2 lygių sankryža, o šviesoforų nesumažėja
                              Įdomu, kodėl po tiltu lįsti negalėtų visas srautas nuo Marvelės? Bent jau vizualiai atrodydavo, kad piko metu srautas iš ten būdavo mažesnis, nei lyginant su srautu iš Aleksoto.

                              Dabar gaunasi, kad mašinos iš Marvelės, kurių būna mažiau gali laisvai sukti į kairę, o palyginus didesnis srautas iš centro į Aleksotą turi daryti nesąmoningą posūkį, lįsti po tiltu ir gaišti laiką prie dviejų, jei neklystu, šviesaforų.

                              Pats posūkis ant tilto į kairę, važiuojant nuo centro, labai siauras, autobusas (nekalbant apie sunkvežimius ar fūras) ten turi labai sulėtinti greitį, kad galėtų laisvai išlaviruoti. Žodžiu, teoriškai ten gal viskas ir atrodė gražiai, bet realiai tai niekam ten nepatinka ta nauja tvarka.
                              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                              Comment


                                #55
                                Gal kas jau fotkiu tos vietos turi...?

                                Comment


                                  #56
                                  Kauno Aleksoto tilto transporto tilto mazgas ir toliau kursto aistras
                                  Paulius Garkauskas, www.DELFI.lt
                                  2008 sausio mėn. 10 d. 15:26

                                  Trečiadienį vykusiame Kauno miesto tarybos posėdyje toliau nagrinėta daug diskusijų pastaruoju metu sukėlusi situacija susijusi su Aleksoto tilto transporto mazgo atidarymu. Kuo toliau tuo labiau situacija tampa tragikomiška – paaiškėjo, kad niekas leidimo atidaryti nebaigto transporto mazgo nedavė, o praktiškai visi valdininkai kaltę verčia vieni kitiems.
                                  (...)
                                  Savivaldybės patvirtintame detaliajame plane numatyta, kad nuo centro važiuojant link Aleksoto už tilto galima sukti į kairę, tačiau atidarius naująjį transporto mazgą to padaryti negalima.

                                  "Detaliajame plane yra numatytas kairysis posūkis, tačiau techniniame projekte jo nebeliko", - piktinosi Kauno meras Andrius Kupčinskas.
                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15567609

                                  Turbūt šiam mazgui galima kurti atskirą temą

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15567609

                                    Turbūt šiam mazgui galima kurti atskirą temą
                                    Kauno Aleksoto tilto transporto mazgas bus koreguojamas
                                    gera gyventi gerai

                                    Comment


                                      #58
                                      Gal kas paaiskintu, kodel uz projekto koregavima turi moketi savivaldybe, jei klaidas padare projektuotojai?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #59
                                        Gal pravers projektą koreguojant kai kurių didmiesčių patirtis

                                        Eismo organizavimas Maskvoje, padedantis išvengti posūkių į kairę
                                        Rodyklės rodo, kaip patekti iš Rozanovo gatvės į Choroševskojė plentą

                                        http://www.skyscrapercity.com/showth...272514&page=24

                                        Comment


                                          #60
                                          Sukurta nauja tema. Atkelti 52 pranešimai iš temos "Kauno infrastruktūros projektai"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X