Pradėtas tiesti Palangos aplinkkelis
Antradienį buvo pradėtas tiesti Palangos aplinkkelis. Naujuoju keliu, aplenkdami kurortą, automobiliai į Palangos oro uostą, Šventąją ar Latviją vykti galės jau 2015 m. gegužę.
Aplinkkelis bus tiesiamas įgyvendinant viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektą, kurio – 25-eri metai, o kaina – 123,575 mln. Lt. Valstybė už atliktus darbus ir paslaugas pradės mokėti nuo 2015 m., atlygį išmokės per 23-ejus metus.
Statybos darbus, kurie pagal sutartį turi būti baigti iki 2015 m. balandžio 30 d., vykdys bendrovės „Kauno tiltai“ ir „Šiaulių plentas“, informuoja Susisiekimo ministerija.
Įgyvendinus projektą, prie Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į dobilo formos skirtingų lygių sankryžą, aplinkkelyje atsiras dar dvi vieno lygio sankryžos.
Palangos aplinkkelis bus dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis – 7,5 m, ir taps magistralinio kelio Klaipėda–Liepoja dalimi.
Antradienį buvo pradėtas tiesti Palangos aplinkkelis. Naujuoju keliu, aplenkdami kurortą, automobiliai į Palangos oro uostą, Šventąją ar Latviją vykti galės jau 2015 m. gegužę.
Aplinkkelis bus tiesiamas įgyvendinant viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektą, kurio – 25-eri metai, o kaina – 123,575 mln. Lt. Valstybė už atliktus darbus ir paslaugas pradės mokėti nuo 2015 m., atlygį išmokės per 23-ejus metus.
Statybos darbus, kurie pagal sutartį turi būti baigti iki 2015 m. balandžio 30 d., vykdys bendrovės „Kauno tiltai“ ir „Šiaulių plentas“, informuoja Susisiekimo ministerija.
Įgyvendinus projektą, prie Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į dobilo formos skirtingų lygių sankryžą, aplinkkelyje atsiras dar dvi vieno lygio sankryžos.
Palangos aplinkkelis bus dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis – 7,5 m, ir taps magistralinio kelio Klaipėda–Liepoja dalimi.
Comment